-
Η οξειδωτική επίδραση διασπά τα στοιχεία του λιπαντικού σε σχέση με το χρόνο. Άρα είναι κάτι σοβαρό και σε σφραγισμένη συσκευασία ακόμη.
-
Τελικα θεωρεις οτι δεν κανει να χρησιμοποιουμε τα ανοιγμενα ή δεν παθαινουν τιποτα?
-
Οξείδωση υφίστανται και οι ανοικτές και οι κλειστές συσκευασίες αφού ούτως η άλλως έχουν αέρα στη συσκευασία. Απλά 1 μισοτελειωμενη συσκευασία έχει περισσότερο αέρα άρα η οξειδωτική διαδικασία πάει πιο γρήγορα. Για τον φίλο που έβαλε μισό μπουκάλι που το είχε κάνα χρόνο δεν τρέχει κάτι. Αν αγοράζεις λάδια για 10 χρόνια, ο πρώτος με τον δέκατο χρόνο το λάδι δεν θα είναι το ίδιο. Άρα καλό είναι τα λιπαντικά μας να μην είναι πολυκαιρισμενα. Ελπίζω να έγινα κατανοητός.
-
Δεν υπάρχει πρόβλημα αν φυσικά ήταν ταπωμένο.
-
Καλά, ότι παλιά λάδια έχετε, να μου τα δώσετε...
-
Συγνώμη για την καθυστερημένη ανταπόκριση.
Σας ευχαριστώ για την βοήθειά σας!! Το Astra H αν θυμάμαι παίρνει 3,5 λίτρα λάδι (aral βάζω) όταν αλλάζω και το φίλτρο λαδιού. Το αμάξι και λόγω των συνθηκών με τον κορονοιό, να κάνει 3.000 χλμ το χρόνο.
Να είσθε καλά!! -
Η w211 τώρα στα 500000 χλμ καταναλώνει αρκετό λάδι (περίπου 1lt /4000χλμ) . Δεν φαίνεται να βγάζει καπνό, αλλά κάπως εξαφανίζεται (άλλαξα φλάντζα κεφαλής και τσιμουχάκια βαλβίδων). Έβαζα στα τελευταία 40000χλμ castrol edge titanium 0-30. Πριν έβαζα τα aral 0-30 full synthetic (είχα λιγότερη κατανάλωση) αλλά πλεον δεν τα βρίσκω.
Στο συνεργείο μου είπαν να πάω στο Mercedes-Benz 229.52 5w30 (συσκευασία MB) αλλά εγώ σκέφτομαι και τα aral 5-30 full synthetic με προδιαγραφές ΜΒ 229.5 , τί λέτε να δοκιμάσω ένα από τα δύο;
Ακόμη μια εκδοχή: αν συνεχίζει να καίει λάδια με αυτόν τον ρυθμό, να ψάξω έναν καλό μεταχειρισμένο κινητήρα (το αμάξωμα / αναρτήσεις, κλπ, είναι σε άριστη κατάσταση); -
@xeno said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
Η w211 τώρα στα 500000 χλμ καταναλώνει αρκετό λάδι (περίπου 1lt /4000χλμ) . Δεν φαίνεται να βγάζει καπνό, αλλά κάπως εξαφανίζεται (άλλαξα φλάντζα κεφαλής και τσιμουχάκια βαλβίδων). Έβαζα στα τελευταία 40000χλμ castrol edge titanium 0-30. Πριν έβαζα τα aral 0-30 full synthetic (είχα λιγότερη κατανάλωση) αλλά πλεον δεν τα βρίσκω.
Στο συνεργείο μου είπαν να πάω στο Mercedes-Benz 229.52 5w30 (συσκευασία MB) αλλά εγώ σκέφτομαι και τα aral 5-30 full synthetic με προδιαγραφές ΜΒ 229.5 , τί λέτε να δοκιμάσω ένα από τα δύο;
Ακόμη μια εκδοχή: αν συνεχίζει να καίει λάδια με αυτόν τον ρυθμό, να ψάξω έναν καλό μεταχειρισμένο κινητήρα (το αμάξωμα / αναρτήσεις, κλπ, είναι σε άριστη κατάσταση);Κι εγώ 5/30 θα έβαζα. Το aral θα προτιμούσα σε σχέση τιμής ποιότητας. Έχει πτώση το μοτέρ; Αν όχι άστο να καίει, ίσως κάψει και λιγότερο με 5/30. Δεν είναι και τρομερή ποσότητα. Οπότε έχεις όλο το χρόνο μπροστά για να βρεις ένα καλό μοτερ.
