Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 208
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 208
    • 1
    • 2
    • 68
    • 69
    • 70
    • 71
    • 72
    • 79
    • 80
    • 70 / 80
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    68
    1581
    48883
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser @fanis75 last edited by

      @fanis75 said in Peugeot 208:

      @lap said in Peugeot 208:

      Αν είναι να μη μπορείς να τον δεις ανά πάσα στιγμή τότε δεν έχει νόημα ύπαρξης παρά μονάχα την εντυπωσιακή σχεδίαση του πάνω μέρους του ταμπλό

      Το νόημα της ύπαρξης είναι το design ως usp και ο εντυπωσιασμός. Οι Γάλλοι έτσι και αλλιώς είναι τσακωμένοι με την εργονομία εδώ και 10ετίες, πάντα προσπαθούσαν για κάτι διαφορετικό ή/και εντυπωσιακό, αλλά ποτέ για κάτι εργονομικό, δεν είναι της φιλοσοφίας τους.

      Αν η εργονομία που λέτε, είναι σαν το στύλ που έχουν τα πέδιλα και οι άσπρες κάλτσες, να μας λείπει τέτοια εργονομία...😊

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • fanis75
        fanis75 moderator @criuser last edited by

        @criuser said in Peugeot 208:

        Αν η εργονομία που λέτε, είναι σαν το στύλ που έχουν τα πέδιλα και οι άσπρες κάλτσες, να μας λείπει τέτοια εργονομία...😊

        Μπερδεύεις το στυλ με την εργονομία. Στυλ έχουν οι Γάλλοι, εργονομία ποτέ δεν είχαν και συνεχίζουν να μην έχουν. Για τα μπάζα είναι στο θέμα της εργονομίας, όλα θυσία στο βωμό του design και του εντυπωσιασμού. Το ότι το έχεις συνηθίσει (αφού μόνο αποδαύτα οδηγείς!!), δεν αλλάζει κάτι...απλά εσύ συνήθισες και σε βολεύει πλέον. 🤗

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • L
          lap last edited by

          Το ξέρατε ότι σε παλιότερα psa το τιμόνι του οδηγού ποτέ δεν ήταν στην ευθεία αλλά είχε μια μικρή κλίση;

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          C antonakis georgekn 3 Replies Last reply Reply Quote 1
          • C
            criuser @lap last edited by

            @lap said in Peugeot 208:

            Το ξέρατε ότι σε παλιότερα psa το τιμόνι του οδηγού ποτέ δεν ήταν στην ευθεία αλλά είχε μια μικρή κλίση;

            Γιατί έτσι ήταν τα σωστά σπορ....

            Μετά ξέπεσε το άθλημα...

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • L
              lap last edited by lap

              Έτρεχε ο κόσμος στα συνεργεία διότι νομίζε στραβωσε η κρεμαγιερα. Που να το φανταζόταν;;;;

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • alexandros-k
                alexandros-k @fanis75 last edited by

                @fanis75 said in Peugeot 208:

                Οι Γάλλοι έτσι και αλλιώς είναι τσακωμένοι με την εργονομία εδώ και 10ετίες, πάντα προσπαθούσαν για κάτι διαφορετικό ή/και εντυπωσιακό, αλλά ποτέ για κάτι εργονομικό, δεν είναι της φιλοσοφίας τους.

                Φανη το αναφερεις συνεχεια , αλλά εγω με το 207 δεν εχω δει το παραμικρο προβλημα σε εργονομια . Ολα ειναι εκει που πρεπει και χρησιμοποιουνται με ευκολια. Το ιδιο ειχα δει και σε 308 μκ1 και στο προηγουμενο Megane. Πολυ παλια ναι ειχαν καποια θεματα. Για τα τελευταια με τις οθονες δεν ξερω . Δεν εχω μπει καν μεσα

                fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • L
                  lap last edited by

                  Το 207 ήταν έως και γερμανικό στην σχεδίαση του.

                  Πάνε σήμερα μπες στο 208. Κάνε μια δοκιμή

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • alexandros-k
                    alexandros-k @lap last edited by

                    @lap said in Peugeot 208:

                    Το 207 ήταν έως και γερμανικό στην σχεδίαση του.

                    Πάνε σήμερα μπες στο 208. Κάνε μια δοκιμή

                    Α και το προηγουμενο 208 το mk1 δλδ , καλο ηταν στην εργονομια . Δεν ειχε κανενα θεμα απο οσο θυμαμαι . Το τελευταιο δεν το εχω δει . Αν τυχει θα μπω απο περιεργεια

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • antonakis
                      antonakis @babisstinson last edited by

                      @babisstinson said in Peugeot 208:

                      Εμένα προσωπικά το μόνο που με ενόχλησε στην αρχή είναι ότι δεν ανεβαίνει αρκετά το τιμόνι. Θα το ήθελα πιο ψηλά, τώρα είναι σαν να οδηγάω καρτάκι. Μετά από 1 μήνα το συνήθισα και αυτό, και ούτε στα πόδια μου χτυπάει όταν στρίβω ούτε οτιδήποτε (1.87 ύψος, μακριά χέρια).

                      Αυτό ακριβώς λέω και εγώ.
                      Ότι πρέπει να πας πάνω το τιμόνι, για να μη βρίσκει στα πόδια, οπότε κρύβεις τον πίνακα.
                      Το τιμόνι πανέμορφο δεν λέω, γουστάρεις να το βλέπεις, αλλά design αντί για χρηστικότητα.

                      Ακόμα πάντως δεν μπορώ να γυρίσω το τιμόνι 90° με τα δύο χέρια πάνω στις σωστές θέσεις, χωρίς να βρει στο πόδι.

                      Moments before detonation...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap last edited by lap

                        Αυτό είναι ασφαλές το να μην μπορείς να γυρίσεις το τιμόνι όσο μπορούν τα χέρια σου;

                        Εγώ ψηλοχωραω γιατί είμαι φιτ. Οπότε ίσως να αγόραζα ένα 208 αλλά αντικειμενικά υπάρχει θέμα με το τιμόνι για τη μεγάλη μάζα των υποψήφιων αγοραστών.

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • antonakis
                          antonakis @lap last edited by antonakis

                          @lap said in Peugeot 208:

                          Αυτό είναι ασφαλές το να μην μπορείς να γυρίσεις το τιμόνι όσο μπορούν τα χέρια σου;

                          Αυτό πρέπει να είναι πιο πρακτικό
                          96813d30-4c6e-4161-b5f5-2513eb2b9760-image.png

                          Moments before detonation...

                          M 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • L
                            lap last edited by

                            Το επόμενο peugeot 209 ειναι αυτό;

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            antonakis 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • alexandros-k
                              alexandros-k last edited by

                              Δεν ειναι καν Peugeot αυτο . Ή Γερμανικο ειναι ή Γιαπωνεζικο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • antonakis
                                antonakis @lap last edited by

                                @lap said in Peugeot 208:

                                Το επόμενο peugeot 209 ειναι αυτό;

                                Το όραμα της πεζός ήταν αυτό νομίζω

                                f6923bc2-cbde-4ea3-9ef8-12de7b85a9eb-image.png

                                Λογικά δε θα ρυθμίζεις ούτε το κάθισμα. Σκάσε και κολύμπα.

                                Moments before detonation...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @alexandros-k last edited by

                                  @alexandros-k said in Peugeot 208:

                                  Φανη το αναφερεις συνεχεια , αλλά εγω με το 207 δεν εχω δει το παραμικρο προβλημα σε εργονομια .

                                  Ήταν η "Γερμανική" περίοδος της Πεζώ, τότε που έβγαλε και τις καλές αναρτήσεις και το έκανε "οπως οι Γερμανοί" με ημιάκαμπτο. Για δες εργονομία σε 205, 206, 306, 405 κλπ. ή σε αντίστοιχες Σιτροέν. Που είχαν κάτι διακόπτες για παράθυρα χαμηλά στν πόρτα, κάτι κόρνες στο μοχλό για τους καθαριστήρες και διάφορα άλλα κουλά. Μην μιλήσω για τους διακόπτες "δορυφόρους" της Σιτροέν και άλλα εργονομικά ευτράπελα.

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  C alexandros-k 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap last edited by lap

                                    Με αυτό το τιμόνι λογικά λειτουργεί. Και μετά έρχεται η έκδοση παραγωγής και βγάζουν άλλο τιμονι και δεν βλέπεις τον πίνακα;

                                    Δηλαδή και μεταξύ τους θα βρίζονται στα γαλλικά.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      criuser @fanis75 last edited by

                                      @fanis75 said in Peugeot 208:

                                      @alexandros-k said in Peugeot 208:

                                      Φανη το αναφερεις συνεχεια , αλλά εγω με το 207 δεν εχω δει το παραμικρο προβλημα σε εργονομια .

                                      Ήταν η "Γερμανική" περίοδος της Πεζώ, τότε που έβγαλε και τις καλές αναρτήσεις και το έκανε "οπως οι Γερμανοί" με ημιάκαμπτο. Για δες εργονομία σε 205, 206, 306, 405 κλπ. ή σε αντίστοιχες Σιτροέν. Που είχαν κάτι διακόπτες για παράθυρα χαμηλά στν πόρτα, κάτι κόρνες στο μοχλό για τους καθαριστήρες και διάφορα άλλα κουλά. Μην μιλήσω για τους διακόπτες "δορυφόρους" της Σιτροέν και άλλα εργονομικά ευτράπελα.

                                      Αυτά ήταν απλά Τεχνολογία.

                                      Αλλά που να το καταλάβουν τα ξυνά λάχανα. Αλλωστε διακόπτες για παράθυρα δεν είχαν εκείνοι.
                                      Μανιβέλα και το χέρι όταν έπεφτε μέσα το τζάμι...😊

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @criuser last edited by

                                        @criuser said in Peugeot 208:

                                        Μανιβέλα και το χέρι όταν έπεφτε μέσα το τζάμι...😊

                                        Ποτέ δεν είχαν μανιβέλα - έβαλαν ηλεκτρικά παράθυρα όταν οι Γάλλοι δεν τα ήξερα καν (όπως και ΑΒΣ και αερόσακους) και ποτέ δεν έπεφτε το τζάμι. Μιλάμε για Γερμανικά έτσι (δλδ. BMW & MB), όχι για γιαλαντζί γερμανικά του γκασταρμπάιτερ.

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • V
                                          v_a last edited by

                                          Προσωπικά μιλώντας, το i cockpit αν και αντί-εργονομικό, είναι τόσο ωραίο που συμβιβάζεσαι έστω και με αυτό που βλέπεις. Για εμένα πιο μεγάλο fail είναι οι πίσω χώροι για τους επιβάτες. Έχει γίνει πολύ λάθος σχεδιασμός (δε φταίει το μήκος του αυτοκ) ακόμα και στις πλάτες των καθισμάτων και τα πράματα ζορίζουν εκεί πίσω.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            Σε αυτούς ήταν αυτόματα,.....καθώς έπεφταν μόνα τους....μουχαχαχα

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 68
                                            • 69
                                            • 70
                                            • 71
                                            • 72
                                            • 79
                                            • 80
                                            • 70 / 80
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr