-
Τι εννοείς;
-
Ο χρήστης donkavlon έγραψε:
Μια γρηγορη ερωτησουλα για γνωστες,μεχρι ποσα θα ειναι λογικη τιμη να πουληθει μοντελο 2016 exclusive 1,4 tsi 150 hp με 20.000 χλμ μεταλλικο χρωμα 5 πορτο που εχει κοστισει 37.000? τα 30.000 ειναι πολλα?Στα 27 πιστεύω είναι fair price. Οff the record, σε αυτά τα χρήματα ντούκου θα κοιτούσα και σε καινούριο, έστω και από άλλη εταιρία..
-
10χιλιαρικα κάτω σε 2 χρόνια πλάκα κανετε ρε παιδιά.;
-
Ειναι η τιμη που θελει να αγορασει ο καθενας.
Ομως δεν ειναι ακριβως ετσι. Κρινουμε συνηθως βλεποντας τα χειροτερα (κ φθηνοτερα) των αγγελιων κ λεμε κ ενα 10% ακομα λιγοτερο. -
Ο φιλος γιατί το δίνει ;37000e να το δώσει μετά από 2 χρονια;Ποιο θέλει να πάρει ;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης riverael1 έγραψε:
10χιλιαρικα κάτω σε 2 χρόνια πλάκα κανετε ρε παιδιά.;Συγνώμη, δηλαδή αν έχεις να δωσεις ντουκου 30.000, θα έχεις πρόβλημα αν βρεις άλλα 5-7 (αναλογα με καμια έκπτωση) για να το πάρεις του κουτιού; Και να μην έχεις , βάζεις και 2-3 δόσεις εκεινη τη στιγμή και πάλι παιρνεις καινουργιο.
Δεν ειναι και καποιο συλλεκτικό όχημα που θα πας να το παρεις 2ο χέρι γιατι δεν υπάρχει καινούργιο. Ουτε όχημα πάθους ωστε να βγαλεις και τα φραγκοδιφραγκα από τσέπες να φτάσεις τα 30.000. Μεχρι 30 βρίσκεις μια χαρά πολλά αυτοκίνητα.
Αν θελει ο ΟΡ να μανουριαζει, προσπαθεί για 30.000, αν θελει να φύγει, θεωρώ το πολύ μαξ. 28 όπως είπε και ο Νίκος και άλλοι. -
Μόλις γύρισα από τη Καρέντα.
Το Tiguan 1,6TDI υπάρχει κανονικά και μπορείς να βάλεις νέα παραγγελία με παράδοση 4-5 μήνες.
Θα αλλάξει το configurator.
-
Κοίταζα τον configurator για τη βασική έκδοση:
Δύο που είδα και θεωρώ must είναι τα:
- Πρίζα 230V και αποσπώμενος φακός στο χώρο των αποσκευών +145,00 ευρώ
- Πλευρικοί αερόσακοι πίσω +265,00 ευρώ
Εχει κανείς να προτείνει κάποια άλλα που θεωρεί σημαντικά για την βασική έκδοση ?
-
Ο χρήστης Beholder έγραψε:
Κοίταζα τον configurator για τη βασική έκδοση:Δύο που είδα και θεωρώ must είναι τα:
- Πρίζα 230V και αποσπώμενος φακός στο χώρο των αποσκευών +145,00 ευρώ
- Πλευρικοί αερόσακοι πίσω +265,00 ευρώ
Εχει κανείς να προτείνει κάποια άλλα που θεωρεί σημαντικά για την βασική έκδοση ?
Δεν μπορεί κανένας να στο απαντήσει αυτό γιατί όλοι έχουν διαφορετικές ανάγκες.
Να πω μόνο ότι και στη βασική έκδοση έχει πίσω αερόσακους, αλλά μπορείς να βάλεις και άλλους έξτρα. Τα είχα ρωτήσει όταν έκανα την παραγγελία αλλά δεν θυμάμαι πολύ καλά. Πάντως εγώ δεν έβαλα τους πίσω έξτρα. -
Αυτόματα φώτα έχει η βασική έκδοση ?
Τι εκπτώσεις έχουν ? -
Ναι έχει αυτόματα φώτα (και με αυτοματη εναλλαγη μεσαία με μεγάλα)
-
Ο χρήστης Beholder έγραψε:
Εχει κανείς να προτείνει κάποια άλλα που θεωρεί σημαντικά για την βασική έκδοση ?
Φώτα Full LED και ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες. Ειδικά τα φώτα, εφόσον είναι διαθέσιμα ως έξτρα, τα θεωρώ το πιο σημαντικό στοιχείο ασφαλείας στους Ελληνικούς υπο-φωτισμένους δρόμους.
Προσωπικά δεν θα αγόραζα ξανά αυτοκίνητο με φώτα αλογόνου, εφόσον υπήρχε διαθέσιμη άλλη επιλογή. Το βρίσκω τραγικό να συζητάμε εν έτη 2019 (σε μερικές ημέρες) για φώτα αλογόνου σε μεσαία-μεγάλα αυτοκίνητα αξίας άνω των €20.000.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Εχει κανείς να προτείνει κάποια άλλα που θεωρεί σημαντικά για την βασική έκδοση ?
Φώτα Full LED και ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες. Ειδικά τα φώτα, εφόσον είναι διαθέσιμα ως έξτρα, τα θεωρώ το πιο σημαντικό στοιχείο ασφαλείας στους Ελληνικούς υπο-φωτισμένους δρόμους.
Προσωπικά δεν θα αγόραζα ξανά αυτοκίνητο με φώτα αλογόνου, εφόσον υπήρχε διαθέσιμη άλλη επιλογή. Το βρίσκω τραγικό να συζητάμε εν έτη 2019 (σε μερικές ημέρες) για φώτα αλογόνου σε μεσαία-μεγάλα αυτοκίνητα αξίας άνω των €20.000.
- 1000
Υπ’ όψιν πως στην Advanced έκδοση με το που θα βάλει κάποιος full led πάει 31+ καθώς αλλάζει φορολογική κατηγορία. Ένας απ’ τους λόγους που για μένα απορρίφθηκε το Tig όσο και να μου αρέσει...
-
Έτσι είναι όσο και κάποιοι θέλουν να το εμφανίζουν το αμάξι ως δυνατό vfm με σχεδόν πλήρης βασικές εκδόσεις λείπουν πολλά και μόλις επιχειρείς να τα βάλεις η τιμή εκτοξεύεται
Και +31 χιλιάρικα για να πάρεις μια μάρκα που δεν φημίζεται και για την αξιοπιστία της είναι λίγο ρίσκο για εμένα.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Έτσι είναι όσο και κάποιοι θέλουν να το εμφανίζουν το αμάξι ως δυνατό vfm με σχεδόν πλήρης βασικές εκδόσεις λείπουν πολλά και μόλις επιχειρείς να τα βάλεις η τιμή εκτοξεύεται
Και +31 χιλιάρικα για να πάρεις μια μάρκα που δεν φημίζεται και για την αξιοπιστία της είναι λίγο ρίσκο για εμένα.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας TapatalkΓια μένα τουλάχιστον είναι φανερό είτε υπάρχουν 3 κατηγορίες c suv, βάση τιμής και βάση το πως τα βλέπουν οι αγοραστές τους.
1 premium bmw,Audi,Volvo
2 semipremium tig,3008
3 υπόλοιπα.
Το 3008 ούτε φθηνότερο είναι ούτε η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία φημίζεται για την αξιοπιστία της. -
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Έτσι είναι όσο και κάποιοι θέλουν να το εμφανίζουν το αμάξι ως δυνατό vfm με σχεδόν πλήρης βασικές εκδόσεις λείπουν πολλά και μόλις επιχειρείς να τα βάλεις η τιμή εκτοξεύεται
Και +31 χιλιάρικα για να πάρεις μια μάρκα που δεν φημίζεται και για την αξιοπιστία της είναι λίγο ρίσκο για εμένα.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας TapatalkΚανείς δεν είπε ότι πρόκειται για το τέλειο αυτοκίνητο ούτε για την τέλεια εταιρεία. Παρόλα αυτά το νέο TIGUAN πρόκειται για μια πολύ καλή υλοποίηση με πολύ καλό εξοπλισμό και νομίζω και στα +31000 με τα full LED πάλι παραμένει πολύ ανταγωνιστικό.
-
το τιγκουαν απο κοντα δεν το εχω δει για να δω αν αποπνέει την semipremium που αναφέρθηκε.
Θα ήθελα να το δω. Σιγουρα είναι πολυ καλή προταση με χώρους , πολλες συγχρονες ευκολίες και ευπεπτο εξωτερικό σχεδιασμό. Αν τελικά υπάρχει το 1.6 ντιζελ που το ψάχνουμε στην επισημη σελιδα είναι μια καλή επιλογη, με επιφυλαξη για την αξιοπιστια του λογω κακού παρελθοντος.
Από απτή ποιοτητα παντως το 3008 σε σχέση με Χ1 και βολβο δεν θα έλεγα ότι είναι πιο κάτω μάλλον το αντιθετο.
Σχετικά με την αξιοπιστία του από την άλλη για την ωρα το 2 ετων 3008 δεν έχει ακουστεί να βγάζει σοβαρά θεματα. -
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Έτσι είναι όσο και κάποιοι θέλουν να το εμφανίζουν το αμάξι ως δυνατό vfm με σχεδόν πλήρης βασικές εκδόσεις λείπουν πολλά και μόλις επιχειρείς να τα βάλεις η τιμή εκτοξεύεται
Και +31 χιλιάρικα για να πάρεις μια μάρκα που δεν φημίζεται και για την αξιοπιστία της είναι λίγο ρίσκο για εμένα.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας TapatalkΓια μένα τουλάχιστον είναι φανερό είτε υπάρχουν 3 κατηγορίες c suv, βάση τιμής και βάση το πως τα βλέπουν οι αγοραστές τους.
1 premium bmw,Audi,Volvo
2 semipremium tig,3008
3 υπόλοιπα.
Το 3008 ούτε φθηνότερο είναι ούτε η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία φημίζεται για την αξιοπιστία της.Γιατί ποια άλλη ευρωπαϊκή φημίζεται?
-
https://m.youtube.com/watch?v=Has9Bvlyxdk
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
το τιγκουαν απο κοντα δεν το εχω δει για να δω αν αποπνέει την semipremium που αναφέρθηκε.
Θα ήθελα να το δω. Σιγουρα είναι πολυ καλή προταση με χώρους , πολλες συγχρονες ευκολίες και ευπεπτο εξωτερικό σχεδιασμό. Αν τελικά υπάρχει το 1.6 ντιζελ που το ψάχνουμε στην επισημη σελιδα είναι μια καλή επιλογη, με επιφυλαξη για την αξιοπιστια του λογω κακού παρελθοντος.Ποια αξιοπιστια παρελθοντος?
Ολα τα ταξι οκταβια εχουμ βγει πολυ αξιοπιστα.
Ξεκολληστε λιγο
VW Tiguan 2016