-
Κάτι άλλο που παρατήρησα και το θυμηθηκα τώρα που είδα την φώτο, ειναι πως το υποβραχιόνιο μου φάνηκε λίγο μικρό, αλλά θα το δοκιμάσω σε test drive που θα πάνω να κάνω. Έχουν τον 1.5 κινητήρα σε more έκδοση αν θυμάμαι καλά.
Ουσιαστικές διαφορές more με dream, ειναι τα παρακάτω αν δεν κάνω λάθος ή μου διαφεύγει κάτι. Γράφω τι έχει το dream παραπάνω
- matrix led
- εργοστασιακό συναγερμό
- ίσως πιο ωραίες ζάντες
- paddles στο τιμόνι
- ηλεκτρικό πορτ παγκάζ
- πιο αναβαθμισμένο infotainment.
Στα συν του γενικά για εμένα ότι δίνει και ρεζέρβα.
- Ζάντες έχουν τις ίδιες Johannesburg'' 7J x 17 Μαύρο/διαμαντέ, με ελαστικά 215/55 R17
- Infotainment πρέπει να είναι το ίδιο 8",
- Πίνακα οργάνων έχει τον Digital Cockpit Pro - (οθόνη TFT 10,3'') η έκδοση dream.
- Επενδύσεις καθισμάτων σε ArtVelours microfleece
- Sport comfort καθίσματα εμπρός
- Εσωτερικός φωτισμός Αmbient
- Περιμετρικός φωτισμός με Welcome Light
- Ασύρματη (επαγωγική) φόρτιση κινητού τηλ εφώνου (μόνο για συσκευές συμβατές με πρ ότυπο Qi)
Αν στον διαμορφωτή προσθέσεις στην έκδοση Style τα έξτρα της Dream, στοιχίζουν 4300€.
Οπότε More επιλέγεις μόνο αν θέλεις χειροκίνητο κιβώτιο.Πιο πολύ στάθηκα στις αλλαγές που θεώρησα πιο ουσιώδεις. Για το infotainment κατάλαβα να μου λέει ότι παίζει να έχει κάνα 2 δυνατότητες παραπάνω, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος γιατί σε αυτά δεν έδωσα ιδιαίτερη βάση.
Πάντως νομίζω το μόνο που του λείπει από εξοπλισμό που μπορεί να έχει ο ανταγωνισμός είναι κάμερα μπροστά ή 360 κτλ αλλά οκ απλά για το φλεξαρισμα είναι αυτά δεν έχουν ιδιαίτερη ουσία.# Τίτλος
-
Θεσσαλονίκη - Ναύπακτος και επιστροφή,
Είναι από το σπίτι ....στο ξενοδοχείο, οπότε συμπεριλαμβάνεται και αστική διαδρομή.
Επιπλέον καμιά 15 στάσεις σε διόδια. Δεν μου δίνουν e-pass, πρέπει να σταματώ σε υπάλληλο, να δείχνω την κάρτα ΑΜΕΑ, βγαίνει ο υπάλληλος ελέγχει πινακίδα και αν επιβαίνει η μικρή και μου ανοίγει να περάσω, αφού μου δώσει μηδενική απόδειξη. Τουλάχιστον ένα 3λεπτο καθυστέρηση σε κάθε διόδιο+ τυχόν ουρά.
Εννοείται και μια στάση για τσιγάρο, κατούρημα κτλ. -
Κορδελιό- Νικήτη Χαλκιδικής - Κορδελιό
Περιλαμβάνει και αστική μετακίνηση για ψώνια, ολιγόλεπτο μποτιλιάρισμα στο flyover και 20 λεπτά μποτιλιάρισμα στο φανάρι Νικήτης (για όσους γνωρίζουν). Πριν το μποτιλιάρισμα είχε 5.3 λίτρα, δλδ αν ήταν φουλ υβριδικό θα παρέμενε εκεί ή μπορεί και να έπεφτε.
-
Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη
Από το σπίτι στο ξενοδοχείο στη Λεωφόρο Δημοκρατίας και επιστροφή σπίτι.Ισχύουν τα ίδια με το ταξίδι στην Ναύπακτο για αστικά χλμ και καθυστερήσεις διοδίων+ 1 τσιγάρο
-
-
Υποσημείωση.
Όλες οι παραπάνω καταναλώσεις είναι με φουλ φορτωμένο όχημα στα πρότυπα του @tolisk20απλώς αντί για σκύλους βάλτε παιδιά
-
Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη
Από το σπίτι στο ξενοδοχείο στη Λεωφόρο Δημοκρατίας και επιστροφή σπίτι.Από το Aegean πριν τη διασταύρωση Μάκρης μέχρι Καλαμαριά.
 ειναι υψηλή.
Ενδεικτικά αναφερω οτι στο δικό μου (C-HR GR 1.8 με 19ρες) ποτέ δεν εχει ανέβει η μηνιαία μέση κατανάλωση μου (με all around χρήση και ταξίδια), πάνω από 5,6lt/100 km. Συνήθως ειναι από 4,2-5,0.
Βέβαια τα 25km μέση ωριαία ταχυτητα που εμφανίζεται στα μακροπροθεσμα δεδομενα, παραπέμπει σε βαριά αστική χρήση, όπου και είναι λογικό ένα συμβατικό (μη υβριδικό) να ανεβάζει πολύ την κατανάλωσή του. -
Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη
Από το σπίτι στο ξενοδοχείο στη Λεωφόρο Δημοκρατίας και επιστροφή σπίτι.Από το Aegean πριν τη διασταύρωση Μάκρης μέχρι Καλαμαριά.
..χωριο-Αθηνα..πανω απ τη μιση διαδρομη στον επαρχιακο και πανω κατω με τα ορια ταχυτητας.. μ.ο περιπου στα 65χλμ/ωρα και στη πηγαινε και στο ελα
-
2:40 για 300 χλμ....
Υπέρβαση ορίου ταχύτητας στο φουλ.
Ευτυχώς δεν έχουμε το σύστημα που υπολογίζει την μέση ταχύτητα και στέλνει κλήσεις130 cc όπως λένε οι πινακίδες στην Εγνατία, και στις στροφές Καβάλας με τα όρια, καθότι ψιλιασμένοι.
Κι εγώ με τα όρια πήγαινα, αλλά έχουμε 50 λεπτά διαφορά. Έχεις e-pass;
Λεωφόρος Δημοκρατίας - διασταύρωση Μάκρης δεν νομίζω να είναι πάνω από 10-15 λεπτά και άλλα τόσα στον Εύοσμο για ψώνια....μου λείπουν τουλάχιστον 20 λεπτάΠάντα e -pass, πόσα φανάρια έχει μέχρι το Νοσοκoμείο, που κυνηγάνε οι τροχαίοι κιόλας, επίσης Χιλή μονίμως βγάζει κίνηση.
-
Αθηνα- χωριο (ορεινη Φωκιδα 1300 υψομετρο)..χωριο-Αθηνα..πανω απ τη μιση διαδρομη στον επαρχιακο και πανω κατω με τα ορια ταχυτητας.. μ.ο περιπου στα 65χλμ/ωρα και στη πηγαινε και στο ελα
Όλο ασκήσεις με διαδρομές στα βουνά μας βάζεις!
Δεν έχεις καμιά διαδρομή τύπου Αθήνα-Λαμία, Αθήνα-Πάτρα, Αθήνα-Τρίπολη, κάτι γνωστό τέλος πάντων, που να το έχουμε κάνει οι περισσότεροι, για να μπορούμε να κάνουμε μια εκτίμηση-σύγκριση.
-
2:40 για 300 χλμ....
Υπέρβαση ορίου ταχύτητας στο φουλ.
Ευτυχώς δεν έχουμε το σύστημα που υπολογίζει την μέση ταχύτητα και στέλνει κλήσεις130 cc όπως λένε οι πινακίδες στην Εγνατία, και στις στροφές Καβάλας με τα όρια, καθότι ψιλιασμένοι.
Κι εγώ με τα όρια πήγαινα, αλλά έχουμε 50 λεπτά διαφορά. Έχεις e-pass;
Λεωφόρος Δημοκρατίας - διασταύρωση Μάκρης δεν νομίζω να είναι πάνω από 10-15 λεπτά και άλλα τόσα στον Εύοσμο για ψώνια....μου λείπουν τουλάχιστον 20 λεπτάΠάντα e -pass, πόσα φανάρια έχει μέχρι το Νοσοκoμείο, που κυνηγάνε οι τροχαίοι κιόλας, επίσης Χιλή μονίμως βγάζει κίνηση.
Αργεντινή να δεις!
-
Τι πάθατε; Κολλήσατε υβριδική Τογιοτίτιδα;
@adp Ενώ οι επιμέρους καταναλώσεις σου, σε συνάρτηση και με τη μέση ταχύτητα που εχεις σε καθε διαδρομή, είναι ικανοποιητικές, η μέση κατανάλωση των 8,1lt/100km (στα μακροπροθεσμα δεδομένα) ειναι υψηλή.
Ενδεικτικά αναφερω οτι στο δικό μου (C-HR GR 1.8 με 19ρες) ποτέ δεν εχει ανέβει η μηνιαία μέση κατανάλωση μου (με all around χρήση και ταξίδια), πάνω από 5,6lt/100 km. Συνήθως ειναι από 4,2-5,0.
Βέβαια τα 25km μέση ωριαία ταχυτητα που εμφανίζεται στα μακροπροθεσμα δεδομενα, παραπέμπει σε βαριά αστική χρήση, όπου και είναι λογικό ένα συμβατικό (μη υβριδικό) να ανεβάζει πολύ την κατανάλωσή του.Βοηθάμε το @kger να επιλέξει
, αλήθεια που χάθηκε;
Μάλλον τρέχει στις αντιπροσωπείεςΜια χαρά είναι τα 8 λίτρα, σκέψου ότι με το baleno είχα 6,7 κάνοντας τις ίδιες διαδρομές περίπου.
(Μισό τόνο ελαφρύτερο)Βαριά αστική χρήση είναι κάτω από 20 χαω έγραφες προχθές
Τα 25 είναι ψιλοβαριά.
Δεν είναι από μποτιλιάρισμα η χαμηλή μέση ταχύτητα. Δεν έχουμε μποτιλιάρισμα στον Εύοσμο.Τα στάνταρ χλμ είναι 1-2 φορές τη βδομάδα 30 χλμ Περιφερειακό με έργα flyover και καθημερινές διαδρομές 2-3 χλμ (δλδ δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί) που πηγαίνω θεραπείες την μικρή. Σάββατο Τσιμισκή ψώνια κτλ.
Γενικά το αυτοκίνητο δεν κυκλοφορεί ώρες αιχμής (πρωί - μεσημέρι) και εξυπηρετεί τις μετακινήσεις της μικρής. Η χαμηλή μέση ταχύτητα είναι γιατί κινούμαι με χαμηλή ταχύτητα.
δουλεύει ασταμάτητα κλιματισμός, οπότε και ο κινητήρας (δεν αντέχει ζέστη και υγρασία λόγω τραχ/στομιας)Το έχω γράψει ξανά, ότι με ένα Toyota θα έκανα πολλά ηλεκτρικά χλμ, αλλά σίγουρα θα είχα μεγαλύτερη κατανάλωση από εσάς.
Και πες ότι έκαιγε 4 αντί για 8 και ξόδευα τα μισά σε βενζίνη ....δεν χάλασε κι ο κόσμος για 8000 χλμ ετησίως που κάνει το T-ROC
-
4,8λ/100χλμ να το αφήσω ή θα ζηλεύετε ;;;
-
-
2:40 για 300 χλμ....
Υπέρβαση ορίου ταχύτητας στο φουλ.
Ευτυχώς δεν έχουμε το σύστημα που υπολογίζει την μέση ταχύτητα και στέλνει κλήσεις130 cc όπως λένε οι πινακίδες στην Εγνατία, και στις στροφές Καβάλας με τα όρια, καθότι ψιλιασμένοι.
Κι εγώ με τα όρια πήγαινα, αλλά έχουμε 50 λεπτά διαφορά. Έχεις e-pass;
Λεωφόρος Δημοκρατίας - διασταύρωση Μάκρης δεν νομίζω να είναι πάνω από 10-15 λεπτά και άλλα τόσα στον Εύοσμο για ψώνια....μου λείπουν τουλάχιστον 20 λεπτάΠάντα e -pass, πόσα φανάρια έχει μέχρι το Νοσοκoμείο, που κυνηγάνε οι τροχαίοι κιόλας, επίσης Χιλή μονίμως βγάζει κίνηση.
Αν έχεις και e-pass εξηγείται...6-7 διόδια πρέπει να έχει, 20-30 λεπτά καθυστέρηση τρώω.
VW T-Roc