-
*Σε δύο εβδομάδες από σήμερα η Lexus θα παρουσιάσει το UX,το νέο της entry-level crossover, που θα βασίζεται στην TNGA πλατφόρμα. Το μοντέλο θα αποτελεί έμπνευση από το πρωτότυπο UX που παρουσίασε η εταιρία στην έκθεση του Παρισιού το φθινόπωρο του 2016 και θα έχει μέγεθος λίγο μικρότερο από το CT200h.
Το μοντέλο παραγωγής, που θα τοποθετηθεί κάτω από το NX, δεν θα έχει την ακραία φουτουριστική σχεδίαση του πρωτότυπου, με την Lexus να πιστεύει πως θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο ώστε η εταιρία να προσελκύσει αγοραστές με μικρότερη ηλικία.
H ιαπωνική εταιρία ακόμα δεν έχει ανακοινώσει που θα γίνεται η παραγωγή του, αλλά απορρίπτει κάθε ενδεχόμενο να γίνεται στην Ευρώπη, παρότι η Toyota πρόσφατα ανακοίνωσε ότι θα αναβαθμίσει το εργοστάσιο της στην Γαλλία.
Όλα τα μοντέλα της Lexus, που πωλούνται στην Ευρώπη, κατασκευάζονται στην Ιαπωνία, και με το νέο UX -το οποίο θα τεθεί απέναντι στην BMW X2- αναμένει να έχει την ίδια επιτυχία στην Γηραιά Ήπειρο όπως το Toyota C-HR, ώστε να δώσει στην εταιρία την πνοή που χρειάζεται.*
-
*Σε δύο εβδομάδες από σήμερα η Lexus θα παρουσιάσει το UX,το νέο της entry-level crossover, που θα βασίζεται στην TNGA πλατφόρμα. Το μοντέλο θα αποτελεί έμπνευση από το πρωτότυπο UX που παρουσίασε η εταιρία στην έκθεση του Παρισιού το φθινόπωρο του 2016 και θα έχει μέγεθος λίγο μικρότερο από το CT200h.
Το μοντέλο παραγωγής, που θα τοποθετηθεί κάτω από το NX, δεν θα έχει την ακραία φουτουριστική σχεδίαση του πρωτότυπου, με την Lexus να πιστεύει πως θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο ώστε η εταιρία να προσελκύσει αγοραστές με μικρότερη ηλικία.
H ιαπωνική εταιρία ακόμα δεν έχει ανακοινώσει που θα γίνεται η παραγωγή του, αλλά απορρίπτει κάθε ενδεχόμενο να γίνεται στην Ευρώπη, παρότι η Toyota πρόσφατα ανακοίνωσε ότι θα αναβαθμίσει το εργοστάσιο της στην Γαλλία.
Όλα τα μοντέλα της Lexus, που πωλούνται στην Ευρώπη, κατασκευάζονται στην Ιαπωνία, και με το νέο UX -το οποίο θα τεθεί απέναντι στην BMW X2- αναμένει να έχει την ίδια επιτυχία στην Γηραιά Ήπειρο όπως το Toyota C-HR, ώστε να δώσει στην εταιρία την πνοή που χρειάζεται.*
-
*Σε δύο εβδομάδες από σήμερα η Lexus θα παρουσιάσει το UX,το νέο της entry-level crossover, που θα βασίζεται στην TNGA πλατφόρμα. Το μοντέλο θα αποτελεί έμπνευση από το πρωτότυπο UX που παρουσίασε η εταιρία στην έκθεση του Παρισιού το φθινόπωρο του 2016 και θα έχει μέγεθος λίγο μικρότερο από το CT200h.
Το μοντέλο παραγωγής, που θα τοποθετηθεί κάτω από το NX, δεν θα έχει την ακραία φουτουριστική σχεδίαση του πρωτότυπου, με την Lexus να πιστεύει πως θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο ώστε η εταιρία να προσελκύσει αγοραστές με μικρότερη ηλικία.
H ιαπωνική εταιρία ακόμα δεν έχει ανακοινώσει που θα γίνεται η παραγωγή του, αλλά απορρίπτει κάθε ενδεχόμενο να γίνεται στην Ευρώπη, παρότι η Toyota πρόσφατα ανακοίνωσε ότι θα αναβαθμίσει το εργοστάσιο της στην Γαλλία.
Όλα τα μοντέλα της Lexus, που πωλούνται στην Ευρώπη, κατασκευάζονται στην Ιαπωνία, και με το νέο UX -το οποίο θα τεθεί απέναντι στην BMW X2- αναμένει να έχει την ίδια επιτυχία στην Γηραιά Ήπειρο όπως το Toyota C-HR, ώστε να δώσει στην εταιρία την πνοή που χρειάζεται.*
-
*Το νέο entry-level crossover της Lexus βασίζεται στη νέα GA-C πλατφόρμα, φορά ζάντες 17″ και 18″, έχει μήκος 4,495 μέτρων, ύψος 1,52 μέτρων, με το μεταξόνιο του να φτάνει τα 2,64 μέτρα.
Στην έκδοση UX 200 κίνηση παίρνει από έναν νέο τετρακύλινδρο 2,0-λιτρο κινητήρα βενζίνης απόδοσης 168 ίππων, ο οποίος έχει θερμική απόδοσης κοντά στο 40% και συνδυάζεται με ένα νέο CVT κιβώτιο ταχυτήτων. Η υβριδική έκδοση 250h αποδίδει 176 άλογα, με το μοντέλο να είναι τετρακίνητο, μιας και ο ηλεκτροκινητήρας είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα, με το σύστημα να μπορεί να κατανείμει μέχρι και το 80% της ροπής στον πίσω άξονα, όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητες έως 70 χλμ/ώρα.
Η F Sport έκδοση αποκτά πιο σπορ παρουσιαστικό με διαφορετικούς προφυλακτήρες και ζάντες 18″ φέρει ενεργή ανάρτηση το σύστημα Active Sound Control, με το αυτοκίνητο να εξοπλίζεται και με την τελευταία έκδοση των συστημάτων ασφαλείας. Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν από το φθινόπωρο.*
Πηγή -
Φίλοι γεια σας. Πρόσφατα δοκίμασα το Lexus UX250h με κίνηση εμπρός. Για να πω την αλήθεια ενθουσιάστηκα. Προβληματίζομαι όμως για το αν αξίζει τα χρήματα του, σχεδόν 35.000 με την αλλαγή τιμής. Αν αξίζει σε σχέση με ένα CH-R για παράδειγμα. Έχουν πολλά κοινά. Έχει κάποιος άποψη? Υπάρχει κάποιος κάτοχος να μας πει εντυπώσεις.
-
Εντόπισε τις διαφορές που λέγουν και κρίνε εσύ αν αξίζει να πληρώσεις καπέλο για αυτές.
-
Εαν τα έχεις προφανώς και αξίζει!
-
Χεχε, να τη πάλι αυτή η απάντηση χωρίς αντίλογο.
Τι γίνεται, σε όλα τα τοπικά παίζει;
-
-
Θέμα είναι τι άλλο πέρνει με 35κ, κρίμα είναι...
-
-
-
-
αν δεν υπάρχουν απαιτήσεις σε χώρους
γιατί το ux ειναι μικρότερο από chr,
αν αναφερόμαστε και στα δύο για 2λιτρα γιατί το ux είναι 2λιτρο
τότε ux σίγουραΓια οποιοδήποτε άλλο μοντέλο
μέχρι τα 35 , που δεν ενδιαφέρεται κάποιος για χώρους και φόρο πολυτελείας είναι η καλύτερη αγοράΕγώ αυτό θα έπαιρνα αλλά όταν είδα τα 300 λίτρα χώρο αποσκευών και το χώρο για τα πόδια στους πίσω,πήγα στο cx30 το οποίο επίσης είναι σφιχτό αλλά πολύ καλύτερο σε χώρους από ux.
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Η αλήθεια είναι ότι είναι πολλά τα 35.000 αλλά σε λίγο καιρό, έτσι όπως ανεβαίνουν θα είναι νορμαλ για ένα οικογενειακό υβριδικό. Δεν μου περισευουν τόσα χρήματα. Θα πάρω ένα αμάξι για τουλάχιστον 10 χρόνια, το σκέφτομαι σαν επένδυση. Θέλω ένα αυτοκίνητο πολύ πολύ οικονομικό. Πολύ πολύ αξιοπιστο και να είναι οικογενειακό. Οκ δεν είναι μεγάλο το UX, αλλά δεν πηγαίνω και κάθε βδομάδα ταξίδια. Μέχρι και το Honda Jazz,εμένα μου αρκεί. ΜΙα άλλη επιλογή που περιμένω είναι το Civic και το Corola Cross. Γενικα Japan και Hybrid.
-
@michalismts said in Lexus UX:
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Η αλήθεια είναι ότι είναι πολλά τα 35.000 αλλά σε λίγο καιρό, έτσι όπως ανεβαίνουν θα είναι νορμαλ για ένα οικογενειακό υβριδικό. Δεν μου περισευουν τόσα χρήματα. Θα πάρω ένα αμάξι για τουλάχιστον 10 χρόνια, το σκέφτομαι σαν επένδυση. Θέλω ένα αυτοκίνητο πολύ πολύ οικονομικό. Πολύ πολύ αξιοπιστο και να είναι οικογενειακό. Οκ δεν είναι μεγάλο το UX, αλλά δεν πηγαίνω και κάθε βδομάδα ταξίδια. Μέχρι και το Honda Jazz,εμένα μου αρκεί. ΜΙα άλλη επιλογή που περιμένω είναι το Civic και το Corola Cross. Γενικα Japan και Hybrid.
Honda HRV Elegance με πολύ καλό εξοπλισμό το'χεις δει;
-
+1 για το Corolla Cross, είναι ότι θα ήθελε ίσως να είναι το UX.
Θα είναι σίγουρα πιο φθηνό από 35κ...
-
@panormus772 said in Lexus UX:
@michalismts said in Lexus UX:
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Η αλήθεια είναι ότι είναι πολλά τα 35.000 αλλά σε λίγο καιρό, έτσι όπως ανεβαίνουν θα είναι νορμαλ για ένα οικογενειακό υβριδικό. Δεν μου περισευουν τόσα χρήματα. Θα πάρω ένα αμάξι για τουλάχιστον 10 χρόνια, το σκέφτομαι σαν επένδυση. Θέλω ένα αυτοκίνητο πολύ πολύ οικονομικό. Πολύ πολύ αξιοπιστο και να είναι οικογενειακό. Οκ δεν είναι μεγάλο το UX, αλλά δεν πηγαίνω και κάθε βδομάδα ταξίδια. Μέχρι και το Honda Jazz,εμένα μου αρκεί. ΜΙα άλλη επιλογή που περιμένω είναι το Civic και το Corola Cross. Γενικα Japan και Hybrid.
Honda HRV Elegance με πολύ καλό εξοπλισμό το'χεις δει;
Δεν το έχω οδηγήσει. Περιμένω να δω την τιμή του Civic. Το προτιμω. Αλλα ειναι πολυ καλο και αυτο, δεν το συζητω.
-
-
Από 32500 στην Ιταλία το νέο ux 300h, +5K εδώ, για να ξέρουμε γιατί δεν πουλάνε.
Lexus UX