-
Ευχαριστώ Lap....ευχαρίστως πάω για δοκιμαστής (ακούει η σύνταξη??...αχαχα) !! Και ναι θα δοκιμάζω και dsg και VAG και απόλα και θα είμαι και αντικειμενικός.
-
Ωραια....εγω πρωτος το βαζω
+1 .... θελουμε τον Φανη!
-
Έχω μείνει έτσι από μπαταρία με το χ3 του 2007 που έχω και δεν ήταν θέμα δυναμό. Μπορεί να συμβεί σε οποιοδήποτε όχημα, απλά όταν δίνεις δοκιμαστικό αυτοκίνητο τα προσέχεις αυτά, ιδιαίτερα αν ήταν εκθεσιακό.
-
Μπήκα για να ποστάρω το βίντεο και ήδη έχει και σχόλια...εύγε στο φόρουμ μάς. Μόνο η VAG είναι πιο τραγική από αυτόν που παρουσιάζει το βίντεο...αχαχα!
Κατά τα άλλα εγγύηση, μια χαρά το αμάξι...τρέχτε να προλάβετε την ευκαιρία mHEV με DSG....απλά πουλήστε το πριν την 2ετία...αχαχα!!
Πριν τη διημερία καλύτερα!
' Τις πρώτες 2 μέρες λειτουργούσε κανονικά' λέει ο Φίλος μας στο βίντεο!
Εν το μεταξύ να σημειώσουμε ότι το αμάξι το πήγαν αντιπροσωπεία τελικά, δεν έφυγε μόνο του.
-
Εγώ λέω Φάνη για εκπομπή τύπου top gear, εσύ ο Στεφου και διάλεξε άλλον έναν, κάποιον που θα κάνει τον ενοχλητικό... Δεν μου έρχεται κανένας στο μυαλό...
-
Ο Lap...να λέει για σπρέι σιλικόνης και τέλος τα τριξίματα!
-
Ο Lap...να λέει για σπρέι σιλικόνης και τέλος τα τριξίματα!
Ονόματα δε λέμε, υπολήψεις δε θίγουμε!
-
Θα ήθελα να δω τις φάτσες των αντιπροσώπων όταν θα δουν ότι ανέβασε το βίντεο! Να δούμε πως θα ολοκληρωθεί το τεστ....κακήν κακώς...
Πάντως αμάξι δημοσιογραφικό που κινείται συνεχώς πως μένει από μπαταρία; Τι έγινε το ξέχασε το βράδυ με ανοικτά φώτα; Δεν παίζει.
Κάτι άλλο συμβαίνει....
Φυσικά βλέπουμε και πως ξεφτυλιζουν τα άπειρα ηλεκτρονικά ένα αμάξι...
Το χειρόφρενο πάντως μάλλον κάνει βλακεία που δεν κλείνει την πόρτα . Ίσως δεν λύνει γιατί έχει ανοικτή πόρτα.
Το γκολφακι είναι στο πνεύμα των Χριστουγέννων.
Αναβοσβηνει το σύμπαν.
Αυτό με το ηλεκτρονικό χειρόφρενο, είναι πληγή.
Το δικό μου Passat με άφησε λόγω ηλεκτρομαγνητικής τιμονιού και δεν έλυνε το χειρόφρενο να το πάρει η οδική ακριβώς γιατί δεν ξεμπλοκαρε το τιμόνι!
Πάλι καλά που το είχα στο σπίτι παρκαρισμένο και δεν ήμουν στο χωριό στο βουνό.
Εκεί θα ήταν ακόμα....
-
Όσον αφορά πάντως το αγαπημένο δοκιμαστή του Φάνη, μάλλον έχει βελτιωθεί πολύ!
Περισσότερο απ' τη φάου βε!
κι ένα άσχετο με το αμάξι, σχετικό με την εκφορά λόγου που παρατήρησα τελευταία:
ΣΤΕΦΟΥ vs ΠΕΤΣΑΣ: σημειώσατε 1
-
Συγνώμη διορθώστε με αν κάνω λάθος. Δεδομένο ότι το αμάξι είναι δημοσιογραφικό/TD οπότε δεν έπαψε να κινείται. Δεδομένο ότι είναι 2/3 μηνών όχημα. Εδώ δεν ξέρω ακριβώς το παίζει. Αν το σύστημα του eTSI επιστέφει ενέργεια και στην βασική μπαταρία η συγκεκριμένη βλάβη αν δεν αφορά δυναμό (ή έστω κάποιον από τους ανορθωτηρες αυτού) όπως σωστά προείπε κάποιος δεν θα ήταν μια ένδειξη προβλήματος ή/και κακής λειτουργίας του συστήματος eTSI;
Αν πάλι είναι πράγματι κάτι σε σχέση με το δυναμό και πάλι δεν είναι απογοητευτική ένδειξη για τις αντοχές του στον χρόνο; Αν στα πρώτα 5κ χιλιόμετρα βγάζει ηλεκτρολογικό πρόβλημα ή πρόβλημα στο δυναμό στα 100.000χλμ τι θα έχει βγάλει;
Δύο πράγματα. Πρώτον αμφιβάλω αν αυτά είναι προβλήματα που θα περιοριστούν στον VAG και έτσι εύχομαι/ελπίζω να προλάβω να πάρω μετά της γυναίκας και το δικό μου όχημα με απλό θερμικό κινητήρα μειώνοντας στο ελάχιστο την πιθανότητα να γίνω πειραματόζωο στον βωμό των παιδικών ασθενειών της νέας τάσης/μόδας.
Δεύτερον κρίμα και πάλι κρίμα αυτός ο πάμπλουτος τεράστιος όμιλος νο2 στον κόσμο πίσω μόνο απ' την Toyota (νομίζω σε κάποια φασηυ κατάφερε και έγινε για 1 σεζόν νο1) εδώ και πάρα πολλά χρόνια να επενδύει δις € στις νέες τεχνολογίες και στα gadgets αλλά ούτε 1€ στο να χτιστεί σιγά-σιγα ξανά μια υποτυπώδη σχέση εμπιστοσύνης αρχικά με το κοινό του και μετά με τους υπόλοιπους...
-
Ζήλεψα που το είδα έτσι ωραία φωτισμένο το καντράν. Μιας και το δικό μου VW χαλάει την πιάτσα και δεν ανάβουν τα παλιολαμπάκια όποτε γουστάρουν, θα το στολίσω με κάτι χριστουγεννιάτικα παλιά μεγάλα δικτατορικά που έχω!
-
Πέρα από την πλάκα που κάνουμε, μια αστοχία μπορεί να συμβεί σε όλα τα νέα αυτοκίνητα. Σε όλους τους κατασκευαστές μπορεί να συμβεί αυτό...
-
Εγώ πιστεύω ότι είναι καθαρά ηλεκτρονικό πρόβλημα (gremlins) κάτι το οποίο ταλαιπωρεί και τα ID. Αλλά επειδή είναι γνωστή η συμπάθεια μου για τον όμιλο, βρήκα ευκαιρία να θάψω λίγο ακόμα...αχαχα!
-
Και να θες να αγιασεις ρε παιδιά, δε μπορείς!
Τόσα και τόσα καινούργια αυτοκίνητα δοκιμαζονται, ε, πάλι σε αυτούς 'έτυχε'!
Θυμόμαστε και τον άλλο δοκιμαστη που το είχε αφήσει στον ήλιο και μετά που πήγε να φύγει δε δούλευε η οθόνη και συνεπώς δεν είχε ούτε κλιματισμό.
Με τόσα χρόνια εξέλιξης, σε παρόμοιο σουλούπι, τόσο καλοπουλημενο, τόσο τεράστιος όμιλος κτλ., θα έπρεπε μέχρι τώρα να είναι αυτοκίνητο πρότυπο, το σύμβολο της αυτοκίνησης! Αντιθέτως, με αυτά και με εκείνα θα καταλήξει το ανέκδοτο της αυτοκίνησης!
-
Sabas οχι ειναι ανεξαρτητα κυκλωματα. Και εγω με mild hybrid εμεινα απο μπαταρία. Το ειχα ξεχασει με συνγερμο στο προηγουμενο lock down.
Υ.γ παντως οσο περιμενε την οδική βοηθεια, ενα ψεκασματακι με σπρευ σιλιονης επρεπε να το κανει στα σημεία
-
Ρε δε ντρέπεστε λιγάκι... αν δεν ήταν VAGelis άλλα θα γράφατε
-
Εγώ πάντως καταλαβαίνω ότι δίνει κάτι το 48 V στο 12 V σύστημα.
-
Και σε εμενα ετσι ειναι αλλα παντα υπο κινηση. Με το που σβησει ο κινητηρας και γενικως σβησεις τλ αυτοκινητο καθε κυκλωμα ειναι ανεξαρτητο.
Μαλιστα οταν σβησεις ακουγεται ενας ηχος για λιγα δευτερολεπτα σαν ηλεκτιρκο μοτερακι, μοιαζεο λε ηχο αντλιας βενζινης. Απο την στιγμη που σταματησει και αυτος ο ηχος το αυτοκινητο μενει μονο του με την κυρια 12v μπαταρια.
Εμενα ειχε 80% μπαταρια του isg αλλα ελαχιστη στην κυρια του κινητηρα. Δεν μπορουσε να περναει οταν δεν κινηται το αυτοκινητο. Και ετσι φωναξα οδικη βοηθεια ενω ειχα ρευμα διαθέσιμο.
Ένας ενας τα μαρτυράτε... τα mild hybrid, την τεχνολογία του μέλλοντος!
-
Αν δεν κάνω λάθος βλέπω φόρτιση της 12V από τον μετατροπέα DC/DC. Φαντάζομαι ότο το κάθε κύκλωμα είναι αποκομμένο από το άλλο.
-
super@t wrote:
super@t wrote:
Εγώ πάντως καταλαβαίνω ότι δίνει κάτι το 48 V στο 12 V σύστημα.
Και σε εμενα ετσι ειναι αλλα παντα υπο κινηση. Με το που σβησει ο κινητηρας και γενικως σβησεις τλ αυτοκινητο καθε κυκλωμα ειναι ανεξαρτητο.
Μαλιστα οταν σβησεις ακουγεται ενας ηχος για λιγα δευτερολεπτα σαν ηλεκτιρκο μοτερακι, μοιαζεο λε ηχο αντλιας βενζινης. Απο την στιγμη που σταματησει και αυτος ο ηχος το αυτοκινητο μενει μονο του με την κυρια 12v μπαταρια.
Εμενα ειχε 80% μπαταρια του isg αλλα ελαχιστη στην κυρια του κινητηρα. Δεν μπορουσε να περναει οταν δεν κινηται το αυτοκινητο. Και ετσι φωναξα οδικη βοηθεια ενω ειχα ρευμα διαθέσιμο.
VW Golf MK 8