-
Η τιμή ήταν 50 και έπεσε στα 35 για ξεστοκάρισμα. Τίποτα το μεμπτό. Τα ελαφρώς μεταχειρισμένα στα 30 είναι και αυτά στο πλαίσιο της λογικής.
...τα οποία 30 σε 4 έτη μπορεί να σημαίνουν 12 λόγω αγνώστου μάρκας
Τα Volvo XC40 PHEV 4ετίας είναι όλα πάνω από τα 30Κ. Θεωρείς πραγματικά πιθανό το 01 να πωλείται 12Κ στην 4ετία; 20Κ μπορεί, 12Κ με τίποτα.
Η Volvo είναι μια καταξιωμένη εταιρία με τεράστια ιστορία κι πολλά δέιγματα γραφής. Η Lynk&Co είναι μια ολοκαίνουργια εταιρία άγνωστης αξιοπιστίας. Ας πουληθούν μέσω leasing κι αν συνεχίσει να υφίσταται είτε μόνο στην Ευρώπη είτε γενικά σαν εταιρία, βλέπουμε. Ως ιδιώτης, δεν θα ήθελα να είμαι beta user
το lync&co είναι 90% volvo
μην το πάρεις ποτε αν δεν θες, σεβαστο. δεν νομιζω οτι ενδιαφερει κανεναν. Οπως δεν ενδιαφέρει κανεναν αν θα το επαιρνα εγω, δεν το λέω επι προσωπικού
αλλα αυτό που έγραψες οτι σε 4 χρόνια θα κοστιζει 12 (λόγω αγνωστης μαρκας σε σενα) ειναι πραγματικά ανεκδοτο
-
Φέτος πούλησε 174 lynk & co 01, καθόλου άσχημα
PLUG-IN ΥΒΡΙΔΙΚΑ
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ-ΙΟΥΛΙΟΣ 2025
ΤΑ 10 ΠΡΩΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ- ΒΜW X1 – 976
- Toyota C-HR – 502
- Ford Kuga – 379
- Cupra Formentor – 344
- Mercedes GLA – 306
6 Volvo XC60 – 305 - VW Tiguan – 293
- BYD Seal U – 292
9. Lynk & Co 01 – 174 - Mercedes GLC – 158
-
Η τιμή ήταν 50 και έπεσε στα 35 για ξεστοκάρισμα. Τίποτα το μεμπτό. Τα ελαφρώς μεταχειρισμένα στα 30 είναι και αυτά στο πλαίσιο της λογικής.
...τα οποία 30 σε 4 έτη μπορεί να σημαίνουν 12 λόγω αγνώστου μάρκας
Τα Volvo XC40 PHEV 4ετίας είναι όλα πάνω από τα 30Κ. Θεωρείς πραγματικά πιθανό το 01 να πωλείται 12Κ στην 4ετία; 20Κ μπορεί, 12Κ με τίποτα.
Η Volvo είναι μια καταξιωμένη εταιρία με τεράστια ιστορία κι πολλά δέιγματα γραφής. Η Lynk&Co είναι μια ολοκαίνουργια εταιρία άγνωστης αξιοπιστίας. Ας πουληθούν μέσω leasing κι αν συνεχίσει να υφίσταται είτε μόνο στην Ευρώπη είτε γενικά σαν εταιρία, βλέπουμε. Ως ιδιώτης, δεν θα ήθελα να είμαι beta user
το lync&co είναι 90% volvo
μην το πάρεις ποτε αν δεν θες, σεβαστο. δεν νομιζω οτι ενδιαφερει κανεναν. Οπως δεν ενδιαφέρει κανεναν αν θα το επαιρνα εγω, δεν το λέω επι προσωπικού
αλλα αυτό που έγραψες οτι σε 4 χρόνια θα κοστιζει 12 (λόγω αγνωστης μαρκας σε σενα) ειναι πραγματικά ανεκδοτο
-
Από 31.990€ (με επιδότηση) το νέο Lynk & Co 02 έρχεται να ταράξει τα νερά:
-
Σχεδιασμένο στη Σουηδία
με coupe γραμμή και πόρτες χωρίς πλαίσιο (ναι, σαν premium μοντέλα!)
-
LED φώτα εμπρός και πίσω με ενιαία μπάρα που παίζει και ρόλο αεροτομής
-
272 ίπποι, 343 Nm ροπής, 0-100 σε 5,5’’ και τελική 180 χλμ./ώρα
-
Μπαταρία 66 kWh με έως 445 χλμ. αυτονομία (στην πράξη λίγο λιγότερα, αλλά θα τα πούμε όλα!)
-
Εσωτερικό με 15,4’’ οθόνη για παιχνίδια, φωτογραφίες και... χαλάρωση
-
Χώροι 410 lt + 15 lt μπροστά)
Είναι πιο fun, πιο διαφορετικό και (ναι) πιο προσιτό από τα “αδερφάκια” του όπως τα Volvo C40, EX30 και smart #3.
Δοκιμάζω το Lynk & Co 02 στην καθημερινότητα.
Λέω τι μου άρεσε και τι όχι (ναι, έχει και ποτηροθήκες που σε ζορίζουν
️).
Αναλύουμε σχεδίαση, χώρους, επιδόσεις, κατανάλωση και φυσικά… τιμέςSpoiler: Αν ψάχνεις coupe SUV ηλεκτρικό που ξεχωρίζει, δύσκολα θα το αγνοήσεις!
-
-
Από 31.990€ (με επιδότηση) το νέο Lynk & Co 02 έρχεται να ταράξει τα νερά:
-
Σχεδιασμένο στη Σουηδία
με coupe γραμμή και πόρτες χωρίς πλαίσιο (ναι, σαν premium μοντέλα!)
-
LED φώτα εμπρός και πίσω με ενιαία μπάρα που παίζει και ρόλο αεροτομής
-
272 ίπποι, 343 Nm ροπής, 0-100 σε 5,5’’ και τελική 180 χλμ./ώρα
-
Μπαταρία 66 kWh με έως 445 χλμ. αυτονομία (στην πράξη λίγο λιγότερα, αλλά θα τα πούμε όλα!)
-
Εσωτερικό με 15,4’’ οθόνη για παιχνίδια, φωτογραφίες και... χαλάρωση
-
Χώροι 410 lt + 15 lt μπροστά)
Είναι πιο fun, πιο διαφορετικό και (ναι) πιο προσιτό από τα “αδερφάκια” του όπως τα Volvo C40, EX30 και smart #3.
Δοκιμάζω το Lynk & Co 02 στην καθημερινότητα.
Λέω τι μου άρεσε και τι όχι (ναι, έχει και ποτηροθήκες που σε ζορίζουν
️).
Αναλύουμε σχεδίαση, χώρους, επιδόσεις, κατανάλωση και φυσικά… τιμέςSpoiler: Αν ψάχνεις coupe SUV ηλεκτρικό που ξεχωρίζει, δύσκολα θα το αγνοήσεις!
Εξαιρετικό και αυτό!
Όποιος είναι λίγο τολμηρός μπορεί να το βάλει σαν μια εναλλακτική πρόταση σε σχέση με την πιο safe επιλογή ενός υβριδικού Toyota CHR με τα 140 άλογα.
Δεν ξέρω βέβαια τώρα που το γράφω αυτο πόσο έχει το καινούργιο ηλεκτρικό CHR και πως τοποθετείται σε χαρακτηριστικά, μπαταρία , ιπποδύναμης, αυτονομίας
-
-
Ερχεται στα λεφτά του benchmark Tesla, οπότε πάλι epic fail για εμένα. όπως και να το κάνουμε το Τέσλα ειναι το απόλυτο ηλεκτρικό σήμερα (εκτός Porsche) και οτιδήποτε βγαίνει συγκρίνετια με αυτό. Εφόσον έχει τα ίδια λεφτά (ορισμένα και πιο ακριβά!) και είναι χειρότερο, τότε για εμένα ειναι αποτυχία. Δεν γίνεται ο Κινέζος να πωλείται όσο το Τέσλα ειναι κοροϊδία.
-
Πήγα πρώτη φορά στο κατάστημα της Lynk & Co στην Αθήνα για να δω από κοντά το ολοκαίνουριο Lynk & Co 08 που μόλις ήρθε στην Ελλάδα!
Το 08 είναι ένα plug-in hybrid SUV με αυτονομία έως 200 χλμ ηλεκτρικά, συνδυαστική ισχύ περίπου 345 ίππων και συνολική αυτονομία που ξεπερνά τα 1.000 χλμ. Δηλαδή, βάζεις βενζίνη, φορτίζεις μπαταρία και… κάνεις roadtrip χωρίς άγχος.
Στο βίντεο μοιράζομαι τις πρώτες εντυπώσεις μου από την εμφάνιση, τον εξοπλισμό και την τεχνολογία του — με οθόνες, premium λεπτομέρειες και… τιμή που ξεκινά γύρω στα 52.000€.
-
Στα προηγούμενα κατέβασαν τις τιμές όταν δεν πούλαγαν.
Τώρα ποιος θα τους εμπιστευτεί ότι δεν θα κάνουν το ίδιο ?
-
-
-
Μέχρι τώρα ο μόνος που ξέρω που πήρε τέτοιο είναι ένας που τους βρήκε στο ξεβράκωμα αρκετές χιλιάδες κάτω...
-
Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Lynk & Co 08
https://www.4troxoi.gr/dokimes/odigoyme-stin-ellada-to-neo-lynk-co-08/
-
Το νέο ολοκαίνουργιο Lynk & Co 08, είναι το τρίτο μοντέλο της εταιρείας που έρχεται στην Ελλάδα. Διαθέτει plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης που αποδίδει 346 ίππους, ενώ έχει ηλεκτρική αυτονομία 200 χιλιομέτρων. Το σημαντικότερο όλων είναι ότι διαθέτει μεγάλη μπαταρία 39,6kWh, με αποτέλεσμα να λειτουργεί περισσότερο σαν ηλεκτρικό και όχι ως υβριδικό…
Επιμέλεια- παρουσίαση: Κυριάκος Παρασίδης, μοντάζ: Μιχάλης Παρασίδης
Εάν θέλετε να μαθαίνετε πρώτοι για τέτοια βίντεο κάντε εγγραφή στο κανάλι μας και μην ξεχάσετε να πατήσετε την καμπανούλα για να μαθαίνετε πρώτοι για τα βίντεο που ανεβάζουμε. Επίσης θα χαρούμε να δούμε τις εντυπώσεις και τις παρατηρήσεις σας στα σχόλια. -
Οδήγηση του Lynk&Co 08 PHEV στην πίστα των Μεγάρων. 2 τόνοι στις στροφές αντιδρούν καλύτερα από ότι περίμενα!
-
Δοκιμάζουμε το ηλεκτρικό Lynk & Co 02
https://www.4troxoi.gr/dokimes/dokimazoyme-to-ilektriko-lynk-co-02/
Lynk & Co