-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Φίλος με πήρε τηλ. σήμερα και μου είπε ότι η μετατροπή γίνεται και στη Βουλγαρία με 350 ευρώ και μάλιστα ότι πολύς κόσμος πάει εκεί για τη μετατροπή. Ξέρει κανείς τίποτε?
Μετά όμως δεν θα μπορείς να περάσεις ΚΤΕΟ.Και τα λεφτά είναι 500,όχι 350.
Δινεις 50€ και σου υπογραφουν.Ετσι δεν ελεγαν πιο πισω;
μονο μην ξεχασεις να του πεις οτι το εκανες εκτος ελλαδος.
-
παιδια, τη γνωμη σας
Για τη σωστη ρυθμιση του lpg εγκεφαλου οι τεχνικοι εγκαταστασης πειραζουν μονο το καυσιμο ή και το οξυγονο?
Το προβλημα μου ειναι οτι η κατανάλωση στο stilo μου 1.2 είναι κοντα στο 20% πάνω απο αυτην της βενζίνης και απο την επιχειρηση που εγινε η εγκατασταση δεν βγαινει ακρη, ολο ρυθμιζουν το καυσιμο και ολο η κατανάλωση παραμενει η ιδια.
Παρεπιπτοντως το stilo με πολυ normal οδηγηση και μικτο κύκλο, μου καιει γυρω στα 8lt/100km. Εχει κανεις το ιδιο αμαξι για να μου πει αναλογα τι γίνεται με την κατανάλωση? -
To οξυγόνο πως να το πειράξουν; Οτι τραβήξει ο κινητήρας κάθε φορά.
Το +20% κατανάλωσης υγραερίου είναι φυσιολογικό πάντως από οτι έχει γραφτεί εδώ μέσα. -
Ο χρήστης tasssos1 έγραψε:
παιδια, τη γνωμη σαςΓια τη σωστη ρυθμιση του lpg εγκεφαλου οι τεχνικοι εγκαταστασης πειραζουν μονο το καυσιμο ή και το οξυγονο?
Το προβλημα μου ειναι οτι η κατανάλωση στο stilo μου 1.2 είναι κοντα στο 20% πάνω απο αυτην της βενζίνης και απο την επιχειρηση που εγινε η εγκατασταση δεν βγαινει ακρη, ολο ρυθμιζουν το καυσιμο και ολο η κατανάλωση παραμενει η ιδια.
Παρεπιπτοντως το stilo με πολυ normal οδηγηση και μικτο κύκλο, μου καιει γυρω στα 8lt/100km. Εχει κανεις το ιδιο αμαξι για να μου πει αναλογα τι γίνεται με την κατανάλωση?Ετσι είναι σε όλους. Με υγραέριο καίς περίπου 20% παραπάνω απ ότι με βενζίνη... το ξέρουμε αυτό. Αυτοι οι εγκαταστάτες δεν εχουν παρει τιποτα μυρουδιά ? Τι 'δε βγαζουν άκρη'... Μάλλον σου έταξαν οτι η κατανάλωση θα παραμείνει ίδια, και τώρα δε μπορούν να το μαζέψουν.
-
Καλημέρα και χρόνια πολλά.
Θα ήθελα να απαντήσω σε δύο θεματάκια που τέθηκαν.- Όσοι έχετε διαφορά κατανάλωσης που ξεπερνά το 10-15% καλό θα ήταν να τσεκάρετε ή να αντικαταστήσετε τον lamda.
- Όσον αφορά την Βουλγαρία τα συστήματα των 500 € είναι 3ης γενιάς για καρμπιρατέρ. Τα 4ης πάνε κοντά στα 800-900 και 5ης δεν έχουν. Όσον αφορά το κτεο μπορεί, αν είσαι τυχερός και το σύστημα που θα σου εγκαταστήσουν το φέρνει και Έλληνας αντιπρόσωπος και αυτός ο ίδιος δεχθεί να σου δώσει χαρτιά τότε το περνάς. Θα πρέπει όμως να φέρνει και τις ίδιες δεξαμενές ο ίδιος όμως προκειμένου να σου δώσει έγκριση και για τη δεξαμενή πράγμα που δυσκολεύει την κατάσταση. Άλλη λύση είναι η επικοινωνία με την κατασκευάστρια εταιρία ώστε να πάρεις από εκεί τα απαραίτητα έγγραφα, να τα μεταφράσεις ακολουθώντας τη διαδικασία που έκανε ο dti.
Υ.Γ. Νομίζω πως τελικά, ακόμα και αν η κατανάλωση είναι 30% χαμηλότερη είναι ένα ποσοστό ικανό να δώσει σοβαρό κίνητρο για την εγκατάσταση. (προσωπική άποψη)
Καλή χρονιά και πολλά και οικονομικά χιλιόμετρα.!
-
Ο χρήστης lpgnik έγραψε:
Καλημέρα και χρόνια πολλά.
Θα ήθελα να απαντήσω σε δύο θεματάκια που τέθηκαν.- Όσοι έχετε διαφορά κατανάλωσης που ξεπερνά το 10-15% καλό θα ήταν να τσεκάρετε ή να αντικαταστήσετε τον lamda.
- Όσον αφορά την Βουλγαρία τα συστήματα των 500 € είναι 3ης γενιάς για καρμπιρατέρ. Τα 4ης πάνε κοντά στα 800-900 και 5ης δεν έχουν. Όσον αφορά το κτεο μπορεί, αν είσαι τυχερός και το σύστημα που θα σου εγκαταστήσουν το φέρνει και Έλληνας αντιπρόσωπος και αυτός ο ίδιος δεχθεί να σου δώσει χαρτιά τότε το περνάς. Θα πρέπει όμως να φέρνει και τις ίδιες δεξαμενές ο ίδιος όμως προκειμένου να σου δώσει έγκριση και για τη δεξαμενή πράγμα που δυσκολεύει την κατάσταση. Άλλη λύση είναι η επικοινωνία με την κατασκευάστρια εταιρία ώστε να πάρεις από εκεί τα απαραίτητα έγγραφα, να τα μεταφράσεις ακολουθώντας τη διαδικασία που έκανε ο dti.
Υ.Γ. Νομίζω πως τελικά, ακόμα και αν η κατανάλωση είναι 30% χαμηλότερη είναι ένα ποσοστό ικανό να δώσει σοβαρό κίνητρο για την εγκατάσταση. (προσωπική άποψη)
Καλή χρονιά και πολλά και οικονομικά χιλιόμετρα.!
- Να τσεκάρουν τους λ, δηλαδή όλες οι αυτοκινητοβοιομηχανίες που παράγουν αυτοκίνητα με lpg και σαφώς δίνουν τυπικές καταναλώσεις πάνω από τα ποσοστά που αναφέρεις; Και αν όντως έχει πρόβλημα ο λ , δεν θα είχε αυξημένη κατανάλωση και στην βενζίνη; Καταναλώσεις κάτω του 10% αύξησης της κατανάλωσης lpg είναι λόγω φτωχών μιγμάτων που ίσως επιρεάζουν την αξιοπιστία των κινητήρων, πάντως η σημερινή τάση των αυτοκινητοβοιομηχανιών στα βενζινοκίνητα είναι όλο και πιό φτωχά μίγματα για μείωση κατανάλωσης και αύξηση επιδόσεων, προσωπικά το clio μου είναι στο 10%.
- 4ης γεννειας στην Βουλγαρία από 400-600 Ε, 5ής γεννειάς από 800Ε
http://www.caravelgas.com/
Και πίστεψέ με κανένας μας δεν θέλει να ακουμπίσει τον παρά του στους γείτονες, φτάνει να ρίξετε τις τιμές, μια βόλτα στην Δράμα,Σέρρες να κάνεις θα δεις ότι το 90% των μετατροπών έχει γίνει Βουλγαρία.
Καλή χρονιά
-
φιλε συγγνωμη που σου το λεω αλλα δεν μπορεις να παραθετεις στοιχεια στον αερα.συγκεκριμενα η ηλεκτρονικη διευθυνση που δινεις ειναι ο αντιπροσωπος της icom στην Βουλγαρια.αν θελεις να σου πω τιμη για το δικο μου αυτοκινητο που ειχα ρωτησει μεσω ηλεκτρονικου ταχυδρομειου στον ανθρωπο.2300 ευρω μου ζητησε για την εγκατασταση.τωρα τα 800 ευρω που λες δεν ξερω απο που τα βρηκες.δεν υπαρχει περιπτωση 5ης να βρεις μ αυτα τα χρηματα.τα 4ης βουλγαρια πανε απο 500-900 και βαλε.εγω προσωπικα ειχα ψαξει για φιλο με jimny στην βουλγαρια (μεχρι και σοφια φτασαμε).τελικα το εβαλε στο πετριτσι με 600 ευρω και μετα απο 60.000 του εκαψε και ολες τις βαλβιδες εξαγωγης.
-
Εμενα παντως η αυξηση καταναλωσης 20% μου φενεται φισιολογικη...
Χθες περνοντας απο Κορινο ειχε ουρα 6 αυτοκινητων στο βενζιναδικο της coral με 0,899. Στην Κατερινη που φουλαρα στο ΕΚΟ με 0,799 βαρουσε μυγες.
Τα 3-4 ευρω που γλιτωσα προτιμω να τα δωσω σε καποιον που τα εχει αναγκη παρα στην ΜΥΡΤΕΑ Α.Ε.
Τελικα τα θελουμε και τα παθαινουμε με την συμπεριφορα μας.
Οποτε ''Λεφτα Υπαρχουν''Φουλαρετε με 0,9 και βαζετε συστηματα με 1500 ευρω. Αλωστε αν δεν υπαρχαν οι μ@λ@κες πως θα την εβγαζαν οι τσακαλοι.
Φιλικα παντα
-
Κι εγώ όταν είχα ζητήσει προσφορά από τον αντιπρόσωπο της icom στη Βουλγαρία, μου είχε πει ακριβώς ίδια τιμή με αυτή που έχει το jtg από την εδώ αντιπροσωπεία.
Οπότε αυτή η καραμέλα για δήθεν καλύτερες τιμές και στα συστήματα 5ης γενιάς στη Βουλγαρία, είναι καιρός να λιώσει.
Για τα υπόλοιπα συστήματα, εφόσον η εγκατάσταση γίνεται σε πιστοποιημένα συνεργεία από εκεί αδειούχους εγκαταστάτες και όλα τα εξαρτήματα φέρουν τις διεθνείς πιστοποιήσεις ασφαλείας, συνοδεύονται με τα απαραίτητα χαρτιά έγκρισης και δίνεται κάποιου είδους υπεύθυνη δήλωση και επίσημη απόδειξη για την παροχή υπηρεσιών, δε χρειάζεται να ανησυχεί κανείς.
Αν όμως η εγκατάσταση γίνεται εκτός συνεργείου με μη πιστοποιημένα εξαρτήματα (πιθανόν 'μαϊμού' άλλων πιστοποιημένων...) και το σύστημα είναι παλιάς τεχνολογίας, τότε είναι φυσικό το κόστος να είναι 300 ή 500 ευρώ...Τέλος, να θυμίσω οτι υπάρχει η λίστα των πιστοποιημένων εξαρτημάτων συστημάτων LPG εδώ: http://www.yme.gr/?tid=996&aid=0
-
Ο χρήστης jim4 έγραψε:
φιλε συγγνωμη που σου το λεω αλλα δεν μπορεις να παραθετεις στοιχεια στον αερα.συγκεκριμενα η ηλεκτρονικη διευθυνση που δινεις ειναι ο αντιπροσωπος της icom στην Βουλγαρια.αν θελεις να σου πω τιμη για το δικο μου αυτοκινητο που ειχα ρωτησει μεσω ηλεκτρονικου ταχυδρομειου στον ανθρωπο.2300 ευρω μου ζητησε για την εγκατασταση.τωρα τα 800 ευρω που λες δεν ξερω απο που τα βρηκες.δεν υπαρχει περιπτωση 5ης να βρεις μ αυτα τα χρηματα.τα 4ης βουλγαρια πανε απο 500-900 και βαλε.εγω προσωπικα ειχα ψαξει για φιλο με jimny στην βουλγαρια (μεχρι και σοφια φτασαμε).τελικα το εβαλε στο πετριτσι με 600 ευρω και μετα απο 60.000 του εκαψε και ολες τις βαλβιδες εξαγωγης.Έβαλε φίλος από Αλεξανρούπολη Ιταλικό 4ής γενειας στην Σόφια στο Α5 του 600 Ε, σε εμένα ο συγκεκριμένος της icom με email πέρσυ τον χειμώνα με είπε για το corsa 800-900 Ε και για το rx 8 ότι δεν το αναλαμβάνει.
Τώρα αν έκαψε βαλβίδες τι να πω; Οι Βούλγαροι δουλεύουν lpg εδώ και είκοσι χρόνια και είναι σαφώς πιό έμπειροι άλλωστε και στην Ελλάδα συνήθως Βούλαροι εργάτες τα περνάνε, -
Το έχουμε ξαναγράψει: αοριστίες του τύπου 'σύστημα 4ης γενιάς' που έβαλε κάποιος γνωστός με χ ευρώ, δε λέει τίποτε!
Πείτε ποιό σύστημα, με ποια δεξαμενή, αν πήρε χαρτιά με τις πιστοποιήσεις των εξαρτημάτων, απόδειξη για την εγκατάσταση, κλπ. έγγραφα που αποδεικνύουν οτι δεν έβαλε μαϊμού σύστημα...
Αν όλα αυτά είναι λεπτομέρειες και το μόνο που αξίζει είναι το χαμηλό κόστος, τότε ας μην το προβάλουμε σαν καλή περίπτωση, μάλλον σαν παράδειγμα προς αποφυγή θα έπρεπε να αναφέρεται...Και για να μη συγκρίνουμε μήλα με πορτοκάλια, η προσφορά των 800-900 ευρώ για το corsa ήταν για το jtg της icom ή κάποιο άλλο παλιότερο σύστημα;
-
Ο χρήστης dti έγραψε:
Το έχουμε ξαναγράψει: αοριστίες του τύπου 'σύστημα 4ης γενιάς' που έβαλε κάποιος γνωστός με χ ευρώ, δε λέει τίποτε!
Πείτε ποιό σύστημα, με ποια δεξαμενή, αν πήρε χαρτιά με τις πιστοποιήσεις των εξαρτημάτων, απόδειξη για την εγκατάσταση, κλπ. έγγραφα που αποδεικνύουν οτι δεν έβαλε μαϊμού σύστημα...
Αν όλα αυτά είναι λεπτομέρειες και το μόνο που αξίζει είναι το χαμηλό κόστος, τότε ας μην το προβάλουμε σαν καλή περίπτωση, μάλλον σαν παράδειγμα προς αποφυγή θα έπρεπε να αναφέρεται...Και για να μη συγκρίνουμε μήλα με πορτοκάλια, η προσφορά των 800-900 ευρώ για το corsa ήταν για το jtg της icom ή κάποιο άλλο παλιότερο σύστημα;
Ενοείται χωρίς πιστοποίηση, εγγύηση κ.τ.λ σίγουρα παίζουν ρόλο τα παραπάνω που γράφεις, άλλωστε εγώ επέλεξα να βάλω στην Ελλάδα, το σύστημα που έβαλε ο φίλος είναι για άμμεσο ψεκασμό και η δουλειά του είναι μεσίτης ακινήτων και στην Βουλγαρία άρα έχει άκρες, το corsa είναι το τρικύλινρο και σαφώς μιλούσαμε για το jtg.
-
Αυτο που εχω καταλαβει τοσο καιρο ειναι οτι τελικά ολα τα συστηματα δεν κανουν για ολα τα αυτοκινητα.
Δηλ. καποια μοτερ για Χ λογους δεν δουλεουν σωστα με αεριο (4ης γενιας ) αλλα δολευουν σωστα με υγρο ( 5ης)
αλλα και το αναποδο.
Σωστα εχω καταλαβει???Αν ναι θα μπορουσε καποιος εγκαταστατης να μας πει αν και πως μπορει να γινει ενα ξεσκαρταρισμα του τι παει σε τι - προδιαγραφων πρεπει να εχει - μοτερ, περαν βεβαια απο ποιο τον συμφαιρει να πουλησει....
Και αναφερομαι βεβαια κυριως σε θεματα ομαλής λειτουργειας κι οχι τοσο καταναλωσης κι επιδοσεων..
Δηλ ενα συστημα που θα μπει θα ρυθμιστει μια αντε δυο και μετα τελος.. Γιατι προσωπικη μοπυ αποψη 10 επισκεψεις 'για ρυθμισμα' κατι δεν παει καλα... -
Σκεπτομουν και γω πριν το βαλω(τον Μαρτιο) να παω βουλγαρια (caravelgas-σόφια) για το icom jtg αν ειχα καλη προσφορα. Mετα απο mail κατέληξε να μου δωσει προσφορα για πεντε αμαξια-πακετο παρακαλω, 1800 ευρα το κομματι.....αν ειναι δυνατόν(δεν εκανε σκοντο, ουτε 1 ευρω)!!!!! Φυσικα προτίμησα ελληνα και μαλιστα με τελικη τιμη(τοτε)1650 !!!!!!!!! και εκανε και καλη δουλεια. Θα ηθελα να προσθεσω οτι ναι μεν κοιτουσα το συμφερον μου αλλα οχι με καθε κοστος και με εκτίμηση στους εδω μαστορους, που στο κατω κατω ρε παιδια πανω σε ποιον θα μαθουν αν οχι πανω σε μας για να αποκτησουν την πολυσυζητημένη τεχνογνωσία??? (πλακα κανω μη με φατε )
-
Ο χρήστης 106S16 έγραψε:
Καλημέρα και χρόνια πολλά.
Θα ήθελα να απαντήσω σε δύο θεματάκια που τέθηκαν.- Όσοι έχετε διαφορά κατανάλωσης που ξεπερνά το 10-15% καλό θα ήταν να τσεκάρετε ή να αντικαταστήσετε τον lamda.
- Όσον αφορά την Βουλγαρία τα συστήματα των 500 € είναι 3ης γενιάς για καρμπιρατέρ. Τα 4ης πάνε κοντά στα 800-900 και 5ης δεν έχουν. Όσον αφορά το κτεο μπορεί, αν είσαι τυχερός και το σύστημα που θα σου εγκαταστήσουν το φέρνει και Έλληνας αντιπρόσωπος και αυτός ο ίδιος δεχθεί να σου δώσει χαρτιά τότε το περνάς. Θα πρέπει όμως να φέρνει και τις ίδιες δεξαμενές ο ίδιος όμως προκειμένου να σου δώσει έγκριση και για τη δεξαμενή πράγμα που δυσκολεύει την κατάσταση. Άλλη λύση είναι η επικοινωνία με την κατασκευάστρια εταιρία ώστε να πάρεις από εκεί τα απαραίτητα έγγραφα, να τα μεταφράσεις ακολουθώντας τη διαδικασία που έκανε ο dti.
Υ.Γ. Νομίζω πως τελικά, ακόμα και αν η κατανάλωση είναι 30% χαμηλότερη είναι ένα ποσοστό ικανό να δώσει σοβαρό κίνητρο για την εγκατάσταση. (προσωπική άποψη)
Καλή χρονιά και πολλά και οικονομικά χιλιόμετρα.!
- Να τσεκάρουν τους λ, δηλαδή όλες οι αυτοκινητοβοιομηχανίες που παράγουν αυτοκίνητα με lpg και σαφώς δίνουν τυπικές καταναλώσεις πάνω από τα ποσοστά που αναφέρεις; Και αν όντως έχει πρόβλημα ο λ , δεν θα είχε αυξημένη κατανάλωση και στην βενζίνη; Καταναλώσεις κάτω του 10% αύξησης της κατανάλωσης lpg είναι λόγω φτωχών μιγμάτων που ίσως επιρεάζουν την αξιοπιστία των κινητήρων, πάντως η σημερινή τάση των αυτοκινητοβοιομηχανιών στα βενζινοκίνητα είναι όλο και πιό φτωχά μίγματα για μείωση κατανάλωσης και αύξηση επιδόσεων, προσωπικά το clio μου είναι στο 10%.
- 4ης γεννειας στην Βουλγαρία από 400-600 Ε, 5ής γεννειάς από 800Ε
http://www.caravelgas.com/
Και πίστεψέ με κανένας μας δεν θέλει να ακουμπίσει τον παρά του στους γείτονες, φτάνει να ρίξετε τις τιμές, μια βόλτα στην Δράμα,Σέρρες να κάνεις θα δεις ότι το 90% των μετατροπών έχει γίνει Βουλγαρία.
Καλή χρονιά
Θα έπρεπε να ξέρεις ότι το 'από' είναι η μεγάλη παγίδα....
Όσο για τους λ, σε αντίθεση με τις ECU της βενζίνης η ECU του υγραερίου χρησιμοποιεί τον λ σε όλο το φάσμα λειτουργίας του κινητήρα, με αποτέλεσμα να παίζει σημαντικότερο ρόλο στο υγραέριο σε σχέση με τη βενζίνη.
Για τα εργοστασιακά τι να πω...... οι εν Ελλάδι χρήστες λένε από μόνοι τους πως δεν ευσταθούν αυτές οι μετρήσεις... διαψευσέ τους! -
Ο χρήστης lpgnik έγραψε:
Καλημέρα και χρόνια πολλά.
Θα ήθελα να απαντήσω σε δύο θεματάκια που τέθηκαν.- Όσοι έχετε διαφορά κατανάλωσης που ξεπερνά το 10-15% καλό θα ήταν να τσεκάρετε ή να αντικαταστήσετε τον lamda.
- Όσον αφορά την Βουλγαρία τα συστήματα των 500 € είναι 3ης γενιάς για καρμπιρατέρ. Τα 4ης πάνε κοντά στα 800-900 και 5ης δεν έχουν. Όσον αφορά το κτεο μπορεί, αν είσαι τυχερός και το σύστημα που θα σου εγκαταστήσουν το φέρνει και Έλληνας αντιπρόσωπος και αυτός ο ίδιος δεχθεί να σου δώσει χαρτιά τότε το περνάς. Θα πρέπει όμως να φέρνει και τις ίδιες δεξαμενές ο ίδιος όμως προκειμένου να σου δώσει έγκριση και για τη δεξαμενή πράγμα που δυσκολεύει την κατάσταση. Άλλη λύση είναι η επικοινωνία με την κατασκευάστρια εταιρία ώστε να πάρεις από εκεί τα απαραίτητα έγγραφα, να τα μεταφράσεις ακολουθώντας τη διαδικασία που έκανε ο dti.
Υ.Γ. Νομίζω πως τελικά, ακόμα και αν η κατανάλωση είναι 30% χαμηλότερη είναι ένα ποσοστό ικανό να δώσει σοβαρό κίνητρο για την εγκατάσταση. (προσωπική άποψη)
Καλή χρονιά και πολλά και οικονομικά χιλιόμετρα.!
- Να τσεκάρουν τους λ, δηλαδή όλες οι αυτοκινητοβοιομηχανίες που παράγουν αυτοκίνητα με lpg και σαφώς δίνουν τυπικές καταναλώσεις πάνω από τα ποσοστά που αναφέρεις; Και αν όντως έχει πρόβλημα ο λ , δεν θα είχε αυξημένη κατανάλωση και στην βενζίνη; Καταναλώσεις κάτω του 10% αύξησης της κατανάλωσης lpg είναι λόγω φτωχών μιγμάτων που ίσως επιρεάζουν την αξιοπιστία των κινητήρων, πάντως η σημερινή τάση των αυτοκινητοβοιομηχανιών στα βενζινοκίνητα είναι όλο και πιό φτωχά μίγματα για μείωση κατανάλωσης και αύξηση επιδόσεων, προσωπικά το clio μου είναι στο 10%.
- 4ης γεννειας στην Βουλγαρία από 400-600 Ε, 5ής γεννειάς από 800Ε
http://www.caravelgas.com/
Και πίστεψέ με κανένας μας δεν θέλει να ακουμπίσει τον παρά του στους γείτονες, φτάνει να ρίξετε τις τιμές, μια βόλτα στην Δράμα,Σέρρες να κάνεις θα δεις ότι το 90% των μετατροπών έχει γίνει Βουλγαρία.
Καλή χρονιά
Θα έπρεπε να ξέρεις ότι το 'από' είναι η μεγάλη παγίδα....
Όσο για τους λ, σε αντίθεση με τις ECU της βενζίνης η ECU του υγραερίου χρησιμοποιεί τον λ σε όλο το φάσμα λειτουργίας του κινητήρα, με αποτέλεσμα να παίζει σημαντικότερο ρόλο στο υγραέριο σε σχέση με τη βενζίνη.
Για τα εργοστασιακά τι να πω...... οι εν Ελλάδι χρήστες λένε από μόνοι τους πως δεν ευσταθούν αυτές οι μετρήσεις... διαψευσέ τους!Lpgnik ενοεις closed loop συστημα γιατι απο οτι ξερω λ τα συστηματα δεν εχουν, παραμονο 1-2 λ αναλογα το αυτοκινητο.
Σε εγκαταστατες που ρωτησα, δεν συνδεουν καποιον απο τους δυο αισθτηρες στην ecu του υγραεριου.. -
Σε αυτοκίνητα με μονόβολτους λάμδα, η ECU σταματάει να λαμβάνει υπόψη τον λάμδα μετά περίπου το 75% του αισθητήρα TPS (throttle position sensor) ή τα -20kpa υποπίεσης στα ατμοσφαιρικά. Δηλαδή σταματάει να διορθώνει και ψεκάζει μόνο βάσει χάρτη στο σχεδόν τέρμα γκάζι. Αυτό το κάνει γιατί στο σχεδόν τέρμα γκάζι ο κινητήρας θέλει πλούσιο μίγμα (14.0 AFR και κάτω) και σε τέτοιες τιμές ο μονόβολτος λάμδα είναι τελείως ανακριβής στην λειτουργία του και θα έδινε λάθος τιμές διόρθωσης στην ECU, με κίνδυνο φτωχού μιγματος.
Σε αυτοκίνητα με πεντάβολτο λάμδα, οι τιμές του είναι ακριβέστατες σε όλο το φάσμα λειτουργίας του (από 10.0 έως 20.0 AFR), οπότε η ECU ΔΕΝ σταματάει ΠΟΤΕ να τον διαβάζει και να διορθώνει τον ψεκασμό βάσει λάμδα.
Τα ίδια πράγματα ισχύουν σε ότι καύσιμο μπαίνει μέσα στον κινητήρα. Το αν η ECU του υγραερίου σε αφήνει να ρυθμίσεις εσύ στον μονόβολτο μέχρι που θα επεμβαίνει, δεν σημαίνει ότι πρέπει να τον βάλεις στο 100% και να το θεωρείς και πλεονέκτημα του υγραερίου, έτσι είναι όλοι οι άγραφοι εγκέφαλοι, σε αφήνουν να ρυθμίσεις εσύ τα όριά του και το ρίσκο δικό σου...
-
καλησπερα...στην μαρκονι σημερα 0,77 € ,
-
Ο χρήστης p23os έγραψε:
καλησπερα...στην μαρκονι σημερα 0,77 € ,Ποιό από τα δύο???
το γωνιακό (ΒΡ) ή το μεσαίο (ΕΤΕΚΑ) ???? -
Ο χρήστης panban έγραψε:
Καλημέρα και χρόνια πολλά.
Θα ήθελα να απαντήσω σε δύο θεματάκια που τέθηκαν.- Όσοι έχετε διαφορά κατανάλωσης που ξεπερνά το 10-15% καλό θα ήταν να τσεκάρετε ή να αντικαταστήσετε τον lamda.
- Όσον αφορά την Βουλγαρία τα συστήματα των 500 € είναι 3ης γενιάς για καρμπιρατέρ. Τα 4ης πάνε κοντά στα 800-900 και 5ης δεν έχουν. Όσον αφορά το κτεο μπορεί, αν είσαι τυχερός και το σύστημα που θα σου εγκαταστήσουν το φέρνει και Έλληνας αντιπρόσωπος και αυτός ο ίδιος δεχθεί να σου δώσει χαρτιά τότε το περνάς. Θα πρέπει όμως να φέρνει και τις ίδιες δεξαμενές ο ίδιος όμως προκειμένου να σου δώσει έγκριση και για τη δεξαμενή πράγμα που δυσκολεύει την κατάσταση. Άλλη λύση είναι η επικοινωνία με την κατασκευάστρια εταιρία ώστε να πάρεις από εκεί τα απαραίτητα έγγραφα, να τα μεταφράσεις ακολουθώντας τη διαδικασία που έκανε ο dti.
Υ.Γ. Νομίζω πως τελικά, ακόμα και αν η κατανάλωση είναι 30% χαμηλότερη είναι ένα ποσοστό ικανό να δώσει σοβαρό κίνητρο για την εγκατάσταση. (προσωπική άποψη)
Καλή χρονιά και πολλά και οικονομικά χιλιόμετρα.!
- Να τσεκάρουν τους λ, δηλαδή όλες οι αυτοκινητοβοιομηχανίες που παράγουν αυτοκίνητα με lpg και σαφώς δίνουν τυπικές καταναλώσεις πάνω από τα ποσοστά που αναφέρεις; Και αν όντως έχει πρόβλημα ο λ , δεν θα είχε αυξημένη κατανάλωση και στην βενζίνη; Καταναλώσεις κάτω του 10% αύξησης της κατανάλωσης lpg είναι λόγω φτωχών μιγμάτων που ίσως επιρεάζουν την αξιοπιστία των κινητήρων, πάντως η σημερινή τάση των αυτοκινητοβοιομηχανιών στα βενζινοκίνητα είναι όλο και πιό φτωχά μίγματα για μείωση κατανάλωσης και αύξηση επιδόσεων, προσωπικά το clio μου είναι στο 10%.
- 4ης γεννειας στην Βουλγαρία από 400-600 Ε, 5ής γεννειάς από 800Ε
http://www.caravelgas.com/
Και πίστεψέ με κανένας μας δεν θέλει να ακουμπίσει τον παρά του στους γείτονες, φτάνει να ρίξετε τις τιμές, μια βόλτα στην Δράμα,Σέρρες να κάνεις θα δεις ότι το 90% των μετατροπών έχει γίνει Βουλγαρία.
Καλή χρονιά
Θα έπρεπε να ξέρεις ότι το 'από' είναι η μεγάλη παγίδα....
Όσο για τους λ, σε αντίθεση με τις ECU της βενζίνης η ECU του υγραερίου χρησιμοποιεί τον λ σε όλο το φάσμα λειτουργίας του κινητήρα, με αποτέλεσμα να παίζει σημαντικότερο ρόλο στο υγραέριο σε σχέση με τη βενζίνη.
Για τα εργοστασιακά τι να πω...... οι εν Ελλάδι χρήστες λένε από μόνοι τους πως δεν ευσταθούν αυτές οι μετρήσεις... διαψευσέ τους!Lpgnik ενοεις closed loop συστημα γιατι απο οτι ξερω λ τα συστηματα δεν εχουν, παραμονο 1-2 λ αναλογα το αυτοκινητο.
Σε εγκαταστατες που ρωτησα, δεν συνδεουν καποιον απο τους δυο αισθτηρες στην ecu του υγραεριου..Όπως σωστά το έθεσες....
Έχουμε τρεις τύπους λοιπόν.
Τα closed loop, τα obd και τα map.
Τα 1α διαβάζουν τον λ απευθείας.
Τα 2α μέσω obd
και η 3η κατηγορία λειτουργεί μέσω map.
Τα 2 πρώτα έχουν τη δυνατότητα να ρυθμίσουν το καύσιμο με αποτέλεσμα την βέλτιστη απόδοση και κατανάλωση ενώ το 3ο λειτουργεί με τυποποιημένο map ακολουθώντας απλά τον ψεκασμό της εργοστασιακής ecu.
Στην 1η και 2η περίπτωση λογικά όπως καταλαβαίνετε ECU ειδικά σχεδιασμένες για τη διαχείριση του υγραερίου επιτυγχάνουν καλύτερα αποτελέσματα.
Στην 3η απλά έχουμε μία στατική ρύθμιση πέρνοντας ως μέτρο τον ψεκασμό της βενζίνης.( Συχνά σε αυτά τα συστήματα οι εγκαταστάτες μην έχοντας άλλη λύση προκειμένου να λύσουν προβλήματα απόδοσης και λειτουργίας προσθέτουν ταυτόχρονο ψεκασμό βενζίνης.)
Θα ήθελα να ρωτήσω πόσοι από εσάς έχετε συνδεδεμένο το σύστημά σας με το obd ή το λ?
Θα πω ακόμα πως σε πολλές εγκαταστάσεις ενώ υπάρχει η δυνατότητα σύνδεσης με έναν από τους δύο τρόπους οι εγκαταστάτες δεν τα συνδέουν είτε λόγω άγνοιας είτε λόγω αδιαφορίας.
Asteris τα καύσιμα διαφέρουν όπως και οι χαρτογραφήσεις.
Υγραεριοκίνηση!