Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 633
    • 634
    • 635
    • 636
    • 637
    • 900
    • 901
    • 635 / 901
    Περί αυτοκίνησης
    161
    18007
    407633
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by lap

      Γενικα συμφέρει αγορά εάν δεν έχεις σκοπό να πωλήσεις την εταιρία σου και να παρουσιάζεις συγκεκριμένα στοιχεία και κατάστασις στον ισολογισμο σου.
      Τα λέω και δεν με ακούνε.

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • R
        red_monster @lap last edited by red_monster

        @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Έτσι εάν έχεις και άνω των 40 ή 50.000 λτπφ (δεν θυμάμαι ακριβώς) αποσβαινεις και την διαφορα με χαμηλότερο συντελεστή.

        Και αν έχεις ζημιά τα περνάς την επομενη χρόνια για συμψηφισμό και είσαι και κούκλος και να πάνε να πνιγούν

        Αν έχει ΛΤΠΦ > 40.000 € πληρώνει ο χρήστης του οχήματος φόρο παροχής (επί της διαφοράς πλέον των 40.000 €).

        Η απόσβεση του παγίου γίνεται στην διετία !

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • L
          lap last edited by lap

          Το βρήκα!

          αυτό εννοώ....

          Για τη δαπάνη απόσβεσης εταιρικού επιβατικού αυτοκινήτου μηδενικών ρύπων, με μέγιστη Λ.Τ.Π.Φ. έως τις σαράντα χιλιάδες (40.000) ευρώ, χορηγείται στην επιχείρηση δυνατότητα έκπτωσης από τα ακαθάριστα έσοδά της, προσαυξημένη κατά ποσοστό πενήντα τοις εκατό (50%) και για το υπερβάλλον ποσό, ποσοστό εικοσιπέντε τοις εκατό (25%). Τα αντίστοιχα ποσοστά για αυτοκίνητα χαμηλών ρύπων έως 50 γρ. CO2/χλμ. είναι τριάντα (30%) και δεκαπέντε (15%) τοις εκατό.

          Άρθρο 8, 4710/2020

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            red_monster @lap last edited by

            @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Το βρήκα!

            αυτό εννοώ....

            Για τη δαπάνη απόσβεσης εταιρικού επιβατικού αυτοκινήτου μηδενικών ρύπων, με μέγιστη Λ.Τ.Π.Φ. έως τις σαράντα χιλιάδες (40.000) ευρώ, χορηγείται στην επιχείρηση δυνατότητα έκπτωσης από τα ακαθάριστα έσοδά της, προσαυξημένη κατά ποσοστό πενήντα τοις εκατό (50%) και για το υπερβάλλον ποσό, ποσοστό εικοσιπέντε τοις εκατό (25%). Τα αντίστοιχα ποσοστά για αυτοκίνητα χαμηλών ρύπων έως 50 γρ. CO2/χλμ. είναι τριάντα (30%) και δεκαπέντε (15%) τοις εκατό.

            Άρθρο 8, 4710/2020

            Αυτές είναι οι υπερ αποσβέσεις που γράφω παραπάνω

            L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lap @red_monster last edited by lap

              @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              Το βρήκα!

              αυτό εννοώ....

              Για τη δαπάνη απόσβεσης εταιρικού επιβατικού αυτοκινήτου μηδενικών ρύπων, με μέγιστη Λ.Τ.Π.Φ. έως τις σαράντα χιλιάδες (40.000) ευρώ, χορηγείται στην επιχείρηση δυνατότητα έκπτωσης από τα ακαθάριστα έσοδά της, προσαυξημένη κατά ποσοστό πενήντα τοις εκατό (50%) και για το υπερβάλλον ποσό, ποσοστό εικοσιπέντε τοις εκατό (25%). Τα αντίστοιχα ποσοστά για αυτοκίνητα χαμηλών ρύπων έως 50 γρ. CO2/χλμ. είναι τριάντα (30%) και δεκαπέντε (15%) τοις εκατό.

              Άρθρο 8, 4710/2020

              Αυτές είναι οι υπερ αποσβέσεις που γράφω παραπάνω

              Ααα! Όχι, τυπικα αυτό δεν σημαίνει υπέρ απόσβεση. Υπέρ απόσβεση είναι το 50% σε ένα πάγιο ως μια κάποια προωθητική πολιτική έναντι του τυπικού 16% (νομίζω) που ισχύει ως εκείνη την περίοδο.

              Αυτό που συζητούμε, το εξτρα πάνω από το όριο του ΛΤΠΦ, ονομάζεται συνήθως ως ''επιπλέον προσαυξημένες αποσβέσεις'' η κάπως έτσι.

              Τεσπα ιστορίες για αγρίους, κατάλαβα τι θες να πεις .

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lap last edited by lap

                Τώρα λέει θα επιδοτηθεί και το επιτόκιο;

                Ε ρε γλέντια. Παντού ηλεκτρικά.

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  red_monster @lap last edited by red_monster

                  @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  Το βρήκα!

                  αυτό εννοώ....

                  Για τη δαπάνη απόσβεσης εταιρικού επιβατικού αυτοκινήτου μηδενικών ρύπων, με μέγιστη Λ.Τ.Π.Φ. έως τις σαράντα χιλιάδες (40.000) ευρώ, χορηγείται στην επιχείρηση δυνατότητα έκπτωσης από τα ακαθάριστα έσοδά της, προσαυξημένη κατά ποσοστό πενήντα τοις εκατό (50%) και για το υπερβάλλον ποσό, ποσοστό εικοσιπέντε τοις εκατό (25%). Τα αντίστοιχα ποσοστά για αυτοκίνητα χαμηλών ρύπων έως 50 γρ. CO2/χλμ. είναι τριάντα (30%) και δεκαπέντε (15%) τοις εκατό.

                  Άρθρο 8, 4710/2020

                  Αυτές είναι οι υπερ αποσβέσεις που γράφω παραπάνω

                  Ααα! Όχι, τυπικα αυτό δεν σημαίνει υπέρ απόσβεση. Υπέρ απόσβεση είναι το 50% σε ένα πάγιο ως μια κάποια προωθητική πολιτική έναντι του τυπικού 16% (νομίζω) που ισχύει ως εκείνη την περίοδο.

                  Αυτό που συζητούμε ονομάζεται συνήθως ως προσαυξημένες αποσβέσεις.

                  Τεσπα κατάλαβα τι θες να πεις .

                  Αν θυμάμαι ορθα η εγκύκλιος τις αναφέρει ως υπερ αποσβέσεις.
                  Ένα συμβατικό ΙΧ αποσβένεται στο 100 % σε έξι και κάτι έτη ενώ τα ηλεκτρικά αποσβένονται στο 150 % σε δύο έτη.

                  Έχω σημειώσει να ρωτήσω τα παιδία στο λογιστήριο τι γίνεται με τα ψιψιψόνια (σκίαστρα, sexy buttons κλπ) που αγοράζω για το αυτοκίνητο. Λογίζονται άραγε ως βελτίωση παγίου και η απόσβεση τους ακολουθεί αυτή του παγίου ?

                  D L 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lap last edited by lap

                    Ναι ως αρχή αυτό που θυμάμαι και εγώ είναι πως προσμετράται. Αλλά πρέπει να δικαιολογείται και να περνάει. Δηλαδη, τώρα το σκιαδιο .....χμμμ δεν νομίζω πως επηρεάζει είτε συμβάλει την βασική αποστολή χρησης του εταιρικού οχήματος.

                    Too much θα έλεγα.
                    Το sexy button, σίγουρα.....😁 😁

                    Αν του βάλεις σιδεριά για την περίπτωση των ζόμπις, θα το δεχτούν.

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dettol @red_monster last edited by

                      @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Το βρήκα!

                      αυτό εννοώ....

                      Για τη δαπάνη απόσβεσης εταιρικού επιβατικού αυτοκινήτου μηδενικών ρύπων, με μέγιστη Λ.Τ.Π.Φ. έως τις σαράντα χιλιάδες (40.000) ευρώ, χορηγείται στην επιχείρηση δυνατότητα έκπτωσης από τα ακαθάριστα έσοδά της, προσαυξημένη κατά ποσοστό πενήντα τοις εκατό (50%) και για το υπερβάλλον ποσό, ποσοστό εικοσιπέντε τοις εκατό (25%). Τα αντίστοιχα ποσοστά για αυτοκίνητα χαμηλών ρύπων έως 50 γρ. CO2/χλμ. είναι τριάντα (30%) και δεκαπέντε (15%) τοις εκατό.

                      Άρθρο 8, 4710/2020

                      Αυτές είναι οι υπερ αποσβέσεις που γράφω παραπάνω

                      Ααα! Όχι, τυπικα αυτό δεν σημαίνει υπέρ απόσβεση. Υπέρ απόσβεση είναι το 50% σε ένα πάγιο ως μια κάποια προωθητική πολιτική έναντι του τυπικού 16% (νομίζω) που ισχύει ως εκείνη την περίοδο.

                      Αυτό που συζητούμε ονομάζεται συνήθως ως προσαυξημένες αποσβέσεις.

                      Τεσπα κατάλαβα τι θες να πεις .

                      Αν θυμάμαι ορθα η εγκύκλιος τις αναφέρει ως υπερ αποσβέσεις.
                      Ένα συμβατικό ΙΧ αποσβένεται στο 100 % σε έξι και κάτι έτη ενώ τα ηλεκτρικά αποσβένονται στο 150 % σε δύο έτη.

                      Έχω σημειώσει να ρωτήσω τα παιδία στο λογιστήριο τι γίνεται με τα ψιψιψόνια (σκίαστρα, sexy buttons κλπ) που αγοράζω για το αυτοκίνητο. Λογίζονται άραγε ως βελτίωση παγίου και η απόσβεση τους ακολουθεί αυτή του παγίου ?

                      τα 2 ετη φανταζομαι οτι εχει δωθει ως εξτρα κινητρο. Αλλα αν θελουμε, υποθετω οτι μπορουμε να κανουμε την αποσβεση του 150% στα 6 ετη, σωστα;

                      L R 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap @red_monster last edited by lap

                        @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        Το βρήκα!

                        αυτό εννοώ....

                        Για τη δαπάνη απόσβεσης εταιρικού επιβατικού αυτοκινήτου μηδενικών ρύπων, με μέγιστη Λ.Τ.Π.Φ. έως τις σαράντα χιλιάδες (40.000) ευρώ, χορηγείται στην επιχείρηση δυνατότητα έκπτωσης από τα ακαθάριστα έσοδά της, προσαυξημένη κατά ποσοστό πενήντα τοις εκατό (50%) και για το υπερβάλλον ποσό, ποσοστό εικοσιπέντε τοις εκατό (25%). Τα αντίστοιχα ποσοστά για αυτοκίνητα χαμηλών ρύπων έως 50 γρ. CO2/χλμ. είναι τριάντα (30%) και δεκαπέντε (15%) τοις εκατό.

                        Άρθρο 8, 4710/2020

                        Αυτές είναι οι υπερ αποσβέσεις που γράφω παραπάνω

                        Ααα! Όχι, τυπικα αυτό δεν σημαίνει υπέρ απόσβεση. Υπέρ απόσβεση είναι το 50% σε ένα πάγιο ως μια κάποια προωθητική πολιτική έναντι του τυπικού 16% (νομίζω) που ισχύει ως εκείνη την περίοδο.

                        Αυτό που συζητούμε ονομάζεται συνήθως ως προσαυξημένες αποσβέσεις.

                        Τεσπα κατάλαβα τι θες να πεις .

                        Αν θυμάμαι ορθα η εγκύκλιος τις αναφέρει ως υπερ αποσβέσεις.

                        Ναι ως συνολο οντως θεωρουνται υπεραποσβεσεις. Το ''υπέρ'' πάει στο σύνολο του μέτρου όχι στο εξτρα μεταξύ 40.000 λτπφ και όσο φτάσει ένα όχημα. Εκείνο ονομάζεται απλά ως επιπλέον ....κάτι.

                        Την τρίχα τριχιά κάνω να περνάει η ωρα.

                        Ένα συμβατικό ΙΧ αποσβένεται στο 100 % σε έξι και κάτι έτη ενώ τα ηλεκτρικά αποσβένονται στο 150 % σε δύο έτη.

                        Έχω σημειώσει να ρωτήσω τα παιδία στο λογιστήριο τι γίνεται με τα ψιψιψόνια (σκίαστρα, sexy buttons κλπ) που αγοράζω για το αυτοκίνητο. Λογίζονται άραγε ως βελτίωση παγίου και η απόσβεση τους ακολουθεί αυτή του παγίου ?

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lap @dettol last edited by

                          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          Το βρήκα!

                          αυτό εννοώ....

                          Για τη δαπάνη απόσβεσης εταιρικού επιβατικού αυτοκινήτου μηδενικών ρύπων, με μέγιστη Λ.Τ.Π.Φ. έως τις σαράντα χιλιάδες (40.000) ευρώ, χορηγείται στην επιχείρηση δυνατότητα έκπτωσης από τα ακαθάριστα έσοδά της, προσαυξημένη κατά ποσοστό πενήντα τοις εκατό (50%) και για το υπερβάλλον ποσό, ποσοστό εικοσιπέντε τοις εκατό (25%). Τα αντίστοιχα ποσοστά για αυτοκίνητα χαμηλών ρύπων έως 50 γρ. CO2/χλμ. είναι τριάντα (30%) και δεκαπέντε (15%) τοις εκατό.

                          Άρθρο 8, 4710/2020

                          Αυτές είναι οι υπερ αποσβέσεις που γράφω παραπάνω

                          Ααα! Όχι, τυπικα αυτό δεν σημαίνει υπέρ απόσβεση. Υπέρ απόσβεση είναι το 50% σε ένα πάγιο ως μια κάποια προωθητική πολιτική έναντι του τυπικού 16% (νομίζω) που ισχύει ως εκείνη την περίοδο.

                          Αυτό που συζητούμε ονομάζεται συνήθως ως προσαυξημένες αποσβέσεις.

                          Τεσπα κατάλαβα τι θες να πεις .

                          Αν θυμάμαι ορθα η εγκύκλιος τις αναφέρει ως υπερ αποσβέσεις.
                          Ένα συμβατικό ΙΧ αποσβένεται στο 100 % σε έξι και κάτι έτη ενώ τα ηλεκτρικά αποσβένονται στο 150 % σε δύο έτη.

                          Έχω σημειώσει να ρωτήσω τα παιδία στο λογιστήριο τι γίνεται με τα ψιψιψόνια (σκίαστρα, sexy buttons κλπ) που αγοράζω για το αυτοκίνητο. Λογίζονται άραγε ως βελτίωση παγίου και η απόσβεση τους ακολουθεί αυτή του παγίου ?

                          τα 2 ετη φανταζομαι οτι εχει δωθει ως εξτρα κινητρο. Αλλα αν θελουμε, υποθετω οτι μπορουμε να κανουμε την αποσβεση του 150% στα 6 ετη, σωστα;

                          Εαν έχεις ζημιά την περνάς ως συμψηφισμό στις επόμενες χρήσεις.

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            red_monster @dettol last edited by red_monster

                            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            Το βρήκα!

                            αυτό εννοώ....

                            Για τη δαπάνη απόσβεσης εταιρικού επιβατικού αυτοκινήτου μηδενικών ρύπων, με μέγιστη Λ.Τ.Π.Φ. έως τις σαράντα χιλιάδες (40.000) ευρώ, χορηγείται στην επιχείρηση δυνατότητα έκπτωσης από τα ακαθάριστα έσοδά της, προσαυξημένη κατά ποσοστό πενήντα τοις εκατό (50%) και για το υπερβάλλον ποσό, ποσοστό εικοσιπέντε τοις εκατό (25%). Τα αντίστοιχα ποσοστά για αυτοκίνητα χαμηλών ρύπων έως 50 γρ. CO2/χλμ. είναι τριάντα (30%) και δεκαπέντε (15%) τοις εκατό.

                            Άρθρο 8, 4710/2020

                            Αυτές είναι οι υπερ αποσβέσεις που γράφω παραπάνω

                            Ααα! Όχι, τυπικα αυτό δεν σημαίνει υπέρ απόσβεση. Υπέρ απόσβεση είναι το 50% σε ένα πάγιο ως μια κάποια προωθητική πολιτική έναντι του τυπικού 16% (νομίζω) που ισχύει ως εκείνη την περίοδο.

                            Αυτό που συζητούμε ονομάζεται συνήθως ως προσαυξημένες αποσβέσεις.

                            Τεσπα κατάλαβα τι θες να πεις .

                            Αν θυμάμαι ορθα η εγκύκλιος τις αναφέρει ως υπερ αποσβέσεις.
                            Ένα συμβατικό ΙΧ αποσβένεται στο 100 % σε έξι και κάτι έτη ενώ τα ηλεκτρικά αποσβένονται στο 150 % σε δύο έτη.

                            Έχω σημειώσει να ρωτήσω τα παιδία στο λογιστήριο τι γίνεται με τα ψιψιψόνια (σκίαστρα, sexy buttons κλπ) που αγοράζω για το αυτοκίνητο. Λογίζονται άραγε ως βελτίωση παγίου και η απόσβεση τους ακολουθεί αυτή του παγίου ?

                            τα 2 ετη φανταζομαι οτι εχει δωθει ως εξτρα κινητρο. Αλλα αν θελουμε, υποθετω οτι μπορουμε να κανουμε την αποσβεση του 150% στα 6 ετη, σωστα;

                            Γιατί να το κάνεις αυτό ? Γίνεται γιατί είναι ευμενέστερο για τον φορολογικό μηχανισμό. 😊
                            Οι μικρές εταιρείες που ενδέχεται να γυρίσουν τα κέρδη σε ζημία με την απόσβεση (και την υπερ απόσβεση) στη 2ετία μπορούν να μεταφέρουν και τις ζημίες για μια 5ετία.

                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              lap last edited by

                              Μπράβο για το ζημία και όχι ζημιά

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              R 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                dettol @red_monster last edited by

                                @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                Το βρήκα!

                                αυτό εννοώ....

                                Για τη δαπάνη απόσβεσης εταιρικού επιβατικού αυτοκινήτου μηδενικών ρύπων, με μέγιστη Λ.Τ.Π.Φ. έως τις σαράντα χιλιάδες (40.000) ευρώ, χορηγείται στην επιχείρηση δυνατότητα έκπτωσης από τα ακαθάριστα έσοδά της, προσαυξημένη κατά ποσοστό πενήντα τοις εκατό (50%) και για το υπερβάλλον ποσό, ποσοστό εικοσιπέντε τοις εκατό (25%). Τα αντίστοιχα ποσοστά για αυτοκίνητα χαμηλών ρύπων έως 50 γρ. CO2/χλμ. είναι τριάντα (30%) και δεκαπέντε (15%) τοις εκατό.

                                Άρθρο 8, 4710/2020

                                Αυτές είναι οι υπερ αποσβέσεις που γράφω παραπάνω

                                Ααα! Όχι, τυπικα αυτό δεν σημαίνει υπέρ απόσβεση. Υπέρ απόσβεση είναι το 50% σε ένα πάγιο ως μια κάποια προωθητική πολιτική έναντι του τυπικού 16% (νομίζω) που ισχύει ως εκείνη την περίοδο.

                                Αυτό που συζητούμε ονομάζεται συνήθως ως προσαυξημένες αποσβέσεις.

                                Τεσπα κατάλαβα τι θες να πεις .

                                Αν θυμάμαι ορθα η εγκύκλιος τις αναφέρει ως υπερ αποσβέσεις.
                                Ένα συμβατικό ΙΧ αποσβένεται στο 100 % σε έξι και κάτι έτη ενώ τα ηλεκτρικά αποσβένονται στο 150 % σε δύο έτη.

                                Έχω σημειώσει να ρωτήσω τα παιδία στο λογιστήριο τι γίνεται με τα ψιψιψόνια (σκίαστρα, sexy buttons κλπ) που αγοράζω για το αυτοκίνητο. Λογίζονται άραγε ως βελτίωση παγίου και η απόσβεση τους ακολουθεί αυτή του παγίου ?

                                τα 2 ετη φανταζομαι οτι εχει δωθει ως εξτρα κινητρο. Αλλα αν θελουμε, υποθετω οτι μπορουμε να κανουμε την αποσβεση του 150% στα 6 ετη, σωστα;

                                Γιατί να το κάνεις αυτό ? Γίνεται γιατί είναι ευμενέστερο για τον φορολογικό μηχανισμό. 😊
                                Οι μικρές εταιρείες που ενδέχεται να γυρίσουν τα κέρδη σε ζημία με την απόσβεση (και την υπερ απόσβεση) στη 2ετία μπορούν να μεταφέρουν και τις ζημίες για μια 5ετία.

                                διοτι προτιμω να δειχνω κερδη παρα ζημιες, ωστε να μην προκαλεσω τα ελεγκτικα μεσα.

                                R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  red_monster @lap last edited by

                                  @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  Μπράβο για το ζημία και όχι ζημιά

                                  Κάτι ξέρουμε και εμείς τα μαστόρια !

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • L
                                    lap last edited by lap

                                    Χεχε, ψαγμένα μαστορια.

                                    Σημαντική διαφορα που κανεις δεν της δίνει σημασία. Όταν ακούω και στο κανάλι της Ναυτεμπορικής να λένε ζημιές θέλω να τους πάρω τηλέφωνο αλλά λέω δεν βαριέσαι θα ασχοληθώ με τα κείμενα του @dimsabas να σπάσω αυτού τα...... νεύρα.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    bassstarlet 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • R
                                      red_monster @dettol last edited by

                                      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      Το βρήκα!

                                      αυτό εννοώ....

                                      Για τη δαπάνη απόσβεσης εταιρικού επιβατικού αυτοκινήτου μηδενικών ρύπων, με μέγιστη Λ.Τ.Π.Φ. έως τις σαράντα χιλιάδες (40.000) ευρώ, χορηγείται στην επιχείρηση δυνατότητα έκπτωσης από τα ακαθάριστα έσοδά της, προσαυξημένη κατά ποσοστό πενήντα τοις εκατό (50%) και για το υπερβάλλον ποσό, ποσοστό εικοσιπέντε τοις εκατό (25%). Τα αντίστοιχα ποσοστά για αυτοκίνητα χαμηλών ρύπων έως 50 γρ. CO2/χλμ. είναι τριάντα (30%) και δεκαπέντε (15%) τοις εκατό.

                                      Άρθρο 8, 4710/2020

                                      Αυτές είναι οι υπερ αποσβέσεις που γράφω παραπάνω

                                      Ααα! Όχι, τυπικα αυτό δεν σημαίνει υπέρ απόσβεση. Υπέρ απόσβεση είναι το 50% σε ένα πάγιο ως μια κάποια προωθητική πολιτική έναντι του τυπικού 16% (νομίζω) που ισχύει ως εκείνη την περίοδο.

                                      Αυτό που συζητούμε ονομάζεται συνήθως ως προσαυξημένες αποσβέσεις.

                                      Τεσπα κατάλαβα τι θες να πεις .

                                      Αν θυμάμαι ορθα η εγκύκλιος τις αναφέρει ως υπερ αποσβέσεις.
                                      Ένα συμβατικό ΙΧ αποσβένεται στο 100 % σε έξι και κάτι έτη ενώ τα ηλεκτρικά αποσβένονται στο 150 % σε δύο έτη.

                                      Έχω σημειώσει να ρωτήσω τα παιδία στο λογιστήριο τι γίνεται με τα ψιψιψόνια (σκίαστρα, sexy buttons κλπ) που αγοράζω για το αυτοκίνητο. Λογίζονται άραγε ως βελτίωση παγίου και η απόσβεση τους ακολουθεί αυτή του παγίου ?

                                      τα 2 ετη φανταζομαι οτι εχει δωθει ως εξτρα κινητρο. Αλλα αν θελουμε, υποθετω οτι μπορουμε να κανουμε την αποσβεση του 150% στα 6 ετη, σωστα;

                                      Γιατί να το κάνεις αυτό ? Γίνεται γιατί είναι ευμενέστερο για τον φορολογικό μηχανισμό. 😊
                                      Οι μικρές εταιρείες που ενδέχεται να γυρίσουν τα κέρδη σε ζημία με την απόσβεση (και την υπερ απόσβεση) στη 2ετία μπορούν να μεταφέρουν και τις ζημίες για μια 5ετία.

                                      διοτι προτιμω να δειχνω κερδη παρα ζημιες, ωστε να μην προκαλεσω τα ελεγκτικα μεσα.

                                      Αν φας καρφωτή ή αν αιτηθείς επιστροφή ΦΠΑ ή αν σε πιάσουν να μεταφέρεις εμπορεύματα χωρίς δελτίο να είσαι σίγουρος οτι θα σου έρθουν, κατά τα άλλα δεν νομίζω να ασχοληθεί ο αλγόριθμος. Ο πιστωτικός ΦΠΑ και η αίτηση για επιστροφή δίνει απόδοση 1,05 ! μην το παίξεις !!

                                      ντισκλειμερ
                                      Δεν είμαι λογιστής 🤠

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lap last edited by lap

                                        Κου κου τζα

                                        Youtube Video

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dettol last edited by

                                          επιστροφες φπα δεν αιτουμαι, μεταφορα προϊοντων χωρις δελτιο δεν παιζει, αλλα και εγω ξερω οτι ο αλγοριθμος ασχολειται, οποτε θα προτιμησω να το περασω στα 6 χρονια (για την ακριβεια ειναι συγκεκριμενος αριθμος μηνων, ο οποιος μου διαφευγει τωρα, αλλα ειναι κατι περιπου 6 χρονια).

                                          R L 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @lap last edited by

                                            @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            Τώρα λέει θα επιδοτηθεί και το επιτόκιο;

                                            To εγραψα εχτές, παλιό νέο!! Από την EIF, ηδη η Εθνική δίνει δάνειο με +2 περιθώριο (αντί για 4%), αφού επιδοτείται με 200bps.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 633
                                            • 634
                                            • 635
                                            • 636
                                            • 637
                                            • 900
                                            • 901
                                            • 635 / 901
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr