Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    • 1
    • 2
    • 429
    • 430
    • 431
    • 432
    • 433
    • 447
    • 448
    • 431 / 448
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    77
    8954
    203964
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      otokomae last edited by

      Η οξειδωτική επίδραση διασπά τα στοιχεία του λιπαντικού σε σχέση με το χρόνο. Άρα είναι κάτι σοβαρό και σε σφραγισμένη συσκευασία ακόμη.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • alexandros-k
        alexandros-k last edited by

        Τελικα θεωρεις οτι δεν κανει να χρησιμοποιουμε τα ανοιγμενα ή δεν παθαινουν τιποτα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          otokomae last edited by

          Οξείδωση υφίστανται και οι ανοικτές και οι κλειστές συσκευασίες αφού ούτως η άλλως έχουν αέρα στη συσκευασία. Απλά 1 μισοτελειωμενη συσκευασία έχει περισσότερο αέρα άρα η οξειδωτική διαδικασία πάει πιο γρήγορα. Για τον φίλο που έβαλε μισό μπουκάλι που το είχε κάνα χρόνο δεν τρέχει κάτι. Αν αγοράζεις λάδια για 10 χρόνια, ο πρώτος με τον δέκατο χρόνο το λάδι δεν θα είναι το ίδιο. Άρα καλό είναι τα λιπαντικά μας να μην είναι πολυκαιρισμενα. Ελπίζω να έγινα κατανοητός.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • panos2171
            panos2171 last edited by

            Δεν υπάρχει πρόβλημα αν φυσικά ήταν ταπωμένο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • bassstarlet
              bassstarlet last edited by

              Καλά, ότι παλιά λάδια έχετε, να μου τα δώσετε...

              «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • sarantism
                sarantism last edited by

                Συγνώμη για την καθυστερημένη ανταπόκριση.
                Σας ευχαριστώ για την βοήθειά σας!! Το Astra H αν θυμάμαι παίρνει 3,5 λίτρα λάδι (aral βάζω) όταν αλλάζω και το φίλτρο λαδιού. Το αμάξι και λόγω των συνθηκών με τον κορονοιό, να κάνει 3.000 χλμ το χρόνο.
                Να είσθε καλά!! 🙂

                Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • X
                  xeno last edited by xeno

                  Η w211 τώρα στα 500000 χλμ καταναλώνει αρκετό λάδι (περίπου 1lt /4000χλμ) . Δεν φαίνεται να βγάζει καπνό, αλλά κάπως εξαφανίζεται (άλλαξα φλάντζα κεφαλής και τσιμουχάκια βαλβίδων). Έβαζα στα τελευταία 40000χλμ castrol edge titanium 0-30. Πριν έβαζα τα aral 0-30 full synthetic (είχα λιγότερη κατανάλωση) αλλά πλεον δεν τα βρίσκω.
                  Στο συνεργείο μου είπαν να πάω στο Mercedes-Benz 229.52 5w30 (συσκευασία MB) αλλά εγώ σκέφτομαι και τα aral 5-30 full synthetic με προδιαγραφές ΜΒ 229.5 , τί λέτε να δοκιμάσω ένα από τα δύο;
                  Ακόμη μια εκδοχή: αν συνεχίζει να καίει λάδια με αυτόν τον ρυθμό, να ψάξω έναν καλό μεταχειρισμένο κινητήρα (το αμάξωμα / αναρτήσεις, κλπ, είναι σε άριστη κατάσταση);

                  O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    otokomae @xeno last edited by

                    @xeno said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                    Η w211 τώρα στα 500000 χλμ καταναλώνει αρκετό λάδι (περίπου 1lt /4000χλμ) . Δεν φαίνεται να βγάζει καπνό, αλλά κάπως εξαφανίζεται (άλλαξα φλάντζα κεφαλής και τσιμουχάκια βαλβίδων). Έβαζα στα τελευταία 40000χλμ castrol edge titanium 0-30. Πριν έβαζα τα aral 0-30 full synthetic (είχα λιγότερη κατανάλωση) αλλά πλεον δεν τα βρίσκω.
                    Στο συνεργείο μου είπαν να πάω στο Mercedes-Benz 229.52 5w30 (συσκευασία MB) αλλά εγώ σκέφτομαι και τα aral 5-30 full synthetic με προδιαγραφές ΜΒ 229.5 , τί λέτε να δοκιμάσω ένα από τα δύο;
                    Ακόμη μια εκδοχή: αν συνεχίζει να καίει λάδια με αυτόν τον ρυθμό, να ψάξω έναν καλό μεταχειρισμένο κινητήρα (το αμάξωμα / αναρτήσεις, κλπ, είναι σε άριστη κατάσταση);

                    Κι εγώ 5/30 θα έβαζα. Το aral θα προτιμούσα σε σχέση τιμής ποιότητας. Έχει πτώση το μοτέρ; Αν όχι άστο να καίει, ίσως κάψει και λιγότερο με 5/30. Δεν είναι και τρομερή ποσότητα. Οπότε έχεις όλο το χρόνο μπροστά για να βρεις ένα καλό μοτερ.

                    X 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • X
                      xeno @otokomae last edited by

                      @otokomae said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                      @xeno said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                      Η w211 τώρα στα 500000 χλμ καταναλώνει αρκετό λάδι (περίπου 1lt /4000χλμ) . Δεν φαίνεται να βγάζει καπνό, αλλά κάπως εξαφανίζεται (άλλαξα φλάντζα κεφαλής και τσιμουχάκια βαλβίδων). Έβαζα στα τελευταία 40000χλμ castrol edge titanium 0-30. Πριν έβαζα τα aral 0-30 full synthetic (είχα λιγότερη κατανάλωση) αλλά πλεον δεν τα βρίσκω.
                      Στο συνεργείο μου είπαν να πάω στο Mercedes-Benz 229.52 5w30 (συσκευασία MB) αλλά εγώ σκέφτομαι και τα aral 5-30 full synthetic με προδιαγραφές ΜΒ 229.5 , τί λέτε να δοκιμάσω ένα από τα δύο;
                      Ακόμη μια εκδοχή: αν συνεχίζει να καίει λάδια με αυτόν τον ρυθμό, να ψάξω έναν καλό μεταχειρισμένο κινητήρα (το αμάξωμα / αναρτήσεις, κλπ, είναι σε άριστη κατάσταση);

                      Κι εγώ 5/30 θα έβαζα. Το aral θα προτιμούσα σε σχέση τιμής ποιότητας. Έχει πτώση το μοτέρ; Αν όχι άστο να καίει, ίσως κάψει και λιγότερο με 5/30. Δεν είναι και τρομερή ποσότητα. Οπότε έχεις όλο το χρόνο μπροστά για να βρεις ένα καλό μοτερ.

                      Ευχαριστώ για την απάντηση.
                      Ο κινητήρας δεν έχει πτώση απόδοσης. Όμως πριν κατανάλωνε γύρω στο 1 λ /10000χλμ και τώρα πήγε στο 1λ/4000χλμ.
                      Αυτό που δεν έγραψα και μάλλον θα παίζει ρόλο είναι ότι την μεγάλη κατανάλωση την παρουσίασε μετά από την αλλαγή φλάντζας κεφαλής κινητήρα και αλλαγή στα τσιμουχάκια βαλβίδων. Η επισκευή έγινε περίπου στα 470.000 γιατί είχε πιτσικάρει λίγο το καπάκι κεφαλής και πέρναγαν καυσαέρια στο σύστημα ψύξης και φούσκωναν πολύ τα κολάρα. Τώρα δεν έχω πλέον αυτό το πρόβλημα -το σύστημα ψύξης λειτουργεί άψογα-, αλλά αυξήθηκε η κατανάλωση λαδιού.
                      Ίσως όπως μου έγραψε συνάδελφος σε άλλο forum να μην τοποθετήθηκαν καλά τα τσιμουχάκια στις βαλβίδες και να χάνει λάδια από εκεί. Θα το πάω αύριο να δω τί συμβαίνει.

                      A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • W
                        w202-amg last edited by

                        Ή τα τσιμουχακια δεν τοποθετήθηκαν σωστά ή σου έβαλαν ότι να ναι τσιμουχακια.Στη w202 κάποτε που χρειάστηκε φλάντζα αλλάχτηκαν τσιμουχακια με...ιμιτασιον αγνώστου ταυτότητας.... Ξαφνικά έκαιγε 1λιτρο/1000κμ.Ξανααλλαχτηκαν από το ψευτοκαπακο με γνήσια και μέχρι σήμερα σχεδόν δεν υπάρχει κατανάλωση λαδιού .

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • O
                          otokomae last edited by

                          Η ήρθε η ώρα του να κάψει παραπάνω.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            otokomae last edited by

                            Ελατήρια λαδιού 500 Χιλ τι άλλο θα κάνουν;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • W
                              w202-amg last edited by

                              Λίγο δύσκολο να εκτοξεύτηκε η κατανάλωση έτσι ξαφνικά και να φταίνε τ ελατήρια τη στιγμή που έχει μεσολαβήσει η φλάντζα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • A
                                andya3 @xeno last edited by

                                @xeno said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                                @otokomae said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                                @xeno said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                                Η w211 τώρα στα 500000 χλμ καταναλώνει αρκετό λάδι (περίπου 1lt /4000χλμ) . Δεν φαίνεται να βγάζει καπνό, αλλά κάπως εξαφανίζεται (άλλαξα φλάντζα κεφαλής και τσιμουχάκια βαλβίδων). Έβαζα στα τελευταία 40000χλμ castrol edge titanium 0-30. Πριν έβαζα τα aral 0-30 full synthetic (είχα λιγότερη κατανάλωση) αλλά πλεον δεν τα βρίσκω.
                                Στο συνεργείο μου είπαν να πάω στο Mercedes-Benz 229.52 5w30 (συσκευασία MB) αλλά εγώ σκέφτομαι και τα aral 5-30 full synthetic με προδιαγραφές ΜΒ 229.5 , τί λέτε να δοκιμάσω ένα από τα δύο;
                                Ακόμη μια εκδοχή: αν συνεχίζει να καίει λάδια με αυτόν τον ρυθμό, να ψάξω έναν καλό μεταχειρισμένο κινητήρα (το αμάξωμα / αναρτήσεις, κλπ, είναι σε άριστη κατάσταση);

                                Κι εγώ 5/30 θα έβαζα. Το aral θα προτιμούσα σε σχέση τιμής ποιότητας. Έχει πτώση το μοτέρ; Αν όχι άστο να καίει, ίσως κάψει και λιγότερο με 5/30. Δεν είναι και τρομερή ποσότητα. Οπότε έχεις όλο το χρόνο μπροστά για να βρεις ένα καλό μοτερ.

                                Ευχαριστώ για την απάντηση.
                                Ο κινητήρας δεν έχει πτώση απόδοσης. Όμως πριν κατανάλωνε γύρω στο 1 λ /10000χλμ και τώρα πήγε στο 1λ/4000χλμ.
                                Αυτό που δεν έγραψα και μάλλον θα παίζει ρόλο είναι ότι την μεγάλη κατανάλωση την παρουσίασε μετά από την αλλαγή φλάντζας κεφαλής κινητήρα και αλλαγή στα τσιμουχάκια βαλβίδων. Η επισκευή έγινε περίπου στα 470.000 γιατί είχε πιτσικάρει λίγο το καπάκι κεφαλής και πέρναγαν καυσαέρια στο σύστημα ψύξης και φούσκωναν πολύ τα κολάρα. Τώρα δεν έχω πλέον αυτό το πρόβλημα -το σύστημα ψύξης λειτουργεί άψογα-, αλλά αυξήθηκε η κατανάλωση λαδιού.
                                Ίσως όπως μου έγραψε συνάδελφος σε άλλο forum να μην τοποθετήθηκαν καλά τα τσιμουχάκια στις βαλβίδες και να χάνει λάδια από εκεί. Θα το πάω αύριο να δω τί συμβαίνει.

