Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    L
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 104
    • Best 0
    • Groups 0

    lpgnik

    @lpgnik

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    104
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Θεσσαλονίκη

    lpgnik Unfollow Follow

    Latest posts made by lpgnik

    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης asteris έγραψε:

      Άμα έχει διαρροή από την πολλαπλή, γιατί δεν σβήνει και με την βενζίνα? Μήπως γενικώς είναι σεταρισμένο φτωχά στο ρελαντί?

      οταν ειναι φτωχο στο ρελαντι δεν κραταει ποτε ρελαντι.ενω στη δικη μας περιπτωση καπου δουλευει και καπου οχι.
      βεβαια ολα αυτα υποθετικα και απο μακρυα.θελει ψαξιμο.

      Δεν μιλάω να το πάμε 17:1, λέω μήπως είναι λίγο πιό κάτω από το στοιχειομετρικό και έχει χαμηλώσει η ροπή του εκεί, και είναι πλέον εύκολο να χάσει στροφές ο κινητήρας και να σβήσει. Το δικό μου μπορεί να δουλέψει με 15:1 ρελαντί, αλλά παρουσιάζει αυτά τα συμπτώματα, στο άφημα του γκαζιού καμιά φορά αδυνατεί να προλάβει να πιάσει τις στροφές ρελαντί και σβήνει. Στο 14.7 κρατάει ρελαντί κανονικά.

      @Altus: Η ρύθμιση πρέπει να γίνεται μόνο στην περιοχή του ρελαντί κσι δεν πρέπει να ενοχλεί την κατανάλωση. Αν σε εσένα αλλάζει η κατανάλωση, κάτι μου λέει ότι ο δικός σου απλά ανεβάζει όλον τον χάρτη πιό ψηλά και έτσι καις παραπάνω...

      Θα συμφωνήσω με τον προλαλησαντα...
      Πιθανό να απαιτείται τροποποίηση του χάρτη στα χαμηλά.
      Όσον αφορά τη διαρροή είναι πιθανή αιτία όμως όταν ισχύει έχει τα ίδια αποτελέσματα και σε βενζίνη.
      Μπορεί επίσης, αν το πρόβλημα προέρχεται από την εγκατάσταση να το διορθώσει ψεκάζοντας βενζίνη κάτω από τις 800 στρ/λ
      Λύση που δε με ικανοποιεί μεν αλλά είναι γρήγορη και ανέξοδη.
      Φιλικά

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lpgnik
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      asteris επιμένεις σε πραγματα που εχεις αγνοια.... οκ ο καθενας με τις επιλογες του.
      Οσον αφορα τις ECU δεν είναι θεμα ταχυτητας αλλά θέμα διαχειρησης.
      Η εργοστασιακή είναι για βενζίνη ενώ η άλλη για υγραέριο....
      Σα να λέμε πως ο μαναβης ξέρει από καλό κρέας.! Δε συμαίνει πως δεν ξέρει καθόλου, απλά πως ο χασάπης όλο και κάτι παραπάνω ξέρει.
      Οσο για το σχόλιο περί διαπόμπευσης, τι να σου πω, εσυ βάλε σύστημα χωρίς, αφού όλα τα ξερεις!
      Αν γενικότερα θεωρείτε πως λέγοντας 'δύσκολες' λεξούλες που και ένα 8χρονο μπορεί να διαβασει στο νετ γίνεστε ειδήμονες, σας λέω πως αν δεν έχετε λερώσει τα βρακακια σας με γράσσο, καλύτερα να βουτάτε δύο φορές το δαχτυλάκι στο μυαλό πριν γράψετε γιατί πέρα από ρεζίλι τπτ άλλο δε γίνεστε....
      Η ειρωνία ίσως να σας κάνει να νιώθετε όμορφοι ψηλοί και μπρατσαράδες αλλά ο λαπάς ότι και να φορέσει λαπάς θα μείνει.
      Ωχ.... μαλλον είνια δύσκολα αυτα που εγραψα...... αλλά ας τα αφήσω καλύτερα, για όσους τα καταλάβουν....
      Καλή χρονιά!
      Υ.Γ. Δεν θα απαντήσω ξανά σε αυτό το θέμα.... με κούρασε....

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lpgnik
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης asteris έγραψε:
      Εσύ την ρυθμίζεις την άγραφη ECU, πως να ξέρει μόνη της τι να κάνει? Μπορείς να της πεις να αγνοεί τον λάμδα από τις 1000 στροφές, ή να τον διαβάζει μέχρι τον κόφτη. Στην μαμά ECU δεν μπορείς να πειράξεις τίποτα.

      Αν δε έχει πεντάβολτο, δεν τίθεται θέμα ρύθμισης, ο λάμδα κάνει κουμάντο παντού και στην μαμά ECU...

      Άγραφη ECU....
      Ακόμα και σε αυτές κάνεις upload το πρόγραμμα το οποίο και πάλι είναι από τον κατασκευαστή.
      Η επιμέρους ρύθμιση είναι η ίδια όπως και στις μη άγραφες.
      Όσον αφορά το θέμα 5ν ή όχι έχει αποδειχθεί ότι η σωστή εγκατάσταση επιφέρει τα βέλτιστα αποτελέσματα.
      Σε κάθε περίπτωση η δυνατότητα ελέγχου από την LPG ECU είναι προτιμότερη από την αντίστοιχη της βενζίνης.
      Δεν μπορεί, κάτι παραπάνω ξέρουν οι κατασκευαστές που δίνουν αυτές τις δυνατότητες

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lpgnik
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης asteris έγραψε:
      Ναι, αλλά οι αρχές διαχείρισης μίγματος όχι. Άμα αφήσεις τον μονόβολτο να αρχίσει τις διορθώσεις με τέρμα γκάζι, είτε βενζίνα, είτε υγραέριο, σκατά θα στα κάνει...

      Ναι αλλά αυτό το ξέρουν καλύτερα οι ECU.... σωστά?
      Τα περισσότερα οχήματα πλέον έχουν 5ν οπότε καταλήγουμε σε αυτό που είπα εξαρχής

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lpgnik
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης panban έγραψε:

      Καλημέρα και χρόνια πολλά.
      Θα ήθελα να απαντήσω σε δύο θεματάκια που τέθηκαν.

      1. Όσοι έχετε διαφορά κατανάλωσης που ξεπερνά το 10-15% καλό θα ήταν να τσεκάρετε ή να αντικαταστήσετε τον lamda.
      2. Όσον αφορά την Βουλγαρία τα συστήματα των 500 € είναι 3ης γενιάς για καρμπιρατέρ. Τα 4ης πάνε κοντά στα 800-900 και 5ης δεν έχουν. Όσον αφορά το κτεο μπορεί, αν είσαι τυχερός και το σύστημα που θα σου εγκαταστήσουν το φέρνει και Έλληνας αντιπρόσωπος και αυτός ο ίδιος δεχθεί να σου δώσει χαρτιά τότε το περνάς. Θα πρέπει όμως να φέρνει και τις ίδιες δεξαμενές ο ίδιος όμως προκειμένου να σου δώσει έγκριση και για τη δεξαμενή πράγμα που δυσκολεύει την κατάσταση. Άλλη λύση είναι η επικοινωνία με την κατασκευάστρια εταιρία ώστε να πάρεις από εκεί τα απαραίτητα έγγραφα, να τα μεταφράσεις ακολουθώντας τη διαδικασία που έκανε ο dti.
        Υ.Γ. Νομίζω πως τελικά, ακόμα και αν η κατανάλωση είναι 30% χαμηλότερη είναι ένα ποσοστό ικανό να δώσει σοβαρό κίνητρο για την εγκατάσταση. (προσωπική άποψη)

      Καλή χρονιά και πολλά και οικονομικά χιλιόμετρα.!

      1. Να τσεκάρουν τους λ, δηλαδή όλες οι αυτοκινητοβοιομηχανίες που παράγουν αυτοκίνητα με lpg και σαφώς δίνουν τυπικές καταναλώσεις πάνω από τα ποσοστά που αναφέρεις; Και αν όντως έχει πρόβλημα ο λ , δεν θα είχε αυξημένη κατανάλωση και στην βενζίνη; Καταναλώσεις κάτω του 10% αύξησης της κατανάλωσης lpg είναι λόγω φτωχών μιγμάτων που ίσως επιρεάζουν την αξιοπιστία των κινητήρων, πάντως η σημερινή τάση των αυτοκινητοβοιομηχανιών στα βενζινοκίνητα είναι όλο και πιό φτωχά μίγματα για μείωση κατανάλωσης και αύξηση επιδόσεων, προσωπικά το clio μου είναι στο 10%.
      2. 4ης γεννειας στην Βουλγαρία από 400-600 Ε, 5ής γεννειάς από 800Ε
        http://www.caravelgas.com/
        Και πίστεψέ με κανένας μας δεν θέλει να ακουμπίσει τον παρά του στους γείτονες, φτάνει να ρίξετε τις τιμές, μια βόλτα στην Δράμα,Σέρρες να κάνεις θα δεις ότι το 90% των μετατροπών έχει γίνει Βουλγαρία.
        Καλή χρονιά

      Θα έπρεπε να ξέρεις ότι το 'από' είναι η μεγάλη παγίδα....
      Όσο για τους λ, σε αντίθεση με τις ECU της βενζίνης η ECU του υγραερίου χρησιμοποιεί τον λ σε όλο το φάσμα λειτουργίας του κινητήρα, με αποτέλεσμα να παίζει σημαντικότερο ρόλο στο υγραέριο σε σχέση με τη βενζίνη.
      Για τα εργοστασιακά τι να πω...... οι εν Ελλάδι χρήστες λένε από μόνοι τους πως δεν ευσταθούν αυτές οι μετρήσεις... διαψευσέ τους!

      Lpgnik ενοεις closed loop συστημα γιατι απο οτι ξερω λ τα συστηματα δεν εχουν, παραμονο 1-2 λ αναλογα το αυτοκινητο.
      Σε εγκαταστατες που ρωτησα, δεν συνδεουν καποιον απο τους δυο αισθτηρες στην ecu του υγραεριου..

      Όπως σωστά το έθεσες....
      Έχουμε τρεις τύπους λοιπόν.
      Τα closed loop, τα obd και τα map.
      Τα 1α διαβάζουν τον λ απευθείας.
      Τα 2α μέσω obd
      και η 3η κατηγορία λειτουργεί μέσω map.
      Τα 2 πρώτα έχουν τη δυνατότητα να ρυθμίσουν το καύσιμο με αποτέλεσμα την βέλτιστη απόδοση και κατανάλωση ενώ το 3ο λειτουργεί με τυποποιημένο map ακολουθώντας απλά τον ψεκασμό της εργοστασιακής ecu.
      Στην 1η και 2η περίπτωση λογικά όπως καταλαβαίνετε ECU ειδικά σχεδιασμένες για τη διαχείριση του υγραερίου επιτυγχάνουν καλύτερα αποτελέσματα.
      Στην 3η απλά έχουμε μία στατική ρύθμιση πέρνοντας ως μέτρο τον ψεκασμό της βενζίνης.( Συχνά σε αυτά τα συστήματα οι εγκαταστάτες μην έχοντας άλλη λύση προκειμένου να λύσουν προβλήματα απόδοσης και λειτουργίας προσθέτουν ταυτόχρονο ψεκασμό βενζίνης.)
      Θα ήθελα να ρωτήσω πόσοι από εσάς έχετε συνδεδεμένο το σύστημά σας με το obd ή το λ?
      Θα πω ακόμα πως σε πολλές εγκαταστάσεις ενώ υπάρχει η δυνατότητα σύνδεσης με έναν από τους δύο τρόπους οι εγκαταστάτες δεν τα συνδέουν είτε λόγω άγνοιας είτε λόγω αδιαφορίας.
      Asteris τα καύσιμα διαφέρουν όπως και οι χαρτογραφήσεις.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lpgnik
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης 106S16 έγραψε:

      Καλημέρα και χρόνια πολλά.
      Θα ήθελα να απαντήσω σε δύο θεματάκια που τέθηκαν.

      1. Όσοι έχετε διαφορά κατανάλωσης που ξεπερνά το 10-15% καλό θα ήταν να τσεκάρετε ή να αντικαταστήσετε τον lamda.
      2. Όσον αφορά την Βουλγαρία τα συστήματα των 500 € είναι 3ης γενιάς για καρμπιρατέρ. Τα 4ης πάνε κοντά στα 800-900 και 5ης δεν έχουν. Όσον αφορά το κτεο μπορεί, αν είσαι τυχερός και το σύστημα που θα σου εγκαταστήσουν το φέρνει και Έλληνας αντιπρόσωπος και αυτός ο ίδιος δεχθεί να σου δώσει χαρτιά τότε το περνάς. Θα πρέπει όμως να φέρνει και τις ίδιες δεξαμενές ο ίδιος όμως προκειμένου να σου δώσει έγκριση και για τη δεξαμενή πράγμα που δυσκολεύει την κατάσταση. Άλλη λύση είναι η επικοινωνία με την κατασκευάστρια εταιρία ώστε να πάρεις από εκεί τα απαραίτητα έγγραφα, να τα μεταφράσεις ακολουθώντας τη διαδικασία που έκανε ο dti.
        Υ.Γ. Νομίζω πως τελικά, ακόμα και αν η κατανάλωση είναι 30% χαμηλότερη είναι ένα ποσοστό ικανό να δώσει σοβαρό κίνητρο για την εγκατάσταση. (προσωπική άποψη)

      Καλή χρονιά και πολλά και οικονομικά χιλιόμετρα.!

      1. Να τσεκάρουν τους λ, δηλαδή όλες οι αυτοκινητοβοιομηχανίες που παράγουν αυτοκίνητα με lpg και σαφώς δίνουν τυπικές καταναλώσεις πάνω από τα ποσοστά που αναφέρεις; Και αν όντως έχει πρόβλημα ο λ , δεν θα είχε αυξημένη κατανάλωση και στην βενζίνη; Καταναλώσεις κάτω του 10% αύξησης της κατανάλωσης lpg είναι λόγω φτωχών μιγμάτων που ίσως επιρεάζουν την αξιοπιστία των κινητήρων, πάντως η σημερινή τάση των αυτοκινητοβοιομηχανιών στα βενζινοκίνητα είναι όλο και πιό φτωχά μίγματα για μείωση κατανάλωσης και αύξηση επιδόσεων, προσωπικά το clio μου είναι στο 10%.
      2. 4ης γεννειας στην Βουλγαρία από 400-600 Ε, 5ής γεννειάς από 800Ε
        http://www.caravelgas.com/
        Και πίστεψέ με κανένας μας δεν θέλει να ακουμπίσει τον παρά του στους γείτονες, φτάνει να ρίξετε τις τιμές, μια βόλτα στην Δράμα,Σέρρες να κάνεις θα δεις ότι το 90% των μετατροπών έχει γίνει Βουλγαρία.
        Καλή χρονιά

      Θα έπρεπε να ξέρεις ότι το 'από' είναι η μεγάλη παγίδα....
      Όσο για τους λ, σε αντίθεση με τις ECU της βενζίνης η ECU του υγραερίου χρησιμοποιεί τον λ σε όλο το φάσμα λειτουργίας του κινητήρα, με αποτέλεσμα να παίζει σημαντικότερο ρόλο στο υγραέριο σε σχέση με τη βενζίνη.
      Για τα εργοστασιακά τι να πω...... οι εν Ελλάδι χρήστες λένε από μόνοι τους πως δεν ευσταθούν αυτές οι μετρήσεις... διαψευσέ τους!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lpgnik
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Καλημέρα και χρόνια πολλά.
      Θα ήθελα να απαντήσω σε δύο θεματάκια που τέθηκαν.

      1. Όσοι έχετε διαφορά κατανάλωσης που ξεπερνά το 10-15% καλό θα ήταν να τσεκάρετε ή να αντικαταστήσετε τον lamda.
      2. Όσον αφορά την Βουλγαρία τα συστήματα των 500 € είναι 3ης γενιάς για καρμπιρατέρ. Τα 4ης πάνε κοντά στα 800-900 και 5ης δεν έχουν. Όσον αφορά το κτεο μπορεί, αν είσαι τυχερός και το σύστημα που θα σου εγκαταστήσουν το φέρνει και Έλληνας αντιπρόσωπος και αυτός ο ίδιος δεχθεί να σου δώσει χαρτιά τότε το περνάς. Θα πρέπει όμως να φέρνει και τις ίδιες δεξαμενές ο ίδιος όμως προκειμένου να σου δώσει έγκριση και για τη δεξαμενή πράγμα που δυσκολεύει την κατάσταση. Άλλη λύση είναι η επικοινωνία με την κατασκευάστρια εταιρία ώστε να πάρεις από εκεί τα απαραίτητα έγγραφα, να τα μεταφράσεις ακολουθώντας τη διαδικασία που έκανε ο dti.
        Υ.Γ. Νομίζω πως τελικά, ακόμα και αν η κατανάλωση είναι 30% χαμηλότερη είναι ένα ποσοστό ικανό να δώσει σοβαρό κίνητρο για την εγκατάσταση. (προσωπική άποψη)

      Καλή χρονιά και πολλά και οικονομικά χιλιόμετρα.!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lpgnik
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Καλημέρα και χρόνια πολλά.
      Θα συμφωνήσω με τον doukias για τις υπογραφές.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lpgnik
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Τα μοναδικά μπέκ που δεν ακούγονται τόσο είναι της Mαtrix αλλά το κόστος τους είναι υψηλό (περίπου 300 €) και δεν συνεργάζονται άμεσα με όλες τις ECU (πιθανό να χρειαστεί επέμβαση στην καλωδίωση).

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lpgnik
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης cson έγραψε:

      Μέτρα το μήκος που έχουν τα σωληνάκια παροχής από τα injections του υγραερίου μέχρι την εισαγωγή.
      Αν είναι μεγαλύτερα από 10 εκ είναι πιθανό να εξαιτίας αυτού.
      Το LOVATO δουλεύει πολύ καλά σαν σύστημα, έχω εγκαταστήσει περισσότερα από 100.
      Η λύση είναι είτε να τα κοντίνει ο εγκαταστάτης σου είτα να δώσει λίγη βενζίνη κατά την μείωση στροφών στο ρελαντί, υπάρχει η δυνατότητα από το πρόγραμμα...

      σε ένα ίμπιζα φίλης μου, της έχουν τοποθετήσει λοβάτο. όταν δουλεύει με υγραεριο, ακούγεται σα ντίζελ σχεδον!! ειναι φυσιολογικό αυτό? ο μάστορας μας είπε πως στα λοβάτο ακούγονται τα μπεκ. έχεις παρατηρήσει κ εσύ κάτι τέτοιο, ή είναι χαλασμένο κάποιο απο τα μπεκ στο συγκεκριμένο σύστημα?

      Είναι φυσιολογικό να ακούγονται τα μπεκ σε όλα τα συστήματα υγραερίου. Απλά οι μπεκιέρες όπως της LOVATO έχουν εξωτερικό ηλεκτρομαγνήτη και έτσι ακούγεται παραπάνω.

      Εμενα ακουγονται τα μπεκ της βενζινης, μολις μπει το γκαζι και σταματησουν της βενζινης δεν ακουγετε τιποτα.(ολες αυτες οι παρατηρησεις στο χωρο του κινητηρα ετσι? οχι απο την καμπινα)

      strange!!!!!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      lpgnik
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr