Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 542
    • 543
    • 544
    • 545
    • 546
    • 731
    • 732
    • 544 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    128158
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      m-evius last edited by

      Το γνωστο διπλωματικο 'ναι μεν αλλα' το οποιο καλυπτει και το να βαλεις και το να μην βαλεις υγραέριο τυχαίο;;;;;;;;;;;;;;.......και καλύπτει φυσικά τον κωλο αυτον που σου το ειπε...................αλλα δεν ξερω αν του δινει κυρος και εμπιστοσυνη σαν 'μαστορα' που δεν παίρνει Ξ Ε Κ Α Θ Α Ρ Η θέση ΝΑΙ ή ΟΧΙ σε μια απλή ερωτηση............αλλα μιλαει με 'χρησμους' για να μην πω τιποτε άλλο. Οσο για την λαδιερα εχει μεινει κανα 2 δεκαετιες (μονο) πισω αν νομιζει οτι αυτα που τελειώνουν σε ........ελαια με πρώτο συνθετικό οτι ναναι θα σωσουν κατι. Αμηηηηηηην

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gregory1984 last edited by

        Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

        Για την τιμή του diesel ενημερωτικά σας λέω ότι το 2007 ήταν πιο πάνω από την αμόλυβδη. Τότε ήμουν μεταξύ του Α4 1.6 και Α4 1.9 Τdi. Διαφορά τιμής 6000 €. Παρακολουθούσα τις τιμές τότε και το diesel ήταν ελαφρώς πιο πάνω.
        Ερώτηση: Όταν για ένα καύσιμο υπάρχει πολύ απόθεμα αφού η κατανάλωση του έχει μειωθεί, δεν είναι επόμενο να πέσει και η τιμή του? Αντιθέτως, όταν για ένα καύσιμο αυξάνεται η ζήτησή του, δεν θα αυξηθεί και η τιμή του?

        Πριν 5 χρονια τι να λεει;Τι σχεση εχει με το σημερα;
        Οπως και να εχει εδω ειναι το θεμα για το υγραεριο και ειμαστε

        Ο.Κ. Απλώς ήθελα να προβληματηστείτε με τις αλλαγές των τιμών των καυσίμων, που η μόνη τους λογική εξήγηση έιναι το πώς θα βγάλει το κράτος λεφτά. Έτσι και τώρα έπειτα από τα χαμένα έσοδα των αυτ/των που από βενζίνη το γύρισαν σε υγραέριο, θα αυξηθεί ο φόρος του. Τώρα η τιμή του diesel είναι ΣΚΟΠΙΜΩΣ χαμηλή. Έιναι βέβαιο ότι όπως και πριν από 5 χρόνια θα φτάσει την αμόλυβδη.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vagos333 last edited by

          φίλε μου jim4 δεν είναι κακό να αναθεωρήσεις τις απόψεις σου στην τρέχουσα πραγματικότητα.
          Αυτή είναι η αλήθεια πριν 2-3 χρόνια πιστεύαμε οι περισσότεροι πως η λαδιερα σώζει το μοτέρ.
          Σήμερα ξέρουμε ότι αν το σύστημα δε είναι αντίστοιχης τεχνολογίας με το αυτοκίνητο δε είναι σωστά τοποθετημένο και κυρίως ρυθμισμένο δεν σε σώζει τίποτα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            m-evius last edited by

            Ο χρήστης vagos333 έγραψε:
            φίλε μου jim4 δεν είναι κακό να αναθεωρήσεις τις απόψεις σου στην τρέχουσα πραγματικότητα.
            Αυτή είναι η αλήθεια πριν 2-3 χρόνια πιστεύαμε οι περισσότεροι πως η λαδιερα σώζει το μοτέρ.
            Σήμερα ξέρουμε ότι αν το σύστημα δε είναι αντίστοιχης τεχνολογίας με το αυτοκίνητο δε είναι σωστά τοποθετημένο και κυρίως ρυθμισμένο δεν σε σώζει τίποτα.

            Φίλε vaggo το θέμα είναι ότι όταν τα γραφε ο Βατσός, ο Αστέρης και οι λοποί εδω μέσα και κάποιοι (για τους δικούς τους λόγους) μηχανικοί αυτοκινήτων - εγκαταστάτες (γνωστες δηλαδή όχι απλοί οδηγοί που παραπληροφορήθηκαν ή δεν ήξεραν) εγραφαν εκθέσεις ιδεων υπερ της λαδιέρας......εγω δεν το θεωρω τυχαίο ούτε πολλοι άλλοι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vagos333 last edited by

              Ο χρήστης m@evius έγραψε:

              φίλε μου jim4 δεν είναι κακό να αναθεωρήσεις τις απόψεις σου στην τρέχουσα πραγματικότητα.
              Αυτή είναι η αλήθεια πριν 2-3 χρόνια πιστεύαμε οι περισσότεροι πως η λαδιερα σώζει το μοτέρ.
              Σήμερα ξέρουμε ότι αν το σύστημα δε είναι αντίστοιχης τεχνολογίας με το αυτοκίνητο δε είναι σωστά τοποθετημένο και κυρίως ρυθμισμένο δεν σε σώζει τίποτα.

              Φίλε vaggo το θέμα είναι ότι όταν τα γραφε ο Βατσός, ο Αστέρης και οι λοποί εδω μέσα και κάποιοι (για τους δικούς τους λόγους) μηχανικοί αυτοκινήτων - εγκαταστάτες (γνωστες δηλαδή όχι απλοί οδηγοί που παραπληροφορήθηκαν ή δεν ήξεραν) εγραφαν εκθέσεις ιδεων υπερ της λαδιέρας......εγω δεν το θεωρω τυχαίο ούτε πολλοι άλλοι.

              Όταν ξεκίνησε το lpg να έχει ενδιαφέρον ,τέλος του 2009 και αρχές του 2010 τότε την 'γνώση' την κατείχαν και την διέδιδαν 2-3 εταιρίες στην Θεσσαλονίκη 5-6 στην Αθήνα και 2-3 στην ηπειρωτική Ελλάδα, ένας από αυτούς και ο Βάτσος στο Βόλο που τον γνωρίζω και προσωπικά.

              Έτσι αν ήθελες να μάθεις κάτι για το lpg έπρεπε να περάσεις από αυτούς.
              Έτσι και εγώ μπήκα σε αρκετά από αυτά τα μαγαζιά.

              Με τη καθημερινή μου ενασχόληση από τότε έως σήμερα έχοντας καθημερινή επαφή με 5 εγκαταστατες και δει (ασχοληθεί ) πάνω από 300 εγκαταστάσεις (σε διαφορετικά μαγαζιά) έχω να σου πω.

              ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΝΕΟ ΓΙΑ ΤΟ LPG

              Όσο με τις γνώσεις που ξεκίνησα τις έχω αναθεωρήσει τουλάχιστον κατά 50%
              Όσο για αυτούς του ανθρώπους δεν δέχομαι ότι υπάρχει δόλος.
              Αν υπάρχει κάτι είναι από τους εμπόρους , πίσω από αυτούς.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                m-evius last edited by

                Ο χρήστης vagos333 έγραψε:

                φίλε μου jim4 δεν είναι κακό να αναθεωρήσεις τις απόψεις σου στην τρέχουσα πραγματικότητα.
                Αυτή είναι η αλήθεια πριν 2-3 χρόνια πιστεύαμε οι περισσότεροι πως η λαδιερα σώζει το μοτέρ.
                Σήμερα ξέρουμε ότι αν το σύστημα δε είναι αντίστοιχης τεχνολογίας με το αυτοκίνητο δε είναι σωστά τοποθετημένο και κυρίως ρυθμισμένο δεν σε σώζει τίποτα.

                Φίλε vaggo το θέμα είναι ότι όταν τα γραφε ο Βατσός, ο Αστέρης και οι λοποί εδω μέσα και κάποιοι (για τους δικούς τους λόγους) μηχανικοί αυτοκινήτων - εγκαταστάτες (γνωστες δηλαδή όχι απλοί οδηγοί που παραπληροφορήθηκαν ή δεν ήξεραν) εγραφαν εκθέσεις ιδεων υπερ της λαδιέρας......εγω δεν το θεωρω τυχαίο ούτε πολλοι άλλοι.

                Όταν ξεκίνησε το lpg να έχει ενδιαφέρον ,τέλος του 2009 και αρχές του 2010 τότε την 'γνώση' την κατείχαν και την διέδιδαν 2-3 εταιρίες στην Θεσσαλονίκη 5-6 στην Αθήνα και 2-3 στην ηπειρωτική Ελλάδα, ένας από αυτούς και ο Βάτσος στο Βόλο που τον γνωρίζω και προσωπικά.

                Έτσι αν ήθελες να μάθεις κάτι για το lpg έπρεπε να περάσεις από αυτούς.
                Έτσι και εγώ μπήκα σε αρκετά από αυτά τα μαγαζιά.

                Με τη καθημερινή μου ενασχόληση από τότε έως σήμερα έχοντας καθημερινή επαφή με 5 εγκαταστατες και δει (ασχοληθεί ) πάνω από 300 εγκαταστάσεις (σε διαφορετικά μαγαζιά) έχω να σου πω.

                ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΝΕΟ ΓΙΑ ΤΟ LPG

                Όσο με τις γνώσεις που ξεκίνησα τις έχω αναθεωρήσει τουλάχιστον κατά 50%
                Όσο για αυτούς του ανθρώπους δεν δέχομαι ότι υπάρχει δόλος.
                Αν υπάρχει κάτι είναι από τους εμπόρους , πίσω από αυτούς.

                Δηλαδη οταν ο Βατσος φωναζε εδω μεσα οτι η λαδιερα ειναι παπατζα και του λεγανε μερικοι που απο μονοι τους δηλωναν μηχανικοι αυτοκινητων οτι ειναι απαραιτητη το λεγανε απο αγνοια;;;......θα διαφωνησω.
                Για παραδειγμα θα σου πω αυτο. Στο corsa της συζυγου μου φοραω prins. Η prins (απο τις καλες εταιριες) πλασαρει παντα την λαδιερα της jmi (θυγατρικη της prins η ανοικουν στον ιδιο ομιλο παντως συνδεδεμενες σαν εταιριες). Αφου λοιπον την πλασσαρει η εταιρια (για ευνοητους λογους) ο συνεργαζομενος εγκαταστατης την πλασαρει και αυτος....ανεξαρτητα αν συμφωνει η διαφωνει. Εγω προσωπικα ζητησα συγκεκριμενα να μην μου βαλλουν λογω του οτι γνωριζω παροτι μου την πλασσαραν. Αρα οι εταιριες εχουν συμφερον και οι συνεργαζομενοι εγκαταστατες ακολουθουν...............για ευνοητους λογους................και οχι απο......αγνοια.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gakost last edited by

                  ξέρεις τι γίνεται όμως, η συγκεκριμμένη εταιρεία σου προτείνει ένα προϊόν σχεδιασμένο από αυτήν το οποίο χρησιμοποιεί συγκεριμένο αναλώσιμο (το υγρό εννοώ) κι εκεί το δέχομαι. Το να βάζεις ένα εξάρτημα τρίτου κατασκευαστή που δεν ξέρεις αν δουλεύει και πως δουλεύει με ένα υγρό που δεν ξέρεις καν τι είναι και τι πραγματικά κάνει και χωρίς καμία προδιαγραφή και ο καθένας να αγοράζει ότι μαγικό ζωμό θέλει, εκεί δεν θα το έβαζα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    thanasiss1969 last edited by

                    +1000000
                    Όταν ξεκίνησε το lpg να έχει ενδιαφέρον ,τέλος του 2009 και αρχές του 2010 τότε την 'γνώση' την κατείχαν και την διέδιδαν 2-3 εταιρίες στην Θεσσαλονίκη 5-6 στην Αθήνα και 2-3 στην ηπειρωτική Ελλάδα, ένας από αυτούς και ο Βάτσος στο Βόλο που τον γνωρίζω και προσωπικά.

                    Έτσι αν ήθελες να μάθεις κάτι για το lpg έπρεπε να περάσεις από αυτούς.
                    Έτσι και εγώ μπήκα σε αρκετά από αυτά τα μαγαζιά.

                    Με τη καθημερινή μου ενασχόληση από τότε έως σήμερα έχοντας καθημερινή επαφή με 5 εγκαταστατες και δει (ασχοληθεί ) πάνω από 300 εγκαταστάσεις (σε διαφορετικά μαγαζιά) έχω να σου πω.

                    ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΝΕΟ ΓΙΑ ΤΟ LPG

                    Όσο με τις γνώσεις που ξεκίνησα τις έχω αναθεωρήσει τουλάχιστον κατά 50%
                    Όσο για αυτούς του ανθρώπους δεν δέχομαι ότι υπάρχει δόλος.
                    Αν υπάρχει κάτι είναι από τους εμπόρους , πίσω από αυτούς.[/quote]

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      m-evius last edited by

                      Ο χρήστης gakost έγραψε:
                      ξέρεις τι γίνεται όμως, η συγκεκριμμένη εταιρεία σου προτείνει ένα προϊόν σχεδιασμένο από αυτήν το οποίο χρησιμοποιεί συγκεριμένο αναλώσιμο (το υγρό εννοώ) κι εκεί το δέχομαι. Το να βάζεις ένα εξάρτημα τρίτου κατασκευαστή που δεν ξέρεις αν δουλεύει και πως δουλεύει με ένα υγρό που δεν ξέρεις καν τι είναι και τι πραγματικά κάνει και χωρίς καμία προδιαγραφή και ο καθένας να αγοράζει ότι μαγικό ζωμό θέλει, εκεί δεν θα το έβαζα.

                      Ακριβως εκει ειναι ασχετοσυνη η κερδος. Απλως εβαλα ενα παραδειγμα κοινου συμφεροντος εταιριας - εγκαταστατη. Ο κανονας ομως ειναι το παραδειγμα σου δυστυχως.............

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        m-evius last edited by

                        Ουπς!! Διπλο ποστ.......

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          alexeft last edited by

                          Τι αποδείξεις έχουμε αν δουλεύει ή δε δουλεύει η λαδιέρα ρε παιδιά; Έχασα κάτι;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gakost last edited by

                            Αυτό λέμε ότι κανένας δεν ξέρει και δεν μπορεί να σου πει σίγουρα εκτός από την prins (από όσο ξέρω) που στην δίνει σαν μέρος του κιτ και έχει το δικό της αναλώσιμο. Όλα τα άλλα είναι τι λίγο 'τι μου λες τι σου λέω' εκτός και αν κάποιος έχει δει προδιαγραφές και από την συσκευή και από το αναλώσιμο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              johnkyr last edited by

                              Ο χρήστης gregory1984 έγραψε:

                              Για την τιμή του diesel ενημερωτικά σας λέω ότι το 2007 ήταν πιο πάνω από την αμόλυβδη. Τότε ήμουν μεταξύ του Α4 1.6 και Α4 1.9 Τdi. Διαφορά τιμής 6000 €. Παρακολουθούσα τις τιμές τότε και το diesel ήταν ελαφρώς πιο πάνω.
                              Ερώτηση: Όταν για ένα καύσιμο υπάρχει πολύ απόθεμα αφού η κατανάλωση του έχει μειωθεί, δεν είναι επόμενο να πέσει και η τιμή του? Αντιθέτως, όταν για ένα καύσιμο αυξάνεται η ζήτησή του, δεν θα αυξηθεί και η τιμή του?

                              Πριν 5 χρονια τι να λεει;Τι σχεση εχει με το σημερα;
                              Οπως και να εχει εδω ειναι το θεμα για το υγραεριο και ειμαστε

                              Ο.Κ. Απλώς ήθελα να προβληματηστείτε με τις αλλαγές των τιμών των καυσίμων, που η μόνη τους λογική εξήγηση έιναι το πώς θα βγάλει το κράτος λεφτά. Έτσι και τώρα έπειτα από τα χαμένα έσοδα των αυτ/των που από βενζίνη το γύρισαν σε υγραέριο, θα αυξηθεί ο φόρος του. Τώρα η τιμή του diesel είναι ΣΚΟΠΙΜΩΣ χαμηλή. Έιναι βέβαιο ότι όπως και πριν από 5 χρόνια θα φτάσει την αμόλυβδη.

                              μέχρι το 2020 οι φόροι στην ΕΕ για Βενζίνη θα μένουν σταθεροί
                              και θα αυξάνονται του πετρελαίου και του αερίου

                              προφανώς την ιστορία με το diesel, την βλέπω σαν μια κίνηση προστατευτισμού
                              της ευρωπαϊκής αυτοκ/νιας σε σχέση με την ιαπωνική υβριδική.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                jim4 last edited by

                                Ο χρήστης alexeft έγραψε:
                                Τι αποδείξεις έχουμε αν δουλεύει ή δε δουλεύει η λαδιέρα ρε παιδιά; Έχασα κάτι;

                                δέν έχουμε και πολλές αποδείξεις νομίζω.εγώ απο την πλευρά μου δέν πρόκειται να πείσω κανέναν να βάλει ή να μην βάλει μιάς και δέν είμαι μέσα στις βαλβίδες να ξέρω τι απαγωγή θερμότητας μπορεί να επιτύχει η λαδιέρα.αυτό που μπορώ να πώ με βεβαιότητα είναι ότι ξέρω citroen xsara picasso που έκανε 260.000 χλμ με χρήση υγραερίου χωρίς ζημιά και ξέρω και jimny φίλου μου που στις 100.000 χλμ έκαψε 2 φορές βαλβίδες με σύστημα τοποθετημένο στην Βουλγαρία.του άναβε το check,το αμάξι σερνόταν και θεωρούσε οτι έφταιγε η λαδιέρα που δέν είχε βάλει την 1η φορά.λοιπόν έβαλε την λαδιέρα και ξανάκαψε βαλβίδες.το συμπέρασμα που βγάζω εγώ σαν μουσικός και όχι σαν εγκαταστάτης είναι ότι πρωτίστως φταίει η ρύθμιση και/ή το σύστημα και όχι η λαδιέρα και εδώ συμφωνούμε και οι πιο πολλοί.ο καθένας παίρνει την απόφασή του απο κεί και πέρα.στο δικό μου σύστημα η εταιρία δέν πρότεινε λαδιέρα και έτσι δέν έβαλα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  giorgos3924 last edited by

                                  εδω και 6 μηνες εχω βάλει στο αυτοκίνητο μου υγραεριο.
                                  το κιτ είναι brc χωρίς λαδερά και το αυτοκίνητο hyundai accent 2005 86hp 1341cc
                                  απο την πρώτη βδομάδα αντιμετοπιζω προβλήματα στην κρυα εκκίνηση καθε πρωί μπουκώνει και ρεταρει για λίγα δευτερόλεπτα. Μόλις ζεσταθεί λιγο ολα καλα και ειδικά αν μπει το υγραεριο πηγαίνει μια χαρά! αλλα πριν απο αυτον έχει μεγαλες δυσκολιες.
                                  εχω ποσταρει και ενα θέμα εδω
                                  www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=52342

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    gregory1984 last edited by

                                    Ξέρει κανείς να μας πει αν τα υγραεριοκινητα μπορούν να μετραπουν σε φυσικού αερίο (CNG).
                                    Λέγεται ότι θα επεκταθεί μεχρι τελους του 2012, 15 πρατηρια στον αξονα Αθηνα-Θεσ/νικη κι αλλού.
                                    Και πόσο πάει άραγε η μετατροπή ενός βενζινοκινητου?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      asteris last edited by

                                      Ο χρήστης giorgos3924 έγραψε:
                                      εδω και 6 μηνες εχω βάλει στο αυτοκίνητο μου υγραεριο.
                                      το κιτ είναι brc χωρίς λαδερά και το αυτοκίνητο hyundai accent 2005 86hp 1341cc
                                      απο την πρώτη βδομάδα αντιμετοπιζω προβλήματα στην κρυα εκκίνηση καθε πρωί μπουκώνει και ρεταρει για λίγα δευτερόλεπτα. Μόλις ζεσταθεί λιγο ολα καλα και ειδικά αν μπει το υγραεριο πηγαίνει μια χαρά! αλλα πριν απο αυτον έχει μεγαλες δυσκολιες.
                                      εχω ποσταρει και ενα θέμα εδω
                                      www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=52342

                                      Έχεις άλλ'αντ'άλλων χάρτη στο υγραέριο, που ανάγκασε τον μαμά εγκέφαλο να ρυθμιστεί σωστά πάνω σε αυτόν και να είναι αλλού στις ρυθμίσεις της βενζίνης. Να πας να στο ρυθμίσουν ξανά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vagos333 last edited by

                                        Ο χρήστης gregory1984 έγραψε:
                                        Ξέρει κανείς να μας πει αν τα υγραεριοκινητα μπορούν να μετραπουν σε φυσικού αερίο (CNG).
                                        Λέγεται ότι θα επεκταθεί μεχρι τελους του 2012, 15 πρατηρια στον αξονα Αθηνα-Θεσ/νικη κι αλλού.
                                        Και πόσο πάει άραγε η μετατροπή ενός βενζινοκινητου?

                                        Καλά αυτό το λένε εδώ και 3 χρόνια μην το δένεις και κόμπο ότι θα το κάνουν.

                                        Χρειάζεσαι σίγουρα στόμιο πλήρωσης και πόλυ πιθανών αλλαγή θέσης.
                                        Δεξαμενή (εδώ μπαίνει μόνο κυλινδος & μεγαλύτερη του lpg)
                                        Πολυβαλβιδα -σωληνώσεις @ Υποβιβαστη πίεσης (πνεύμονα)

                                        Πιθανόν να μην χρειάζεσαι (ανάλογα το σύστημα )
                                        Εγκέφαλο- και ότι είναι μετά τον υποβιβαστη πίεσης (σωληνώσεις -φίλτρο -μπεκ -ακροφυσια-ΜΑΠ)

                                        Όσο για την μετατροπή
                                        Τα συστήματα CNG είναι λίγο πιο ακριβά από τα αντίστοιχα LPG
                                        Μισό σύστημα -μισή δουλειά -μισή τιμή (που δε πάει έτσι )

                                        ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ ΜΗΔΕΝ
                                        Η τιμή ανά χιλιόμετρο αυτή τη στιγμή είναι περίπου η ίδια με το LPG και το CNG έχει παράνομα 13% ΦΠΑ (σαν θέρμανσης) ακόμη ενώ το βάζεις στην κίνηση.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          gth last edited by

                                          Παιδιά τι γίνεται; Όταν η βενζίνη είχε 1,80 το υγραέριο είχε 0,80. Τώρα που η βενζίνη έχει 1,70 το υγραέριο πήγε 0,87. Οι άλλοι λένε ότι θα το φορολογήσουνε όσο και το πετρέλαιο.Προσπαθούνε όλοι τους, σώνει και καλά, να μας πείσουνε ότι λάθος κάναμε που δώσαμε το χιλιάρικο;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            edmond last edited by

                                            Ο χρήστης Gth έγραψε:
                                            Τώρα που η βενζίνη έχει 1,70

                                            by the way εχει πεσει κατω απο 1.6 (1.594 εχω δει)
                                            αυτα στην Αθηνα τουλαχιστον...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 542
                                            • 543
                                            • 544
                                            • 545
                                            • 546
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 544 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr