Dec 30, 2010, 6:23 PM

Ο χρήστης 106S16 έγραψε:

Καλημέρα και χρόνια πολλά.
Θα ήθελα να απαντήσω σε δύο θεματάκια που τέθηκαν.

  1. Όσοι έχετε διαφορά κατανάλωσης που ξεπερνά το 10-15% καλό θα ήταν να τσεκάρετε ή να αντικαταστήσετε τον lamda.
  2. Όσον αφορά την Βουλγαρία τα συστήματα των 500 € είναι 3ης γενιάς για καρμπιρατέρ. Τα 4ης πάνε κοντά στα 800-900 και 5ης δεν έχουν. Όσον αφορά το κτεο μπορεί, αν είσαι τυχερός και το σύστημα που θα σου εγκαταστήσουν το φέρνει και Έλληνας αντιπρόσωπος και αυτός ο ίδιος δεχθεί να σου δώσει χαρτιά τότε το περνάς. Θα πρέπει όμως να φέρνει και τις ίδιες δεξαμενές ο ίδιος όμως προκειμένου να σου δώσει έγκριση και για τη δεξαμενή πράγμα που δυσκολεύει την κατάσταση. Άλλη λύση είναι η επικοινωνία με την κατασκευάστρια εταιρία ώστε να πάρεις από εκεί τα απαραίτητα έγγραφα, να τα μεταφράσεις ακολουθώντας τη διαδικασία που έκανε ο dti.
    Υ.Γ. Νομίζω πως τελικά, ακόμα και αν η κατανάλωση είναι 30% χαμηλότερη είναι ένα ποσοστό ικανό να δώσει σοβαρό κίνητρο για την εγκατάσταση. (προσωπική άποψη)

Καλή χρονιά και πολλά και οικονομικά χιλιόμετρα.!

  1. Να τσεκάρουν τους λ, δηλαδή όλες οι αυτοκινητοβοιομηχανίες που παράγουν αυτοκίνητα με lpg και σαφώς δίνουν τυπικές καταναλώσεις πάνω από τα ποσοστά που αναφέρεις; Και αν όντως έχει πρόβλημα ο λ , δεν θα είχε αυξημένη κατανάλωση και στην βενζίνη; Καταναλώσεις κάτω του 10% αύξησης της κατανάλωσης lpg είναι λόγω φτωχών μιγμάτων που ίσως επιρεάζουν την αξιοπιστία των κινητήρων, πάντως η σημερινή τάση των αυτοκινητοβοιομηχανιών στα βενζινοκίνητα είναι όλο και πιό φτωχά μίγματα για μείωση κατανάλωσης και αύξηση επιδόσεων, προσωπικά το clio μου είναι στο 10%.
  2. 4ης γεννειας στην Βουλγαρία από 400-600 Ε, 5ής γεννειάς από 800Ε
    http://www.caravelgas.com/
    Και πίστεψέ με κανένας μας δεν θέλει να ακουμπίσει τον παρά του στους γείτονες, φτάνει να ρίξετε τις τιμές, μια βόλτα στην Δράμα,Σέρρες να κάνεις θα δεις ότι το 90% των μετατροπών έχει γίνει Βουλγαρία.
    Καλή χρονιά

Θα έπρεπε να ξέρεις ότι το 'από' είναι η μεγάλη παγίδα....
Όσο για τους λ, σε αντίθεση με τις ECU της βενζίνης η ECU του υγραερίου χρησιμοποιεί τον λ σε όλο το φάσμα λειτουργίας του κινητήρα, με αποτέλεσμα να παίζει σημαντικότερο ρόλο στο υγραέριο σε σχέση με τη βενζίνη.
Για τα εργοστασιακά τι να πω...... οι εν Ελλάδι χρήστες λένε από μόνοι τους πως δεν ευσταθούν αυτές οι μετρήσεις... διαψευσέ τους!