Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 481
    • Best 0
    • Groups 0

    dti

    @dti

    Ford S-MAX
    awmn

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    481
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    dti Unfollow Follow

    Latest posts made by dti

    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Χωρίς να θέλω να κάνω διαφήμιση, αν είσαι στην Αθήνα, από εγκαταστάτες θα πρότεινα (με τυχαία σειρά): Geartech, LPGas, ΛογοθέτηςGas, Βρεττός (Vialle).
      Και από συστήματα (εδώ όχι με τυχαία σειρά): Vialle, Prins, BRC, Bigas.

      Φυσικά υπάρχουν πάρα πολλοί ακόμη καλοί εγκαταστάτες και συστήματα που πιθανόν να ταιριάζουν περισσότερο στο αυτοκίνητο και την τσέπη σου.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dti
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

      Φιλέ Κώστα. 13 λίτρα /100 χιλιόμετρα δεν είναι πολλά. Μα ας μιλήσουμε στην γλώσσα των αριθμών.
      Οπωσδήποτε μια οικονομία 30% δραχμικά.

      Δραχμικά; Χμμ.. προφανώς δεν εμπιστεύεσαι τους 'σωτήρες' μας...

      Αλλά κι έτσι να το δεις, δεν είναι μόνο 30%, αλλά γύρω στο 40%, ανάλογα βέβαια και με τι βενζίνη βάζεις και από που (σήμερα) αλλά και από που θα βάζεις αύριο υγραέριο.
      Υπάρχουν εγκαταστάτες που ισχυρίζονται οικονομία στην τσέπη μέχρι 60% και υπό πολύ ακραίες συνθήκες (γέμισμα με ακριβή super αμόλυβδη σε σχέση με τη φθηνότερη τιμή υγραερίου στην Ελλάδα ή ακόμη και σε γειτονική χώρα...) μπορεί να προσεγγιστεί...
      Βέβαια δεν θα ισχύει πάντα, αλλά ένα νούμερο γύρω στο 40% οικονομία είναι απόλυτα ρεαλιστικό και από πολλούς επιβεβαιωμένο.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dti
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Απ' όσο θυμάμαι έχει γραφτεί κατ' επανάληψη να προσέχουμε τι βενζίνη βάζουμε. Και να έχουμε τουλάχιστον το μισό ρεζερβουάρ γεμάτο. Όχι στο 1/4 γιατί πολύ εύκολα φθάνουμε στη 'ρεζέρβα' (μια και σε πολλά αυτοκίνητα δεν είναι αναλογικά ακριβείς οι ενδείξεις).
      Επίσης, έχει γραφτεί από αρκετούς οτι αν βάζουμε βενζίνη κατά πολύ αραιά διαστήματα, ενδεχομένως δημιουργηθεί πρόβλημα στα λάστιχα του σωλήνα της δεξαμενής, καθώς 'ξεραίνονται' από την πολυκαιρία...
      Προσωπικά, γεμίζω πάντα με 100άρα EKO kinitron και όταν πέφτει στο μισό, βάζω (πριν ξαναγεμίσω) και το πρόσθετο βενζίνης που μου έδωσε ο εγκαταστάτης.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dti
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Εκτός τόπου και χρόνου...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dti
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης tommygun έγραψε:
      τι γινεται ρε παιδια, μας δουλευουν κανονικα οι υγραεριτζηδες.
      τοσες μερες στην 1η σελιδα του gasprice.gr η τιμη υγραεριου πεφτει σαν τουβλο , και στις αντλιες εκει κολλημενη?

      η βενζινη για 2η φορα απο τον Αυγουστο επεσε στο 1.59
      το υγραεριο σταθερο...

      οταν θα ξανανεβει η βενζινη στο 1.65 τοτε θα ανεβει και το υγραεριο στο 0.87

      η βενζινη ασανσερ και το υγραεριο γρυλος...

      α ρε λαμογια ΑΛΗΤΕΣ καρτελαντζηδες...

      Βρισκόμαστε στα επίπεδα των διυλιστηριακών τιμών της μέσης του Αυγούστου.
      Είναι γεγονός οτι υπάρχουν αρκετά πρατήρια στην Αθήνα που έχουν τιμές τουλάχιστον 1-2 λεπτά πάνω από τις αντίστοιχες του Αυγούστου (δεν έχει περάσει και πολύς καιρός, οπότε σίγουρα τις θυμόμαστε σωστά). Μπορεί να πει κάποιος οτι δεν έχει τελειώσει το υγραέριο που έχουν προμηθευτεί με την αυξημένη τιμή (που ίσχυε πριν μια εβδομάδα, δέκα μέρες, κλπ.).
      Είναι επίσης γεγονός οτι στις πολύ υψηλές διυλιστηριακές τιμές που διαμορφώθηκαν τον Σεπτέμβριο, υπήρξαν κάποια υγραεράδικα που δεν αύξησαν καθόλου την τιμή, αλλά αυτή ήταν ήδη από τον Αύγουστο σε πολύ υψηλά επίπεδα (για τη συγκεκριμένη περίοδο).
      Πάντως σε γενικές γραμμές από 13 Σεπτέμβρη μέχρι χθες, παρουσιάστηκε ένα εύρος 4,5 λεπτών στο κόστος του πρατηριούχου (από 64,5-69 λεπτά). Πόσοι ήταν αυτοί που αύξησαν τόσο πολύ την τιμή; Νομίζω οτι πρέπει να είναι μετρημένοι στα δάχτυλα του μισού χεριού. Οι περισσότεροι απορρόφησαν ένα μέρος της όποιας αύξησης από τα διυλιστήρια. Αυτό αποδεικνύει ακόμη περισσότερο το γεγονός οτι έχουν πολύ αυξημένα περιθώρια κέρδους (15+ λεπτά/λίτρο), ειδικά αν μιλάμε για τα πρατήρια στην Αθήνα. Γιατί μη ξεχνάμε οτι στην επαρχία υπάρχουν αρκετά πρατήρια με τιμές από 75-79 λεπτά/λίτρο.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dti
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης gregory1984 έγραψε:

      Τί εξήγηση δίνετε εσείς? Γιατί με άτομο που μίλησα μου είπε για +20%.

      Σχεδόν όλοι κάνουν το λάθος να μην υπολογίζουν την κατανάλωση βενζίνης μετά τη μετατροπή.
      Όσο μικρή και να είναι, 0,5 -1 λίτρο/100 χλμ., αν συνυπολογισθεί με την κατανάλωση του υγραερίου, τελικά η πραγματική επιβάρυνση είναι (σχεδόν) πάντα πάνω από 20%.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dti
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
      Το ειδικο βαρος του προπανιου ειναι περιπου στο 0.5065 και του βουτανιου στο 0.5775 (μελωντας γενικα).
      Η θερμιδομετρικη/θερμοδυναμικη αποδοση του βουτανιου ειναι υψηλοτερη του προπανιου οποτε οσο πιο πολυ βουτανιο εχουμε τοσο πιο αποδοτικοτερο ειναι το μειγμα.

      Νομίζω ισχύει ακριβώς το αντίθετο!
      Όσο περισσότερο προπάνιο έχει το μείγμα, τόσο μεγαλύτερη απόδοση έχει (άρα μεγαλύτερη αυτονομία για μας).
      Στην πράξη, αυτό επιβεβαιώνεται το χειμώνα που (τις περισσότερες φορές) το μείγμα έχει αυξημένη αναλογία σε προπάνιο (σε σχέση με το καλοκαίρι). Το αποτέλεσμα είναι αφενός να αυξάνεται η τιμή του λίτρου, αφετέρου να βγάζουμε ελαφρώς περισσότερα χιλιόμετρα.

      Αντιγράφω από μερικά sites όπως π.χ. αυτό εδώ:

      ..............Ειδικό Βάρος.......Κατώτερη Θερμιδική Αξία.......Μέση Απόδοση Καυστήρα
      Προπάνιο ......0,51 kg/lt .........11.060 kcal/kg.................... 91 %
      Βουτάνιο ......0,58 kg/lt ..........10.940 kcal/kg................... 91 %
      Μίγμα Αερίων 0,57 kg/lt ..........10.960 kcal/kg................... 91 %
      Ντίζελ .........0,83 kg/lt ..........10.200 kcal/kg................... 86 %
      Μαζούτ ........0,97 kg/lt ...........9.600 kcal/kg................... 82 %
      Φυσικό Αέριο .0,63 kg/m3..........9.100 kcal/kg...................91 %

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dti
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

      Απλά πρέπει ο καθένας να καταλάβει ότι όπως μετατροπή είναι το να βάλεις εξάτμιση και πρόγραμμα και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο πάνω στο αμάξι σου (και χάνεις την εγγύηση φυσικά), άλλο τόσο (και μεγαλύτερη κατά τη γνώμη μου) μετατροπή είναι η αλλαγή της καύσιμης ύλης από βενζίνη σε υγραέριο.

      Όσοι έχουν κάνει και τα δύο, άραγε χάνουν και την εγγύηση που δίνει αυτός που πουλά το 'πρόγραμμα';
      Βρε δεν μασάμε, λέμε...
      Κι αν είχαμε και λίγο χρόνο ακόμη, ή diesel κινητήρα, μπορεί να το κάναμε και 'υβριδικό'...

      Και μια και μίλησες για βιομάζα πιο πάνω και άλλα ωραία σχετικά με την Ε.Ε., μάθε οτι έρχεται το bio-LPG:

      'European Commission: LPG dominant fuel in 2020'

      The European Expert Group established by the European Commission and engaged with the future of fuels for transport, states that in 2020 the share of LPG autogas in the total fuel mix in Europe should rise to 10%. Currently, the share of LPG is only 3%.

      The European Expert Group which was established in March 2010, adopted January 25 this year issued a report stating, 'automotive LPG is currently the most viable alternative fuel in Europe, supported by an extensive European network of more than 27,000 outlets. The existing LPG infrastructure make direct investments without significant environmental benefits and that the LPG fuel is most appropriate to serve as a transition fuel until such time as more economically viable renewable energy solutions within the transportation sector.

      The report looks forward and suggests that in future bio-LPG will be available. LPG is already making a CO2 savings of around 9%. The use of bio-LPG will further reduce emissions. Looking at the growing energy needs of Europe are considering is supplied by the bio-availability of LPG is also a contribution to securing Europe's energy supplies in the longer term.

      Reducing CO2 emissions in the transportation is a priority. The report explicitly stated: 'Alternative fuels such as LPG will gradually become an increasingly important role in the overall energy mix.'

      Alain De Greve, Managing Director of the European LPG Association (AEGPL) responded, 'We endorse the conclusions of the European Expert Group. The AEGPL and its members will constantly continue to work with policymakers at European, national and local level to the (environmental) potential of LPG to fully exploit the benefit of the community. '

      Contradictory policies, Netherlands
      The political debate is currently held in the Netherlands regarding the implementation of the EC Directive on fuel quality and clean and energy efficient vehicles is not in line with the ambitions of the European Commission. Unfairly are LPG cars in the Netherlands under the high circulation rate, while natural gas vehicles with post installation of the system for motor or in a lower tax rate fall group. The absence of a national network of gas filling stations will miss the low gas tax for its purpose. Comparable environmental performance can LPG cars and a nationwide network of LPG filling stations faster and cheaper environmental reached.

      During the parliamentary debate of January 26, 2011 have raised the question to Mr Atsma, State Infrastructure and Environment, regarding use of LPG in achieving sustainable energy objectives. The reason for this question is the report of the Expert Group of the European Commission and the resulting conclusion that in Europe, LPG 10% of the total fuel mix in 2020 should be. Vehicles with a retrofit LPG LPG plant, meeting a European quality (R115) could therefore improve energy label should be granted. The Minister has promised that in the short term, a chamber debate on LPG LPG will come.

      About VVG
      Liquid Gas Association (VVG) is the trade association for the LPG industry. The VVG represents the interests of the participating parties and promotes the safe use of LPG. In addition, she works with various institutions, governments and regulators in order to achieve legislation and rules to promote the use of liquid gas in a safe, environmentally friendly, practical and technically correct manner.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dti
    • RE: ΠΡΩΤΑ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ, ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΠΙΝΑΚΙΔΩΝ

      Να εκφράσεις κι εσύ τη δίκαιη απορία σου!
      Κι αν λάβεις πειστική απάντηση ...να μας γράψεις!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dti
    • RE: ΠΡΩΤΑ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ, ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΠΙΝΑΚΙΔΩΝ

      Προχθές έλαβα απάντηση από το Υπουργείο Οικονομικών σχετικά με ένα από τα θέματα που έθιγα στην αίτησή μου.
      Συγκεκριμένα μου απάντησαν από τη Γενική Γραμματεία Φορολογικών και Τελωνειακών Θεμάτων σχετικά με το εξής σημείο της αίτησής μου:

      1. Διαμαρτύρομαι εγγράφως για:
        Α. .....
        Β. Για τον ειδικό φόρο κατανάλωσης επί των καυσίμων κίνησης οχημάτων και ζητώ την άμεση διαμόρφωση των τιμών καυσίμων στον μέσο όρο αυτών που ισχύουν στην Ευρωπαϊκή Ενωση.

      Την απάντηση μπορείτε να τη δείτε εδώ:

      Στην ουσία δεν λένε κάτι διαφορετικό από αυτά που ξέρουμε:
      Η Ε.Ε. έχει θέσει τα ελάχιστα όρια φορολόγησης των καυσίμων και είναι δικαίωμα του κάθε κράτους να επιβάλλει όσο Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης θέλει...

      Οτιδήποτε έχει σχέση βέβαια με τη χρήση των αυτοκινήτων ως εργαλείου δουλειάς, του δικαιώματος της μετακίνησης ως κοινωνικό αγαθό και της εμπέδωσης αισθήματος δίκαιης φορολόγησης στους πολίτες, πάει περίπατο...

      Η επιστολή φέρει ημερομηνία 1/9/2011, σαφώς πάνω από 50 ημέρες από την ημερομηνία κατάθεσης της αίτησής μου (27/6/2011). Θα φταίω εγώ αν ζητήσω αποζημίωση όσο είναι τα κάθε λογής χαράτσια που μας επέβαλλαν;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dti
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr