-
Όπως έγραψα βασικά τα εξής σημεία εντόπισα που κάνουν τη διαφορά από τα άλλα δύο ιαπωνικά υβριδικά: 1) η συνεχής αίσθηση ηλεκτροκίνησης 2) η έλλειψη θορύβου των cvt κατά την επιτάχυνση 3) επιδόσεις με 1.500κ.εκ. αντί να τις έχεις από 2λιτρα.
Στα κύριο μείον είναι η τιμή κι ίσως η οικονομία στην κατανάλωση,που με τους άλλους δύο Ιάπωνες πιθανά να είναι κάποια δεκάτα με μισόλιτρο παραπάνω (λόγω βάρους και 190hp που δίνουν τάση προδιάθεσης για "γαργάλημα" του δεξιού πεντάλ..)
-
@super-t said in NISSAN FORUM:
Τι ιδιαίτερο έχει το σύστημα της Nissan , ένα σύστημα σαν της Honda είναι με πιο πολλούς περιορισμούς.
Δεν έχει καμία σχέση με τα υπόλοιπα συστήματα, υπάρχουν πολλές αναφορές διάβασε στο διαδίκτυο.
Δεν είναι τυπικό υβριδικό όπου ηλεκτροκινητήρας και θερμικός δουλεύουν από κοινού ποτε ο ένας περισσότερο ποτε ο άλλος. Εδώ μιλάμε για κίνηση στο άξονα που μεταφερεται από ηλεκτροκινητήρα αποκλειστικά και η ενέργεια που απαιτείται παράγεται από τον θερμικό και αποθηκεύεται στις μπαταρίες. Για αυτό και η περισσότερο ηλεκτρική αίσθηση.
Στην κατανάλωση δεν κερδίζει σε σχέση με τα τυπικά υβριδικά θεωρώ λόγω του αυξημένου βάρους που τελικά έχει το όχημα.
Φυσικά σε συνθήκες πλήρους επιτάχυνσης ο θερμικός έρχεται στο προσκήνιο παρακάμπτοντας τις μπαταρίες.
Σύμφωνα με αυτά που διαβάζουμε εγώ καταλαβαίνω ότι πρόκειται για ένα ηλεκτρικό αμάξι που αντί να το βάζεις στην πρίζα όταν σταματήσει για φόρτιση έχει διαρκώς μαζί του με γεννήτρια βενζίνης που τροφοδοτεί και καλύπτει τις ανάγκες του κινητήρα.
Το κρυφό κομμάτι εδώ είναι ποτε θερμικός διοχετεύει απευθείας την ενέργεια του στον κινητήριο άξονα παρακάμπτοντας τις μπαταρίες, πόσο συχνά συμβαίνει αυτό γιατί αυτό επιβαρύνει την κατανάλωση. -
https://m.youtube.com/watch?v=20W2h2_EC3E
4.4 λτ κατανάλωση σε 85 χλμ με μο ταχύτητα 48 χλμ/ώρα. Εξαιρετικά.
Απλά σε ταξίδι με 140 χλμ σταθερά θα γράψει 7.5 λτ όπως γράφει κάποιος σε σχόλιο. Όταν ένα οικονομικό ντίζελ, πχ το scross, που βέβαια δεν ζυγίζει +1700 θα κάψει στα 140 gps 5.8 λτ. Φυσικά στην πόλη το κασκαι θα πάρει το αίμα του πίσω. -
Και με τα μισά άλογα που λέει ο λόγος..
Σε ένα ταξίδι όμως ταξιδεύεις από πόλη σε πόλη. Οπότε ότι κερδίσει το diesel στον αυτοκινητόδρομο το χάνει στην πόλη και το αντίστροφο το υβριδικό -
Πάντα υπάρχει προσανατολισμός χρήσης δεν κάνει όλος ο κόσμος την ίδια χρήση. Άλλος κάνει 90-10 στην πόλη και άλλος 80-20 εκτός.
