-
@yem said in Renault Captur II:
@lap said in Renault Captur II:
Κάπου είδα προγράμματα από κάποιον πάροχο. Οντως βγαίνει πολύ φθηνά η εγκατάσταση, λεπτομέρεια όμως να έχεις γκαράζ.
Δεν έχει γκαράζ καρδιά μου, Έχω όμως 2 τεράστια δέντρα μπροστά στο σπίτι από. Εκεί μπορώ να περάσω καλώδιο (είναι και φυσικό μονωτικο υλικό το δέντρο) και να βάλω τον φορτιστή στον κορμό του δέντρου!
Μετά κλασσικά καρέκλες και γλάστρες στον δρόμο μπροστά για να παρκάρω μόνο εγώ το αμάξι.Πανούργος.... Θα βάλεις και φωτάκια στο δέντρο τα Χριστούγεννα, θα έχεις και πρίζα.
Πάντως με αυτά τα μικρά που θα έρθουν, κάτι κάνεις. Παμφθηνη έως τζάμπα μετακίνηση εάν έχεις πρόγραμμα με φωτοβολταϊκά και δεν γράφει χιλιόμετρα το καλό σου αυτοκίνητο
-
@lap said in Renault Captur II:
Κάπου είδα προγράμματα από κάποιον πάροχο. Οντως βγαίνει πολύ φθηνά η εγκατάσταση, λεπτομέρεια όμως να έχεις γκαράζ.
Μάλιστα το συνδιαζουν με επένδυση σε πάρκα φωτοβολταϊκών αν θυμάμαι σωστά. Τελείως πράσινη μετακίνησηΓια όποιον έχει μονοκατοικία και ανεκτικούς γείτονες!
-
@yem said in Renault Captur II:
Φάνη εκτός από την χρήση που ταιριάζει σχεδόν σε όλους, υπάρχει και το κόστος κτήσης και το κόστος ή η ύπαρξη του γκαράζ φόρτισης οπότε δεν κάνει για το 90% αλλά για το 15-20%.
Το κόστος κτήσης είναι μικρότερο από το αντίστοιχο θερμικό. Μιλάω για κάποιον που κοιτάζει να πάρει νέο αυτοκίνητο, όχι να αλλάξει το καινούργιο θερμικό για ηελκτρικό...τότε δεν θα κάνει ποτέ απόσβεση.
-
@gatoz said in Renault Captur II:
@iceman7 said in Renault Captur II:
@fanis75 said in Renault Captur II:
@iceman7 said in Renault Captur II:
Και θέση παρκαρίσματος να έχεις νομίζεις ότι είναι εφικτό ή φθηνό να βάλεις εγκατάσταση φόρτισης;
€800. Kαι ναι είναι εύκολο εαν βρεις την σωστή εταιρεία. Σε πυλώτη δύσκολο, αλλά όχι ακατόρθωτο εαν έχεις συγκεκριμένη θέση. Σε υπόγειο πάρκινγκ εύκολο.
Πριζουλα απλή; από ποια παροχή; και τα 800 είναι λίγα;
Αστο Φάνη.. σπορ για ελάχιστους...
Τουλαχιστον τα παίρνουν ως εταιρικά αυτές τις μαούνες και στην 4ετια θα τα γυρίσουν πίσω... ενώ φυσικά την παρπα΄νω κατανάλωση σε βενίζνη σε ταξίδι θα τους καλύψει το εταιρικό gas allowance!ελα τωρα...
ζηλευεις...
το επομενο σου φεβ θα ειναι....
ξερεις οτι ο γατος ειναι μπροστα και οτι λεει βγαινει...
α, και για πες μεση καταναλωση να σου πω και εγω ενα 6.8 με ταχυτητες που ακομη και αν γυριζε η προπελα σου δεν θα εφτανες?
χαχαχαχΠριν λίγο καιρό θα ζήλευα αλλά ειδα περιπτωσεις φιλων και γειτόνων με τέτοια που δεν μπορούν να φορτίσουν σπίτι και τους λυπάμαι με ότι καίνε!
Στην Ελλάδα το θέμα της ηλεκτροκίνησης θα καεί στις υποδομές γιατι μακάρι να ήταν μόνο θέμα υπάρξης ξεχωριστού παρκινγκ..... -
@fanis75 said in Renault Captur II:
@iceman7 said in Renault Captur II:
ενώ φυσικά την παρπα΄νω κατανάλωση σε βενίζνη σε ταξίδι θα τους καλύψει το εταιρικό gas allowance!
Την μικρότερη κατανάλωση εννοείς!!
@storm said in Renault Captur II:
Σε υπόγειο πάρκινγκ με συγκεκριμένη θέση σε νεόδμητο στο Γέρακα συνάδελφός μου έφαγε τα μούτρα του.
Απειλήθηκε με μήνυση από τα υπόλοιπα διαμερίσματα έτσι και κάνει εργασίες για ρεύματα μέσα στο υπόγειο πάρκινγκ που είναι κοινόχρηστο.Και δεν αστειευόντουσαν.
Εξαρτάται από το καταστατικό της πολυκατοικίας. Μήνυση μπορεί να κάνει ο καθένας, το θέμα είναι εαν στέκει νομικά. Μόνο ένας δικηγόρος μπορεί να του απαντήσει.
Μεγαλύτερη κατανάλωση πάντα επειδη κουβαλάει έξτρα 300-400 κιλά ....
Τα καταστατικά είναι copy paste και πάντα θα είναι ο φερετζές του καριόλη συγκατοίκου!
Αλλωστε και μήνυση να μην σου κάνει θα σου κάνει αλλη πουστιά, είτε με πολεοδομία, είτε με ζημιά είτε θα σου σπάει τα φρύδια...
Επειδή ασχολούμαι με διαχειρίσεις στα λέω....
Ο Ελληνας από το γινάτι του θα παει θερμικά μεχρι να στερέψουν οι πετρελαιοπηγές -
Καλησπέρα σε ολους . Σας διαβάζω αρκετό καιρό μιας και ήμουνα κοντα στην αγορά ενος Capture (βενζίνη/lpg) .Της γυναικας όμως της άρεσε περισσότερο το MOKKA (Diesel) που τελικα καταλήξαμε. Επειδη ειδαμε και το Mokka-e δειτε την επίσημη αυτονομία που δινει η OPEL....:
(με 120km/h χειμώνα δεν φτάνεις ουτε Λαμία)https://www.opel.gr/aftokinita/mokka-models/mokka-e/overview.html
-
@iceman7 said in Renault Captur II:
Μεγαλύτερη κατανάλωση πάντα επειδη κουβαλάει έξτρα 300-400 κιλά ....
-
@dpit said in Renault Captur II:
Συγνωμη...η τιμη αυτη ειναι "καθαρη" η με τους τοκους καποιου δανειου...;;;
Στην πρωτη περιπτωση μιλαμε οτι εχει αυξηθει η τιμη του σχεδον 3000 χιλιαρικα απο την αρχη του ετους...
Εχουν τρελαθει τελειως....!!
Αν κ νομιζω οτι οι τιμες εχουν ξεφυγει σχεδον σε ολα τα αυτοκινητα...
Οσο για τν αντιπροσωπια εχω ακριβως την ιδια αποψη ....κ εγω το ιδιο βιωσα οταν πηγα το αγορασω....!!Η τιμή αυτή είναι με μετρητά και ανοιχτή τιμή φυσικά. Που σημαίνει ότι αν πάρει και άλλη αύξηση μέχρι να έρθει θα τη φεσωθω εγώ.
Είπαμε είμαστε μ@λακες αλλα όχι και έτσι ρε παιδιά!! -
@iceman7 said in Renault Captur II:
Μεγαλύτερη κατανάλωση πάντα επειδη κουβαλάει έξτρα 300-400 κιλά ....
Δεν ισχύει και στο λέω με πραγματικές περιπτώσεις. Και εαν δεν με πιστεύεις, διαβασε κατανάλωση του γάτου που το σκίζει (δεν το οδηγεί καθόλου σωστά). Πάντα θα έχεις χαμηλότερη κατανάλωση από το αντίστοιχο θερμικό (το οποίο θα είναι και πιο αργό, γιατί εαν συγκρίνουμε ίδιες επιδόσεις, άστο!!). Ακόμα και ο φίλος μου που έχει το XC40 και δεν το φορτίζει ποτέ (!!!), έχει μέση κατανάλωση στο 7αρι με 272 άλογα. Το 1.5 που έχει ο συνάδελφός του στο 8 ειναι και φυσικά πολύ πιο αργό.
-
@yem said in Renault Captur II:
@lap said in Renault Captur II:
Κάπου είδα προγράμματα από κάποιον πάροχο. Οντως βγαίνει πολύ φθηνά η εγκατάσταση, λεπτομέρεια όμως να έχεις γκαράζ.
Δεν έχει γκαράζ καρδιά μου, Έχω όμως 2 τεράστια δέντρα μπροστά στο σπίτι από. Εκεί μπορώ να περάσω καλώδιο (είναι και φυσικό μονωτικο υλικό το δέντρο) και να βάλω τον φορτιστή στον κορμό του δέντρου!
Μετά κλασσικά καρέκλες και γλάστρες στον δρόμο μπροστά για να παρκάρω μόνο εγώ το αμάξι.Φάνη εκτός από την χρήση που ταιριάζει σχεδόν σε όλους, υπάρχει και το κόστος κτήσης και το κόστος ή η ύπαρξη του γκαράζ φόρτισης οπότε δεν κάνει για το 90% αλλά για το 15-20%.
Και στο κόστος κτήσης επιμένω, ανέβασαν τόσο άδικα την αξία των θερμικών για να μικρύνει η ψαλίδα με τα EV.Βάλε και ένα αλεξικέραυνο στο δέντρο έτσι όταν αστράφτει να έχεις τζάμπα φόρτιση
-
@fanis75 said in Renault Captur II:
@yem said in Renault Captur II:
Φάνη εκτός από την χρήση που ταιριάζει σχεδόν σε όλους, υπάρχει και το κόστος κτήσης και το κόστος ή η ύπαρξη του γκαράζ φόρτισης οπότε δεν κάνει για το 90% αλλά για το 15-20%.
Το κόστος κτήσης είναι μικρότερο από το αντίστοιχο θερμικό. Μιλάω για κάποιον που κοιτάζει να πάρει νέο αυτοκίνητο, όχι να αλλάξει το καινούργιο θερμικό για ηελκτρικό...τότε δεν θα κάνει ποτέ απόσβεση.
Μιλάμε για καθημερινά αυτοκίνητα όχι για τεσλα /Πόρσε / μπμβ κτλ, αυτοκίνητα κάτω των 35.000€
-
@yem said in Renault Captur II:
Μιλάμε για καθημερινά αυτοκίνητα όχι για τεσλα /Πόρσε / μπμβ κτλ, αυτοκίνητα κάτω των 35.000€
Και σε αυτά. Δες πόσο έχει ένα 208/2008 αυτόματο με τα 130 άλογα και πόσο το ηλεκτρικό. Τα ίδια χρήματα σχεδόν. Το ίδιο και το Κόνα (εαν έβγαινε με 200 άλογα ακόμα). Το ίδιο και ένα ID.3 με ένα Golf. Ένα Cupra θερμικό με ένα ηλεκτρικό. Ίδιες είναι οι τιμές σχεδόν. Στα ακριβά δε, τα ηλεκτρικά είναι πολύ πιο φτηνά!!!
-
@alex-mix said in Renault Captur II:
@yem said in Renault Captur II:
@lap said in Renault Captur II:
Κάπου είδα προγράμματα από κάποιον πάροχο. Οντως βγαίνει πολύ φθηνά η εγκατάσταση, λεπτομέρεια όμως να έχεις γκαράζ.
Δεν έχει γκαράζ καρδιά μου, Έχω όμως 2 τεράστια δέντρα μπροστά στο σπίτι από. Εκεί μπορώ να περάσω καλώδιο (είναι και φυσικό μονωτικο υλικό το δέντρο) και να βάλω τον φορτιστή στον κορμό του δέντρου!
Μετά κλασσικά καρέκλες και γλάστρες στον δρόμο μπροστά για να παρκάρω μόνο εγώ το αμάξι.Φάνη εκτός από την χρήση που ταιριάζει σχεδόν σε όλους, υπάρχει και το κόστος κτήσης και το κόστος ή η ύπαρξη του γκαράζ φόρτισης οπότε δεν κάνει για το 90% αλλά για το 15-20%.
Και στο κόστος κτήσης επιμένω, ανέβασαν τόσο άδικα την αξία των θερμικών για να μικρύνει η ψαλίδα με τα EV.Βάλε και ένα αλεξικέραυνο στο δέντρο έτσι όταν αστράφτει να έχεις τζάμπα φόρτιση
Ε ρε να δεις τους Έλληνες όταν βρέχει να τρέχουν με σίδερα να σκαρφαλώνου στα δέντρα για φορτίσουν τζαμπε....
Θα γεμίσουμε Τέσλα σε κάθε δέντρο που θα κυνηγάνε κεραυνούς
-
@mitsos207 said in Renault Captur II:
@dpit said in Renault Captur II:
Συγνωμη...η τιμη αυτη ειναι "καθαρη" η με τους τοκους καποιου δανειου...;;;
Στην πρωτη περιπτωση μιλαμε οτι εχει αυξηθει η τιμη του σχεδον 3000 χιλιαρικα απο την αρχη του ετους...
Εχουν τρελαθει τελειως....!!
Αν κ νομιζω οτι οι τιμες εχουν ξεφυγει σχεδον σε ολα τα αυτοκινητα...
Οσο για τν αντιπροσωπια εχω ακριβως την ιδια αποψη ....κ εγω το ιδιο βιωσα οταν πηγα το αγορασω....!!Η τιμή αυτή είναι με μετρητά και ανοιχτή τιμή φυσικά. Που σημαίνει ότι αν πάρει και άλλη αύξηση μέχρι να έρθει θα τη φεσωθω εγώ.
Είπαμε είμαστε μ@λακες αλλα όχι και έτσι ρε παιδιά!!@mitsos207 said in Renault Captur II:
@dpit said in Renault Captur II:
Συγνωμη...η τιμη αυτη ειναι "καθαρη" η με τους τοκους καποιου δανειου...;;;
Στην πρωτη περιπτωση μιλαμε οτι εχει αυξηθει η τιμη του σχεδον 3000 χιλιαρικα απο την αρχη του ετους...
Εχουν τρελαθει τελειως....!!
Αν κ νομιζω οτι οι τιμες εχουν ξεφυγει σχεδον σε ολα τα αυτοκινητα...
Οσο για τν αντιπροσωπια εχω ακριβως την ιδια αποψη ....κ εγω το ιδιο βιωσα οταν πηγα το αγορασω....!!Η τιμή αυτή είναι με μετρητά και ανοιχτή τιμή φυσικά. Που σημαίνει ότι αν πάρει και άλλη αύξηση μέχρι να έρθει θα τη φεσωθω εγώ.
Είπαμε είμαστε μ@λακες αλλα όχι και έτσι ρε παιδιά!!Ειπαμε οχι κ ετσι...εγω το πηρα 3χιλιαρικα κατω τον Γεναρη κ με κλειδωμενη τιμη...
Κ προφανως καποιοι 2 χιλιαρικα κατω απο τν δικη μου τιμη οπως π.χ. @yem ...
Που για μενα ηταν πραγματικα μια value for money αγορα....
Απο εκει και περα οι τιμες ειναι εκτος ελεγχου... Μα το πιο αστειο ειναι ανοιχτες τιμες κ χρονοι παραδοσης πανω απο 6 μηνες.... -
@dpit said in Renault Captur II:
@mitsos207 said in Renault Captur II:
@dpit said in Renault Captur II:
Συγνωμη...η τιμη αυτη ειναι "καθαρη" η με τους τοκους καποιου δανειου...;;;
Στην πρωτη περιπτωση μιλαμε οτι εχει αυξηθει η τιμη του σχεδον 3000 χιλιαρικα απο την αρχη του ετους...
Εχουν τρελαθει τελειως....!!
Αν κ νομιζω οτι οι τιμες εχουν ξεφυγει σχεδον σε ολα τα αυτοκινητα...
Οσο για τν αντιπροσωπια εχω ακριβως την ιδια αποψη ....κ εγω το ιδιο βιωσα οταν πηγα το αγορασω....!!Η τιμή αυτή είναι με μετρητά και ανοιχτή τιμή φυσικά. Που σημαίνει ότι αν πάρει και άλλη αύξηση μέχρι να έρθει θα τη φεσωθω εγώ.
Είπαμε είμαστε μ@λακες αλλα όχι και έτσι ρε παιδιά!!@mitsos207 said in Renault Captur II:
@dpit said in Renault Captur II:
Συγνωμη...η τιμη αυτη ειναι "καθαρη" η με τους τοκους καποιου δανειου...;;;
Στην πρωτη περιπτωση μιλαμε οτι εχει αυξηθει η τιμη του σχεδον 3000 χιλιαρικα απο την αρχη του ετους...
Εχουν τρελαθει τελειως....!!
Αν κ νομιζω οτι οι τιμες εχουν ξεφυγει σχεδον σε ολα τα αυτοκινητα...
Οσο για τν αντιπροσωπια εχω ακριβως την ιδια αποψη ....κ εγω το ιδιο βιωσα οταν πηγα το αγορασω....!!Η τιμή αυτή είναι με μετρητά και ανοιχτή τιμή φυσικά. Που σημαίνει ότι αν πάρει και άλλη αύξηση μέχρι να έρθει θα τη φεσωθω εγώ.
Είπαμε είμαστε μ@λακες αλλα όχι και έτσι ρε παιδιά!!Ειπαμε οχι κ ετσι...εγω το πηρα 3χιλιαρικα κατω τον Γεναρη κ με κλειδωμενη τιμη...
Κ προφανως καποιοι 2 χιλιαρικα κατω απο τν δικη μου τιμη οπως π.χ. @yem ...
Που για μενα ηταν πραγματικα μια value for money αγορα....
Απο εκει και περα οι τιμες ειναι εκτος ελεγχου... Μα το πιο αστειο ειναι ανοιχτες τιμες κ χρονοι παραδοσης πανω απο 6 μηνες....Τα έχουμε πει. Κακώς κανετε παραγγελίες τώρα.
Αφήστε τους να κλείσουν
Παραγγελία μόνο σε περίπτωση κλοπής ή ολικής. Άντε και παιδιών στην οικογένεια.
Κοπρίτες δεν ντρέπονται καθόλου!! -
@fanis75 said in Renault Captur II:
@iceman7 said in Renault Captur II:
Μεγαλύτερη κατανάλωση πάντα επειδη κουβαλάει έξτρα 300-400 κιλά ....
Δεν ισχύει και στο λέω με πραγματικές περιπτώσεις. Και εαν δεν με πιστεύεις, διαβασε κατανάλωση του γάτου που το σκίζει (δεν το οδηγεί καθόλου σωστά). Πάντα θα έχεις χαμηλότερη κατανάλωση από το αντίστοιχο θερμικό (το οποίο θα είναι και πιο αργό, γιατί εαν συγκρίνουμε ίδιες επιδόσεις, άστο!!). Ακόμα και ο φίλος μου που έχει το XC40 και δεν το φορτίζει ποτέ (!!!), έχει μέση κατανάλωση στο 7αρι με 272 άλογα. Το 1.5 που έχει ο συνάδελφός του στο 8 ειναι και φυσικά πολύ πιο αργό.
Και εγώ δοκιμες τα έκανα. Και μόνο το παραπάνω γκάζι λόγω δύναμης που θα πατησεις θα το φτάσεις το θερμικό αν και τις οποιες συγκρίσεις τις κάνω είτε με hybrid σκέτα είτε με mild.
Τα 300-400 κιλά παραπάνω, τα λιγότερο χώρο αποσκευών, τη διαφορα στην τιμή αγορας δεν τη δικαιολογεί η οικονομία.
Μόνο για το γκαζάκι θα έδινα πόντο… -
@iceman7 said in Renault Captur II:
τη διαφορα στην τιμή αγορας δεν τη δικαιολογεί η οικονομία.
Μόνο για το γκαζάκι θα έδινα πόντο…Εεε πεστο έτσι....δεν το αγοράζεις για να κάνεις οικονομία!! Το πληρώνεις παραπάνω για να έχεις ένα συνολικά καλύτερο αυτοκίνητο. Αντί π.χ. να δώσεις €40.000 για ένα 3008 με 130 άλογα, δίνεις €50.000 για ένα 3008 με 300 άλογα και την μισή κατανάλωση και καλύτερη ανάρτηση. Αυτά τα €10.000 διαφορά (που είναι αστεία σε αυτά τα ποσά) σου αγοράζουν πολύ καλύτερο αυτοκίνητο που υπο άλλες συνθήκες μπορείς να το πλήρωνε και 20Κ παραπάνω και να έκαιγες τα διπλά. Όλα συγκριτικά είναι. Και μην πεις για αυτονομία, γιατί εαν πάς το 130αρι όπως πάει ο γάτος το 300αρι, θα καις 10-12 στο ταξίδι, άρα σκάρτα 400χλμ.
-
@fanis75 said in Renault Captur II:
@iceman7 said in Renault Captur II:
τη διαφορα στην τιμή αγορας δεν τη δικαιολογεί η οικονομία.
Μόνο για το γκαζάκι θα έδινα πόντο…Εεε πεστο έτσι....δεν το αγοράζεις για να κάνεις οικονομία!! Το πληρώνεις παραπάνω για να έχεις ένα συνολικά καλύτερο αυτοκίνητο. Αντί π.χ. να δώσεις €40.000 για ένα 3008 με 130 άλογα, δίνεις €50.000 για ένα 3008 με 300 άλογα και την μισή κατανάλωση και καλύτερη ανάρτηση. Αυτά τα €10.000 διαφορά (που είναι αστεία σε αυτά τα ποσά) σου αγοράζουν πολύ καλύτερο αυτοκίνητο που υπο άλλες συνθήκες μπορείς να το πλήρωνε και 20Κ παραπάνω και να έκαιγες τα διπλά. Όλα συγκριτικά είναι. Και μην πεις για αυτονομία, γιατί εαν πάς το 130αρι όπως πάει ο γάτος το 300αρι, θα καις 10-12 στο ταξίδι, άρα σκάρτα 400χλμ.
Και έτσι γυρνάμε πάλι από την αρχή.
Ο γάτος έχει φτιάξει εγκατάσταση και το φορτίζει καθημερινά, ο γάτος επίσης περνάει το 130% της δαπανης στα έξοδα της εταιρειας του και ο γάτος επίσης μια χαρά φαίνεται να το φυσάει για να παίζει με τέτοια παιχνίδια. (αγαπάμε γάτο - μην το πάρεις προσωπικά φίλε!!)Οποτε τα phev και τα ηλεκτρικα δεν είναι παρα για ελάχιστους.
Και δυστυχώς αντί να δημιουργούν κίνητρα να τα πάρεις δημιουργούν αντικίνητρα για να κρατήσεις ένα παλιότερο ή να πάρεις ένα πιο φθηνό θερμικό.
Όταν πάνε να σου φορτώσουν κάτι με το ζόρι αντιδράς και αυτό που κάνουν εσχατως με τα αυτοκίνητα, τα καύσιμα την ακρίβεια θα το βρούνε μπροστά τους.
Γιατί του έλληνα μπορείς να του επιβάλλεις μνημόνια αλλά όταν παίζεις με την καυλα του (ητοι το αμάξι) θα σε τιμωρήσει.Είναι πολύ εκνευριστικό να προσπαθούν με το ζόρι να σου επιβάλλουν μια ανάγκη που δεν έχεις. Όπως απεχθάνομαι τους κράχτες στις ταβέρνες ή τους καναγιες που προσπαθούν να μου πουλήσουν τηλεφωνικά ρεύμα ή κινητό.
-
@iceman7 said in Renault Captur II:
Και έτσι γυρνάμε πάλι από την αρχή.
Ο γάτος έχει φτιάξει εγκατάσταση και το φορτίζει καθημερινά, ο γάτος επίσης περνάει το 130% της δαπανης στα έξοδα της εταιρειας του και ο γάτος επίσης μια χαρά φαίνεται να το φυσάει για να παίζει με τέτοια παιχνίδια. (αγαπάμε γάτο - μην το πάρεις προσωπικά φίλε!!)Ολα αυτά όμως είναι άσχετα με την κατανάλωση!! Το ότι έχει απόσβεση 130% δεν έχει καμία σχέση με την κατανάλωση. Και σου είπα και άλλο παράδειγμα ανθρώπου που δεν το φορτίζει ποτέ, ότι είναι πιο οικονομικό από το πιο αδύναμο (σχεδόν μισή ιπποδύναμη) θερμικό.
Δεν λέω για τα υπόλοιπα, σε κάποια σημεία έχεις ένα δίκιο. Στέκομαι στην κατανάλωση που σαφώς είναι χαμηλότερη από αντίστοιχο θερμικό. Αλλά ακόμα και το πιο αδύναμο θερμικό να πάρεις (και όχι κάποιο με 250-300 άλογα), πάλι πιο οικονομικό είναι το ΦΕΒ.
-
Κι άλλο ένα παράδειγμα χαμηλής κατανάλωσης με ΦΕΥ:
https://cartalk.gr/sti-cheimoniatiki-steni-evvoias-xc40-t5-recharge/
Renault Captur II