Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Φίλε μου, μπερδεύεις τα κατάλοιπα με τα λιπαντικά!.
Δεν είναι ελαιοσυλλέκτης το φίλτρο!.
Σκουπίδια μαζεύει, μάλιστα αυτά είναι μαύρα!.
'''''''''''''''''''''''
Στην κίνηση στους δικούς μου συστήνω, κάθε 20 φουλαρίσματα την αντικατάσταση του φίλτρου.
Α.
Αντωνη μεχρι το υγραεριο να φτασει στο φιλτρο αεριας φασης εχει φιλτραριστει και πιο πριν . Οτι φτανει στον πνευμονα και αεριοποιειται ΞΑΝΑφιλτραρεται στο φιλτρο αεριας φασης και δεν ξερω αν εχεις δει αλλα τα ''σκουπιδια'' που λες δεν ειναι καθολου μαυρα τις περισσοτερες φορες αλλα μιαζει με ψιλο κιτρινο λαδακι ... Αυτο ειναι απολυτα φυσιολογικο μιας και το υγραεριο ως υποπροιον του πετρελαιου, περιεχει καποια λιπαντικα στοιχεια εστω και λιγα.
Οσο για το αν ειναι ΚΑΙ ''ελαιοσυλεκτης'' η αποψη μου ειναι οτι ναι, ειναι. Γιατι στον αεριο ψεκασμο, αν φτασει κατι στα μπεκ και συσσωρευεται εκει με τον καιρο....χαιρέτησε τα....
Το φιλτρο δε, αλλαζεται με τα χλμ και οχι με τα φουλαρισματα μιας και σε μενα το φουλαρισμα μπορει να με βγαζει 400χλμ και σε αλλον 700+χλμ. Δεν χρειαζεται να αλλαζουμε φιλτρα χωρις λογο...