Επίσης βάζεις και το κόστος της κάθε τεχνολογίας. Για να πάρεις τα 4.5 λτ κατανάλωση στην πόλη πρέπει να προπληρωσεις τα +40Κ του υβριδικού συστήματος. -
@tkin73 said in NISSAN FORUM:
@super-t said in NISSAN FORUM:
Τι ιδιαίτερο έχει το σύστημα της Nissan , ένα σύστημα σαν της Honda είναι με πιο πολλούς περιορισμούς.
Δεν έχει καμία σχέση με τα υπόλοιπα συστήματα, υπάρχουν πολλές αναφορές διάβασε στο διαδίκτυο.
Δεν είναι τυπικό υβριδικό όπου ηλεκτροκινητήρας και θερμικός δουλεύουν από κοινού ποτε ο ένας περισσότερο ποτε ο άλλος. Εδώ μιλάμε για κίνηση στο άξονα που μεταφερεται από ηλεκτροκινητήρα αποκλειστικά και η ενέργεια που απαιτείται παράγεται από τον θερμικό και αποθηκεύεται στις μπαταρίες. Για αυτό και η περισσότερο ηλεκτρική αίσθηση.Έχω διαβάσει. Και συνεχίζω να λέω ότι το σύστημα της Honda είναι ένα βελτιωμένο σύστημα Nissan που για ένα εύρος ταχυτήτων (80-120 km/h) συνδέει τον κινητήρα με τους τροχούς και σε όλες τις άλλες ταχύτητες λειτουργεί σαν της Nissan. Για αυτό και έχει 180 άλογα/330 Nm ο ηλεκτροκινητήρας της Χοντα στο Σιβικ.
-
@tkin73 said in NISSAN FORUM:
Πάντα υπάρχει προσανατολισμός χρήσης δεν κάνει όλος ο κόσμος την ίδια χρήση. Άλλος κάνει 90-10 στην πόλη και άλλος 80-20 εκτός.
Επίσης βάζεις και το κόστος της κάθε τεχνολογίας. Για να πάρεις τα 4.5 λτ κατανάλωση στην πόλη πρέπει να προπληρωσεις τα +40Κ του υβριδικού συστήματος.Αυτό ισχυει στο συγκεκριμένο που είναι πλέον και ψηλό πριμιουμ. Δηλαδή βρες αν θες ένα ποιοτικό c suv με τα ίδια άλογα σε diesel , πόσο κοστίζει;
Στο ψψ που είναι ένα σύγχρονο μέσο αυτοκίνητο όταν θα έρθει και η έκδοση με τον 1,8 θα είναι στα ίδια με ένα μέσο φθηνότερο diesel.
-
@super-t said in NISSAN FORUM:
@tkin73 said in NISSAN FORUM:
@super-t said in NISSAN FORUM:
Τι ιδιαίτερο έχει το σύστημα της Nissan , ένα σύστημα σαν της Honda είναι με πιο πολλούς περιορισμούς.
Δεν έχει καμία σχέση με τα υπόλοιπα συστήματα, υπάρχουν πολλές αναφορές διάβασε στο διαδίκτυο.
Δεν είναι τυπικό υβριδικό όπου ηλεκτροκινητήρας και θερμικός δουλεύουν από κοινού ποτε ο ένας περισσότερο ποτε ο άλλος. Εδώ μιλάμε για κίνηση στο άξονα που μεταφερεται από ηλεκτροκινητήρα αποκλειστικά και η ενέργεια που απαιτείται παράγεται από τον θερμικό και αποθηκεύεται στις μπαταρίες. Για αυτό και η περισσότερο ηλεκτρική αίσθηση.Έχω διαβάσει. Και συνεχίζω να λέω ότι το σύστημα της Honda είναι ένα βελτιωμένο σύστημα Nissan που για ένα εύρος ταχυτήτων (80-120 km/h) συνδέει τον κινητήρα με τους τροχούς και σε όλες τις άλλες ταχύτητες λειτουργεί σαν της Nissan. Για αυτό και έχει 180 άλογα/330 Nm ο ηλεκτροκινητήρας της Χοντα στο Σιβικ.
Έτσι λειτουργεί, δεν έχεις άδικο.
-
@super-t said in NISSAN FORUM:
Έχω διαβάσει. Και συνεχίζω να λέω ότι το σύστημα της Honda είναι ένα βελτιωμένο σύστημα Nissan που για ένα εύρος ταχυτήτων (80-120 km/h) συνδέει τον κινητήρα με τους τροχούς και σε όλες τις άλλες ταχύτητες λειτουργεί σαν της Nissan. Για αυτό και έχει 180 άλογα/330 Nm ο ηλεκτροκινητήρας της Χοντα στο Σιβικ.
Καλά τα λες,αλλά το σύστημα της Honda έχει ένα μείον -για την Ελλάδα κυρίως- κι άλλο ένα μείον γενικότερα μιλώντας. 1) Για την ανάλογη συνδυαστική ιπποδύναμη (184hp-190hp) ο υποστηρικτικός ΜΕΚ είναι δίλιτρος 2) και το ecvt της Honda παράγει περισσότερο θόρυβο (αν και στο civic έχει βελτιωθεί σε σχέση με Jazz,HRV) κατά την απότομη επιτάχυνση σε σχέση με το κιβώτιο της Nissan.
Tώρα στις καταναλώσεις δεν ξέρω πόσο μπορούν να συγκριθούν,αφού το ένα είναι fast/hatchback και το άλλο SUV με διαφορετική αεροδυναμική.
Επίσης,απ'αυτό που κατάλαβα στο Honda η ΜΕΚ μπαίνει πάνω-κάτω από τις ταχύτητες που λες μέχρι και την τελική (170).Στο QQ είναι συνεχώς το ηλεκτρικό μοτέρ στους τροχούς.Θα μου πεις ότι και σ'αυτό,σ'αυτές τις ταχύτητες, στην ουσία η ΜΕΚ συνεισφέρει. Ο.κ.,αλλά η αίσθηση είναι πάντα ηλεκτροκίνησης.Το πιο είναι πιο αποδοτικό στην κατανάλωση είναι άλλη συζήτηση. -
ο φίλος super-t έχει δίκιο, στο civic ο θερμικός κινητήρας συνδέεται με τους τροχούς σε ταχύτητες 80-120 km/h, μετά αναλαμβάνει και πάλι ο βασικός ηλεκτροκινητήρας. Παρουσιάζει διαφορές σε σχέση με hrv όπου μετά τα 120 km/h, το αυτοκίνητο κινείται κυρίως από το θερμικό. Ο φίλος panormus που έχει οδηγήσει τα υβριδικά nissan, honda,και toyota, αν θέλει ας οδηγήσει και το civic για να μας πει τις συνολικές ενυπώσεις του από τα υβριδικά συστήματα που παίζουν αυτή τη στιγμή στην αγορά!
-
Δεν υπάρχει συνδιαστική ιπποδύναμη στην Nissan και την Honda. Υπάρχει η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα. Τον βενζινοκινητήρα δεν τον μετράνε για την μέγιστη ισχύ.
-
@strom said in NISSAN FORUM:
ο φίλος super-t έχει δίκιο, στο civic ο θερμικός κινητήρας συνδέεται με τους τροχούς σε ταχύτητες 80-120 km/h, μετά αναλαμβάνει και πάλι ο βασικός ηλεκτροκινητήρας. Παρουσιάζει διαφορές σε σχέση με hrv όπου μετά τα 120 km/h, το αυτοκίνητο κινείται κυρίως από το θερμικό. Ο φίλος panormus που έχει οδηγήσει τα υβριδικά nissan, honda,και toyota, αν θέλει ας οδηγήσει και το civic για να μας πει τις συνολικές ενυπώσεις του από τα υβριδικά συστήματα που παίζουν αυτή τη στιγμή στην αγορά!
O.κ., δεν το ήξερα ότι στο civic αλλάζει σε ηλεκτρικό πάλι μετά τα 120.
Έχω οδηγήσει jazz και HRV (το οποίο αναμένω κιόλας). Τα δίλιτρα υβριδικά (Τοyotα,Honda) δεν τα έκανα td με δεδομένο πως -για μένα μιλώντας- οτιδήποτε δίλιτρο εδώ και χρόνια,το έχω αποκλείσει ως αγορά. Αλλά αν ξαναβρώ χρόνο,θα κάνω μια προσπάθεια να τα δοκιμάσω. -
Το γνωρίζω ότι σε Civic/QQ δεν είναι συνδυαστική ισχύ, όπως σε Toyota,κορεάτες και Captur/Juke, αλλά τουλάχιστον μιλώντας για το HRV συγκεκριμένα,ξέρω πως μετά τα ~120km/h ως την τελική μπαίνει μόνο ο θερμικός.
Kι εδώ έχω την απορία (για το HRV,Jazz).Αφού από τα 120 ως την τελική είναι ΜΕΚ,πως ανακοινώνει σαν ισχύ την ιπποδύναμη του ηλεκτροκινητήρα; Δηλ. Τα 131 ή 109hp,με ποιο τρόπο συμμετέχουν από τα 120km/h και μετά; Στιγμιαία στο να πιάσεις την τελική,στις στιγμιαίες επιταχύνσεις από τα 120 και πάνω; Mπορεί κάποιος να μου το εξηγήσει με απλό τρόπο; -
@panormus772 said in NISSAN FORUM:
Mπορεί κάποιος να μου το εξηγήσει με απλό τρόπο;Κατ αρχήν το υβριδικό της HONDA έχει την ίδια λειτουργία σε όλα τα μοντέλα της.
Στα JAZZ-HRV με 1.5 βενζίνης, στα CIVIC-CRV-ACCORD με 2.0 βενζίνης, απλά αλλάζουν οι ιπποδυνάμεις.
Σε όλες τις ταχύτητες δουλεύει ο βενζινοκινητήρας σαν γεννήτρια και το ένα ηλεκτρομοτέρ ως βασικός κινητήρας για την κίνηση του αυτοκινήτου.
Η απόδοση του ηλεκτρομοτέρ είναι αυτή που ανακοινώνει η HONDA ως επίσημη ιπποδύναμη και ροπή του οχήματος.
Το υβριδικό της HONDA μοιάζει με της NISSAN και είναι εντελώς διαφορετικό από των TOYOTA-HYUNDAI-RENAULT.
Η NISSAN δουλεύει τον βενζινοκινητήρα αποκλειστικά σαν γεννήτρια, ενώ η HONDA επέλεξε σε κάποιες ταχύτητες (από 80-120, αλλά ουσιαστικά από τα 60-140) να κινεί το αυτοκίνητο αποκλειστικά ο βενζινοκινητήρας, σαν να έχεις δηλαδή μια έκτη σχέση στο χειροκίνητο κιβώτιο.
Σε κανένα σημείο δεν δουλεύουν οι δυο κινητήρες συνδυαστικά, όπως κάνουν των TOYOTA-HYUNDAI-RENAULT.
Η HONDA πιστεύει ότι πέρα από την καλύτερη απόδοση, με τον τρόπο που λειτουργεί το υβριδικό της, ξεκουράζει το όλο υβριδικό σύστημα, (γεννήτρια – μοτέρ κίνησης – μπαταρία – ινβέρτερ) όταν αυτό δεν είναι απαραίτητο για την κίνηση του αυτοκινήτου.
Ελπίζω κάπου να σε βοήθησα.
-
Η Honda για το Civic πάντως, λέει αυτό,
The e:HEV system shifts without notice between EV, Hybrid and Engine Drive with no input from the driver.
.
When driving in an urban environment the vehicle runs in EV Drive most of the time, producing zero emissions whilst utilising the seamless and responsive traits of electric drive. When the driver requires stronger acceleration, the car will switch to Hybrid Drive to propel the wheels via the powerful electric motor, with the internal combustion engine generating the required electric power.
.
When driving at constant high speeds, such as on the motorway, the system will shift to Engine Drive, and is directly and efficiently powered by the petrol engine with minimum losses and assisted by the electric motor when necessary. When the required drive energy becomes high towards top speed, the system switches back to Hybrid Drive to unleash the full output of the electric motor. -
@super-t said in NISSAN FORUM:
Η Honda για το Civic πάντως, λέει αυτό,
The e:HEV system shifts without notice between EV, Hybrid and Engine Drive with no input from the driver.
.
When driving in an urban environment the vehicle runs in EV Drive most of the time, producing zero emissions whilst utilising the seamless and responsive traits of electric drive. When the driver requires stronger acceleration, the car will switch to Hybrid Drive to propel the wheels via the powerful electric motor, with the internal combustion engine generating the required electric power.
.
When driving at constant high speeds, such as on the motorway, the system will shift to Engine Drive, and is directly and efficiently powered by the petrol engine with minimum losses and assisted by the electric motor when necessary. When the required drive energy becomes high towards top speed, the system switches back to Hybrid Drive to unleash the full output of the electric motor.Άρα ισχύει όπως το έχω αντιληφθεί για όλα τα υβριδικά Honda (και στο Civic): από ένα σημείο ταχύτητας και άνω, μπαίνει αποκλειστικά η ΜΕΚ κι από κει και πάνω ο ηλεκτρικός συνεισφέρει σε στιγμιαίες επιταχύνσεις ή για την επίτευξη της τελικής.
-
@panormus772 said in NISSAN FORUM:
@super-t said in NISSAN FORUM:
Η Honda για το Civic πάντως, λέει αυτό,
The e:HEV system shifts without notice between EV, Hybrid and Engine Drive with no input from the driver.
.
When driving in an urban environment the vehicle runs in EV Drive most of the time, producing zero emissions whilst utilising the seamless and responsive traits of electric drive. When the driver requires stronger acceleration, the car will switch to Hybrid Drive to propel the wheels via the powerful electric motor, with the internal combustion engine generating the required electric power.
.
When driving at constant high speeds, such as on the motorway, the system will shift to Engine Drive, and is directly and efficiently powered by the petrol engine with minimum losses and assisted by the electric motor when necessary. When the required drive energy becomes high towards top speed, the system switches back to Hybrid Drive to unleash the full output of the electric motor.Άρα ισχύει όπως το έχω αντιληφθεί για όλα τα υβριδικά Honda (και στο Civic): από ένα σημείο ταχύτητας και άνω, μπαίνει αποκλειστικά η ΜΕΚ κι από κει και πάνω ο ηλεκτρικός συνεισφέρει σε στιγμιαίες επιταχύνσεις ή για την επίτευξη της τελικής.
'Οχι. Επειδή εμπλέκεται σε σχέση 1:1 το μοτέρ και δεν υπάρχει κιβώτιο, το οφέλιμο εύρος στροφών που συμπλέκεται η ΜΕΚ και δίνει κίνηση είναι όπως αναφέρθηκε περίπου στα 80-120. Από εκεί και πάνω λειτουργεί μόνο ως γεννήτρια για τον ηλεκτροκινητήρα. Άρα τελική πιάνει μόνο με το δεύτερο.
Εγώ προτιμώ το σύστημα της Nissan, η Honda πήγε να το κάνει λίγο πιο μαγικό, αλλά μάλλον δεν χρειάζεται τόση περιπλοκότητα. -
@panormus772 said in NISSAN FORUM:
@super-t said in NISSAN FORUM:
Η Honda για το Civic πάντως, λέει αυτό,
The e:HEV system shifts without notice between EV, Hybrid and Engine Drive with no input from the driver.
.
When driving in an urban environment the vehicle runs in EV Drive most of the time, producing zero emissions whilst utilising the seamless and responsive traits of electric drive. When the driver requires stronger acceleration, the car will switch to Hybrid Drive to propel the wheels via the powerful electric motor, with the internal combustion engine generating the required electric power.
.
When driving at constant high speeds, such as on the motorway, the system will shift to Engine Drive, and is directly and efficiently powered by the petrol engine with minimum losses and assisted by the electric motor when necessary. When the required drive energy becomes high towards top speed, the system switches back to Hybrid Drive to unleash the full output of the electric motor.Άρα ισχύει όπως το έχω αντιληφθεί για όλα τα υβριδικά Honda (και στο Civic): από ένα σημείο ταχύτητας και άνω, μπαίνει αποκλειστικά η ΜΕΚ κι από κει και πάνω ο ηλεκτρικός συνεισφέρει σε στιγμιαίες επιταχύνσεις ή για την επίτευξη της τελικής.
δε ξέρω αν εμπλέκεται μόνο σε στιγιαίες επιταχύνσεις ή γενικά υποβοηθάει, πάντως κατανάλωση σε ταξίδι με 120-130 km/h έχει περίπου 5.2l/100 km/h, οπότε δεν γίνεται να μην εμπλέκεται ο ηλεκτροκινητήρας; αλλιώς θα είχε αρκετά υψηλότερη κατανάλωση (έχει βάρος γύρω στα 1500 kg)
-
-
@antonakis said in NISSAN FORUM:
@panormus772 said in NISSAN FORUM:
@super-t said in NISSAN FORUM:
Η Honda για το Civic πάντως, λέει αυτό,
The e:HEV system shifts without notice between EV, Hybrid and Engine Drive with no input from the driver.
.
When driving in an urban environment the vehicle runs in EV Drive most of the time, producing zero emissions whilst utilising the seamless and responsive traits of electric drive. When the driver requires stronger acceleration, the car will switch to Hybrid Drive to propel the wheels via the powerful electric motor, with the internal combustion engine generating the required electric power.
.
When driving at constant high speeds, such as on the motorway, the system will shift to Engine Drive, and is directly and efficiently powered by the petrol engine with minimum losses and assisted by the electric motor when necessary. When the required drive energy becomes high towards top speed, the system switches back to Hybrid Drive to unleash the full output of the electric motor.Άρα ισχύει όπως το έχω αντιληφθεί για όλα τα υβριδικά Honda (και στο Civic): από ένα σημείο ταχύτητας και άνω, μπαίνει αποκλειστικά η ΜΕΚ κι από κει και πάνω ο ηλεκτρικός συνεισφέρει σε στιγμιαίες επιταχύνσεις ή για την επίτευξη της τελικής.
'Οχι. Επειδή εμπλέκεται σε σχέση 1:1 το μοτέρ και δεν υπάρχει κιβώτιο, το οφέλιμο εύρος στροφών που συμπλέκεται η ΜΕΚ και δίνει κίνηση είναι όπως αναφέρθηκε περίπου στα 80-120. Από εκεί και πάνω λειτουργεί μόνο ως γεννήτρια για τον ηλεκτροκινητήρα. Άρα τελική πιάνει μόνο με το δεύτερο.
Εγώ προτιμώ το σύστημα της Nissan, η Honda πήγε να το κάνει λίγο πιο μαγικό, αλλά μάλλον δεν χρειάζεται τόση περιπλοκότητα.Η HONDA χρησιμοποίησε ''σοφιστικέ'' μετάδοση, αλλά με απλό ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης, η NISSAN απλή μετάδοση με ''σοφιστικέ'' κινητήρα τούρμπο, με μηχανισμό μεταβλητής συμπίεσης.
NISSAN FORUM