Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 10
    • Best 0
    • Groups 0

    tasssos1

    @tasssos1

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    10
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    tasssos1 Unfollow Follow

    Latest posts made by tasssos1

    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης bettytsovi έγραψε:

      Γιατι ρε παιδια ο κινητηρας του fiat stilo μου 1.2 μετα από 10000 χλμ με υγραεριο αρχισε να καιει λαδακια;;
      Εκει που δεν εκαιγε καθολου και ποτε δεν χρειαστεικε να βαλω συμπληρωμα, βλεπω τωρα πως στις 8000 συμπληρωσα συνολικα περιπου 1 λιτρο.
      Αν φταιει κακη ρυθμιση με φτωχο μειγμα θα μου εβγαζε συμπτωμα τοσο νωρις;;
      Το μοτερ τραβαει κανονικα χωρις προβλημα και ξερω οτι στη ρυθμιση ο μαστορας στο laptop σεταρε κατανάλωση σε πορεια περιπου ιδια με της βενζίνης. Ξερει κανεις αν αυτό ειναι σωστο;

      Για τους ρεκτιφιατζήδες που θα ανέβουν οι δουλειές τους με τους μάστορες που μπλέκετε, ναι, μιά χαρά σωστό είναι...

      Αν ο μάστορας έκανε όντως τόσο φτωχή ρύθμιση, έχεις μιά πολύ αργή καύση μέσα στον θάλαμο, που συνεχίζεται ακόμη και κατά το άνοιγμα των βαλβίδων εξαγωγής και σου έχει φάει τις τσιμούχες...

      Αν καιει 1 λιτρο στα 8000χλμ τωρα,,,μετα απο 50000χλμ δεν θα χρειαζεται να αλαζεις λαδια ,γιατι μονο θα συμπληρωνεις.

      Αν αυτό που λες περι αργής καυσης είχε ισχύ, τότε σίγουρα το αμαξι δε θα τραβουσε μία. Αναφέρω παραραπάνω πως δεν εχω προβλημα με την απόδοση του αυτοκινητου. Παει εξισου καλα ισως και καλυτερα απ οτι με τη βενζινη.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tasssos1
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Γιατι ρε παιδια ο κινητηρας του fiat stilo μου 1.2 μετα από 10000 χλμ με υγραεριο αρχισε να καιει λαδακια;;
      Εκει που δεν εκαιγε καθολου και ποτε δεν χρειαστεικε να βαλω συμπληρωμα, βλεπω τωρα πως στις 8000 συμπληρωσα συνολικα περιπου 1 λιτρο.
      Αν φταιει κακη ρυθμιση με φτωχο μειγμα θα μου εβγαζε συμπτωμα τοσο νωρις;;
      Το μοτερ τραβαει κανονικα χωρις προβλημα και ξερω οτι στη ρυθμιση ο μαστορας στο laptop σεταρε κατανάλωση σε πορεια περιπου ιδια με της βενζίνης. Ξερει κανεις αν αυτό ειναι σωστο;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tasssos1
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης asteris έγραψε:
      Δοκίμασε να βγάλεις την μπαταρία για ένα λεπτό το πρωί και μετά βάλε μπροστά. Αν διορθωθεί, θέλει φτιάξιμο ο χάρτης του υγραερίου...

      Το δοκιμασα 4 διαδοχικες φορες αλλα δυστυχως ρεταρε και παλι. Η γμωμη σας πολυτιμη.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tasssos1
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      [/quote]
      Για να λυθεί το θέμα, πρέπει ο χάρτης του υγραερίου να είναι όσο πιό σωστός και κοντά στα στοιχειομετρικά μίγματα γίνεται. Οπότε ο εγκαταστάτης σου πρέπει να φέρει τα μίγματα εκεί που πρέπει με το υγραέριο (στο στοιχειομετρικό) και να πάψει να προσπαθεί να το κάνει να καίει βενζίνα-υγραέριο το ίδιο...[/quote]

      asteri εχεις πολυ δίκιο στην παρατηρηση σου για τη προσπαθεια του εγκαταστατη να εξωμειωσει τις καταναλώσεις βενζινης με αεριο. Παρα τη διόρθωση που εκανε φτωχαινοντας το μιγμα, διαφορα στη κατανάλωση δεν διαπιστωθηκε. Βεβαια και πριν την επαναρύθμιση πάλι το ιδιο ρεταρισμα εκανε.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tasssos1
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης asteris έγραψε:

      Αν ειναι ο χαρτης του υγραεριου, επειδή αποδείχθηκε οτι ο εγκαυταστατης μου ειναι παντελώς ασχετος, τι να του πώ ακριβώς να κανει;; Π.χ να σβήσει το χαρτη του υγραεριου και να αντιγραψει ξανα το μανισιο;;

      τωρα φταιω εγω?
      ρεεεε. ειστε σοβαροι??/? τι ειναι αυτα που ρωτατε? περιμενετε λογικες απαντησεις?
      να πατε να πνιγητε ρε. και η δυο.

      ουτος η αλλως εδω το κανατε τρελοκομειο .

      αντε γεια.

      Άμα δυσκολεύεσαι σε κάτι, ρώτα. Όλοι οι σύγχρονοι ECU των οχηματων χρησιμοποιούν πίνακες (long term fue trim) για να καταγράφουν τις μακροχρόνιες ρυθμίσεις που πρέπει να γίνουν στον παλμό του ψεκασμού, ώστε να πετύχουν το στοιχειομετρικό μίγμα που πρέπει και να περνάνε προδιαγραφές ρύπων. Είναι ο πίνακας που ενημερώνει ο αισθητήρας λάμδα όταν βλέπει ένα συνεχόμενο λάθος μίγμα σε κάποιο σημείο του κυρίως χάρτη. Αυτός ο πίνακας δυστυχώς ενημερώνεται και κατά την λειτουργία με υγραέριο, η ECU δεν γνωρίζει ότι ψεκάζει άλλος εγκέφαλος. Οπότε όταν το μίγμα του υγραερίου είναι πχ 5% φτωχότερο από ότι πρέπει, ο long term fuel trim γίνεται 5% πλουσιότερος στο σημείο εκείνο. Όταν γυρίσεις σε βενζίνα, για κάποιο διάστημα θα έχεις 5% παραπάνω μίγμα σε αυτό το σημείο, έως ότου ο λάμδα σιγά-σιγά ξαναμηδενίσει το σημείο αυτό.

      Αν δε η διόρθωση φτάσει το 10%, θα λάβεις και ένα Long tem Fuel trim Too rich error από την OBD-II...

      Αναφερομαι στον νευρικο φιλο: Πιθανως να εισαι εγκαταστατης ή απλα νευρικός, αλλα τα συμπερασματα σου κρατα τα για τον εαυτο σου γιατι δεν εισαι συ αυτος που ταλαιπωρειται απο τον οκτωμβριο με τον ασχετο που του το εχω παει 5 φορες για τον ιδιο λογο και δεν βρηκε τιποτα.

      Μακάρι λοιπον να γινοταν να του παω εκτυπωμενες τις ρυθμισεις που θα επρεπε να κανει να τελειωνω με το θεμα επιτελους.
      Απο την αλλη ομως γιατι ρεταρει μονο με κρυο κινητηρα, δεν θα επρεπε να κανει το ιδιο κι οταν ειναι ζεστος αν ειναι θεμα μιγματος??

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tasssos1
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης jim4 έγραψε:

      Τον περασμενο Οκτωμβρη εκγατεστησα ενα κιτ της tartarini στο fiat stilo 1.2
      Από τότε καθε πρωι που ο κινητηρας ειναι κρυος ρεταρει πολυ ασχημα για μισο λεπτο περιπου και μετα ολα οκ. Κατα το ρεταρισμα ακουγονται ενιοτε καi σκασιματα. Εννοειτε οτι το κανει ενω ξεκιναει οπως παντα με καυσιμο τη βενζινη. Απο τον εγκαταστατη λενε οτι δεν φταιει κατι στην εγκατασταση.
      Εκανα αλλαγη των μπουζι αλλα δεν ηταν απο εκει το προβλημα.
      Ειχε καποιος παρομοιο προβλημα ή καποια καλη ιδε για το τι φταει?

      μπορει να ειναι πολλα πραγματα.ελεγξε τα λαδια σου αν ειναι μπερδεμενα με νερο,κοιτα πισω αν βγαζει ασπρο καπνο πισω που δεν εξατμιζεται κατευθειαν στην ατμοσφαιρα και δες και το θεμα της μπαταριας.να εχεις υποψιν σου οτι το πρωινο ρεταρισμα που σταματαει μετα απο λιγο μπορει να σημαινει και φλαντζα κεφαλης η το χειροτερο κεφαλαρι ραγισμενο.ειναι οι χειροτερες ζημιες που μπορει να εχει αλλα καλο ειναι να το εχεις στην ακρη του μυαλου σου.

      Δεν εχω κανενα συπτωμα απο φλατζα κεφαλής η κάτι αλλο παρομοιο. Ουτε ασπριλες στα λαδια, ουτε φυσαλιδες στο καλοριφερ, ή ατμό στην εξατμιση το πρωι.

      Αν ειναι ο χαρτης του υγραεριου, επειδή αποδείχθηκε οτι ο εγκαυταστατης μου ειναι παντελώς ασχετος, τι να του πώ ακριβώς να κανει;; Π.χ να σβήσει το χαρτη του υγραεριου και να αντιγραψει ξανα το μανισιο;;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tasssos1
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Τον περασμενο Οκτωμβρη εκγατεστησα ενα κιτ της tartarini στο fiat stilo 1.2
      Από τότε καθε πρωι που ο κινητηρας ειναι κρυος ρεταρει πολυ ασχημα για μισο λεπτο περιπου και μετα ολα οκ. Κατα το ρεταρισμα ακουγονται ενιοτε καi σκασιματα. Εννοειτε οτι το κανει ενω ξεκιναει οπως παντα με καυσιμο τη βενζινη. Απο τον εγκαταστατη λενε οτι δεν φταιει κατι στην εγκατασταση.
      Εκανα αλλαγη των μπουζι αλλα δεν ηταν απο εκει το προβλημα.
      Ειχε καποιος παρομοιο προβλημα ή καποια καλη ιδε για το τι φταει?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tasssos1
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      To οξυγόνο πως να το πειράξουν; Οτι τραβήξει ο κινητήρας κάθε φορά.
      Το +20% κατανάλωσης υγραερίου είναι φυσιολογικό πάντως από οτι έχει γραφτεί εδώ μέσα.

      Παντού γραφεται ότι η μέγιστη κατανάλωση ειναι εως 10% πανω από αυτην της βενζίνης. Ακόμη και προγραμματάκια που υπολογίζουν το κέρδος σε χρήμα από την μετατροπή, υπολογίζουν με βάση το 10%.

      Το ότι τραβήξει ο κινητήρας δε νομιζω να ισχύει

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tasssos1
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      παιδια, τη γνωμη σας

      Για τη σωστη ρυθμιση του lpg εγκεφαλου οι τεχνικοι εγκαταστασης πειραζουν μονο το καυσιμο ή και το οξυγονο?
      Το προβλημα μου ειναι οτι η κατανάλωση στο stilo μου 1.2 είναι κοντα στο 20% πάνω απο αυτην της βενζίνης και απο την επιχειρηση που εγινε η εγκατασταση δεν βγαινει ακρη, ολο ρυθμιζουν το καυσιμο και ολο η κατανάλωση παραμενει η ιδια.
      Παρεπιπτοντως το stilo με πολυ normal οδηγηση και μικτο κύκλο, μου καιει γυρω στα 8lt/100km. Εχει κανεις το ιδιο αμαξι για να μου πει αναλογα τι γίνεται με την κατανάλωση?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tasssos1
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Καλησπέρα παιδια

      Εδώ και 2 μηνες εχω βάλει το κιτ υγραεριου οταν η τιμη του καυσιμου ηταν περιπου στα 0,69 το λιτρο (θεσσαλονικη). Σημερα συνεχιζω να εκπλησομαι με την τοσο γρηγορη αυξηση της τιμης η οποια εφτασε τα 0,809 και ειναι σιγουρο οτι θα συνεχισει να ανεβαινει. Περα από την 1η σκεψη που κανουμε οι περισσοτεροι, η αισχροκερδια, τι αλλο ρε παιδια μπορει να ανεβασει στο υγραεριο τοσο γρηγορα την τιμη? Πολυ φοβαμαι πως πολυς κοσμος θα το ξανασκεφτει να βαλει το κιτ, και πολυς ακομα θα το μετανοιωσει που το εβαλε ιδιως αν δε κανει πολλα χλμ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tasssos1
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr