Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Golf MK 8
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Golf MK 8
    • 1
    • 2
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 104
    • 105
    • 20 / 105
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    109
    2087
    78472
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • fanis75
      fanis75 moderator last edited by

      Ευχαριστώ Lap....ευχαρίστως πάω για δοκιμαστής (ακούει η σύνταξη??...αχαχα) !! Και ναι θα δοκιμάζω και dsg και VAG και απόλα και θα είμαι και αντικειμενικός.

      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap last edited by

        Ωραια....εγω πρωτος το βαζω

        +1 .... θελουμε τον Φανη!

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • A
          alex19 @georgemit last edited by

          Έχω μείνει έτσι από μπαταρία με το χ3 του 2007 που έχω και δεν ήταν θέμα δυναμό.  Μπορεί να συμβεί σε οποιοδήποτε όχημα, απλά όταν δίνεις δοκιμαστικό αυτοκίνητο τα προσέχεις αυτά, ιδιαίτερα αν ήταν εκθεσιακό.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dublin @fanis75 last edited by

            Μπήκα για να ποστάρω το βίντεο και ήδη έχει και σχόλια...εύγε στο φόρουμ μάς. Μόνο η VAG είναι πιο τραγική από αυτόν που παρουσιάζει το βίντεο...αχαχα!

            Κατά τα άλλα εγγύηση, μια χαρά το αμάξι...τρέχτε να προλάβετε την ευκαιρία mHEV με DSG....απλά πουλήστε το πριν την 2ετία...αχαχα!!

            Πριν τη διημερία καλύτερα!

            ' Τις πρώτες 2 μέρες λειτουργούσε κανονικά' λέει ο Φίλος μας στο βίντεο!

            Εν το μεταξύ να σημειώσουμε ότι το αμάξι το πήγαν αντιπροσωπεία τελικά, δεν έφυγε μόνο του.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • yem
              yem last edited by

              Εγώ λέω Φάνη για εκπομπή τύπου top gear, εσύ ο Στεφου και διάλεξε άλλον έναν, κάποιον που θα κάνει τον ενοχλητικό... Δεν μου έρχεται κανένας στο μυαλό... 

              Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • sargus
                sargus last edited by

                Ο Lap...να λέει για σπρέι σιλικόνης και τέλος τα τριξίματα!

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • yem
                  yem @sargus last edited by

                  Ο Lap...να λέει για σπρέι σιλικόνης και τέλος τα τριξίματα!

                  Ονόματα δε λέμε, υπολήψεις δε θίγουμε!

                  Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    teo-mak @tkin73 last edited by

                    Θα ήθελα να δω τις φάτσες των αντιπροσώπων όταν θα δουν ότι ανέβασε το βίντεο! Να δούμε πως θα ολοκληρωθεί το τεστ....κακήν κακώς...

                    Πάντως αμάξι δημοσιογραφικό που κινείται συνεχώς πως μένει από μπαταρία; Τι έγινε το ξέχασε το βράδυ με ανοικτά φώτα; Δεν παίζει.

                    Κάτι άλλο συμβαίνει....

                    Φυσικά βλέπουμε και πως ξεφτυλιζουν τα άπειρα ηλεκτρονικά ένα αμάξι...

                    Το χειρόφρενο πάντως μάλλον κάνει βλακεία που δεν κλείνει την πόρτα . Ίσως δεν λύνει γιατί έχει ανοικτή πόρτα.

                    Το γκολφακι είναι στο πνεύμα των Χριστουγέννων.

                    Αναβοσβηνει το σύμπαν.

                    Αυτό με το ηλεκτρονικό χειρόφρενο, είναι πληγή.

                    Το δικό μου Passat με άφησε λόγω ηλεκτρομαγνητικής τιμονιού και δεν έλυνε το χειρόφρενο να το πάρει η οδική ακριβώς γιατί δεν ξεμπλοκαρε το τιμόνι!

                    Πάλι καλά που το είχα στο σπίτι παρκαρισμένο και δεν ήμουν στο χωριό στο βουνό.

                    Εκεί θα ήταν ακόμα....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • piliourits
                      piliourits last edited by

                      Όσον αφορά πάντως το αγαπημένο δοκιμαστή του Φάνη, μάλλον έχει βελτιωθεί πολύ!

                      Περισσότερο απ' τη φάου βε!

                      😉

                      κι ένα άσχετο με το αμάξι, σχετικό με την εκφορά λόγου που παρατήρησα τελευταία:

                      ΣΤΕΦΟΥ vs ΠΕΤΣΑΣ: σημειώσατε 1

                      Mountains all around me, reaching out to heaven...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sabas_thess last edited by

                        Συγνώμη διορθώστε με αν κάνω λάθος. Δεδομένο ότι το αμάξι είναι δημοσιογραφικό/TD οπότε δεν έπαψε να κινείται. Δεδομένο ότι είναι 2/3 μηνών όχημα. Εδώ δεν ξέρω ακριβώς το παίζει. Αν το σύστημα του eTSI επιστέφει ενέργεια και στην βασική μπαταρία η συγκεκριμένη βλάβη αν δεν αφορά δυναμό (ή έστω κάποιον από τους ανορθωτηρες αυτού) όπως σωστά προείπε κάποιος δεν θα ήταν μια ένδειξη προβλήματος ή/και κακής λειτουργίας του συστήματος eTSI;

                        Αν πάλι είναι πράγματι κάτι σε σχέση με το δυναμό και πάλι δεν είναι απογοητευτική ένδειξη για τις αντοχές του στον χρόνο; Αν στα πρώτα 5κ χιλιόμετρα βγάζει ηλεκτρολογικό πρόβλημα ή πρόβλημα στο δυναμό στα 100.000χλμ τι θα έχει βγάλει;

                        Δύο πράγματα. Πρώτον αμφιβάλω αν αυτά είναι προβλήματα που θα περιοριστούν στον VAG και έτσι εύχομαι/ελπίζω να προλάβω να πάρω μετά της γυναίκας και το δικό μου όχημα με απλό θερμικό κινητήρα μειώνοντας στο ελάχιστο την πιθανότητα να γίνω πειραματόζωο στον βωμό των παιδικών ασθενειών της νέας τάσης/μόδας.

                        Δεύτερον κρίμα και πάλι κρίμα αυτός ο πάμπλουτος τεράστιος όμιλος νο2 στον κόσμο πίσω μόνο απ' την Toyota (νομίζω σε κάποια φασηυ κατάφερε και έγινε για 1 σεζόν νο1) εδώ και πάρα πολλά χρόνια να επενδύει δις € στις νέες τεχνολογίες και στα gadgets αλλά ούτε 1€ στο να χτιστεί σιγά-σιγα ξανά μια υποτυπώδη σχέση εμπιστοσύνης αρχικά με το κοινό του και μετά με τους υπόλοιπους...

                        "I am what you made me", D.V.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Q
                          que2 last edited by

                          Ζήλεψα που το είδα έτσι ωραία φωτισμένο το καντράν. Μιας και το δικό μου VW χαλάει την πιάτσα και δεν ανάβουν τα παλιολαμπάκια όποτε γουστάρουν, θα το στολίσω με κάτι χριστουγεννιάτικα παλιά μεγάλα δικτατορικά που έχω!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • H
                            harisma23 last edited by

                            Πέρα από την πλάκα που κάνουμε, μια αστοχία μπορεί να συμβεί σε όλα τα νέα αυτοκίνητα. Σε όλους τους κατασκευαστές μπορεί να συμβεί αυτό...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • fanis75
                              fanis75 moderator last edited by

                              Εγώ πιστεύω ότι είναι καθαρά ηλεκτρονικό πρόβλημα (gremlins) κάτι το οποίο ταλαιπωρεί και τα ID. Αλλά επειδή είναι γνωστή η συμπάθεια μου για τον όμιλο, βρήκα ευκαιρία να θάψω λίγο ακόμα...αχαχα!

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • sargus
                                sargus last edited by

                                Και να θες να αγιασεις ρε παιδιά, δε μπορείς!

                                Τόσα και τόσα καινούργια αυτοκίνητα δοκιμαζονται, ε, πάλι σε αυτούς 'έτυχε'!

                                Θυμόμαστε και τον άλλο δοκιμαστη που το είχε αφήσει στον ήλιο και μετά που πήγε να φύγει δε δούλευε η οθόνη και συνεπώς δεν είχε ούτε κλιματισμό.

                                Με τόσα χρόνια εξέλιξης, σε παρόμοιο σουλούπι, τόσο καλοπουλημενο, τόσο τεράστιος όμιλος κτλ., θα έπρεπε μέχρι τώρα να είναι αυτοκίνητο πρότυπο, το σύμβολο της αυτοκίνησης! Αντιθέτως, με αυτά και με εκείνα θα καταλήξει το ανέκδοτο της αυτοκίνησης!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Sabas οχι ειναι ανεξαρτητα κυκλωματα. Και εγω με mild hybrid εμεινα απο μπαταρία. Το ειχα ξεχασει με συνγερμο στο προηγουμενο lock down.

                                  Υ.γ παντως οσο περιμενε την οδική βοηθεια, ενα ψεκασματακι με σπρευ σιλιονης επρεπε να το κανει στα σημεία 

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • mastoras78
                                    mastoras78 last edited by

                                    Ρε δε ντρέπεστε λιγάκι... αν δεν ήταν VAGelis άλλα θα γράφατε 

                                    "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                    #tsekourato_ksevrakoma

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      super-t last edited by

                                      Εγώ πάντως καταλαβαίνω ότι δίνει κάτι το 48 V στο 12 V σύστημα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • piliourits
                                        piliourits @lap last edited by

                                        Και σε εμενα ετσι ειναι αλλα παντα υπο κινηση. Με το που σβησει ο κινητηρας και γενικως σβησεις τλ αυτοκινητο καθε κυκλωμα ειναι ανεξαρτητο.

                                        Μαλιστα οταν σβησεις ακουγεται ενας ηχος για λιγα δευτερολεπτα σαν ηλεκτιρκο μοτερακι, μοιαζεο λε ηχο αντλιας βενζινης. Απο την στιγμη που σταματησει και αυτος ο ηχος το αυτοκινητο μενει μονο του με την κυρια 12v μπαταρια.

                                        Εμενα ειχε 80% μπαταρια του isg αλλα ελαχιστη στην κυρια του κινητηρα. Δεν μπορουσε να περναει οταν δεν κινηται το αυτοκινητο. Και ετσι φωναξα οδικη βοηθεια ενω ειχα ρευμα διαθέσιμο.

                                        Ένας ενας τα μαρτυράτε... τα mild hybrid, την τεχνολογία του μέλλοντος!  😉

                                        Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • J
                                          jobous last edited by

                                          Αν δεν κάνω λάθος βλέπω φόρτιση της 12V από τον μετατροπέα DC/DC. Φαντάζομαι ότο το κάθε κύκλωμα είναι αποκομμένο από το άλλο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            super@t wrote:

                                            super@t wrote:

                                            Εγώ πάντως καταλαβαίνω ότι δίνει κάτι το 48 V στο 12 V σύστημα.

                                            Και σε εμενα ετσι ειναι αλλα παντα υπο κινηση. Με το που σβησει ο κινητηρας και γενικως σβησεις τλ αυτοκινητο καθε κυκλωμα ειναι ανεξαρτητο.

                                            Μαλιστα οταν σβησεις ακουγεται ενας ηχος για λιγα δευτερολεπτα σαν ηλεκτιρκο μοτερακι, μοιαζεο λε ηχο αντλιας βενζινης. Απο την στιγμη που σταματησει και αυτος ο ηχος το αυτοκινητο μενει μονο του με την κυρια 12v μπαταρια.

                                            Εμενα ειχε 80% μπαταρια του isg αλλα ελαχιστη στην κυρια του κινητηρα. Δεν μπορουσε να περναει οταν δεν κινηται το αυτοκινητο. Και ετσι φωναξα οδικη βοηθεια ενω ειχα ρευμα διαθέσιμο.

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 104
                                            • 105
                                            • 20 / 105
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr