-
Μπες http://www.fordaccessories.gr/ και δες αν έχει κάτι που σε ενδιαφέρει.
Εγώ πήρα δώρο λαστιχένια πατάκια μπρος πίσω, πορτμπαγκάζ και το προστατευτικό φιλμ για το κατώφλι φόρτωσης. ααα και τη θήκη για ομπρέλα.
-
Πολύ ενδιαφέρον Infide1!
Θα το μελετήσω!! Σε ευχαριστώ πολύ!
-
Ο χρήστης Sera2008 έγραψε:
Πολύ ενδιαφέρον Infide1!Θα το μελετήσω!! Σε ευχαριστώ πολύ!
Αν επιτρέπεται η προσφορά αφορά αγορά με εξολοκλήρου εξόφληση ή με κάποια προκαταβολή ;
-
Με 50% προκαταβολη
-
Η παραγγελία έγινε και σε 10 ημέρες θα το παραλάβω.
ST line. 1.5 diesel σε χρώμα τελικα moon dust silver (το είδα live και μου άρεσε πολυ με τις μαυρες αντιθεσεις του st line ώστε τελικα άλλαξα γνώμη απο το λευκό που πήγαινα αρχικά).
Τελική τιμή με κλειδί στο χέρι 26970 και δώρο το πλαστικό κάλυμμα πορτ μπαγκαζ, το προστατευτικό του προφυλακτήρα και τους εμπρός ανεμοθραύστες.... -
Με το καλό και καλοτάξιδο! Μόλις επέστεψα από 3 ήμερο στο Λεωνίδιο, κατανάλωση σταθερά στα 6lt/100 εθνική και επαρχιακό δίκτυο, 2 άτομα με 2 μικρές βαλίτσες. Πέτυχα και 1 mx5 στις στροφές Άστρος - Λεωνίδιο και ψιλοέπαιξα, άντε να στρώσει να μπορώ να ανοίγω και στις ευθείες.
-
Σε Ευχαριστω πολυ Infide1.Με βοήθησες με την λίστα των αξεσουάρ που αγνοούσα και τα επέλεξα αντί του συναγερμού meta.
Να το χαίρεσαι και εσυ το εργαλείο!!!Ποκυ καλή κατανάλωση μέχρι στιγμής!!! -
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
Πέτυχα και 1 mx5 στις στροφές Άστρος - Λεωνίδιο και ψιλοέπαιξα, άντε να στρώσει να μπορώ να ανοίγω και στις ευθείες.Μάλλον ο άλλος βαριότανε ε;;
Τέλος πάντων, μην το παρακάνεις, γιατί το kuga δεν είναι για τέτοια...
-
Kuga mx5 στροφές.... κατι δε διάβασα καλα μάλλον
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης ursus έγραψε:
Kuga mx5 στροφές.... κατι δε διάβασα καλα μάλλονSent from my iPad using Tapatalk
Σιγα ρε παιδιά μη βαρατε. Mx5 nc είχα 9 χρόνια πριν το kuga, ξέρω πως πάει. Δεν είπα οτι χρονομετρηθηκαμε, απλά λίγο σβέλτα κινήθηκα πίσω του. Και το nc μπορεί να στρίβει αλλά αν δεν το ξέρεις μια χαρά μπορεί να σε δαγκώσει το 1,8 που δεν έχει tcs, παθών.
-
Ο χρήστης skous έγραψε:
Μάλλον ο άλλος βαριότανε ε;;
Καλοταξιδο! Ωραιο χρωμα!
[quote='Infide1'Και το nc μπορεί να στρίβει αλλά αν δεν το ξέρεις μια χαρά μπορεί να σε δαγκώσει το 1,8 που δεν έχει tcs, παθών.[/quote]
Ισχυει πολυ (απο αυτα που εχω ακουσει) γιατι δε το εχω οδηγησει. -
Ε ναι χαιρω πολύ, αλλά στην στροφή το Kuga θα φύγει ευθεία (εκτός αν καταφέρει να φρενάρει αλλά δεν το βλέπω....)
-
Κανεις δε βαράει!
Καλοτάξιδο!!!!!
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Παρέλαβα την Παρασκευή! Kuga, 1.5 Ecoboost 150ps στην έκδοση Business με μόνο 2 έξτρα:
- Χρώμα Frozen White (ναι η Ford χρεώνει έξτρα το λευκό χρώμα!)
- Enhanced Park Assist, γιατί βασικά ήθελα τους εμπρός και τους περιμετρικούς αισθητήρες παρκαρίσματος (το αυτόματο παρκάρισμα πλάκα έχει αλλά δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα).
Εντυπώσεις μέχρι τώρα, δηλαδή μόνο 3 ημέρες και 400χλμ, άρα είναι ενδεικτικές ουσιαστικά.
Χώροι – Εσωτερικό – Εργονομία - Εξοπλισμός
Οι χώροι είναι πάρα πολύ καλοί. Το αυτοκίνητο είναι μεγάλο και το δείχνει. Με την θέση οδηγού ρυθμισμένη για εμένα (1.82 ύψος), κάθομαι πίσω άνετα με αέρα 6-7 cm. Με οδηγό την γυναίκα μου (1.62), απλά δεν υπάρχει ο χώρος πίσω, έχω περί τα 25cm αέρα από τα γόνατα, σταυροπόδι κάθομαι. Επίσης, εξυπηρετεί πολύ που είναι επίπεδο το πάτωμα πίσω και δεν έχει τούνελ μετάδοσης.
Τα εμπρός καθίσματα είναι κορυφαία, αντίστοιχα των σπορ που είχα στην 116 (αν και είναι λίγο πιο άνετα στο Ford) και σαφώς ανώτερα από τα απλά καθίσματα της BMW. Τα πίσω καθίσματα δεν είναι τόσο άνετα, γιατί είναι αρκετά σκληρά. Επίσης, η πλάτη των πίσω καθισμάτων ρυθμίζεται ως προς την κλίση σε 3 ή 4 θέσεις. Στην τελείως ξαπλωτή θέση για εμένα είναι άβολα και θέλουν λίγο πιο όρθια την πλάτη.
Ο χώρος αποσκευών είναι στα 454 λίτρα (μέσος όρος κατηγορίας), αλλά απόλυτα εκμεταλλεύσιμος. Μπορεί να αυξηθεί άλλα 40 λίτρα, εάν ρυθμιστούν οι πλάτες των εμπρός καθισμάτων τελείως όρθιες (θα το κάνεις μόνο εάν δεν έχεις επιβάτες) και επίσης μπορεί να κατέβει και το δάπεδο περί τους 15-20 cm. Οπότε κερδίζεις άλλα 30-40 λίτρα, αλλά χάνεις των επίπεδο χώρο φόρτωσης.Η εργονομία είναι σχεδόν άψογη. Πολύ καλή ορατότητα (και περιμετρικά), όλοι οι διακόπτες είναι εκεί που τους περιμένεις και ο λεβιές ταχυτήτων στην κονσόλα εξυπηρετεί πολύ. Εργονομικό φάουλ ότι το συρόμενο υποβραχιόνιο στην τελείως εμπρός θέση (που βολεύει για να ακουμπάς) κρύβει την μισή πίσω ποτηροθήκη. Η θήκη γυαλιών στην οροφή είναι εξαιρετικά βολική και οι χώροι για μικροπράγματα πάρα πολλοί. Ο πίνακας οργάνων δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, αλλά είναι ευκρινέστατος και έχει και μια οθόνη 4” η οποία δίνει αρκετές πληροφορίες (trip computer, vehicle info, settings κλπ.). Γενικά το εσωτερικό στα μάτια μου είναι όμορφο και αρκετά σύγχρονο.
Το infotainment με την οθόνη των 8’’ είναι εξαιρετικό!! Δουλεύει τέλεια, είναι πολύ γρήγορο και το navigation ενημερωμένο, εύχρηστο, γρήγορο και με πολύ καλά γραφικά. Συνηθισμένος από τις υλοποιήσεις της BMW και το ότι πρέπει να πληρώσει για τα πάντα, η στάνταρ υλοποίηση της Ford μου φάνηκε πάρα πολύ καλή. Το ηχοσύστημα είναι με 7 ηχεία (κάτι το οποίο είχα πληρώσει έξτρα στην 116) και η απόδοσή του άνω του μέσου όρου και μισό κλίκ καλύτερη από το Professional Hi-Fi της BMW.
Η κάμερα οπισθοπορείας δουλεύει πολύ καλά και βοηθάει τα μέγιστα. Τεράστια βοήθεια είναι και οι περιμετρικοί αισθητήρες, όπου ενεργοποιούνται αυτόματα (το έχω επιλέξει από το μενού) μόλις το αυτοκίνητο πάει να περάσει ανάμεσα σε άλλα αυτοκίνητα και η απόσταση στα πλάγια είναι μικρότερη από 50cm (ή 60, δεν έχω καταλάβει ακριβώς!). Λόγω όγκου, αυτό το σύστημα βοηθάει πάρα πολύ στις μανούβρες και στους ελιγμούς. Με περιμετρικούς αισθητήρες και την κάμερα οπισθοπορείας, το παρκάρισμα είναι πανεύκολο. Ο υπόλοιπος εξοπλισμός είναι πληρέστατος – για τα λεφτά που κοστίζει και όσα δοκίμασα δουλεύουν μια χαρά. 4 αυτόματα παράθυρα, τα αυτόματα φώτα άψογα, οι καθρέπτες κλείνουν κατά το κλείδωμα και έχουν και φωτισμό εδάφους (στην BMW φωτίζουν καλύτερα τα led στις πόρτες, αλλά φυσικά είναι έξτρα εξοπλισμός!).Κινητήρας – Κιβώτιο – Αναρτήσεις
Για τον κινητήρα δεν μπορώ να πω πολλά γιατί είμαστε ακόμα στο στρώσιμο. Είναι αρκετά ήσυχος, ο ήχος που κάνει είναι τελείως αδιάφορος (η 116 είχε μια σπορτίφ χροιά) και γενικά θα έλεγα ότι είναι μια καλή υλοποίηση, χωρίς κάτι το ιδιαίτερο. Το αυτοκίνητο (όσο μπόρεσα να δω) είναι σβέλτο, αλλά μέχρι εκεί. Επίσης, το βάρος φαίνεται και στην κατανάλωση, όπου σε ταξίδι στρωσίματος (με στροφές και ανηφορικά κομμάτια όμως – Σοφικό Κορινθίας) είναι στα 7.7λτ/100χλμ ενώ με λίγο παραπάνω πίεση φτάνει ευκολα τα 8λτ/100χλμ. Δεν έχω αυταπάτες, το ήξερα ότι θα καίει αρκετά (δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα!), οπότε δεν με ενοχλεί, απλά το αναφέρω.Το κιβώτιο έχει πολύ θετική αίσθηση και κούμπωμα των σχέσεων. Ο συμπλέκτης είναι πολύ ελαφρύς και πιάνει σε σωστό σημείο. Δεν είναι Honda, αλλά είναι επίσης άνω του Μ.Ο. και καλύτερο από τις υλοποιήσεις της BMW με πίσω κίνηση (δεν έχω οδηγήσει χειροκίνητο προσθιοκίνητη BMW). Ο λεβιές είναι σε πολύ εργονομική θέση.
Οι αναρτήσεις του αυτοκινήτου και η οδική του συμπεριφορά είναι για εμένα το δυνατό σημείο του Kuga. Απίστευτη άνεση και ποιότητα κύλισης (καταπίνει σχεδόν όλες τις ανωμαλίες του δρόμου), καλύτερη από τα περισσότερα SUV της κατηγορίας που έχω οδηγήσει (δεν τα έχω οδηγήσει όλα) και καμία σχέση με οποιοδήποτε άλλο SUV των €22Κ. Στον αυτοκινητόδρομο το ταξίδι είναι πολύ άνετο και μόνο μετά τα 140 χ.α.ω αρχίζουν οι αεροδυναμικοί θόρυβοι (στην Χ1 πρέπει να περάσεις τα 170 χ.α.ω για να ακούσεις αεροδυναμικούς θορύβους) και πάρα πολύ σταθερό και ευθύβολο. Ο έλεγχος του αμαξώματος είναι άψογος χωρίς τάσεις πλεύσης.
Σε επαρχιακό δρόμο με στροφές (κορίνθου-επιδάυρου πήγα μόνο) το αυτοκίνητο είναι εντυπωσιακό και κρύβει αρκετά καλά το ύψος και το βάρος του. Το τιμόνι είναι εξαιρετικό με πολύ καλή πληροφόρηση και το όλο στήσιμο εμπνέει ασφάλεια (σπορτίφ προφανώς και δεν είναι!) και ομολογώ ότι είναι πολύ καλύτερο από ότι το περίμενα. Ειδικά τον συγκεκριμένο δρόμο τον είχα κάνει πρόσφατα με την 116, οπότε η σύγκριση έγινε αρκετά εύκολα και μπορώ να πω ότι ξεπερνώντας τον αρχικό μου δισταγμό (και φόβο), τελικά κινήθηκα με σχεδόν αντίστοιχες ταχύτητες. Πιστεύω ότι το δυνατότερο σημείο του Kuga είναι ότι έχει στήσιμο Ford και σε αυτόν τον τομέα ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμός.
Για τα φρένα δεν έχω να πω τίποτα, δεν τα πίεσα. Πάντως εμπνέουν ασφάλεια.Συμπέρασμα
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν μια πολύ συνειδητή και ορθολογική επιλογή. Μετά από 13 χρόνια που αγόραζα αυτοκίνητα περισσότερο με το συναίσθημα, πλέον (κυρίως λόγο αναγκών) επέλεξα με βάση και την λογική. Εννοείται ότι διάλεξα ένα αυτοκίνητο που να μου αρέσει (γούστα είναι αυτά) εμφανισιακά και στον δρόμο, αλλά είχα και συγκεκριμένους οικονομικούς και «τεχνικούς» περιορισμούς. Επίσης, μετά από 13 χρόνια, 4 BMW και ένα MINI κινήθηκα εκτός group της BMW και η «προσγείωση» ήταν πολύ λιγότερο απότομη από όσο περίμενα! Το αυτοκίνητο είναι αρκετά ποιοτικό (ΟΚ εάν είσαι ψείρας – Στέφανε ακούς!?!?! – θα βρείς αστοχίες, όπως π.χ. ότι από την ένωση του διακόπτη των φώτων με το ταμπλό περνάει ελάχιστο φως και φαίνεται όταν είναι τελείως σκοτάδι – εγώ το είδα η γυναίκα μου όχι και προσπαθούσε να καταλάβει τις της δείχνω ) και με πολύ πλούσιο εξοπλισμό. Είναι άριστο στον δρόμο, με εξαιρετική ποιότητα κύλισης και άνεση.Το αυτοκίνητο κόστισε τελική τιμή €22.700 (με τα έξτρα, τις εκπτώσεις κλπ.) με 8 χρόνια / 100.000 χλμ εγγύηση (η επέκταση κοστίζει €800 και ήταν δώρο, στην Χ1 περί τα €2-2.500!!), δώρο τα κλασσικά πατάκια, τρίγωνο πυροσβεστήρα, το πλαστικό αντιολισθητικό για το πάτωμα του χώρου αποσκευών, το προστατευτικό κάλυμμα του πίσω προφυλακτήρα και έκπτωση 15% στα ανταλλακτικά και 12-18% στην εργασία. Συνηθισμένος από την BMW τόσα χρόνια, έπαθα – θετικό – σοκ από το Ford. Εξοπλισμός που είχα πληρώσει έξτρα στην 116 (π.χ. ηλεκτρικά ανδιπλώμενοι καθρέπτες - €400, Bluetooth - €200 κλπ), στο Kuga είναι στάνταρ και γενικά το vfm πιστεύω ότι είναι εξαιρετικό. Ενδεικτικά, ένα Χ1 – το οποίο δηλώνω ξεκάθαρα ότι είναι σαφώς ΚΑΛΥΤΕΡΟ αυτοκίνητο από το Kuga, μην παρεξηγηθώ!! – με τον εξοπλισμό του Kuga ξεπερνάει τις €35.000!! Οπότε εάν δεν είχα οικονομικό περιορισμό, η Χ1 θα ήταν η επιλογή μου (βέβαια όπως την θέλω εγώ φτάνει τις €45.000!!), αλλά με 60% της τιμής της Χ1 παίρνεις ένα αυτοκίνητο που είναι στο 85-90% της Χ1 (για εμένα).
Η εξυπηρέτηση από την Ford Βελμάρ στο Μαρούσι άψογη σε όλα τους, μέχρι στιγμής. Σκεφτείτε ότι εκτελώνισαν το αυτοκίνητο και είχαν βγάλει και την άδεια και πινακίδες χωρίς να έχω εξοφλήσει…για την ακρίβεια είχα υπόλοιπο €15.000!!
Μέχρι στιγμής τα αρνητικά που έχω εντοπίσει είναι η αυξημένη κατανάλωση (το γνώριζα και εν μέρει αντισταθμίζεται από την χαμηλή τιμή αγοράς – τα €10.000 διαφορά από τον ανταγωνισμό είναι βενζίνη 10-15 ετών!!), ο αεροδυναμικός θόρυβος μετά τα 140 χ.α.ω και σταματάω εδώ προς το παρόν. Σε μερικούς μήνες θα έχω πιο ολοκληρωμένη άποψη. Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος με την επιλογή μου και ο χρόνος θα δείξει εάν θα παραμείνω έτσι.
https://postimg.org/image/vbs69eofn/
https://postimg.org/image/n7k24o20j/
https://postimg.org/image/4hs2nx99v/ -
Καλορίζικο και καλοτάξιδο Φάνη!
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Καλοτάξιδο Φάνη, να το ευχαριστιέσαι!!! Τα υπόλοιπα τα παραλείπω λόγω κινητού, εννοείται όμως ισχύουν και πραγματικά τα εννοώ.
nickthetrib from tapatalk
-
Φανούρη μου στο είχα γράψει: η καλύτερη επιλογή για σένα έχει 4 γράμματα
Να το χαρείς όσο δεν πάει αγορίνα μου και να τα πούμε σύντομα από κοντά!
Την αγάπη μου!! -
Ε η τιμή ειναι χώμα σε σχέση μ αυτά που παίρνεις, καλοτάξιδο !!!!!
Θες να πεις λίγα παραπάνω λόγια για τον βασικό εξοπλισμό; μου κάνει εντύπωση που περιλαμβάνει gps, τι αλλο έχει; πχ αυτόματο κλιματισμό, φώτα , ζάντες κλπ αν θες κάνε μια αναφορά!
Καλα χλμ!!
Edit: άκυρο μη σ Ε κουράζω το βρηκα σε άρθρο
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο εύχομαι Φάνη, να το χαρείς!
-
Αχ, αχ και βαχ !!! Και εγώ κάτι τέτοιο θα έπρεπε να έγραφα τώρα (ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο σχεδίαζα να πάρω, άντε να άλλαζε το χρώμα σε κόκκινο), αλλά βλέπεις οι εποχές είναι δύσκολες....
Όλα αυτά που λες τα έχω παρατηρήσει και εγώ, ξέρω γενικά και από Ford, οπότε τα περίμενα. Έχω μια ερώτηση: το navi σου δείχνει στη μικρή οθόνη στο ταμπλώ τις οδηγίες (βέλη, αποστάσεις, χρόνο κλπ) ή πρέπει να κοιτάξεις στη μεγάλη οθόνη ?
Ford Kuga