Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    H
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 149
    • Best 0
    • Groups 0

    hierophant

    @hierophant

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    149
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    hierophant Unfollow Follow

    Latest posts made by hierophant

    • RE: MERCEDES A CLASS W169 ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

      Ο χρήστης daidalus έγραψε:
      φιλε μου εισαι σιγουρος οτι διαβασες καλα τι γραφω? οι ερωτησεις μου αφορουν στο αν μπορω να αλλαξω τα 2 αμορτισερ μπροστα και οχι και τα 4 πια επιλογη αμορτισερ να επιλεξω και αν πρεπει οπωσδηποτε να αλλαξω προληπτικα top mount. που ειδες να γραφω οτι δεν θα αλλαξω τις βασεις η τα ελαστικα η οτιδηποτε αλλο... εννοειται πως θα αλλαχτουν ολα επισης οταν εγινε ελενχος και πριν την αγορα τα προβληματα εντοπιστηκαν ολα . Σε ευχαριστω παντως για την απαντηση.

      Άλλα πράγματα σκέφτεσαι, και άλλα γράφεις....
      Κοίτα τί έγραψες καταρχάς :

      '...ελενχθηκε απο συνεργειο της mercedes και μου ειπαν οτι χρειαζεται . 2 κατω μπαλακια , αμορτισερ μπροστινα γιατι εχουν ξερασει λαδια,2 βασεις κινητηρα και λαστιχα.... οι ερωτησεις μου ειναι οι εξής [...] Θα μπορουσα να αλλαξω μονο τα 2 μπροστινα αμορτισερ για να δωσω λιγοτερα χρηματα η ειναι μεγαλο λαθος?'

      Εσύ καταλαβαίνεις τι γράφεις ή όχι;
      Γράφοντας ότι θες 4 αλλαγές και στο τέλος 'μπορώ να αλλάξω μόνο τα μπροστινά αμορτισέρ' τί θέλεις να καταλάβω εγώ ή ο οποιοσδήποτε; Ότι από αυτά τις αλλαγές μόνο τα αμορτισέρ θα αλλάξεις. Γράφεις πουθενά ότι τα τα αλλάξεις όλα και η ένσταση σου είναι μόνο για τα μισά αμορτισέρ αν είναι καλό να τα αλλάξεις μόνο αυτά;
      Γι αυτό σου λέω, αλλιώς το σκέφτεσαι στο κεφάλι σου και αλλιώς το μεταφέρεις στο χαρτί. Εγώ διάβασα πολύ καλά τι γράφεις. Εσύ απλώς δεν ξέρεις ΤΙ γράφεις.

      Στάλθηκε από το ONEPLUS A6003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      hierophant
    • RE: MERCEDES A CLASS W169 ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

      Όλα πρέπει να τα αλλάξεις. Θα αφήσεις κινητήρα επάνω με σπασμένες βάσεις; Ή θα κυκλοφορείς με τελειωμένα ελαστικά; Και τα μπαλάκια είναι πολύ σημαντικά για να μην ακούς χτυπήματα, και φυσικά τα αμορτισέρ.

      Καλά όταν λες το έλεγξες τί στο καλό έλεγξες;

      Στάλθηκε από το ONEPLUS A6003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      hierophant
    • RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ

      Ψάξε να βρεις πλυντήρια που πλένουν στο χέρι με ατμό. Στην Αθήνα υπάρχουν.
      Η πλυντήρια self service, που τα πλένεις μόνος σου με πιεστικό. Από αυτά υπάρχουν αρκετά.

      Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      hierophant
    • RE: Περί εκκλησίας [#3]

      Δείτε ένα ξεκαρδιστικό βίντεο από τον Σιλα για τη θρησκεία. Τα λέει όλα...

      https://www.youtube.com/watch?v=Xaa9SWj ... ata_player

      Στάλθηκε από το GT-N7100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

      posted in Αντίλογος
      H
      hierophant
    • RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

      Μια συμβουλή θα ήθελα να ζητήσω σε μια εύκολη ερώτηση (για σας εύκολη) :
      Έχω ένα 2λίτρο Citroen C4 το οποίο χρήζει άμεσης αντικατάστασης δίσκων. Τα φαινόμενα γνωστά, ισχυρό τρέμουλο τιμονιού κατά το φρενάρισμα από τα 120-130, και φρενάρισμα 'σε δόσεις' στις μικρές ταχύτητες. Φοράω δίσκους 302mm μπροστά. Διαθέσιμα χρήματα 250 ευρώ το ανώτερο, για δίσκους και τακακια. Χρήση νορμάλ οδήγηση εντός πόλης και υψηλές ταχύτητες εκτός.

      From Galaxy Note 2 with Swype 'talk and type'

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      hierophant
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης dti έγραψε:

      Είναι κάτι που δεν είναι σπάνιο με τον υγρό ψεκασμό χωρίς όμως να δημιουργεί παρενέργειες, εκτός βέβαια και αν καθυστερεί πολύ στην εκκίνηση, με αποτέλεσμα να ζορίζει μίζα και μπαταρία.

      Να συμπληρώσω επίσης οτι τέτοιο θέμα έχει αναφερθεί κατ' επανάληψη μόνο σε σύστημα της icom.
      Για το σύστημα της Vialle δεν έχει αναφερθεί τίποτε τέτοιο.

      το επιβεβαιώνω και εγώ, απο τότε που μετέτρεψα το αυτοκίνητο, όταν κλείνει με υγραέριο μετα στο startup για να πάρει μπρός θέλει παρατεταμένα τη μίζα. Το κάνει πάντα όμως.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      hierophant
    • RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]

      μια απλή ερώτηση για να μην πιαστω κοροιδο.
      Φοράω μαμα διάσταση 205/50/17 που απ ό,τι μου είπαν είναι απο τις πιο ακριβές. Για καρέ ζάντας μη με ρωτάτε, δεν ξερω χριστό. Μπορω να πάω σε 215/50/17 ? Ειναι σαν ελαστικά πιο φτηνα ?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      hierophant
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης dti έγραψε:

      ...

      κυρ' Αντώνη με όλο το συμπάθειο αλλά ΕΧΕΙΣ ΞΕΦΥΓΕΙ! Μπορεί να είσαι συμπαθής με τον τρόπο που γράφεις κάποια πράγματα, αλλά εδώ το forum δεν είναι παρέα φίλων για χαβαλέ και σκότωμα χρόνου...
      Πιστεύω με όσα ακαταλαβίστικα έχεις παραθέσει κατά καιρούς (και δεν αναφέρομαι στα ακατάληπτα Ελληνικά σου, γιατί και άλλοι κάνουν ορθογραφικά, αλλά εσύ μάλλον το κάνεις σκόπιμα για να μη μπορεί κανείς να αντικρούσει τα γραφόμενά σου...) νόημα δεν βγαίνει...
      Από τη μια δεν έχεις απαντήσει σε καίριες ερωτήσεις που σου έχουν γίνει από κάποιους 'γνώστες' εδώ μέσα, κι από την άλλη προσωπικά δεν με πείθεις σε όσα παραθέτεις σε σχέση με αυτά που υποστηρίζει ο συνάδελφός σου Κώστας Βάτσος. Κι αυτός συνεργείο έχει και πρέπει να είναι πολλά χρόνια στην ίδια δουλειά με εσένα. Μπορεί να είσαι περισσότερα χρόνια, αλλά δε σημαίνει οτι γνωρίζεις σώνει και καλά τα πάντα για όλα τα συστήματα. π.χ. έχεις δει ποτέ ή έχεις προσωπική εμπειρία με συστήματα υγρού ψεκασμού;
      H Vialle βγάζει συστήματα υγρού ψεκασμού εδώ και 15 χρόνια (άσχετα αν τώρα τα ανακαλύπτουμε στην Ελλάδα).
      Πιστεύεις οτι θα μπορούσε να επιβιώσει σαν εταιρεία και να αναγνωρίζεται από πολλούς 'ειδικούς' σαν κορυφαία στο είδος της; (γι αυτό καταφέρνει να πουλά αν και οι τιμές της είναι από τις πιο ακριβές).

      Και άσε τη Vialle ή τι λέει ο συνάδελφός σου που είχε τα κότσια να βγει και να πει κάποια πράγματα επώνυμα και με σωστό τρόπο (άσχετα αν εσένα δεν σε έπεισε το βλέμμα του, εμένα με κέρδισε το θάρρος του). Όταν πολλοί ακόμη εγκαταστάτες κι εδώ και στο εξωτερικό λένε οτι σε σωστά ρυθμισμένο αυτοκίνητο, (πάνω σε δυναμόμετρο, μέτρηση με wideband), δεν χρειάζεται καμιά λαδιέρα εσύ τι έχεις να απαντήσεις; Όλοι αυτοί έχουν συνομωτήσει εναντίον μας;

      Δεν χρειάζεται να απαντήσεις σε εμένα που δεν είμαι τεχνικός, απάντησε όμως με κατανοητά Ελληνικά σε τεχνικούς που σε έχουν ρωτήσει σε διάφορα θέματα.

      Καλό Πάσχα!

      Φιλε DTI δεν εχεις καταλάβει οτι αυτο είναι το προσωπικό φόρουμ του κ. Αντώνη... ο οποιος έχει άποψη επι παντώς επι στητού
      !!!
      Αμαν κυρ Αντώνη, ενταξει είπαμε!!! Ασε και τίποτα να πέσει κάτω. Ασε να μιλήσει κ κανας αλλος άνθρωπος... Είσαι αρκετά συμπαθείς, αλλα καταντάς κουραστικός. Σε κάθε σελίδα υπάρχει και απο ενα 'σεντονι' του Κυρ Αντώνη. Ελεος....

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      hierophant
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης lamprosdl έγραψε:
      Υπάρχει μια σοβαρή αντίθεση σ αυτά που αντιπαραθέτουν οιδήμονες και .
      Αφού λοιπόν ένα σύστημα υγραερίου καίει κατά 20-25 % παραπάνω υγραέριο από βενζίνη γιατί τα 5ης γεννιάς που είναι πιο αξιόπιστα κατά κανόνα έχουν διαφορά της τάξεως 5%; αυτά δεν απαιτούν την ίδια θερμογόνο δύναμη με την βενζίνη; υπάρχουν πολλοί φίλοι με icom jpt vialle στο φόρουμ. Αυτοί πόσο καίνε με τα ιδιαίτερα καλορυθμισμένα μοτέρ;
      Και εγώ 4ης γεννιάς έχω και εκτιμώ μια άνοδο της κατανάλωσης 15%.
      Πριν την μετατροπή με 120χλμ/ω έκαιγα 7,3 λίτρα/100χλμ τώρα στα 8,5 περίπου δηλαδή αύξηση 15% με mazda 6 1,8 και τα ίδια περίπου με colt 1,3 με πιο χαμηλή και για τις δυο περιπτώσεις...

      Δεν μπορω να καταλάβω πως μπορει να υπολογίσει κάποιος την άυξηση της κατανάλωσης του, αφου η κατανάλωση σε βενζίνη α) είναι υποθετική, β) διαφοροποιείται συνέχεια βάση των συνθηκών οδήγησης. Πχ οταν πέφτεις 1 βδομαδα σε κίνηση, όταν έχεις χαμηλές ταχύτητες και πολλα σταματα ξεκίνα, εκει η μεση κατανάλωση αλλάζει.
      Που βρίσκετε τη σταθερα ωστε να συγκρίνεται τιμες?

      Στο δικο μου αυτοκίνητο ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ αναγράφει 11,7 λίτρα. Είναι πραγματικο στοιχείο, αλλα το 11,7 μπορει άνετα να γίνει και 12 και 12,5 στην πόλη.

      Την κατανάλωση του υγραερίου την μετράω σε κάθε γέμισμα. Σε ενα γεμίσμα έχω 14,02 λίτρα (+19,8%), σε ενα αλλο 13,52 λίτρα (+ 15,56%) σε ενα τριτο 12,97 λίτρα (+ 10,85%). Παντα συγκρινόμενα με το 11,7 της εργοστασιακής το οποιο μπορει να είναι και λάθος, αν αντι για υγραέριο έκαιγα βενζίνη.

      Μην ψαχνεται να βρείτε... δεν υπάρχουν σταθερές τιμές. Μη λέτε 5, 10, 15, 20%. Πείτε απο 10-20% για να είστε μέσα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      hierophant
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      αρα επανερχόμαστε πάλι στα ίδια, οτι πρωτευοντα ρόλο παίζει ο εγκαταστάτης. Αμα δε σου διορθώσει το πρόβλημα με το φτωχό μίγμα, αργά η γρήγορα πας για βαλβίδες.
      Ενταξει αυτο το ξέραμε.....

      το θεμα εινια να βρούμε περιπτώσεις οπου ΣΩΣΤΕΣ εγκαταστάσεις, προκαλούν προβλήματα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      hierophant
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr