-
Ανοίγω αυτό το θέμα γιατί δεν μπορώ να βγάλω άκρη από τα περιοδικά και μάλλον μας δουλεύουν χοντρά.
Καλή η απόδοση και η οικονομία καυσίμου, αλλά για κάποιους από μας το σημαντικότερο είναι ο χαμηλός θόρυβος και η ραφιναρισμένη λειτουργία, κατά πόσο δηλαδή μπορεί ένας ντιζελοκινητήρας (κυρίως μικρού κυβισμού) να πλησιάσει ένα βενζινοκινητήρα σε αυτόν τον τομέα. Ποιες είναι οι δικές σας εμπειρίες;
Λένε για τον 1.5 τρικύλινδρο της BMW/Mini ότι είναι ήσυχος παρότι είναι τρικύλνδρινος, ισχύει;
Ο νέος 1.6 της Opel λέγεται whisper diesel, είναι όντως τόσο καλός;
Ο 1.5 της Ford τι λέει; Καλύτερος από τον προηγούμενο 1.6;
H Honda λένε έχει φοβερό κινητήρα στα 1.6 λίτρα, ισχύει;
Τι λέει ο 1.5 της Nissan/Renault; Πιο ήσυχος από τον 1.6;κλπ κλπ... Μου ξεφεύγει τίποτα;
-
Ανοίγω αυτό το θέμα γιατί δεν μπορώ να βγάλω άκρη από τα περιοδικά και μάλλον μας δουλεύουν χοντρά.
Καλή η απόδοση και η οικονομία καυσίμου, αλλά για κάποιους από μας το σημαντικότερο είναι ο χαμηλός θόρυβος και η ραφιναρισμένη λειτουργία, κατά πόσο δηλαδή μπορεί ένας ντιζελοκινητήρας (κυρίως μικρού κυβισμού) να πλησιάσει ένα βενζινοκινητήρα σε αυτόν τον τομέα. Ποιες είναι οι δικές σας εμπειρίες;
Λένε για τον 1.5 τρικύλινδρο της BMW/Mini ότι είναι ήσυχος παρότι είναι τρικύλνδρινος, ισχύει;
Ο νέος 1.6 της Opel λέγεται whisper diesel, είναι όντως τόσο καλός;
Ο 1.5 της Ford τι λέει; Καλύτερος από τον προηγούμενο 1.6;
H Honda λένε έχει φοβερό κινητήρα στα 1.6 λίτρα, ισχύει;
Τι λέει ο 1.5 της Nissan/Renault; Πιο ήσυχος από τον 1.6;κλπ κλπ... Μου ξεφεύγει τίποτα;
-
Ανοίγω αυτό το θέμα γιατί δεν μπορώ να βγάλω άκρη από τα περιοδικά και μάλλον μας δουλεύουν χοντρά.
Καλή η απόδοση και η οικονομία καυσίμου, αλλά για κάποιους από μας το σημαντικότερο είναι ο χαμηλός θόρυβος και η ραφιναρισμένη λειτουργία, κατά πόσο δηλαδή μπορεί ένας ντιζελοκινητήρας (κυρίως μικρού κυβισμού) να πλησιάσει ένα βενζινοκινητήρα σε αυτόν τον τομέα. Ποιες είναι οι δικές σας εμπειρίες;
Λένε για τον 1.5 τρικύλινδρο της BMW/Mini ότι είναι ήσυχος παρότι είναι τρικύλνδρινος, ισχύει;
Ο νέος 1.6 της Opel λέγεται whisper diesel, είναι όντως τόσο καλός;
Ο 1.5 της Ford τι λέει; Καλύτερος από τον προηγούμενο 1.6;
H Honda λένε έχει φοβερό κινητήρα στα 1.6 λίτρα, ισχύει;
Τι λέει ο 1.5 της Nissan/Renault; Πιο ήσυχος από τον 1.6;κλπ κλπ... Μου ξεφεύγει τίποτα;
-
Ο χρήστης techon1 έγραψε:
Ανοίγω αυτό το θέμα γιατί δεν μπορώ να βγάλω άκρη από τα περιοδικά και μάλλον μας δουλεύουν χοντρά.Καλή η απόδοση και η οικονομία καυσίμου, αλλά για κάποιους από μας το σημαντικότερο είναι ο χαμηλός θόρυβος και η ραφιναρισμένη λειτουργία, κατά πόσο δηλαδή μπορεί ένας ντιζελοκινητήρας (κυρίως μικρού κυβισμού) να πλησιάσει ένα βενζινοκινητήρα σε αυτόν τον τομέα. Ποιες είναι οι δικές σας εμπειρίες;
Λένε για τον 1.5 τρικύλινδρο της BMW/Mini ότι είναι ήσυχος παρότι είναι τρικύλνδρινος, ισχύει;
Ο νέος 1.6 της Opel λέγεται whisper diesel, είναι όντως τόσο καλός;
Ο 1.5 της Ford τι λέει; Καλύτερος από τον προηγούμενο 1.6;
H Honda λένε έχει φοβερό κινητήρα στα 1.6 λίτρα, ισχύει;
Τι λέει ο 1.5 της Nissan/Renault; Πιο ήσυχος από τον 1.6;κλπ κλπ... Μου ξεφεύγει τίποτα;
Δεν ξέρω για της Όπελ και το νέο της Φόρντ, από όλους τους άλλους, ο 1.6 της Ρενώ από αρχές 2016 και μετά (κάτι πρέπει να βελτιώσανε τότε) είναι ο καλύτερος και ας ακούγεται λίγο περισσότερο από της Χόντα.
-
Ο 1.5 στο Ford Kuga ST Line χειροκίνητο που έχουμε στην οικογένεια με έχει εντυπωσιάσει από τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του αναφορικά με τον θόρυβο - στο ρελαντί ακούγεται πολύ λιγότερο από τον 1.5 του qashqai που επίσης έχω ως εταιρικό καθώς και από τον 1.6 που είχα σε volvo και peugeot παλιότερα....ενώ σε κίνηση μέχρι το ωφέλιμο φάσμα του των 2.500 στροφών ειναι τελείως αθόρυβος απο μέσα με κλειστά παράθυρα - τώρα που ανοίγει ο καιρός θα το δω και με ανοιχτά παράθυρα καθώς το έχω σχεδόν 2 χειμωνιάτικους/ανοιξιάτικους μήνες στην κατοχή μου για να βγαλω ασφαλές συμπέρασμα...
-
Ο χρήστης techon1 έγραψε:
Ανοίγω αυτό το θέμα γιατί δεν μπορώ να βγάλω άκρη από τα περιοδικά και μάλλον μας δουλεύουν χοντρά.Καλή η απόδοση και η οικονομία καυσίμου, αλλά για κάποιους από μας το σημαντικότερο είναι ο χαμηλός θόρυβος και η ραφιναρισμένη λειτουργία, κατά πόσο δηλαδή μπορεί ένας ντιζελοκινητήρας (κυρίως μικρού κυβισμού) να πλησιάσει ένα βενζινοκινητήρα σε αυτόν τον τομέα. Ποιες είναι οι δικές σας εμπειρίες;
Λένε για τον 1.5 τρικύλινδρο της BMW/Mini ότι είναι ήσυχος παρότι είναι τρικύλνδρινος, ισχύει;
Ο νέος 1.6 της Opel λέγεται whisper diesel, είναι όντως τόσο καλός;
Ο 1.5 της Ford τι λέει; Καλύτερος από τον προηγούμενο 1.6;
H Honda λένε έχει φοβερό κινητήρα στα 1.6 λίτρα, ισχύει;
Τι λέει ο 1.5 της Nissan/Renault; Πιο ήσυχος από τον 1.6;κλπ κλπ... Μου ξεφεύγει τίποτα;
κ εγω αυτη τη λιστα εχω περιπου στο μυαλο μου, αλλο πιο πανω αλλο πιο κατω, αξιζει να προσθεσω κ τη mazda με το 1.5
ενας βενζινοκινητηρας αναλογα με τα κυβικα του παραγει λιγοτερα η περισσοτερα db θορυβου απο εναν πετρελαιοκινητηρα, ετσι τελικα απο θεμα σταθμης θορυβου ενας πετρελαιοκινητηρας σε καποιες περιπτωσεις εχει χαμηλοτερα επιπεδα σταθμης θορυβου απο ενα βενζινοκινητηρα
σε αυτο ομως που θελω να καταληξω ειναι πως οι επιβατες κουραζονται απο τους ενοχλητικους ηχους που καταφερνουν κ διαπερνουν μεσα στην καμπινα κ να φτανουν στο αυτι των επιβατων κ σε αυτο συνεπαγονται απο την λειτουργια του κινητηρα, των αεροδυναμικων θορυβων, θορυβος απο ελαστικα, ετσι ενας τροπος ειναι να βρεθει τροπος μειωσης του θορυβου στους ανα τομεις που παραγεται κ εντοπιζεται κ ο αλλος τροπος επιλυσης του προβληματος με μια καλη ηχομονωμενη καμπινα κ πλαισιο του αυτοκινητου -
Πολύ απλά κανένας ντιζελοκινητήρας δεν μπορεί να πλησιάσει σε χαμηλό θόρυβο οποιονδήποτε βενζινοκινητήρα.
Εκείνο με την βενζίνη που αναρωτιέσαι αν δουλεύει το ξεχνάς.Έχει και το καλό του.Είσαι σίγουρος ότι δεν έσβησε. -
Σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί ένας κινητήρας diesel να είναι καλύτερος σε ποιότητα λειτουργείας στο ρελαντί με ένα βενζινοκινητήρα.
Ούτε μπορεί ένας τρικύλινδρος να είναι εντελώς χωρίς κραδασμούς.Όλοι οι κινητήρες που αναφέρεις είναι εξαιρετικοί και στις περισσότερες περιπτώσεις η καλή ηχομόνωση σβήνει όποια ποιοτητά χαρακτηριστικά αφήνει ο τρόπος λειτουργίας τους.
Το πρόβλημα για το diesel είναι η μελλοντική τους φορολογική μεταχείριση.
-
Μπορεί και να μην ισχύει πλέον αλλά ο 1.3 της opel (ecotec κάπως έτσι) είναι ο multijet της fiat. Ήσυχος κινητήρας και με ελάχιστους κραδασμούς καθώς κάνει τους περισσότερους ψεκασμούς ανά κύκλο λειτουργίας από κάθε άλλο ντίζελ αλλά στο ρελαντί κάνει λίγο σαν τρακτέρ. Ο renault είναι κι αυτός ήσυχος. Ο πιο θορυβώδης πάντως για την ιστορία κατ εμέ (ως κάτοχος) ειναι ο 1.6 tdi της vw.
Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο 1.5 στο QQ μου φαίνεται αρκετά ήσυχος για diesel πάντα. Εξαιρετικός μου είχε φανεί ο 1.6 της Honda (τον είχα οδηγήσει σε Civic με 120hp). Για τον 1.5 της Ford έχω αντίθετη άποψη, μιας και ο θόρυβος κατά την επιτάχυνση ήταν ο λόγος που απορρίψαμε το Focus, αν και μας άρεσε συνολικά ως αυτοκίνητο.
Επειδή διαβάζω αντίθετες απόψεις για τον 1.5 του Kuga, ίσως να έχουν βελτιώσει τον κινητήρα ή την ηχομόνωση σε σχέση με το Focus. Ή απλά ίσως το Focus που οδήγησα να είχε πρόβλημαΟι diesel πάντως, ακούγονται περισσότερο στο ρελαντί όταν είσαι σταματημένος και πολύ λιγότερο κατά την κίνηση. Το καλό είναι πως σχεδόν όλοι έχουν πλέον Start/Stop οπότε εκ των πραγμάτων δεν ακούς τον κινητήρα στα φανάρια
-
o 1.5 στο Kuga είναι πολύ αθόρυβος, ειδικά μέσα λόγω ηχομόνωσης. Χαρακτηριστικό ότι έχει αναφερθεί και από τον τύπο:
Εντύπωση προκαλούν δύο πράγματα: το πρώτο είναι τα ανύπαρκτα
επίπεδα θορύβου. Το δεύτερο η απόκριση στο γκάζι που θυμίζει
''βενζίνη''. Από ακοή πάω καλά ακόμα αλλά δεν είναι υπερβολή πως
χρειάστηκε να ρίξω μια δεύτερη ματιά στο στροφόμετρο, για να
τσεκάρω πως, όντως, η κόκκινη περιοχή είναι στις 5,000 rpm και
''άρα, είναι πετρέλαιο''.Ήταν και το πρώτο πράγμα που είπε ο πατέρας της κοπέλας μου όταν μπήκε. ότι δεν ακούγεται για πετρέλαιο.
-
τον 1,5 (b37) της bmw δεν τον έχω ακούσει αλλά ο προηγούμενος 4κυλινδρος 1,6 (n47) είναι σαφώς πιο ήσυχος από tdi(vag) και dci(psa).Καλά λόγια ακούω και για αυτόν της honda.
Μεγάλο ρόλο παίζει η ηχομόνωση του αυτοκινήτου γιατί οι διαφορές στους σύγχρονους diesel δεν είναι πολύ μεγάλες ,το κροτάλισμα στο ρελαντί δεν το γλιτώνεις -
Ο 1,6 της Opel ειναι παρα πολυ καλος, ησυχος σαν βενζινοκινητηρας οταν ζεσταθει. Τοβρελεντι του φυσικα ειναι πιο εντονο απο βενζινη αλλα και παλι δεν προβληματιζει. Επισης καιει ελαχιστα , στο Astra εχω μεση 4.9 και κινουμαι μονο αθηνα και χωρις αττικη οδο. Μειονεκτημα ο χαμηλος κοφτης που στο 110ps ειναι στις 4500.
-
Να πούμε ότι και το καύσιμο παίζει ρόλο στο κροτάλισμα
Στάλθηκε από το Redmi 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Από την προσωπική μου εμπειρία, ως συνοδηγός σε ταξίδια: Alfa Romeo Giulietta 120 jtdm, Peugeot 308 1.6 diesel 100ps, Volvo S40 1.6 D2 115 PS. Όλα ήσυχα, η άλφα θύμιζε βενζίνη κ ήταν η πιο δυνατή. Σε μικρή σχετικά απόσταση το Βολβο κ τελευταίο το πεζό, αλλά κ πάλι πολύ καλό, ήσυχο, δεν ακουγοταν το κροτάλισμα του πετρελαίου, κ σβέλτο.
Το χειρότερο με διαφορά είναι το Κορσα 1.3 ecoflex 95PS (=multijet) που οδηγώ. Υπερβολικός θόρυβος κινητήρα σε όλο το φάσμα στροφών, κραδασμοί κ συντονισμοι συνεχώς, πολύ κουραστικό ακόμη κ για μικρό ταξίδι. Ίσως κ η ηχομόνωση είναι ανεπαρκής για ένα τόσο τραχύ κ απολιτιστο μοτέρ. Όσοι συνταξιδευουν το επιβεβαιώνουν. Παλιότερα μοντέλα 15+ ετών βενζίνης είναι σαφώς καλύτερα στον τομέα αυτό. -
δουκα το 1.3 ecoflex το τωρινο η το προηγουμενο εχεις;
-
Του 2012 είναι, το προηγούμενο μοντέλο δλδ. Εταιρικό, θα το ξεφορτωθώ ελπίζω σύντομα. Το ίδιο λένε κ συνάδελφοί μου με το ίδιο ακριβώς αμάξι, συντηρημενο όπως προβλέπεται. Για το τρέχον μοντέλο λένε πως είναι βελτιωμένο στον τομέα αυτό. Πάντως μου κάνει εντύπωση πως το Πάντα 1.3 multijet 75ps (το προηγούμενο μοντέλο, 2012, ξαδέρφου μου) που έχει σχεδόν το ίδιο μοτέρ, είναι πολύ πιο ραφιναρισμενο κ ήσυχο.
-
Ο χρήστης Δούκας έγραψε:
Από την προσωπική μου εμπειρία, ως συνοδηγός σε ταξίδια: Alfa Romeo Giulietta 120 jtdm, Peugeot 308 1.6 diesel 100ps, Volvo S40 1.6 D2 115 PS. Όλα ήσυχα, η άλφα θύμιζε βενζίνη κ ήταν η πιο δυνατή. Σε μικρή σχετικά απόσταση το Βολβο κ τελευταίο το πεζό, αλλά κ πάλι πολύ καλό, ήσυχο, δεν ακουγοταν το κροτάλισμα του πετρελαίου, κ σβέλτο.
Το χειρότερο με διαφορά είναι το Κορσα 1.3 ecoflex 95PS (=multijet) που οδηγώ. Υπερβολικός θόρυβος κινητήρα σε όλο το φάσμα στροφών, κραδασμοί κ συντονισμοι συνεχώς, πολύ κουραστικό ακόμη κ για μικρό ταξίδι. Ίσως κ η ηχομόνωση είναι ανεπαρκής για ένα τόσο τραχύ κ απολιτιστο μοτέρ. Όσοι συνταξιδευουν το επιβεβαιώνουν. Παλιότερα μοντέλα 15+ ετών βενζίνης είναι σαφώς καλύτερα στον τομέα αυτό.Επιβεβαιωνω για το κορσα
-
Όταν ταξιδεύει το αυτοκίνητο είναι μια χαρά. Ειδικά στα μικρομεσαία και σε αυτά που λέμε premium (audi,bmw, mercedes, vw) δεν ακούς τίποτα το παράξενο.
Το πρόβλημα είναι στο ρελαντί και στη λειτουργία start/stop. Εκεί βέβαια δεν είναι τόσο ο θόρυβος όσο οι κραδασμοί. Ο τρικύλινδρος 1,5 της BMW που αναφέρθηκε είναι πολύ χειρότερος από τον τετρακύλινδρο 1,6 που αντικατέστησε σε αυτόν τον τομέα. -
για αυτο το μοντελο που εχεις σαν πεζος στα δρομακια που εχει περισσοτερη ησυχια, 2 ιδια το ενα πισω απο το αλλο κ το ενα κροταλιζε περισσοτερο, αλλα ακουγονται πιο δυνατα κ αλλα πιο λιγο, οφειλεται σε καυσιμο συντηρηση κατι χαλασμενο..
απλα το καινουριο σαφως κ εναι πιο ομορφο εσωτερικα κ εξωτερικα, αλλα περιμενα να υπαρχει η επιλογη του 1.6 κ στη μικρη κατηγορια...
Ήσυχοι ντιζελοκινητήρες;