-
Πόσο γαμάτο είναι αυτό το τιμονάκι του 208. Λες και οδηγάς καρτ.
-
Μην περιμένεις το 'νέο' πόλο . Θα είναι το ίδιο με το παλιό , όπως αυτό είναι ίδιο με το προ δεκαετίας και θα το πληρώσεις ακριβά .
Μας λές λίγο τι κοστίζουν και τι εξοπλισμούς έχουν ?
-
Κάποιοι εδώ μέσα έδωσαν ρέστα πάλι με τα αυτοκίνητα της vw και το νέο Πόλο.Οι κινητήρες του polo δεν έχουν προβληματα με καδένες πλέον γιατί δεν έχουν,αλλά έχουν αντικατασταθεί από τον κλασσικό ιμάντα.Προβληματα οι tsi έβγαζαν στα προ 5ετιας μοντέλα 1.4 tsi και 1.2 tsi με τα 105 αλογα(όχι αυτός με τα 115 άλογα που ήρθε αργότερα).Όσον αφορά κάποιον που είπε ότι να μην περιμένει το νέο Πόλο γιατί δεν ξέρει τι προβλήματα θα βγάλουν οι νέοι κινητήρες να του πω απλά ότι το νέο Πόλο πατάει σε νέο πάτωμα με νέα σχεδίαση που παραπέμπει στο προηγούμενο μοντέλο ΑΛΛΑ με τους ίδιους κινητήρες που υπάρχουν σήμερα 1.0 75ιπποι και 1.0 τούρμπο με 95 και 115 ίπποι ότι δηλαδή και το νέο Ιμπιθα.Οποτε οι κινητήρες ήδη ειναι δοκιμασμένοι.Οσον αφορά το 208 είναι ένα πολύ όμορφο αυτοκίνητο με καλή συμπεριφορά και οικονομία καυσίμου ΑΛΛΑ το εσωτερικό του όπως και να δει ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΑΙ.Το ίδιο ισχύει και για το Φιέστα.Εγω θα πρότεινα πάντως να ρίξεις και μια ματιά στα Hyundai i20,Kia Rio,Suzuki Baleno αλλά και στην συμπάθεια μου το Renault Clio.Η επιλογή είναι πάντα δικιά σου κρίνεις με τις δικές σου ανάγκες (και το πορτοφόλι βέβαια).........
-
+1000 στον ad276
-
Δηλαδή το εσωτερικό του 208 και του Φιέστα δεν βλέπεται και το εσωτερικό του Πόλο -που είναι ουσιαστικά το ίδιο από το 2000- βλέπεται? Είπαμε η ομορφιά είναι κάτι το υποκειμενικό αλλά μην το παρακάνουμε.
-
Δεν υποστήριξα ότι μ αρέσει το εσωτερικό του Πόλο.Απλα είναι ομορφότερο από άλλα.Αυτο που δεν μου αρέσει εμένα στα εσωτερικά νέων αυτοκινήτων είναι η οθόνη αφής που πετάγεται από αυτό όπως αυτή του νέου Φιέστα η των Μερσεντές.Προτιμω η οθόνη να είναι φωλιασμενη μέσα στο ταμπλό όπως συμβαίνει στο Πόλο στο Κόρσα στο Γιατρός στο μικρά και σε αλλα
-
Ώπα λάθος Γιαρις ήθελα να γράψω.Κεκτημενη ταχύτητα σόρρυ παιδια
-
Οκ,κατανοητό....
-
Τι ταβάνι έχεις από άποψη οικονομικών;
Και εγώ μεταξύ αυτών των δυο θα πρότεινα το 208 με τα 110 άλογα!! Θα είναι τρομερό.. πάντως ρίξε μια μάτια και στα υπόλοιπα όπως είπαν τα παιδιά..
Έχεις δει κάποια και να τα έχεις απορρίψει;Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης ad276 έγραψε:
Κάποιοι εδώ μέσα έδωσαν ρέστα πάλι με τα αυτοκίνητα της vw και το νέο Πόλο.Οι κινητήρες του polo δεν έχουν προβληματα με καδένες πλέον γιατί δεν έχουν,αλλά έχουν αντικατασταθεί από τον κλασσικό ιμάντα.Προβληματα οι tsi έβγαζαν στα προ 5ετιας μοντέλα 1.4 tsi και 1.2 tsi με τα 105 αλογα(όχι αυτός με τα 115 άλογα που ήρθε αργότερα).Όσον αφορά κάποιον που είπε ότι να μην περιμένει το νέο Πόλο γιατί δεν ξέρει τι προβλήματα θα βγάλουν οι νέοι κινητήρες να του πω απλά ότι το νέο Πόλο πατάει σε νέο πάτωμα με νέα σχεδίαση που παραπέμπει στο προηγούμενο μοντέλο ΑΛΛΑ με τους ίδιους κινητήρες που υπάρχουν σήμερα 1.0 75ιπποι και 1.0 τούρμπο με 95 και 115 ίπποι ότι δηλαδή και το νέο Ιμπιθα.Οποτε οι κινητήρες ήδη ειναι δοκιμασμένοι.Οσον αφορά το 208 είναι ένα πολύ όμορφο αυτοκίνητο με καλή συμπεριφορά και οικονομία καυσίμου ΑΛΛΑ το εσωτερικό του όπως και να δει ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΑΙ.Το ίδιο ισχύει και για το Φιέστα.Εγω θα πρότεινα πάντως να ρίξεις και μια ματιά στα Hyundai i20,Kia Rio,Suzuki Baleno αλλά και στην συμπάθεια μου το Renault Clio.Η επιλογή είναι πάντα δικιά σου κρίνεις με τις δικές σου ανάγκες (και το πορτοφόλι βέβαια).........Η ομορφιά είναι υποκειμενική, οπότε δεν έχει κανένα νόημα να προβάλουμε τα δικά μας γούστα ως πρότυπα. Από εκεί και πέρα υπάρχουν αντικειμενικοί παράγοντες που κάνουν ένα αυτοκίνητο καλύτερο από ένα άλλο.
-
Αντικειμενικά το πόλο είναι όμορφο γιατί μετά τόσες πωλήσεις για δεκαετίες και με μικρές αλλαγές στα φανάρια μια χαρά πουλάει!
-
Ο χρήστης ad276 έγραψε:
Δεν υποστήριξα ότι μ αρέσει το εσωτερικό του Πόλο.Απλα είναι ομορφότερο από άλλα.Αυτο που δεν μου αρέσει εμένα στα εσωτερικά νέων αυτοκινήτων είναι η οθόνη αφής που πετάγεται από αυτό όπως αυτή του νέου Φιέστα η των Μερσεντές.Προτιμω η οθόνη να είναι φωλιασμενη μέσα στο ταμπλό όπως συμβαίνει στο Πόλο στο Κόρσα στο Γιατρός στο μικρά και σε αλλαΣύμφωνοι, αισθητικά δεν είναι οτι καλύτερο η οθόνη έτσι, εργονομικά όμως είναι η καλύτερη λύση, αφού ο οδηγός δεν παίρνει τα μάτια του από το δρόμο.
Όπως είπε ο Δίας υπάρχουν κάποια αντικειμενικά κριτήρια που κάνουν ένα αμάξι καλύτερο από ένα άλλο.
Βέβαια στην ιεράρχηση κριτηρίων για αγορά αυτοκινήτου, αυτά τα κριτήρια μπορεί να είναι πιο κάτω από κάποια εντελώς υποκειμενικά.Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Αντικειμενικά το πόλο είναι όμορφο γιατί μετά τόσες πωλήσεις για δεκαετίες και με μικρές αλλαγές στα φανάρια μια χαρά πουλάει!Ξέρεις τι λένε για τις μύγες και τα περιττώματα, ε Σπύρο μου;
εργονομικά όμως είναι η καλύτερη λύση, αφού ο οδηγός δεν παίρνει τα μάτια του από το δρόμο.
Δεν συμφωνώ σε αυτό γιατί σου κόβει ορατότητα. Για μένα το καλύτερο είναι πολύ ψηλά αλλά ενσωματωμένη στην κονσόλα ώστε να μην προεξέχει και εμποδίζει την ορατότητα. Όπως στην Giulia για παράδειγμα και στις μεγάλες Merc, BMW κλπ.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αντικειμενικά το πόλο είναι όμορφο γιατί μετά τόσες πωλήσεις για δεκαετίες και με μικρές αλλαγές στα φανάρια μια χαρά πουλάει!
Ξέρεις τι λένε για τις μύγες και τα περιττώματα, ε Σπύρο μου;
Φυσικά και ξέρω Αλέξανδρε και με πιο ήπιο τρόπο ελπίζω να κατάλαβες πως αυτό το μήνυμα ήθελα να περάσω. Ένα μικρό μονολιθικό όχημα με ένα σαλόνι μπαρόκ με τιμή i30 και δοκιμασμένους.... κινητήρες λογισμικά και λοιπά συμπαραμαρτούντα μόνο vw θα μπορούσε να είναι...
-
Παιδιά μη με παρεξηγείτε απλά λέω την άποψη μου δεν την επιβάλλω.Σαφως και ένα αυτοκίνητο δεν κρίνεται από μια οθονη.Υπαρχουν πολύ πιο σημαντικοί τομείς να αξιολογησεις κάθε μοντέλο.
-
To Polo πάντως μπορώ να πω ότι μου αρέσει. Αλλά μέχρι εκεί, υπάρχουν πολύ πιο ενδιαφέροντα αυτοκίνητα που τα χαρακτηριστικά τους ανταποκρίνονται και στο κόστος τους.
-
Το polo το golf είναι σαν το ΠΑΣΟΚ. Όλοι σχεδόν πέρασαν κάποιο χρόνο από τη ζωή τους μέσα σε ένα vag. Η γυναίκα μου το προτίμησε ως παροχή για κάμποσο χρονικό διάστημα δοθείσης ευκαιρίας... Το μόνο αυτοκίνητο που μπορούσε με 4η και 40χλμ να πάρει κλειστή στροφή - πέταλο, αδιαμαρτύρητα σε σχέση με ότι άλλο έχω οδηγήσει! Να τα λέμε κι αυτά...
-
Ε ειναι προφανες οτι δεν εχεις οδηγησει και πολλα τοτε...
-
Πάντως Ιταλικό αυτοκίνητο με 4η να ανηφορίζει δίχως γκάζι μόνο σε φεράρι και λαμπορκίνι θα κοιτούσα!
-
Γενικα θεωρω το Polo πολυ πιο ομορφο εξωτερικα.. δεν ξερω μπορει και επειδη ειχα προσωπικα κολλημα με αυτο το αμαξι απο την πρωτη στιγμη που το ειδα.
Τωρα απο μεσα θεωρω πιο ομορφο το peugeot αλλα εχει αισθητα μικροτερους χωρους.
Τωρα ειναι και ολα αυτα που ακουγονται για την αξιοπιστια της VW και γενικα σε ολα οτι εχει να κανει με τν αντιμετωπηση
προς τους καταναλωτες(πανακριβα σερβις, 0 βοηθεια και σε αφηνουν ξεκρεμαστο , απειρες αναφορες για βλαβες)
Δεν ξερω αν και η καρδια λεει Πολο το μυαλο λεει Peugeot εν ολιγης...
VW POLO VS peugeot 208