Καλησπέρα. Έχω στην κατοχή μου εδώ και 6 μήνες περίπου ενα golf tgi mk7 1,4 tsi , cng. Έχω διανύσει μαζί του σχεδόν 7000 χλμ με μέση κατανάλωση τα 4 ευρώ σε συνθήκες μικτές (3 περίπου σε καθαρό ταξίδι με 120-140) και μέγιστη 5 ( συνέβη 3 φορές ) . Ευχαριστημένος από την επιλογή καθώς έψαξα για τις συνθετικές δεξαμενές και το μεγάλο τεπόζιτο βενζίνης των 50 λίτρων . Δυστυχώς η αύξηση στα καύσιμα και δη στο Φ.Α θα μας δείξει αν κάναμε σωστή επιλογή με γνώμονα αποκλειστικά και μόνο την οικονομία .Να δούμε σε τι νούμερα θα φτάσει το καύσιμο στις αντλίες. Να σημειώσω για τους ενδιαφερόμενους οτι 3-4 φορές μου άναψε λαμπάκι (φαβε γαρ) με ένδειξη πλούσιου σήματος στον 1ο λάμδα . Παρόλα αυτά μετά από δοκιμή στον δρόμο με logs φαίνεται οτι διορθώνει άριστα ο λάμδα . Είτε πρόκειται για σποραδική βλάβη και κάποια στιγμή θα πει το ποίημα , είτε φταίει κάτι άλλο και δεν το έχουμε ανακαλύψει . Αν έχει τύχει σε κάποιον άλλο κάτι αντίστοιχο και έχει βρει άκρη ας το μοιραστεί αν επιθυμεί . Τα παραπάνω τα έγραψα καθώς αγόρασα ένα μεταχειρισμένο ιχ και ήθελα να μοιραστώ πληροφορίες με κάποιον που μπορεί να σκέφτεται την αγορά ενός τέτοιου οχήματος.
Best posts made by jim4
-
RE: Αεριοκίνηση , CNG vehicles
Latest posts made by jim4
-
RE: Αεριοκίνηση , CNG vehicles
Καλησπέρα. Έχω στην κατοχή μου εδώ και 6 μήνες περίπου ενα golf tgi mk7 1,4 tsi , cng. Έχω διανύσει μαζί του σχεδόν 7000 χλμ με μέση κατανάλωση τα 4 ευρώ σε συνθήκες μικτές (3 περίπου σε καθαρό ταξίδι με 120-140) και μέγιστη 5 ( συνέβη 3 φορές ) . Ευχαριστημένος από την επιλογή καθώς έψαξα για τις συνθετικές δεξαμενές και το μεγάλο τεπόζιτο βενζίνης των 50 λίτρων . Δυστυχώς η αύξηση στα καύσιμα και δη στο Φ.Α θα μας δείξει αν κάναμε σωστή επιλογή με γνώμονα αποκλειστικά και μόνο την οικονομία .Να δούμε σε τι νούμερα θα φτάσει το καύσιμο στις αντλίες. Να σημειώσω για τους ενδιαφερόμενους οτι 3-4 φορές μου άναψε λαμπάκι (φαβε γαρ) με ένδειξη πλούσιου σήματος στον 1ο λάμδα . Παρόλα αυτά μετά από δοκιμή στον δρόμο με logs φαίνεται οτι διορθώνει άριστα ο λάμδα . Είτε πρόκειται για σποραδική βλάβη και κάποια στιγμή θα πει το ποίημα , είτε φταίει κάτι άλλο και δεν το έχουμε ανακαλύψει . Αν έχει τύχει σε κάποιον άλλο κάτι αντίστοιχο και έχει βρει άκρη ας το μοιραστεί αν επιθυμεί . Τα παραπάνω τα έγραψα καθώς αγόρασα ένα μεταχειρισμένο ιχ και ήθελα να μοιραστώ πληροφορίες με κάποιον που μπορεί να σκέφτεται την αγορά ενός τέτοιου οχήματος.
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
έτσι ήταν και το δικό μου το φίλτρο τίποτα δέν είχε και θέλουν να το αλλάξω και στις 20.000..επίσης πληροφοριακά να ενημερώσω ότι στο icom το τελευταίο διάστημα όταν ανεφοδίαζα την δεξαμενή σταματούσε η αντλία(του πρατηρίου) και ξαναξεκινούσε.κάθε λίγα δεύτερα.αυτό μέχρι πρίν 5 μέρες που δέν πήρε πάνω απο 1 ευρώ.τέλος.σε επικοινωνία με την εταιρία στην θεσνίκη μου είπαν ότι φταίει το μάτι που αναγνωρίζει την πληρότητα του 80%.είναι με υπέρυθρες και κοστίζει 60 ευρώ σύν την τοποθέτηση(άλλα 50).θα φταίω εγώ τώρα άν το βραχυκυκλώσω να γεμίζει όλο ή θα πρέπει να πληρώσω 110 ευρώ για έναν αισθητήρα?αυτά όλα μόλις 6 μήνες αφού έληξε η εγγύηση.
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ο χρήστης melos86 έγραψε:
θεσσαλονικη σημερα 0,986 ολοι μα ολοι. Το ειχαν μεχρι χθες και για αρκετο καιρο 1,026-1,028
Ο καίσης στην μουδανίων το έχει 93.8.
Σχεδον 5 λεπτα το λιτρο φθηνοτερα (κατα τι λιγοτερο)... Αρα σε ενα γεμισμα 40 λιτρων κερδος 2 ευρω!
Αλλα απο την Καλαμαρια (που ειναι και ανατολικα) θελεις 25 χιλιομετρα να πας και αλλα τοσα να γυρισεις, συνολο 50! Με μια καταναλωση της ταξης των 8λ/100χλμ εχουμε μεταφορικο κοστος 3,80€!
Αρα αν προτιμησεις το συγκεκριμενο πρατηριο χωρις να ειναι στον δρομο σου χανεις 1,80€ ανα γεμισμα!
Αυτα για τους πραγματικους λατρεις της οικονομιας!!!!!αν ομως (λεμε ΑΝ) πήγαιναν ολοι οι οδηγοι απο Ανατολικη Θεσσαλονικη και γεμιζαν στον συγκεκριμενο και εμεναν οι υπολοιποι (καρτελαντιδες) χωρις δουλεια, πιστευεις οτι θα κρατουσαν για πολυ ακομα αυτες τις τιμες;
Δεν μου αρεσει να συζητω σε θεωρητικο επιπεδο, ποσο δε μαλλον σε ουτοπικο!
Εγω απλα απαντησα στον φιλο παραπανω πως αν η κατοικια του ειναι σε αποσταση ανω των 12,5 χιλιομετρων απο το συγκεκριμενο πρατηριο τοτε οχι μονο δεν κερδιζεις απο την χαμηλωτερη τιμη αλλα καταφερνεις να πληρωσεις περισσοτερα απο το να βαλεις σε καποιο κοντινο πρατηριο με την μεγαλυτερη τιμη που ανεφερε!εγώ απλά έκανα μία ενημέρωση.φυσικό και είναι να μήν τους βολέυει όλους.εγώ μένω τρίλοφο και είμαι 5 χλμ μακριά.φυσικά και θα πάω να βάλω.δέν είναι δυνατόν να ξέρω πού μένουν όλα τα μέλη.πάντως καλό είναι να το γνωρίζουν οι Θεσσαλονικείς.
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ο χρήστης sdaoulas2 έγραψε:
θεσσαλονικη σημερα 0,986 ολοι μα ολοι. Το ειχαν μεχρι χθες και για αρκετο καιρο 1,026-1,028Ο καίσης στην μουδανίων το έχει 93.8.
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Τι αποδείξεις έχουμε αν δουλεύει ή δε δουλεύει η λαδιέρα ρε παιδιά; Έχασα κάτι;δέν έχουμε και πολλές αποδείξεις νομίζω.εγώ απο την πλευρά μου δέν πρόκειται να πείσω κανέναν να βάλει ή να μην βάλει μιάς και δέν είμαι μέσα στις βαλβίδες να ξέρω τι απαγωγή θερμότητας μπορεί να επιτύχει η λαδιέρα.αυτό που μπορώ να πώ με βεβαιότητα είναι ότι ξέρω citroen xsara picasso που έκανε 260.000 χλμ με χρήση υγραερίου χωρίς ζημιά και ξέρω και jimny φίλου μου που στις 100.000 χλμ έκαψε 2 φορές βαλβίδες με σύστημα τοποθετημένο στην Βουλγαρία.του άναβε το check,το αμάξι σερνόταν και θεωρούσε οτι έφταιγε η λαδιέρα που δέν είχε βάλει την 1η φορά.λοιπόν έβαλε την λαδιέρα και ξανάκαψε βαλβίδες.το συμπέρασμα που βγάζω εγώ σαν μουσικός και όχι σαν εγκαταστάτης είναι ότι πρωτίστως φταίει η ρύθμιση και/ή το σύστημα και όχι η λαδιέρα και εδώ συμφωνούμε και οι πιο πολλοί.ο καθένας παίρνει την απόφασή του απο κεί και πέρα.στο δικό μου σύστημα η εταιρία δέν πρότεινε λαδιέρα και έτσι δέν έβαλα
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
εγώ πάντως Κύριε Αντώνη γκαζώνω όπως πρώτα.(εθνική 140-150).μπορείτε να με χαρακτηρίσετε όπως εσείς κρίνετε καλύτερα μιάς και είστε επιστήμων.αυτά τα πηγαίνω μέχρι 3,000 στροφες κλπ μου φαίνονται τρομοκρατία.άν χαλάσει χάλασε.αν είναι να παω ταξίδι και να τρέμω σε κάθε προσπέραση μου είναι άχρηστη η μετατροπή,καλύτερα να μήν την κάνω.άλλο να σπάω ένα αμάξι και άλλο να έχω αυγό στο δεξί πόδι.απο ότι φαίνεται κανείς δέν διαφωνεί οτι ένα πετρελαιοκίνητο είναι η πιό σωστή επιλογή στις μέρες μας αλλά αρκετή διαφήμιση φάγαμε.εγώ έχω κάνει σχεδόν 50.000 χλμ και έχω γλιτώσει μέχρι τώρα αρκετά ευρώ.προς το παρόν αυτό με ενδιαφέρει.το τί θα γίνει αύριο κανείς δέν το ξέρει.να δώ άν πάρει και το πετρέλαιο καμμιά 20-30 λεπτά σε κανα χρόνο ποός θα κοκορεύεται.καλημέρα
υποσ.ένας φίλος με πετρέλαιο 3 φορές άλλαξε μπέκ.άκρη δέν ρήκε απο αντιπροσωπεία.του λέγαν φταίει το κάυσιμο.κόστος?κάτι χιλιάρικα.
Καλέ μου Τσίμα, με τίποτα δεν θα προσπαθήσω, να σου αλλάξω την διάθεση σου. πρώτον διότι δεν μου το επιτρέπεις, και δεύτερον διότι ποτέ δεν έπαιξα τον ρόλο του αυτόκλητου σωτήρα!.
Απλά ενημερώνω τα περί την τέχνη και την οικονομία….. και να μου επιτρέψεις να σε χαρακτηρίσω ελαφρά σπάταλο, μεσούσης της οικονομικής κρίσεις. Μα και αυτός ο χαρακτηρισμός είναι άτοπος, εάν εσένα δεν σε έχει ακουμπήσει αυτή η καταραμένη….
«να δώ άν πάρει και το πετρέλαιο καμμιά 20-30 λεπτά σε κανα χρόνο ποός θα κοκορεύεται.»
Αυτό δεν το δέχομαι. Μου θυμίζει ότι επειδή αρρώστησα την κατσίκα μου, να πεθάνει του γείτονα…. Γιατί τότε, μετακυλώντας το 20-30%, το κόστος πχ στα super market, θα μειωθεί έτι περισσότερο η αγοραστική μας δύναμη.
Και για την ψευδή πληροφόρηση που σου έκανε ο «φίλος» σου, σου λέω ότι είναι ασύστολο παραμύθι της Χαλιμάς. Αυτοαναιρείται καταπίπτοντας. Δεν αλλάζεις ένα ανταλλακτικό, όταν επισκευάζετε με 15-20ε!. όταν μάλιστα καινούργιο δεν κάνει 100ε!.
Και μου είναι άκρος παράξενο, και στατιστικά από δικής μου πλευράς, (πλέον των 10000πελατών) ότι δεν έχω προβλήματα, ούτε στα diesel μα ούτε και στα αέρια!!!!..... βεβαία οι πελάτες μου με ακούν και πράττουν ότι τους λέω, και λέω εδώ μέσα πολύ πιο αναλυτικά…….
Και σίγουρα η λαδιέρα ακόμα αμφισβητείτε!. Όπως και κάτι άλλο. Υπάρχει για το diesel ένα βελτιωτικό, που αναλύετε ανά 500 λίτρα καυσίμου. Βοηθάει στην απομάκρυνση των υδρατμών, σκουριές, καλύτερη καύση, καθαρά μπεκ.
Και δεν θα γράψω ότι το diesel είναι πανάκια για τα μετ/να πχ 3700cc, που δεν κάνουν πολλά χιλιόμετρα. Δεν μπορείς να πάρεις 10000ε σε έναν που σήμερα του αγοράζουν το αυτοκίνητο 5000ε!. είναι λύση για αυτόν το αέριο. Μα εάν έκανε 50000 το χρόνο……..
Έτσι λέω και ελπίζω κάποτε να γίνω αντιληπτός,
ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ……
Α.επειδή και εσείς με αμφισβητείτε μπορώ να σας αποδείξω ότι πλήρωσε κοντά στα 2.000 ευρώ για ζημιά σε ssang yong rexton 2,7 diesel το οποίο φοράει κινητήρα mercedes.15 ευρώ για ένα μπέκ?.εάν αυτό εννοείτε?λυπάμαι αλλα δέν ξέρω απο ποιά αγορά ψωνίζετε εσείς.όταν έκανα την μετατροπή σε υγραέριο πρίν 2.5 χρόνια μου είχατε εμμέσως πλήν σαφώς πεί οτι θα σπάσει το μοτέρ χωρίς λαδιέρες και με γκάζια.ακόμα περιμένω γιατί αν δέν σπάσει θα πρέπει να σκίσετε τα πτυχία σας και θα στεναχωρηθούν οι 10.000 πελάτες σας.
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
εγώ πάντως Κύριε Αντώνη γκαζώνω όπως πρώτα.(εθνική 140-150).μπορείτε να με χαρακτηρίσετε όπως εσείς κρίνετε καλύτερα μιάς και είστε επιστήμων.αυτά τα πηγαίνω μέχρι 3,000 στροφες κλπ μου φαίνονται τρομοκρατία.άν χαλάσει χάλασε.αν είναι να παω ταξίδι και να τρέμω σε κάθε προσπέραση μου είναι άχρηστη η μετατροπή,καλύτερα να μήν την κάνω.άλλο να σπάω ένα αμάξι και άλλο να έχω αυγό στο δεξί πόδι.απο ότι φαίνεται κανείς δέν διαφωνεί οτι ένα πετρελαιοκίνητο είναι η πιό σωστή επιλογή στις μέρες μας αλλά αρκετή διαφήμιση φάγαμε.εγώ έχω κάνει σχεδόν 50.000 χλμ και έχω γλιτώσει μέχρι τώρα αρκετά ευρώ.προς το παρόν αυτό με ενδιαφέρει.το τί θα γίνει αύριο κανείς δέν το ξέρει.να δώ άν πάρει και το πετρέλαιο καμμιά 20-30 λεπτά σε κανα χρόνο ποός θα κοκορεύεται.καλημέρα
υποσ.ένας φίλος με πετρέλαιο 3 φορές άλλαξε μπέκ.άκρη δέν ρήκε απο αντιπροσωπεία.του λέγαν φταίει το κάυσιμο.κόστος?κάτι χιλιάρικα.
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
μέχρι να εξισωθεί ο ειδικός φόρος να ενημερώσω αυτούς που κινούνται ανατολικά οτι διατίθεται πλέον υγραέριο και στο πρατήριο παράλληλα με την μουδανίων στο ύψος του χατζηφωτίου(περίπου).τιμή χθές 0,83.δέν θυμάμαι την επωνυμία.έχει πράσινες πινακίδες πάντως.καλημέρα.
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
στο δικό μου πάντα ξεκινάει με ενζίνη περίπου για 50 δεύτερα.καλό είναι να δουλεύουν και αυτά τα μπέκ έστω και για λίγο
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
Καλό σας απόγευμα ταμαχιάρηδες φίλοι μου!.
- alexeft καλέ μου φίλε, βαλε διακόπτη στην ηλεκτρική αντλία βενζίνας. Έχω περιγράψει την διάταξη, μα εάν δεν κατάλαβες τηλέφωνο. Θα έχεις οικονομία την τρόμπα, και οικονομία στην κατανάλωση ρεύματος κατά συνέπια +ευρώ, και θα παίρνει και γρηγορότερα εμπρός με αέριο.
2)ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ ψήφισες τον ψεύτη που σου είπε ότι θα τρώμε με χρυσά κουτάλια ο αλήτης, και πιάστηκες κορόιδο, και αγόρασες το θηρίο, και ο μπαμπάς σου δεν είναι εφοπλιστής. Και αντί τα χρυσά κουτάλια τρως αποφάγια και ληγμένα, ναι θα το βάλεις το αέριο. Διότι έτσι και αλλιώς το ‘θηρίο’ σου των 40000ε δεν πωλείτε ούτε 5000ε…. και δεν έχεις χρήματα να δόσεις για να συμπληρώσεις και να αγοράσεις ένα αξιοπρεπές όχημα diesel. Μα μάθε ότι με 9000 και έως 11000ε το 3700cc γίνετε diesel!.σίγουρα το 1400cc Astra, καθαρίζει και μέχρι 4500. Αν και η αλητεία των παλιατζήδων (όχι όλοι) τσίμπησαν της τιμές στο είδος…. - Να μπει επιπλέον πρόσθετη λίπανση, που επιπλέον λιπαίνει, και ΔΕΝ ψήχει!.
Να πάρετε χαμπάρι, ότι το αυτοκίνητο βασικά σχεδιάστηκε για βενζίνα, με όλα τα επακόλουθα!. - Να πάρετε χαμπάρι ότι το σύστημα το βάζετε γιατί φτωχύνατε, και όχι για να το ‘πουσάρετε’, κατά συνέπια η μακροζωία του θα εξαρτηθεί από την συντηρητική οδήγηση.
Α.
Αντωνη καλησπερα,
- θα πρεπει να εξηγησεις ομως τι γινεται αν εν κινησει μεινεις απο υγραεριο η παθει βλαβη το συστημα η η τροφοδοσια του υγραεριου, καλα ουτε να σκεφτομαι να ψαχνω σε milisec να ανοιξω τη τρομπα σε τιποτα στροφες η προσπεραση.
2)Αμαν πια ρε Αντωνη με αυτο το οτι για ολα φταινε αυτοι που αγορασαν τα 'θηρια' (και δεν μιλαω για τα λαμογια) και οτι επρεπε να ειναι εφοπλιστης ο μπαμπας σου για να το εχεις και καλα να παθουν τωρα. Δεν ειναι εποχη για να ειμαστε χαιρεκακοι και δεν ωφελει σε τιποτα αυτον τον τοπο. Σε ολο τον ανεπτυγμενο κοσμο ολοι μπορουν να παρουν οτι αυτοκινητο θελουν χωρις να πρεπει να ειναι εφοπλιστες. Μονο η Ελλαδα εχει επινοησει και κατασκευασει το κλισε οτι το αυτοκινητο ειναι απαραιτητα και μεσο ταξικου διαχωρισμου και ειδικα τα τζιπατα. Εχει καταφερει να κανει αυτον τον καθενα που εχει την 'τρελα' του με την συγκεκριμενη κατηγορια αυτοκινητων να πληρωνει αυτα που φοροδιαφευγουν συνειδητα ολα τα λαμογια που εχουν αναθρεψει ολες οι κυβερνησεις μεταπολιτευτικα. Ελεος πια! Σε ποιο αλλο μερος του κοσμου υπαρχουν τελη κυκλοφοριας 900-1000 + ευρω τον χρονο γιο να οδηγεις ενα 2.5 αρι/τριλιτρο κλπ δεκαετιας και βαλε και μαλιστα σε αυτους τους επικινδυνους δρομους και μαλιστα με διοδια εξωπραγματικα? Αντι να τα βαζουμε με αυτο το κρατος τα βαζουμε με τους ατυχους πολιτες του. Αντι να βαραμε τον γαιδαρο βαραμε το σαμαρι!!!
Αυτα τα 9-11 χιλιαρικα εννοεις οτι η μετατροπη κανει τοσο η ενα αυτοκινητο ιδιο μεταχειρισμενο πετρελαιο?
Γιατι αμα εννοεις μονο για μετατροπη απορω αν υπαρχει εστω και ενας λογικος ανθρωπος που θα το κανει!-
ενταξει σε αυτο υπαρχει διασταση αποψεων αλλα εχει συζητηθει εκτενως.
-
με την ιδια λογικη οποιος παιρνει πετρελαιο το κανει επειδη φτωχυνε και οχι επειδη δεν θελει να πληρωνει κερατιατικα
σε αυτο το ανυπαρκτο κρατος για να διατηρει τον στρατο των κομματικων/δημοσιουπαλληλικων ψηφοφορων του.
Κατα τα αλλα συμφωνω απολυτα!
! Σε ποιο αλλο μερος του κοσμου υπαρχουν τελη κυκλοφοριας 900-1000 + ευρω τον χρονο γιο να οδηγεις ενα 2.5 αρι/τριλιτρο κλπ δεκαετιας και βαλε και μαλιστα σε αυτους τους επικινδυνους δρομους και μαλιστα με διοδια εξωπραγματικα? >στην ολλλανδια φιλος με bmw 2000cc πετρελαιο πληρωνει περι τα 1500 ευρω τελη ανα ετος.εχουν και εκει τρελους φορους αλλα εχουν κα παροχες.να σημειωσω οτι το υγραεριο σε ολλανδια και βελγιο εχει 0.72-0.76.η βενζινη απο 1,77-1.83 και το πετρελαιο οσο σε εμας
- alexeft καλέ μου φίλε, βαλε διακόπτη στην ηλεκτρική αντλία βενζίνας. Έχω περιγράψει την διάταξη, μα εάν δεν κατάλαβες τηλέφωνο. Θα έχεις οικονομία την τρόμπα, και οικονομία στην κατανάλωση ρεύματος κατά συνέπια +ευρώ, και θα παίρνει και γρηγορότερα εμπρός με αέριο.