Εχω κανει την εγκατασταση LPG σε Mazda3 1.6 06M του συστηματος TARTARINI εδω και δυο μηνες.
Το αυτοκινητο μετα την εγκατασταση λειτουργουσε χειροτερα απο οτι στην βενζινη σε επιδοσεις αποκριση κτλ και το θεωρησα λογικο σαν αποτελεσμα της μικροτερης θερμιδομετριας του LPG απο τη βενζινη.
Βεβαιως ειχα και παμπολα CEL light και με το διαγνωστικο μου εβγαζα καποιους κωδικους Π.Χ
P2178-System too rich off idle, P2096 P2097-Post catalyst fuel trim system too lean/rich.
Υστερα απο καποιο καιρο και αφου αλλαξα τα IFR5E11 me IFR6E11 μια κλιμακα ψυχροτερα το πηγα για επαναπρογραματισμο αφου και ο εγκαταστατης θεωρησε σωστο να κανω καποια χιλιομετρα απο την αρχικη εγκατασταση.
Και ετσι το ξαναπρογραμματισε.
Στη πολη πηγαινε καλυτερα αλλα και παλι τα λαμπακια δεν ελειψαν με διαφορετικη διαγνωση αυτη τη φορα..
P2177-System too lean off idle, P2096-Post catalyst fuel trim system too lean, P2195-O2 sensor signal biased/stuck lean
Μεχρι να κανω ταξιδι σε ανοιχτο δρομο..
Μου βεβαιωθηκε οτι το αυτοκινητο δεν παει καθολου και ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΧΑΣΩ τα λογικα σχετικα με το LPG και τη βενζινη.
ΤΙ ΕΝΝΟΩ? ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΝΑ 1600αρι ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ 4Ης ΓΕΝΕΙΑΣ ΣΕ ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΒΕΝΖΙΝΗ? ΚΟΒΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΩΣΤΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 130-140 ΝΑ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΤΗΦΟΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΙΑΣΕΙΣ? ΣΕ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΜΑΤΑ? ΣΚΑΛΟΠΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΛΙΜΑΚΑ ΣΤΡΟΦΩΝ?
Υποψη στη βενζινη ειναι απολυτα γραμμικο..
Συγνωμη για το εντονο υφος αλλα δεν εχω οδηγησει καλορυθμισμενο LPG αυτοκινητο για να εχω ασφαλη συμπερασματα για το μαστορα μου..
Ποσταρω καποιες φωτο απο το engine bay, αν καποιο εμπειρο ματι πεσει σε κατι..
Επισης εβαλα τα προσθετα Tunap 163-164..
Μεχρι το 255 ποστ ημουν ενημερος, τελευταια τα παρατησα λιγο.
http://img4.imageshack.us/slideshow/web ... otaltb.jpg
Τα φωτα σας!!