-
Το γνωστο διπλωματικο 'ναι μεν αλλα' το οποιο καλυπτει και το να βαλεις και το να μην βαλεις υγραέριο τυχαίο;;;;;;;;;;;;;;.......και καλύπτει φυσικά τον κωλο αυτον που σου το ειπε...................αλλα δεν ξερω αν του δινει κυρος και εμπιστοσυνη σαν 'μαστορα' που δεν παίρνει Ξ Ε Κ Α Θ Α Ρ Η θέση ΝΑΙ ή ΟΧΙ σε μια απλή ερωτηση............αλλα μιλαει με 'χρησμους' για να μην πω τιποτε άλλο. Οσο για την λαδιερα εχει μεινει κανα 2 δεκαετιες (μονο) πισω αν νομιζει οτι αυτα που τελειώνουν σε ........ελαια με πρώτο συνθετικό οτι ναναι θα σωσουν κατι. Αμηηηηηηην
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Για την τιμή του diesel ενημερωτικά σας λέω ότι το 2007 ήταν πιο πάνω από την αμόλυβδη. Τότε ήμουν μεταξύ του Α4 1.6 και Α4 1.9 Τdi. Διαφορά τιμής 6000 €. Παρακολουθούσα τις τιμές τότε και το diesel ήταν ελαφρώς πιο πάνω.
Ερώτηση: Όταν για ένα καύσιμο υπάρχει πολύ απόθεμα αφού η κατανάλωση του έχει μειωθεί, δεν είναι επόμενο να πέσει και η τιμή του? Αντιθέτως, όταν για ένα καύσιμο αυξάνεται η ζήτησή του, δεν θα αυξηθεί και η τιμή του?Πριν 5 χρονια τι να λεει;Τι σχεση εχει με το σημερα;
Οπως και να εχει εδω ειναι το θεμα για το υγραεριο και ειμαστεΟ.Κ. Απλώς ήθελα να προβληματηστείτε με τις αλλαγές των τιμών των καυσίμων, που η μόνη τους λογική εξήγηση έιναι το πώς θα βγάλει το κράτος λεφτά. Έτσι και τώρα έπειτα από τα χαμένα έσοδα των αυτ/των που από βενζίνη το γύρισαν σε υγραέριο, θα αυξηθεί ο φόρος του. Τώρα η τιμή του diesel είναι ΣΚΟΠΙΜΩΣ χαμηλή. Έιναι βέβαιο ότι όπως και πριν από 5 χρόνια θα φτάσει την αμόλυβδη.
-
φίλε μου jim4 δεν είναι κακό να αναθεωρήσεις τις απόψεις σου στην τρέχουσα πραγματικότητα.
Αυτή είναι η αλήθεια πριν 2-3 χρόνια πιστεύαμε οι περισσότεροι πως η λαδιερα σώζει το μοτέρ.
Σήμερα ξέρουμε ότι αν το σύστημα δε είναι αντίστοιχης τεχνολογίας με το αυτοκίνητο δε είναι σωστά τοποθετημένο και κυρίως ρυθμισμένο δεν σε σώζει τίποτα. -
Ο χρήστης vagos333 έγραψε:
φίλε μου jim4 δεν είναι κακό να αναθεωρήσεις τις απόψεις σου στην τρέχουσα πραγματικότητα.
Αυτή είναι η αλήθεια πριν 2-3 χρόνια πιστεύαμε οι περισσότεροι πως η λαδιερα σώζει το μοτέρ.
Σήμερα ξέρουμε ότι αν το σύστημα δε είναι αντίστοιχης τεχνολογίας με το αυτοκίνητο δε είναι σωστά τοποθετημένο και κυρίως ρυθμισμένο δεν σε σώζει τίποτα.Φίλε vaggo το θέμα είναι ότι όταν τα γραφε ο Βατσός, ο Αστέρης και οι λοποί εδω μέσα και κάποιοι (για τους δικούς τους λόγους) μηχανικοί αυτοκινήτων - εγκαταστάτες (γνωστες δηλαδή όχι απλοί οδηγοί που παραπληροφορήθηκαν ή δεν ήξεραν) εγραφαν εκθέσεις ιδεων υπερ της λαδιέρας......εγω δεν το θεωρω τυχαίο ούτε πολλοι άλλοι.
-
Ο χρήστης m@evius έγραψε:
φίλε μου jim4 δεν είναι κακό να αναθεωρήσεις τις απόψεις σου στην τρέχουσα πραγματικότητα.
Αυτή είναι η αλήθεια πριν 2-3 χρόνια πιστεύαμε οι περισσότεροι πως η λαδιερα σώζει το μοτέρ.
Σήμερα ξέρουμε ότι αν το σύστημα δε είναι αντίστοιχης τεχνολογίας με το αυτοκίνητο δε είναι σωστά τοποθετημένο και κυρίως ρυθμισμένο δεν σε σώζει τίποτα.Φίλε vaggo το θέμα είναι ότι όταν τα γραφε ο Βατσός, ο Αστέρης και οι λοποί εδω μέσα και κάποιοι (για τους δικούς τους λόγους) μηχανικοί αυτοκινήτων - εγκαταστάτες (γνωστες δηλαδή όχι απλοί οδηγοί που παραπληροφορήθηκαν ή δεν ήξεραν) εγραφαν εκθέσεις ιδεων υπερ της λαδιέρας......εγω δεν το θεωρω τυχαίο ούτε πολλοι άλλοι.
Όταν ξεκίνησε το lpg να έχει ενδιαφέρον ,τέλος του 2009 και αρχές του 2010 τότε την 'γνώση' την κατείχαν και την διέδιδαν 2-3 εταιρίες στην Θεσσαλονίκη 5-6 στην Αθήνα και 2-3 στην ηπειρωτική Ελλάδα, ένας από αυτούς και ο Βάτσος στο Βόλο που τον γνωρίζω και προσωπικά.
Έτσι αν ήθελες να μάθεις κάτι για το lpg έπρεπε να περάσεις από αυτούς.
Έτσι και εγώ μπήκα σε αρκετά από αυτά τα μαγαζιά.Με τη καθημερινή μου ενασχόληση από τότε έως σήμερα έχοντας καθημερινή επαφή με 5 εγκαταστατες και δει (ασχοληθεί ) πάνω από 300 εγκαταστάσεις (σε διαφορετικά μαγαζιά) έχω να σου πω.
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΝΕΟ ΓΙΑ ΤΟ LPG
Όσο με τις γνώσεις που ξεκίνησα τις έχω αναθεωρήσει τουλάχιστον κατά 50%
Όσο για αυτούς του ανθρώπους δεν δέχομαι ότι υπάρχει δόλος.
Αν υπάρχει κάτι είναι από τους εμπόρους , πίσω από αυτούς. -
Ο χρήστης vagos333 έγραψε:
φίλε μου jim4 δεν είναι κακό να αναθεωρήσεις τις απόψεις σου στην τρέχουσα πραγματικότητα.
Αυτή είναι η αλήθεια πριν 2-3 χρόνια πιστεύαμε οι περισσότεροι πως η λαδιερα σώζει το μοτέρ.
Σήμερα ξέρουμε ότι αν το σύστημα δε είναι αντίστοιχης τεχνολογίας με το αυτοκίνητο δε είναι σωστά τοποθετημένο και κυρίως ρυθμισμένο δεν σε σώζει τίποτα.Φίλε vaggo το θέμα είναι ότι όταν τα γραφε ο Βατσός, ο Αστέρης και οι λοποί εδω μέσα και κάποιοι (για τους δικούς τους λόγους) μηχανικοί αυτοκινήτων - εγκαταστάτες (γνωστες δηλαδή όχι απλοί οδηγοί που παραπληροφορήθηκαν ή δεν ήξεραν) εγραφαν εκθέσεις ιδεων υπερ της λαδιέρας......εγω δεν το θεωρω τυχαίο ούτε πολλοι άλλοι.
Όταν ξεκίνησε το lpg να έχει ενδιαφέρον ,τέλος του 2009 και αρχές του 2010 τότε την 'γνώση' την κατείχαν και την διέδιδαν 2-3 εταιρίες στην Θεσσαλονίκη 5-6 στην Αθήνα και 2-3 στην ηπειρωτική Ελλάδα, ένας από αυτούς και ο Βάτσος στο Βόλο που τον γνωρίζω και προσωπικά.
Έτσι αν ήθελες να μάθεις κάτι για το lpg έπρεπε να περάσεις από αυτούς.
Έτσι και εγώ μπήκα σε αρκετά από αυτά τα μαγαζιά.Με τη καθημερινή μου ενασχόληση από τότε έως σήμερα έχοντας καθημερινή επαφή με 5 εγκαταστατες και δει (ασχοληθεί ) πάνω από 300 εγκαταστάσεις (σε διαφορετικά μαγαζιά) έχω να σου πω.
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΝΕΟ ΓΙΑ ΤΟ LPG
Όσο με τις γνώσεις που ξεκίνησα τις έχω αναθεωρήσει τουλάχιστον κατά 50%
Όσο για αυτούς του ανθρώπους δεν δέχομαι ότι υπάρχει δόλος.
Αν υπάρχει κάτι είναι από τους εμπόρους , πίσω από αυτούς.Δηλαδη οταν ο Βατσος φωναζε εδω μεσα οτι η λαδιερα ειναι παπατζα και του λεγανε μερικοι που απο μονοι τους δηλωναν μηχανικοι αυτοκινητων οτι ειναι απαραιτητη το λεγανε απο αγνοια;;;......θα διαφωνησω.
Για παραδειγμα θα σου πω αυτο. Στο corsa της συζυγου μου φοραω prins. Η prins (απο τις καλες εταιριες) πλασαρει παντα την λαδιερα της jmi (θυγατρικη της prins η ανοικουν στον ιδιο ομιλο παντως συνδεδεμενες σαν εταιριες). Αφου λοιπον την πλασσαρει η εταιρια (για ευνοητους λογους) ο συνεργαζομενος εγκαταστατης την πλασαρει και αυτος....ανεξαρτητα αν συμφωνει η διαφωνει. Εγω προσωπικα ζητησα συγκεκριμενα να μην μου βαλλουν λογω του οτι γνωριζω παροτι μου την πλασσαραν. Αρα οι εταιριες εχουν συμφερον και οι συνεργαζομενοι εγκαταστατες ακολουθουν...............για ευνοητους λογους................και οχι απο......αγνοια. -
ξέρεις τι γίνεται όμως, η συγκεκριμμένη εταιρεία σου προτείνει ένα προϊόν σχεδιασμένο από αυτήν το οποίο χρησιμοποιεί συγκεριμένο αναλώσιμο (το υγρό εννοώ) κι εκεί το δέχομαι. Το να βάζεις ένα εξάρτημα τρίτου κατασκευαστή που δεν ξέρεις αν δουλεύει και πως δουλεύει με ένα υγρό που δεν ξέρεις καν τι είναι και τι πραγματικά κάνει και χωρίς καμία προδιαγραφή και ο καθένας να αγοράζει ότι μαγικό ζωμό θέλει, εκεί δεν θα το έβαζα.
-
+1000000
Όταν ξεκίνησε το lpg να έχει ενδιαφέρον ,τέλος του 2009 και αρχές του 2010 τότε την 'γνώση' την κατείχαν και την διέδιδαν 2-3 εταιρίες στην Θεσσαλονίκη 5-6 στην Αθήνα και 2-3 στην ηπειρωτική Ελλάδα, ένας από αυτούς και ο Βάτσος στο Βόλο που τον γνωρίζω και προσωπικά.Έτσι αν ήθελες να μάθεις κάτι για το lpg έπρεπε να περάσεις από αυτούς.
Έτσι και εγώ μπήκα σε αρκετά από αυτά τα μαγαζιά.Με τη καθημερινή μου ενασχόληση από τότε έως σήμερα έχοντας καθημερινή επαφή με 5 εγκαταστατες και δει (ασχοληθεί ) πάνω από 300 εγκαταστάσεις (σε διαφορετικά μαγαζιά) έχω να σου πω.
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΝΕΟ ΓΙΑ ΤΟ LPG
Όσο με τις γνώσεις που ξεκίνησα τις έχω αναθεωρήσει τουλάχιστον κατά 50%
Όσο για αυτούς του ανθρώπους δεν δέχομαι ότι υπάρχει δόλος.
Αν υπάρχει κάτι είναι από τους εμπόρους , πίσω από αυτούς.[/quote] -
Ο χρήστης gakost έγραψε:
ξέρεις τι γίνεται όμως, η συγκεκριμμένη εταιρεία σου προτείνει ένα προϊόν σχεδιασμένο από αυτήν το οποίο χρησιμοποιεί συγκεριμένο αναλώσιμο (το υγρό εννοώ) κι εκεί το δέχομαι. Το να βάζεις ένα εξάρτημα τρίτου κατασκευαστή που δεν ξέρεις αν δουλεύει και πως δουλεύει με ένα υγρό που δεν ξέρεις καν τι είναι και τι πραγματικά κάνει και χωρίς καμία προδιαγραφή και ο καθένας να αγοράζει ότι μαγικό ζωμό θέλει, εκεί δεν θα το έβαζα.Ακριβως εκει ειναι ασχετοσυνη η κερδος. Απλως εβαλα ενα παραδειγμα κοινου συμφεροντος εταιριας - εγκαταστατη. Ο κανονας ομως ειναι το παραδειγμα σου δυστυχως.............
-
Ουπς!! Διπλο ποστ.......
-
Τι αποδείξεις έχουμε αν δουλεύει ή δε δουλεύει η λαδιέρα ρε παιδιά; Έχασα κάτι;
-
Αυτό λέμε ότι κανένας δεν ξέρει και δεν μπορεί να σου πει σίγουρα εκτός από την prins (από όσο ξέρω) που στην δίνει σαν μέρος του κιτ και έχει το δικό της αναλώσιμο. Όλα τα άλλα είναι τι λίγο 'τι μου λες τι σου λέω' εκτός και αν κάποιος έχει δει προδιαγραφές και από την συσκευή και από το αναλώσιμο.
-
Ο χρήστης gregory1984 έγραψε:
Για την τιμή του diesel ενημερωτικά σας λέω ότι το 2007 ήταν πιο πάνω από την αμόλυβδη. Τότε ήμουν μεταξύ του Α4 1.6 και Α4 1.9 Τdi. Διαφορά τιμής 6000 €. Παρακολουθούσα τις τιμές τότε και το diesel ήταν ελαφρώς πιο πάνω.
Ερώτηση: Όταν για ένα καύσιμο υπάρχει πολύ απόθεμα αφού η κατανάλωση του έχει μειωθεί, δεν είναι επόμενο να πέσει και η τιμή του? Αντιθέτως, όταν για ένα καύσιμο αυξάνεται η ζήτησή του, δεν θα αυξηθεί και η τιμή του?Πριν 5 χρονια τι να λεει;Τι σχεση εχει με το σημερα;
Οπως και να εχει εδω ειναι το θεμα για το υγραεριο και ειμαστεΟ.Κ. Απλώς ήθελα να προβληματηστείτε με τις αλλαγές των τιμών των καυσίμων, που η μόνη τους λογική εξήγηση έιναι το πώς θα βγάλει το κράτος λεφτά. Έτσι και τώρα έπειτα από τα χαμένα έσοδα των αυτ/των που από βενζίνη το γύρισαν σε υγραέριο, θα αυξηθεί ο φόρος του. Τώρα η τιμή του diesel είναι ΣΚΟΠΙΜΩΣ χαμηλή. Έιναι βέβαιο ότι όπως και πριν από 5 χρόνια θα φτάσει την αμόλυβδη.
μέχρι το 2020 οι φόροι στην ΕΕ για Βενζίνη θα μένουν σταθεροί
και θα αυξάνονται του πετρελαίου και του αερίουπροφανώς την ιστορία με το diesel, την βλέπω σαν μια κίνηση προστατευτισμού
της ευρωπαϊκής αυτοκ/νιας σε σχέση με την ιαπωνική υβριδική. -
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Τι αποδείξεις έχουμε αν δουλεύει ή δε δουλεύει η λαδιέρα ρε παιδιά; Έχασα κάτι;δέν έχουμε και πολλές αποδείξεις νομίζω.εγώ απο την πλευρά μου δέν πρόκειται να πείσω κανέναν να βάλει ή να μην βάλει μιάς και δέν είμαι μέσα στις βαλβίδες να ξέρω τι απαγωγή θερμότητας μπορεί να επιτύχει η λαδιέρα.αυτό που μπορώ να πώ με βεβαιότητα είναι ότι ξέρω citroen xsara picasso που έκανε 260.000 χλμ με χρήση υγραερίου χωρίς ζημιά και ξέρω και jimny φίλου μου που στις 100.000 χλμ έκαψε 2 φορές βαλβίδες με σύστημα τοποθετημένο στην Βουλγαρία.του άναβε το check,το αμάξι σερνόταν και θεωρούσε οτι έφταιγε η λαδιέρα που δέν είχε βάλει την 1η φορά.λοιπόν έβαλε την λαδιέρα και ξανάκαψε βαλβίδες.το συμπέρασμα που βγάζω εγώ σαν μουσικός και όχι σαν εγκαταστάτης είναι ότι πρωτίστως φταίει η ρύθμιση και/ή το σύστημα και όχι η λαδιέρα και εδώ συμφωνούμε και οι πιο πολλοί.ο καθένας παίρνει την απόφασή του απο κεί και πέρα.στο δικό μου σύστημα η εταιρία δέν πρότεινε λαδιέρα και έτσι δέν έβαλα
-
εδω και 6 μηνες εχω βάλει στο αυτοκίνητο μου υγραεριο.
το κιτ είναι brc χωρίς λαδερά και το αυτοκίνητο hyundai accent 2005 86hp 1341cc
απο την πρώτη βδομάδα αντιμετοπιζω προβλήματα στην κρυα εκκίνηση καθε πρωί μπουκώνει και ρεταρει για λίγα δευτερόλεπτα. Μόλις ζεσταθεί λιγο ολα καλα και ειδικά αν μπει το υγραεριο πηγαίνει μια χαρά! αλλα πριν απο αυτον έχει μεγαλες δυσκολιες.
εχω ποσταρει και ενα θέμα εδω
www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=52342 -
Ξέρει κανείς να μας πει αν τα υγραεριοκινητα μπορούν να μετραπουν σε φυσικού αερίο (CNG).
Λέγεται ότι θα επεκταθεί μεχρι τελους του 2012, 15 πρατηρια στον αξονα Αθηνα-Θεσ/νικη κι αλλού.
Και πόσο πάει άραγε η μετατροπή ενός βενζινοκινητου? -
Ο χρήστης giorgos3924 έγραψε:
εδω και 6 μηνες εχω βάλει στο αυτοκίνητο μου υγραεριο.
το κιτ είναι brc χωρίς λαδερά και το αυτοκίνητο hyundai accent 2005 86hp 1341cc
απο την πρώτη βδομάδα αντιμετοπιζω προβλήματα στην κρυα εκκίνηση καθε πρωί μπουκώνει και ρεταρει για λίγα δευτερόλεπτα. Μόλις ζεσταθεί λιγο ολα καλα και ειδικά αν μπει το υγραεριο πηγαίνει μια χαρά! αλλα πριν απο αυτον έχει μεγαλες δυσκολιες.
εχω ποσταρει και ενα θέμα εδω
www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=52342Έχεις άλλ'αντ'άλλων χάρτη στο υγραέριο, που ανάγκασε τον μαμά εγκέφαλο να ρυθμιστεί σωστά πάνω σε αυτόν και να είναι αλλού στις ρυθμίσεις της βενζίνης. Να πας να στο ρυθμίσουν ξανά.
-
Ο χρήστης gregory1984 έγραψε:
Ξέρει κανείς να μας πει αν τα υγραεριοκινητα μπορούν να μετραπουν σε φυσικού αερίο (CNG).
Λέγεται ότι θα επεκταθεί μεχρι τελους του 2012, 15 πρατηρια στον αξονα Αθηνα-Θεσ/νικη κι αλλού.
Και πόσο πάει άραγε η μετατροπή ενός βενζινοκινητου?Καλά αυτό το λένε εδώ και 3 χρόνια μην το δένεις και κόμπο ότι θα το κάνουν.
Χρειάζεσαι σίγουρα στόμιο πλήρωσης και πόλυ πιθανών αλλαγή θέσης.
Δεξαμενή (εδώ μπαίνει μόνο κυλινδος & μεγαλύτερη του lpg)
Πολυβαλβιδα -σωληνώσεις @ Υποβιβαστη πίεσης (πνεύμονα)Πιθανόν να μην χρειάζεσαι (ανάλογα το σύστημα )
Εγκέφαλο- και ότι είναι μετά τον υποβιβαστη πίεσης (σωληνώσεις -φίλτρο -μπεκ -ακροφυσια-ΜΑΠ)Όσο για την μετατροπή
Τα συστήματα CNG είναι λίγο πιο ακριβά από τα αντίστοιχα LPG
Μισό σύστημα -μισή δουλειά -μισή τιμή (που δε πάει έτσι )ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ ΜΗΔΕΝ
Η τιμή ανά χιλιόμετρο αυτή τη στιγμή είναι περίπου η ίδια με το LPG και το CNG έχει παράνομα 13% ΦΠΑ (σαν θέρμανσης) ακόμη ενώ το βάζεις στην κίνηση. -
Παιδιά τι γίνεται; Όταν η βενζίνη είχε 1,80 το υγραέριο είχε 0,80. Τώρα που η βενζίνη έχει 1,70 το υγραέριο πήγε 0,87. Οι άλλοι λένε ότι θα το φορολογήσουνε όσο και το πετρέλαιο.Προσπαθούνε όλοι τους, σώνει και καλά, να μας πείσουνε ότι λάθος κάναμε που δώσαμε το χιλιάρικο;
-
Ο χρήστης Gth έγραψε:
Τώρα που η βενζίνη έχει 1,70by the way εχει πεσει κατω απο 1.6 (1.594 εχω δει)
αυτα στην Αθηνα τουλαχιστον...
Υγραεριοκίνηση!