-
@otokomae said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@xeno said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
Η w211 τώρα στα 500000 χλμ καταναλώνει αρκετό λάδι (περίπου 1lt /4000χλμ) . Δεν φαίνεται να βγάζει καπνό, αλλά κάπως εξαφανίζεται (άλλαξα φλάντζα κεφαλής και τσιμουχάκια βαλβίδων). Έβαζα στα τελευταία 40000χλμ castrol edge titanium 0-30. Πριν έβαζα τα aral 0-30 full synthetic (είχα λιγότερη κατανάλωση) αλλά πλεον δεν τα βρίσκω.
Στο συνεργείο μου είπαν να πάω στο Mercedes-Benz 229.52 5w30 (συσκευασία MB) αλλά εγώ σκέφτομαι και τα aral 5-30 full synthetic με προδιαγραφές ΜΒ 229.5 , τί λέτε να δοκιμάσω ένα από τα δύο;
Ακόμη μια εκδοχή: αν συνεχίζει να καίει λάδια με αυτόν τον ρυθμό, να ψάξω έναν καλό μεταχειρισμένο κινητήρα (το αμάξωμα / αναρτήσεις, κλπ, είναι σε άριστη κατάσταση);Κι εγώ 5/30 θα έβαζα. Το aral θα προτιμούσα σε σχέση τιμής ποιότητας. Έχει πτώση το μοτέρ; Αν όχι άστο να καίει, ίσως κάψει και λιγότερο με 5/30. Δεν είναι και τρομερή ποσότητα. Οπότε έχεις όλο το χρόνο μπροστά για να βρεις ένα καλό μοτερ.
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Ο κινητήρας δεν έχει πτώση απόδοσης. Όμως πριν κατανάλωνε γύρω στο 1 λ /10000χλμ και τώρα πήγε στο 1λ/4000χλμ.
Αυτό που δεν έγραψα και μάλλον θα παίζει ρόλο είναι ότι την μεγάλη κατανάλωση την παρουσίασε μετά από την αλλαγή φλάντζας κεφαλής κινητήρα και αλλαγή στα τσιμουχάκια βαλβίδων. Η επισκευή έγινε περίπου στα 470.000 γιατί είχε πιτσικάρει λίγο το καπάκι κεφαλής και πέρναγαν καυσαέρια στο σύστημα ψύξης και φούσκωναν πολύ τα κολάρα. Τώρα δεν έχω πλέον αυτό το πρόβλημα -το σύστημα ψύξης λειτουργεί άψογα-, αλλά αυξήθηκε η κατανάλωση λαδιού.
Ίσως όπως μου έγραψε συνάδελφος σε άλλο forum να μην τοποθετήθηκαν καλά τα τσιμουχάκια στις βαλβίδες και να χάνει λάδια από εκεί. Θα το πάω αύριο να δω τί συμβαίνει. -
Ή τα τσιμουχακια δεν τοποθετήθηκαν σωστά ή σου έβαλαν ότι να ναι τσιμουχακια.Στη w202 κάποτε που χρειάστηκε φλάντζα αλλάχτηκαν τσιμουχακια με...ιμιτασιον αγνώστου ταυτότητας.... Ξαφνικά έκαιγε 1λιτρο/1000κμ.Ξανααλλαχτηκαν από το ψευτοκαπακο με γνήσια και μέχρι σήμερα σχεδόν δεν υπάρχει κατανάλωση λαδιού .
-
Η ήρθε η ώρα του να κάψει παραπάνω.
-
Ελατήρια λαδιού 500 Χιλ τι άλλο θα κάνουν;
-
Λίγο δύσκολο να εκτοξεύτηκε η κατανάλωση έτσι ξαφνικά και να φταίνε τ ελατήρια τη στιγμή που έχει μεσολαβήσει η φλάντζα.
-
@xeno said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@otokomae said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@xeno said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
Η w211 τώρα στα 500000 χλμ καταναλώνει αρκετό λάδι (περίπου 1lt /4000χλμ) . Δεν φαίνεται να βγάζει καπνό, αλλά κάπως εξαφανίζεται (άλλαξα φλάντζα κεφαλής και τσιμουχάκια βαλβίδων). Έβαζα στα τελευταία 40000χλμ castrol edge titanium 0-30. Πριν έβαζα τα aral 0-30 full synthetic (είχα λιγότερη κατανάλωση) αλλά πλεον δεν τα βρίσκω.
Στο συνεργείο μου είπαν να πάω στο Mercedes-Benz 229.52 5w30 (συσκευασία MB) αλλά εγώ σκέφτομαι και τα aral 5-30 full synthetic με προδιαγραφές ΜΒ 229.5 , τί λέτε να δοκιμάσω ένα από τα δύο;
Ακόμη μια εκδοχή: αν συνεχίζει να καίει λάδια με αυτόν τον ρυθμό, να ψάξω έναν καλό μεταχειρισμένο κινητήρα (το αμάξωμα / αναρτήσεις, κλπ, είναι σε άριστη κατάσταση);Κι εγώ 5/30 θα έβαζα. Το aral θα προτιμούσα σε σχέση τιμής ποιότητας. Έχει πτώση το μοτέρ; Αν όχι άστο να καίει, ίσως κάψει και λιγότερο με 5/30. Δεν είναι και τρομερή ποσότητα. Οπότε έχεις όλο το χρόνο μπροστά για να βρεις ένα καλό μοτερ.
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Ο κινητήρας δεν έχει πτώση απόδοσης. Όμως πριν κατανάλωνε γύρω στο 1 λ /10000χλμ και τώρα πήγε στο 1λ/4000χλμ.
Αυτό που δεν έγραψα και μάλλον θα παίζει ρόλο είναι ότι την μεγάλη κατανάλωση την παρουσίασε μετά από την αλλαγή φλάντζας κεφαλής κινητήρα και αλλαγή στα τσιμουχάκια βαλβίδων. Η επισκευή έγινε περίπου στα 470.000 γιατί είχε πιτσικάρει λίγο το καπάκι κεφαλής και πέρναγαν καυσαέρια στο σύστημα ψύξης και φούσκωναν πολύ τα κολάρα. Τώρα δεν έχω πλέον αυτό το πρόβλημα -το σύστημα ψύξης λειτουργεί άψογα-, αλλά αυξήθηκε η κατανάλωση λαδιού.
Ίσως όπως μου έγραψε συνάδελφος σε άλλο forum να μην τοποθετήθηκαν καλά τα τσιμουχάκια στις βαλβίδες και να χάνει λάδια από εκεί. Θα το πάω αύριο να δω τί συμβαίνει.Αφού άνοιξες το μοτερ για επισκευή, γιατί δεν σου άλλαξαν και τα ελατήρια των εμβόλων? Δεν στο πρότειναν, δεν ήθελες? Γιατί συνήθως απ' αυτά προέρχεται η μεγάλη κατανάλωση λαδιού, όχι από τα τσιμουχάκια των βαλβίδων.
-
@andya3 said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@xeno said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@otokomae said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@xeno said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
Η w211 τώρα στα 500000 χλμ καταναλώνει αρκετό λάδι (περίπου 1lt /4000χλμ) . Δεν φαίνεται να βγάζει καπνό, αλλά κάπως εξαφανίζεται (άλλαξα φλάντζα κεφαλής και τσιμουχάκια βαλβίδων). Έβαζα στα τελευταία 40000χλμ castrol edge titanium 0-30. Πριν έβαζα τα aral 0-30 full synthetic (είχα λιγότερη κατανάλωση) αλλά πλεον δεν τα βρίσκω.
Στο συνεργείο μου είπαν να πάω στο Mercedes-Benz 229.52 5w30 (συσκευασία MB) αλλά εγώ σκέφτομαι και τα aral 5-30 full synthetic με προδιαγραφές ΜΒ 229.5 , τί λέτε να δοκιμάσω ένα από τα δύο;
Ακόμη μια εκδοχή: αν συνεχίζει να καίει λάδια με αυτόν τον ρυθμό, να ψάξω έναν καλό μεταχειρισμένο κινητήρα (το αμάξωμα / αναρτήσεις, κλπ, είναι σε άριστη κατάσταση);Κι εγώ 5/30 θα έβαζα. Το aral θα προτιμούσα σε σχέση τιμής ποιότητας. Έχει πτώση το μοτέρ; Αν όχι άστο να καίει, ίσως κάψει και λιγότερο με 5/30. Δεν είναι και τρομερή ποσότητα. Οπότε έχεις όλο το χρόνο μπροστά για να βρεις ένα καλό μοτερ.
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Ο κινητήρας δεν έχει πτώση απόδοσης. Όμως πριν κατανάλωνε γύρω στο 1 λ /10000χλμ και τώρα πήγε στο 1λ/4000χλμ.
Αυτό που δεν έγραψα και μάλλον θα παίζει ρόλο είναι ότι την μεγάλη κατανάλωση την παρουσίασε μετά από την αλλαγή φλάντζας κεφαλής κινητήρα και αλλαγή στα τσιμουχάκια βαλβίδων. Η επισκευή έγινε περίπου στα 470.000 γιατί είχε πιτσικάρει λίγο το καπάκι κεφαλής και πέρναγαν καυσαέρια στο σύστημα ψύξης και φούσκωναν πολύ τα κολάρα. Τώρα δεν έχω πλέον αυτό το πρόβλημα -το σύστημα ψύξης λειτουργεί άψογα-, αλλά αυξήθηκε η κατανάλωση λαδιού.
Ίσως όπως μου έγραψε συνάδελφος σε άλλο forum να μην τοποθετήθηκαν καλά τα τσιμουχάκια στις βαλβίδες και να χάνει λάδια από εκεί. Θα το πάω αύριο να δω τί συμβαίνει.Αφού άνοιξες το μοτερ για επισκευή, γιατί δεν σου άλλαξαν και τα ελατήρια των εμβόλων? Δεν στο πρότειναν, δεν ήθελες? Γιατί συνήθως απ' αυτά προέρχεται η μεγάλη κατανάλωση λαδιού, όχι από τα τσιμουχάκια των βαλβίδων.
Δεν φαινόταν να έχουν ιδιαίτερη φθορά τα ελατήρια εμβόλων. Ο μηχανικός είναι έμπειρος. Τον ρώτησα τότε και μου είπε πώς δεν χρειάζεται να προχωρήσουμε σε τέτοιες αλλαγές. Προς το παρόν άλλαξα λάδια (5-30) και περιμένω να δω τί θα συμβεί σε 2-3 Κ χλμ. Όπως λέει κι ο w202 δύσκολο να υπήρξε τόσο τραγική μεταβολή στη φθορά των ελατηρίων που να αιτιολογεί την αυξημένη κατανάλωση. Σκέφτομαι πάλι ότι με την αλλαγή φλάντζας και με το πλάνισμα στο καπάκι να αυξήθηκε η συμπίεση και ίσως αυτό να άλλαξε τις ισορροπίες.
-
@xeno said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@andya3 said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@xeno said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@otokomae said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@xeno said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
Η w211 τώρα στα 500000 χλμ καταναλώνει αρκετό λάδι (περίπου 1lt /4000χλμ) . Δεν φαίνεται να βγάζει καπνό, αλλά κάπως εξαφανίζεται (άλλαξα φλάντζα κεφαλής και τσιμουχάκια βαλβίδων). Έβαζα στα τελευταία 40000χλμ castrol edge titanium 0-30. Πριν έβαζα τα aral 0-30 full synthetic (είχα λιγότερη κατανάλωση) αλλά πλεον δεν τα βρίσκω.
Στο συνεργείο μου είπαν να πάω στο Mercedes-Benz 229.52 5w30 (συσκευασία MB) αλλά εγώ σκέφτομαι και τα aral 5-30 full synthetic με προδιαγραφές ΜΒ 229.5 , τί λέτε να δοκιμάσω ένα από τα δύο;
Ακόμη μια εκδοχή: αν συνεχίζει να καίει λάδια με αυτόν τον ρυθμό, να ψάξω έναν καλό μεταχειρισμένο κινητήρα (το αμάξωμα / αναρτήσεις, κλπ, είναι σε άριστη κατάσταση);Κι εγώ 5/30 θα έβαζα. Το aral θα προτιμούσα σε σχέση τιμής ποιότητας. Έχει πτώση το μοτέρ; Αν όχι άστο να καίει, ίσως κάψει και λιγότερο με 5/30. Δεν είναι και τρομερή ποσότητα. Οπότε έχεις όλο το χρόνο μπροστά για να βρεις ένα καλό μοτερ.
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Ο κινητήρας δεν έχει πτώση απόδοσης. Όμως πριν κατανάλωνε γύρω στο 1 λ /10000χλμ και τώρα πήγε στο 1λ/4000χλμ.
Αυτό που δεν έγραψα και μάλλον θα παίζει ρόλο είναι ότι την μεγάλη κατανάλωση την παρουσίασε μετά από την αλλαγή φλάντζας κεφαλής κινητήρα και αλλαγή στα τσιμουχάκια βαλβίδων. Η επισκευή έγινε περίπου στα 470.000 γιατί είχε πιτσικάρει λίγο το καπάκι κεφαλής και πέρναγαν καυσαέρια στο σύστημα ψύξης και φούσκωναν πολύ τα κολάρα. Τώρα δεν έχω πλέον αυτό το πρόβλημα -το σύστημα ψύξης λειτουργεί άψογα-, αλλά αυξήθηκε η κατανάλωση λαδιού.
Ίσως όπως μου έγραψε συνάδελφος σε άλλο forum να μην τοποθετήθηκαν καλά τα τσιμουχάκια στις βαλβίδες και να χάνει λάδια από εκεί. Θα το πάω αύριο να δω τί συμβαίνει.Αφού άνοιξες το μοτερ για επισκευή, γιατί δεν σου άλλαξαν και τα ελατήρια των εμβόλων? Δεν στο πρότειναν, δεν ήθελες? Γιατί συνήθως απ' αυτά προέρχεται η μεγάλη κατανάλωση λαδιού, όχι από τα τσιμουχάκια των βαλβίδων.
Δεν φαινόταν να έχουν ιδιαίτερη φθορά τα ελατήρια εμβόλων. Ο μηχανικός είναι έμπειρος. Τον ρώτησα τότε και μου είπε πώς δεν χρειάζεται να προχωρήσουμε σε τέτοιες αλλαγές. Προς το παρόν άλλαξα λάδια (5-30) και περιμένω να δω τί θα συμβεί σε 2-3 Κ χλμ. Όπως λέει κι ο w202 δύσκολο να υπήρξε τόσο τραγική μεταβολή στη φθορά των ελατηρίων που να αιτιολογεί την αυξημένη κατανάλωση. Σκέφτομαι πάλι ότι με την αλλαγή φλάντζας και με το πλάνισμα στο καπάκι να αυξήθηκε η συμπίεση και ίσως αυτό να άλλαξε τις ισορροπίες.
Τουλάχιστον στους Μ111 τα ελατήρια δεν εμφανίζουν φθορά, απλά μία μέρα μετά από πολλά χιλιόμετρα κάποιο θα έχει σκληρύνει και θα σπάσει. Παρόμοια πρέπει να είναι η κατασταση και στους Μ271 με διάφορα την πάγια κατανάλωση λαδιού που εμφανίζουν έτσι και αλλιώς του τύπου 1λιτρο/1000κμ.
Άλλαξες και οδηγούς? Είχες παρατηρήσει τι blow by είχες πριν τη φλάντζα?Αν ναι και δεν αυξήθηκε η όλη ιστορία είναι ή λάθος τοποθέτηση τσιμουχακια ή τσιμουχακια για τα σκουπίδια.Μην μπλέξεις με αλλαγή κινητήρα για 1λιτρο/4000 -
0W-30 απαιτεί ο κατασκευαστής για θερμά κλίματα ;;;
Και με κομπρέσορα ;;;
Σίγουρα με 5W-30 θα πρέπει να πέσει η κατανάλωση... -
ο Μ271 με κομπρέσορα δέχεται μόνο 5/30 και 5/40 229.3 και 229.5 με προτεινόμενη αλλαγή στα 15 και 25 ΚΚΜ (εναλλακτικά τα ντιζελόλαδα με 229.31 και 229.51) με αλλαγή στα 15ΚΚΜ,συνήθως η κατανάλωση λαδιού όταν έχει κάτω από 100.000 κμ δεν υπερβαίνει το 1 λίτρο στις 15.000 κμ και στα 200.000 αντε να θέλει 2 λίτρα στα 15.000 κμ.
Το κάθε ιξώδες έχει τα θετικά και τα αρνητικά του, με το 5/30 προστατεύεις περισσότερο τα αλυσογράναζα του καθώς ανεβαίνει αμέσως στις πρωινές εκκινήσεις, έχει και μικρότερη κατανάλωση βενζίνης, στα αρνητικά το φτύνει πιό εύκολα από τους αισθητήρες (μαγνητάκια) των εκκεντροφόρων με αποτέλεσμα αν δεν έχεις λαδοπαγίδες τα κάνει όλα χάλια (πλεξούδα, λάμδα μέχρι και στην ECU μπαίνει το λάδι). Το 5/40 αργεί λίγο να ανέβει (παρότι 5άρι) με αποτέλεσμα να κάνει 1-2 δευτερόλεπτα τον χαρακτηριστικό ήχο (παραπάνω σημαίνει πρόβλημα στα αλυσογράναζα) και το φτύνει πολύ λιγότερο, έχει ελάχιστη μεγαλύτερη κατανάλωση βενζίνης (0,1 λιτ/100κμ) στην Ελλάδα όλοι πλέον βάζουν το 5/40, το ίδιο και εγώ εδώ και 6 χρόνια σε δύο Μ271. -
@106s16 said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
ο Μ271 με κομπρέσορα δέχεται μόνο 5/30 και 5/40 229.3 και 229.5 με προτεινόμενη αλλαγή στα 15 και 25 ΚΚΜ (εναλλακτικά τα ντιζελόλαδα με 229.31 και 229.51) με αλλαγή στα 15ΚΚΜ,συνήθως η κατανάλωση λαδιού όταν έχει κάτω από 100.000 κμ δεν υπερβαίνει το 1 λίτρο στις 15.000 κμ και στα 200.000 αντε να θέλει 2 λίτρα στα 15.000 κμ.
Το κάθε ιξώδες έχει τα θετικά και τα αρνητικά του, με το 5/30 προστατεύεις περισσότερο τα αλυσογράναζα του καθώς ανεβαίνει αμέσως στις πρωινές εκκινήσεις, έχει και μικρότερη κατανάλωση βενζίνης, στα αρνητικά το φτύνει πιό εύκολα από τους αισθητήρες (μαγνητάκια) των εκκεντροφόρων με αποτέλεσμα αν δεν έχεις λαδοπαγίδες τα κάνει όλα χάλια (πλεξούδα, λάμδα μέχρι και στην ECU μπαίνει το λάδι). Το 5/40 αργεί λίγο να ανέβει (παρότι 5άρι) με αποτέλεσμα να κάνει 1-2 δευτερόλεπτα τον χαρακτηριστικό ήχο (παραπάνω σημαίνει πρόβλημα στα αλυσογράναζα) και το φτύνει πολύ λιγότερο, έχει ελάχιστη μεγαλύτερη κατανάλωση βενζίνης (0,1 λιτ/100κμ) στην Ελλάδα όλοι πλέον βάζουν το 5/40, το ίδιο και εγώ εδώ και 6 χρόνια σε δύο Μ271.Συμφωνώ μαζί σου, δε θα κάνει πολλά το 5/30 στη μείωση της κατανάλωσης λαδιού, με το 5/40 μπορεί να δει κάποια διαφορά.
-
@w202-amg said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@xeno said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@andya3 said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@xeno said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@otokomae said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@xeno said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
Η w211 τώρα στα 500000 χλμ καταναλώνει αρκετό λάδι (περίπου 1lt /4000χλμ) . Δεν φαίνεται να βγάζει καπνό, αλλά κάπως εξαφανίζεται (άλλαξα φλάντζα κεφαλής και τσιμουχάκια βαλβίδων). Έβαζα στα τελευταία 40000χλμ castrol edge titanium 0-30. Πριν έβαζα τα aral 0-30 full synthetic (είχα λιγότερη κατανάλωση) αλλά πλεον δεν τα βρίσκω.
Στο συνεργείο μου είπαν να πάω στο Mercedes-Benz 229.52 5w30 (συσκευασία MB) αλλά εγώ σκέφτομαι και τα aral 5-30 full synthetic με προδιαγραφές ΜΒ 229.5 , τί λέτε να δοκιμάσω ένα από τα δύο;
Ακόμη μια εκδοχή: αν συνεχίζει να καίει λάδια με αυτόν τον ρυθμό, να ψάξω έναν καλό μεταχειρισμένο κινητήρα (το αμάξωμα / αναρτήσεις, κλπ, είναι σε άριστη κατάσταση);Κι εγώ 5/30 θα έβαζα. Το aral θα προτιμούσα σε σχέση τιμής ποιότητας. Έχει πτώση το μοτέρ; Αν όχι άστο να καίει, ίσως κάψει και λιγότερο με 5/30. Δεν είναι και τρομερή ποσότητα. Οπότε έχεις όλο το χρόνο μπροστά για να βρεις ένα καλό μοτερ.
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Ο κινητήρας δεν έχει πτώση απόδοσης. Όμως πριν κατανάλωνε γύρω στο 1 λ /10000χλμ και τώρα πήγε στο 1λ/4000χλμ.
Αυτό που δεν έγραψα και μάλλον θα παίζει ρόλο είναι ότι την μεγάλη κατανάλωση την παρουσίασε μετά από την αλλαγή φλάντζας κεφαλής κινητήρα και αλλαγή στα τσιμουχάκια βαλβίδων. Η επισκευή έγινε περίπου στα 470.000 γιατί είχε πιτσικάρει λίγο το καπάκι κεφαλής και πέρναγαν καυσαέρια στο σύστημα ψύξης και φούσκωναν πολύ τα κολάρα. Τώρα δεν έχω πλέον αυτό το πρόβλημα -το σύστημα ψύξης λειτουργεί άψογα-, αλλά αυξήθηκε η κατανάλωση λαδιού.
Ίσως όπως μου έγραψε συνάδελφος σε άλλο forum να μην τοποθετήθηκαν καλά τα τσιμουχάκια στις βαλβίδες και να χάνει λάδια από εκεί. Θα το πάω αύριο να δω τί συμβαίνει.Αφού άνοιξες το μοτερ για επισκευή, γιατί δεν σου άλλαξαν και τα ελατήρια των εμβόλων? Δεν στο πρότειναν, δεν ήθελες? Γιατί συνήθως απ' αυτά προέρχεται η μεγάλη κατανάλωση λαδιού, όχι από τα τσιμουχάκια των βαλβίδων.
Δεν φαινόταν να έχουν ιδιαίτερη φθορά τα ελατήρια εμβόλων. Ο μηχανικός είναι έμπειρος. Τον ρώτησα τότε και μου είπε πώς δεν χρειάζεται να προχωρήσουμε σε τέτοιες αλλαγές. Προς το παρόν άλλαξα λάδια (5-30) και περιμένω να δω τί θα συμβεί σε 2-3 Κ χλμ. Όπως λέει κι ο w202 δύσκολο να υπήρξε τόσο τραγική μεταβολή στη φθορά των ελατηρίων που να αιτιολογεί την αυξημένη κατανάλωση. Σκέφτομαι πάλι ότι με την αλλαγή φλάντζας και με το πλάνισμα στο καπάκι να αυξήθηκε η συμπίεση και ίσως αυτό να άλλαξε τις ισορροπίες.
Τουλάχιστον στους Μ111 τα ελατήρια δεν εμφανίζουν φθορά, απλά μία μέρα μετά από πολλά χιλιόμετρα κάποιο θα έχει σκληρύνει και θα σπάσει. Παρόμοια πρέπει να είναι η κατασταση και στους Μ271 με διάφορα την πάγια κατανάλωση λαδιού που εμφανίζουν έτσι και αλλιώς του τύπου 1λιτρο/1000κμ.
Άλλαξες και οδηγούς? Είχες παρατηρήσει τι blow by είχες πριν τη φλάντζα?Αν ναι και δεν αυξήθηκε η όλη ιστορία είναι ή λάθος τοποθέτηση τσιμουχακια ή τσιμουχακια για τα σκουπίδια.Μην μπλέξεις με αλλαγή κινητήρα για 1λιτρο/4000Δεν ξέρω τί ακριβώς έκανε ο μηχανικός, ούτε τί τσιμουχάκια έβαλε. Θα το παρακολουθήσω με το 5-30 λάδι και βλέπουμε στη συνέχεια. Αν όντως έμενε στο 1λ/4000χλμ πιθανότατα δεν θα έκανα τίποτε, αλλά φοβάμαι μήν γίνει σύντομα 1λ/1000χλμ.
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]