                                Αφού άνοιξες το μοτερ για επισκευή, γιατί δεν σου άλλαξαν και τα ελατήρια των εμβόλων? Δεν στο πρότειναν, δεν ήθελες? Γιατί συνήθως απ' αυτά προέρχεται η μεγάλη κατανάλωση λαδιού, όχι από τα τσιμουχάκια των βαλβίδων.

                                Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                X 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • X
                                  xeno @andya3 last edited by xeno

                                  @andya3 said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                                  @xeno said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                                  @otokomae said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                                  @xeno said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                                  Η w211 τώρα στα 500000 χλμ καταναλώνει αρκετό λάδι (περίπου 1lt /4000χλμ) . Δεν φαίνεται να βγάζει καπνό, αλλά κάπως εξαφανίζεται (άλλαξα φλάντζα κεφαλής και τσιμουχάκια βαλβίδων). Έβαζα στα τελευταία 40000χλμ castrol edge titanium 0-30. Πριν έβαζα τα aral 0-30 full synthetic (είχα λιγότερη κατανάλωση) αλλά πλεον δεν τα βρίσκω.
                                  Στο συνεργείο μου είπαν να πάω στο Mercedes-Benz 229.52 5w30 (συσκευασία MB) αλλά εγώ σκέφτομαι και τα aral 5-30 full synthetic με προδιαγραφές ΜΒ 229.5 , τί λέτε να δοκιμάσω ένα από τα δύο;
                                  Ακόμη μια εκδοχή: αν συνεχίζει να καίει λάδια με αυτόν τον ρυθμό, να ψάξω έναν καλό μεταχειρισμένο κινητήρα (το αμάξωμα / αναρτήσεις, κλπ, είναι σε άριστη κατάσταση);

                                  Κι εγώ 5/30 θα έβαζα. Το aral θα προτιμούσα σε σχέση τιμής ποιότητας. Έχει πτώση το μοτέρ; Αν όχι άστο να καίει, ίσως κάψει και λιγότερο με 5/30. Δεν είναι και τρομερή ποσότητα. Οπότε έχεις όλο το χρόνο μπροστά για να βρεις ένα καλό μοτερ.

                                  Ευχαριστώ για την απάντηση.
                                  Ο κινητήρας δεν έχει πτώση απόδοσης. Όμως πριν κατανάλωνε γύρω στο 1 λ /10000χλμ και τώρα πήγε στο 1λ/4000χλμ.
                                  Αυτό που δεν έγραψα και μάλλον θα παίζει ρόλο είναι ότι την μεγάλη κατανάλωση την παρουσίασε μετά από την αλλαγή φλάντζας κεφαλής κινητήρα και αλλαγή στα τσιμουχάκια βαλβίδων. Η επισκευή έγινε περίπου στα 470.000 γιατί είχε πιτσικάρει λίγο το καπάκι κεφαλής και πέρναγαν καυσαέρια στο σύστημα ψύξης και φούσκωναν πολύ τα κολάρα. Τώρα δεν έχω πλέον αυτό το πρόβλημα -το σύστημα ψύξης λειτουργεί άψογα-, αλλά αυξήθηκε η κατανάλωση λαδιού.
                                  Ίσως όπως μου έγραψε συνάδελφος σε άλλο forum να μην τοποθετήθηκαν καλά τα τσιμουχάκια στις βαλβίδες και να χάνει λάδια από εκεί. Θα το πάω αύριο να δω τί συμβαίνει.

                                  Αφού άνοιξες το μοτερ για επισκευή, γιατί δεν σου άλλαξαν και τα ελατήρια των εμβόλων? Δεν στο πρότειναν, δεν ήθελες? Γιατί συνήθως απ' αυτά προέρχεται η μεγάλη κατανάλωση λαδιού, όχι από τα τσιμουχάκια των βαλβίδων.

                                  Δεν φαινόταν να έχουν ιδιαίτερη φθορά τα ελατήρια εμβόλων. Ο μηχανικός είναι έμπειρος. Τον ρώτησα τότε και μου είπε πώς δεν χρειάζεται να προχωρήσουμε σε τέτοιες αλλαγές. Προς το παρόν άλλαξα λάδια (5-30) και περιμένω να δω τί θα συμβεί σε 2-3 Κ χλμ. Όπως λέει κι ο w202 δύσκολο να υπήρξε τόσο τραγική μεταβολή στη φθορά των ελατηρίων που να αιτιολογεί την αυξημένη κατανάλωση. Σκέφτομαι πάλι ότι με την αλλαγή φλάντζας και με το πλάνισμα στο καπάκι να αυξήθηκε η συμπίεση και ίσως αυτό να άλλαξε τις ισορροπίες.

                                  W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • W
                                    w202-amg @xeno last edited by

                                    @xeno said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                                    @andya3 said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                                    @xeno said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                                    @otokomae said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                                    @xeno said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                                    Η w211 τώρα στα 500000 χλμ καταναλώνει αρκετό λάδι (περίπου 1lt /4000χλμ) . Δεν φαίνεται να βγάζει καπνό, αλλά κάπως εξαφανίζεται (άλλαξα φλάντζα κεφαλής και τσιμουχάκια βαλβίδων). Έβαζα στα τελευταία 40000χλμ castrol edge titanium 0-30. Πριν έβαζα τα aral 0-30 full synthetic (είχα λιγότερη κατανάλωση) αλλά πλεον δεν τα βρίσκω.
                                    Στο συνεργείο μου είπαν να πάω στο Mercedes-Benz 229.52 5w30 (συσκευασία MB) αλλά εγώ σκέφτομαι και τα aral 5-30 full synthetic με προδιαγραφές ΜΒ 229.5 , τί λέτε να δοκιμάσω ένα από τα δύο;
                                    Ακόμη μια εκδοχή: αν συνεχίζει να καίει λάδια με αυτόν τον ρυθμό, να ψάξω έναν καλό μεταχειρισμένο κινητήρα (το αμάξωμα / αναρτήσεις, κλπ, είναι σε άριστη κατάσταση);

                                    Κι εγώ 5/30 θα έβαζα. Το aral θα προτιμούσα σε σχέση τιμής ποιότητας. Έχει πτώση το μοτέρ; Αν όχι άστο να καίει, ίσως κάψει και λιγότερο με 5/30. Δεν είναι και τρομερή ποσότητα. Οπότε έχεις όλο το χρόνο μπροστά για να βρεις ένα καλό μοτερ.

                                    Ευχαριστώ για την απάντηση.
                                    Ο κινητήρας δεν έχει πτώση απόδοσης. Όμως πριν κατανάλωνε γύρω στο 1 λ /10000χλμ και τώρα πήγε στο 1λ/4000χλμ.
                                    Αυτό που δεν έγραψα και μάλλον θα παίζει ρόλο είναι ότι την μεγάλη κατανάλωση την παρουσίασε μετά από την αλλαγή φλάντζας κεφαλής κινητήρα και αλλαγή στα τσιμουχάκια βαλβίδων. Η επισκευή έγινε περίπου στα 470.000 γιατί είχε πιτσικάρει λίγο το καπάκι κεφαλής και πέρναγαν καυσαέρια στο σύστημα ψύξης και φούσκωναν πολύ τα κολάρα. Τώρα δεν έχω πλέον αυτό το πρόβλημα -το σύστημα ψύξης λειτουργεί άψογα-, αλλά αυξήθηκε η κατανάλωση λαδιού.
                                    Ίσως όπως μου έγραψε συνάδελφος σε άλλο forum να μην τοποθετήθηκαν καλά τα τσιμουχάκια στις βαλβίδες και να χάνει λάδια από εκεί. Θα το πάω αύριο να δω τί συμβαίνει.

                                    Αφού άνοιξες το μοτερ για επισκευή, γιατί δεν σου άλλαξαν και τα ελατήρια των εμβόλων? Δεν στο πρότειναν, δεν ήθελες? Γιατί συνήθως απ' αυτά προέρχεται η μεγάλη κατανάλωση λαδιού, όχι από τα τσιμουχάκια των βαλβίδων.

                                    Δεν φαινόταν να έχουν ιδιαίτερη φθορά τα ελατήρια εμβόλων. Ο μηχανικός είναι έμπειρος. Τον ρώτησα τότε και μου είπε πώς δεν χρειάζεται να προχωρήσουμε σε τέτοιες αλλαγές. Προς το παρόν άλλαξα λάδια (5-30) και περιμένω να δω τί θα συμβεί σε 2-3 Κ χλμ. Όπως λέει κι ο w202 δύσκολο να υπήρξε τόσο τραγική μεταβολή στη φθορά των ελατηρίων που να αιτιολογεί την αυξημένη κατανάλωση. Σκέφτομαι πάλι ότι με την αλλαγή φλάντζας και με το πλάνισμα στο καπάκι να αυξήθηκε η συμπίεση και ίσως αυτό να άλλαξε τις ισορροπίες.

                                    Τουλάχιστον στους Μ111 τα ελατήρια δεν εμφανίζουν φθορά, απλά μία μέρα μετά από πολλά χιλιόμετρα κάποιο θα έχει σκληρύνει και θα σπάσει. Παρόμοια πρέπει να είναι η κατασταση και στους Μ271 με διάφορα την πάγια κατανάλωση λαδιού που εμφανίζουν έτσι και αλλιώς του τύπου 1λιτρο/1000κμ.
                                    Άλλαξες και οδηγούς? Είχες παρατηρήσει τι blow by είχες πριν τη φλάντζα?Αν ναι και δεν αυξήθηκε η όλη ιστορία είναι ή λάθος τοποθέτηση τσιμουχακια ή τσιμουχακια για τα σκουπίδια.Μην μπλέξεις με αλλαγή κινητήρα για 1λιτρο/4000

                                    X 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      lancianos last edited by

                                      0W-30 απαιτεί ο κατασκευαστής για θερμά κλίματα ;;;
                                      Και με κομπρέσορα ;;;
                                      Σίγουρα με 5W-30 θα πρέπει να πέσει η κατανάλωση...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 106s16
                                        106s16 last edited by

                                        ο Μ271 με κομπρέσορα δέχεται μόνο 5/30 και 5/40 229.3 και 229.5 με προτεινόμενη αλλαγή στα 15 και 25 ΚΚΜ (εναλλακτικά τα ντιζελόλαδα με 229.31 και 229.51) με αλλαγή στα 15ΚΚΜ,συνήθως η κατανάλωση λαδιού όταν έχει κάτω από 100.000 κμ δεν υπερβαίνει το 1 λίτρο στις 15.000 κμ και στα 200.000 αντε να θέλει 2 λίτρα στα 15.000 κμ.
                                        Το κάθε ιξώδες έχει τα θετικά και τα αρνητικά του, με το 5/30 προστατεύεις περισσότερο τα αλυσογράναζα του καθώς ανεβαίνει αμέσως στις πρωινές εκκινήσεις, έχει και μικρότερη κατανάλωση βενζίνης, στα αρνητικά το φτύνει πιό εύκολα από τους αισθητήρες (μαγνητάκια) των εκκεντροφόρων με αποτέλεσμα αν δεν έχεις λαδοπαγίδες τα κάνει όλα χάλια (πλεξούδα, λάμδα μέχρι και στην ECU μπαίνει το λάδι). Το 5/40 αργεί λίγο να ανέβει (παρότι 5άρι) με αποτέλεσμα να κάνει 1-2 δευτερόλεπτα τον χαρακτηριστικό ήχο (παραπάνω σημαίνει πρόβλημα στα αλυσογράναζα) και το φτύνει πολύ λιγότερο, έχει ελάχιστη μεγαλύτερη κατανάλωση βενζίνης (0,1 λιτ/100κμ) στην Ελλάδα όλοι πλέον βάζουν το 5/40, το ίδιο και εγώ εδώ και 6 χρόνια σε δύο Μ271.

                                        A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • A
                                          andya3 @106s16 last edited by

                                          @106s16 said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                                          ο Μ271 με κομπρέσορα δέχεται μόνο 5/30 και 5/40 229.3 και 229.5 με προτεινόμενη αλλαγή στα 15 και 25 ΚΚΜ (εναλλακτικά τα ντιζελόλαδα με 229.31 και 229.51) με αλλαγή στα 15ΚΚΜ,συνήθως η κατανάλωση λαδιού όταν έχει κάτω από 100.000 κμ δεν υπερβαίνει το 1 λίτρο στις 15.000 κμ και στα 200.000 αντε να θέλει 2 λίτρα στα 15.000 κμ.
                                          Το κάθε ιξώδες έχει τα θετικά και τα αρνητικά του, με το 5/30 προστατεύεις περισσότερο τα αλυσογράναζα του καθώς ανεβαίνει αμέσως στις πρωινές εκκινήσεις, έχει και μικρότερη κατανάλωση βενζίνης, στα αρνητικά το φτύνει πιό εύκολα από τους αισθητήρες (μαγνητάκια) των εκκεντροφόρων με αποτέλεσμα αν δεν έχεις λαδοπαγίδες τα κάνει όλα χάλια (πλεξούδα, λάμδα μέχρι και στην ECU μπαίνει το λάδι). Το 5/40 αργεί λίγο να ανέβει (παρότι 5άρι) με αποτέλεσμα να κάνει 1-2 δευτερόλεπτα τον χαρακτηριστικό ήχο (παραπάνω σημαίνει πρόβλημα στα αλυσογράναζα) και το φτύνει πολύ λιγότερο, έχει ελάχιστη μεγαλύτερη κατανάλωση βενζίνης (0,1 λιτ/100κμ) στην Ελλάδα όλοι πλέον βάζουν το 5/40, το ίδιο και εγώ εδώ και 6 χρόνια σε δύο Μ271.

                                          Συμφωνώ μαζί σου, δε θα κάνει πολλά το 5/30 στη μείωση της κατανάλωσης λαδιού, με το 5/40 μπορεί να δει κάποια διαφορά.

                                          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • X
                                            xeno @w202-amg last edited by

                                            @w202-amg said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                                            @xeno said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                                            @andya3 said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                                            @xeno said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                                            @otokomae said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                                            @xeno said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                                            Η w211 τώρα στα 500000 χλμ καταναλώνει αρκετό λάδι (περίπου 1lt /4000χλμ) . Δεν φαίνεται να βγάζει καπνό, αλλά κάπως εξαφανίζεται (άλλαξα φλάντζα κεφαλής και τσιμουχάκια βαλβίδων). Έβαζα στα τελευταία 40000χλμ castrol edge titanium 0-30. Πριν έβαζα τα aral 0-30 full synthetic (είχα λιγότερη κατανάλωση) αλλά πλεον δεν τα βρίσκω.
                                            Στο συνεργείο μου είπαν να πάω στο Mercedes-Benz 229.52 5w30 (συσκευασία MB) αλλά εγώ σκέφτομαι και τα aral 5-30 full synthetic με προδιαγραφές ΜΒ 229.5 , τί λέτε να δοκιμάσω ένα από τα δύο;
                                            Ακόμη μια εκδοχή: αν συνεχίζει να καίει λάδια με αυτόν τον ρυθμό, να ψάξω έναν καλό μεταχειρισμένο κινητήρα (το αμάξωμα / αναρτήσεις, κλπ, είναι σε άριστη κατάσταση);

                                            Κι εγώ 5/30 θα έβαζα. Το aral θα προτιμούσα σε σχέση τιμής ποιότητας. Έχει πτώση το μοτέρ; Αν όχι άστο να καίει, ίσως κάψει και λιγότερο με 5/30. Δεν είναι και τρομερή ποσότητα. Οπότε έχεις όλο το χρόνο μπροστά για να βρεις ένα καλό μοτερ.

                                            Ευχαριστώ για την απάντηση.
                                            Ο κινητήρας δεν έχει πτώση απόδοσης. Όμως πριν κατανάλωνε γύρω στο 1 λ /10000χλμ και τώρα πήγε στο 1λ/4000χλμ.
                                            Αυτό που δεν έγραψα και μάλλον θα παίζει ρόλο είναι ότι την μεγάλη κατανάλωση την παρουσίασε μετά από την αλλαγή φλάντζας κεφαλής κινητήρα και αλλαγή στα τσιμουχάκια βαλβίδων. Η επισκευή έγινε περίπου στα 470.000 γιατί είχε πιτσικάρει λίγο το καπάκι κεφαλής και πέρναγαν καυσαέρια στο σύστημα ψύξης και φούσκωναν πολύ τα κολάρα. Τώρα δεν έχω πλέον αυτό το πρόβλημα -το σύστημα ψύξης λειτουργεί άψογα-, αλλά αυξήθηκε η κατανάλωση λαδιού.
                                            Ίσως όπως μου έγραψε συνάδελφος σε άλλο forum να μην τοποθετήθηκαν καλά τα τσιμουχάκια στις βαλβίδες και να χάνει λάδια από εκεί. Θα το πάω αύριο να δω τί συμβαίνει.

                                            Αφού άνοιξες το μοτερ για επισκευή, γιατί δεν σου άλλαξαν και τα ελατήρια των εμβόλων? Δεν στο πρότειναν, δεν ήθελες? Γιατί συνήθως απ' αυτά προέρχεται η μεγάλη κατανάλωση λαδιού, όχι από τα τσιμουχάκια των βαλβίδων.

                                            Δεν φαινόταν να έχουν ιδιαίτερη φθορά τα ελατήρια εμβόλων. Ο μηχανικός είναι έμπειρος. Τον ρώτησα τότε και μου είπε πώς δεν χρειάζεται να προχωρήσουμε σε τέτοιες αλλαγές. Προς το παρόν άλλαξα λάδια (5-30) και περιμένω να δω τί θα συμβεί σε 2-3 Κ χλμ. Όπως λέει κι ο w202 δύσκολο να υπήρξε τόσο τραγική μεταβολή στη φθορά των ελατηρίων που να αιτιολογεί την αυξημένη κατανάλωση. Σκέφτομαι πάλι ότι με την αλλαγή φλάντζας και με το πλάνισμα στο καπάκι να αυξήθηκε η συμπίεση και ίσως αυτό να άλλαξε τις ισορροπίες.

                                            Τουλάχιστον στους Μ111 τα ελατήρια δεν εμφανίζουν φθορά, απλά μία μέρα μετά από πολλά χιλιόμετρα κάποιο θα έχει σκληρύνει και θα σπάσει. Παρόμοια πρέπει να είναι η κατασταση και στους Μ271 με διάφορα την πάγια κατανάλωση λαδιού που εμφανίζουν έτσι και αλλιώς του τύπου 1λιτρο/1000κμ.
                                            Άλλαξες και οδηγούς? Είχες παρατηρήσει τι blow by είχες πριν τη φλάντζα?Αν ναι και δεν αυξήθηκε η όλη ιστορία είναι ή λάθος τοποθέτηση τσιμουχακια ή τσιμουχακια για τα σκουπίδια.Μην μπλέξεις με αλλαγή κινητήρα για 1λιτρο/4000

                                            Δεν ξέρω τί ακριβώς έκανε ο μηχανικός, ούτε τί τσιμουχάκια έβαλε. Θα το παρακολουθήσω με το 5-30 λάδι και βλέπουμε στη συνέχεια. Αν όντως έμενε στο 1λ/4000χλμ πιθανότατα δεν θα έκανα τίποτε, αλλά φοβάμαι μήν γίνει σύντομα 1λ/1000χλμ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 429
                                            • 430
                                            • 431
                                            • 432
                                            • 433
                                            • 447
                                            • 448
                                            • 431 / 448
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr