Ο χρήστης asteris έγραψε:
Άμα έχει διαρροή από την πολλαπλή, γιατί δεν σβήνει και με την βενζίνα? Μήπως γενικώς είναι σεταρισμένο φτωχά στο ρελαντί?
οταν ειναι φτωχο στο ρελαντι δεν κραταει ποτε ρελαντι.ενω στη δικη μας περιπτωση καπου δουλευει και καπου οχι.
βεβαια ολα αυτα υποθετικα και απο μακρυα.θελει ψαξιμο.Δεν μιλάω να το πάμε 17:1, λέω μήπως είναι λίγο πιό κάτω από το στοιχειομετρικό και έχει χαμηλώσει η ροπή του εκεί, και είναι πλέον εύκολο να χάσει στροφές ο κινητήρας και να σβήσει. Το δικό μου μπορεί να δουλέψει με 15:1 ρελαντί, αλλά παρουσιάζει αυτά τα συμπτώματα, στο άφημα του γκαζιού καμιά φορά αδυνατεί να προλάβει να πιάσει τις στροφές ρελαντί και σβήνει. Στο 14.7 κρατάει ρελαντί κανονικά.
@Altus: Η ρύθμιση πρέπει να γίνεται μόνο στην περιοχή του ρελαντί κσι δεν πρέπει να ενοχλεί την κατανάλωση. Αν σε εσένα αλλάζει η κατανάλωση, κάτι μου λέει ότι ο δικός σου απλά ανεβάζει όλον τον χάρτη πιό ψηλά και έτσι καις παραπάνω...
Θα συμφωνήσω με τον προλαλησαντα...
Πιθανό να απαιτείται τροποποίηση του χάρτη στα χαμηλά.
Όσον αφορά τη διαρροή είναι πιθανή αιτία όμως όταν ισχύει έχει τα ίδια αποτελέσματα και σε βενζίνη.
Μπορεί επίσης, αν το πρόβλημα προέρχεται από την εγκατάσταση να το διορθώσει ψεκάζοντας βενζίνη κάτω από τις 800 στρ/λ
Λύση που δε με ικανοποιεί μεν αλλά είναι γρήγορη και ανέξοδη.
Φιλικά