-
Πλάτσα Πλάτσα πλουτσα....
Για τα suv ή τα station wagon. Για όσα δηλαδή έχουν και τρίτο παράθυρο. Έχουν χώρο να δεχτούν βαλίτσες και πάνω από το όριο του πίσω καθίσματος.
-
-
Aν ήταν το q5 ή Χ3 θα λέγαμε εντάξει ότι πληρώνεις παίρνεις...τώρα τους ξεβρακωνει όλους με 45Κ αλλά ...ποιος δίνει 45 για κινεζικό! Καλύτερα 70Κ και χτύπημα στην πλάτη κάθε φορά στο συνεργείο...
-
@tkin73 said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
Aν ήταν το q5 ή Χ3 θα λέγαμε εντάξει ότι πληρώνεις παίρνεις...τώρα τους ξεβρακωνει όλους με 45Κ αλλά ...ποιος δίνει 45 για κινεζικό! Καλύτερα 70Κ και χτύπημα στην πλάτη κάθε φορά στο συνεργείο...
45Κ δεν ειναι πολλα για τους ευρωπαίους. ασε μας εμας.
μια χαρα θα τα δωσουν πολλοι για κινεζικο ΟΤΑΝ αποκτησουν εμπιστοσυνη σε αυτά. Αλλα αυτό θα πάρει κάποιο χρόνο, δεν θα γινει από την μια μέρα στην αλλη
-
Παντού βρέχει λεφτά εδώ κρατάμε ομπρέλα….
-
Πέρα από το θέμα της εμπιστοσύνης που όντως θέλει κάποια χρόνια, μπαίνεις σε αυτά τα αμάξια και μετά μπαίνεις στα ευρωπαϊκά και στα κορεατικά, αφήνω τα ιαπωνικά τελείως στην άκρη, και νομίζεις ότι είναι μια γενιά πίσω, ότι μπαίνεις σε παρωχημένο εσωτερικό...
-
@tkin73 said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
Πέρα από το θέμα της εμπιστοσύνης που όντως θέλει κάποια χρόνια, μπαίνεις σε αυτά τα αμάξια και μετά μπαίνεις στα ευρωπαϊκά και στα κορεατικά, αφήνω τα ιαπωνικά τελείως στην άκρη, και νομίζεις ότι είναι μια γενιά πίσω, ότι μπαίνεις σε παρωχημένο εσωτερικό...
και να συμπληρωσω κατι που ειναι πολύ σημαντικο
2 εκδοσεις συνηθως , η πρωτη ειναι πλήρης (και σε καλύπτει σε ολα και η δεύτερη εχει οτι μπορεις να φανταστεις σε εξοπλισμο που δεν θα σκεφτοσουν ουτε καν να ζητησεις σε προσφορα σε κάποια αλλη μαρκα (μεχρι και ηλεκτρικες πανοραμικες από μπροστα μέχρι τερμα πισω)
360 καμερες από την πρωτη εκδοση σε πολλα !!!! και κατι τετοια κουλα που μας κανουν να αισθανομαστε μ@κακες που τα πληρωνουμε χρυσα τοσα χρονια
-
@tkin73 said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
Πέρα από το θέμα της εμπιστοσύνης που όντως θέλει κάποια χρόνια, μπαίνεις σε αυτά τα αμάξια και μετά μπαίνεις στα ευρωπαϊκά και στα κορεατικά, αφήνω τα ιαπωνικά τελείως στην άκρη, και νομίζεις ότι είναι μια γενιά πίσω, ότι μπαίνεις σε παρωχημένο εσωτερικό...
συμφωνω. Αυτο που δεν εχω καταλαβει ειναι αν ειναι θεμα κοστους ή και διαθεσης να τα εξοπλισουν καλα τα αμαξια τους.
-
@dettol said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@tkin73 said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
Πέρα από το θέμα της εμπιστοσύνης που όντως θέλει κάποια χρόνια, μπαίνεις σε αυτά τα αμάξια και μετά μπαίνεις στα ευρωπαϊκά και στα κορεατικά, αφήνω τα ιαπωνικά τελείως στην άκρη, και νομίζεις ότι είναι μια γενιά πίσω, ότι μπαίνεις σε παρωχημένο εσωτερικό...
συμφωνω. Αυτο που δεν εχω καταλαβει ειναι αν ειναι θεμα κοστους ή και διαθεσης να τα εξοπλισουν καλα τα αμαξια τους.
δεν εχουν brand και εμπιστοσυνη, οποτε κανοντας επιθετικη πολιτικη αυτα ειναι τα οπλα τους , σουπερ εσωτερικα με σουπερ εξοπλισμο σε πολύ καλές τιμες (για μας καλες, γιατι εκει ειναι πολύ πιο φτηνα)
-
@cirus said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@dettol said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@tkin73 said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
Πέρα από το θέμα της εμπιστοσύνης που όντως θέλει κάποια χρόνια, μπαίνεις σε αυτά τα αμάξια και μετά μπαίνεις στα ευρωπαϊκά και στα κορεατικά, αφήνω τα ιαπωνικά τελείως στην άκρη, και νομίζεις ότι είναι μια γενιά πίσω, ότι μπαίνεις σε παρωχημένο εσωτερικό...
συμφωνω. Αυτο που δεν εχω καταλαβει ειναι αν ειναι θεμα κοστους ή και διαθεσης να τα εξοπλισουν καλα τα αμαξια τους.
δεν εχουν brand και εμπιστοσυνη, οποτε κανοντας επιθετικη πολιτικη αυτα ειναι τα οπλα τους , σουπερ εσωτερικα με σουπερ εξοπλισμο σε πολύ καλές τιμες (για μας καλες, γιατι εκει ειναι πολύ πιο φτηνα)
κατι που ηθελα να σε ρωτησω και ολα το ξεχνουσα. Απο την εμπειρια σου στα ταξιδια στην κινα, μπορεις να δωσεις μια πολυ μπακαλιστικη και εμπειρικη αναλογια θερμικων/ηλεκτρικων;
-
@dettol said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@cirus said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@dettol said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@tkin73 said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
Πέρα από το θέμα της εμπιστοσύνης που όντως θέλει κάποια χρόνια, μπαίνεις σε αυτά τα αμάξια και μετά μπαίνεις στα ευρωπαϊκά και στα κορεατικά, αφήνω τα ιαπωνικά τελείως στην άκρη, και νομίζεις ότι είναι μια γενιά πίσω, ότι μπαίνεις σε παρωχημένο εσωτερικό...
συμφωνω. Αυτο που δεν εχω καταλαβει ειναι αν ειναι θεμα κοστους ή και διαθεσης να τα εξοπλισουν καλα τα αμαξια τους.
δεν εχουν brand και εμπιστοσυνη, οποτε κανοντας επιθετικη πολιτικη αυτα ειναι τα οπλα τους , σουπερ εσωτερικα με σουπερ εξοπλισμο σε πολύ καλές τιμες (για μας καλες, γιατι εκει ειναι πολύ πιο φτηνα)
κατι που ηθελα να σε ρωτησω και ολα το ξεχνουσα. Απο την εμπειρια σου στα ταξιδια στην κινα, μπορεις να δωσεις μια πολυ μπακαλιστικη και εμπειρικη αναλογια θερμικων/ηλεκτρικων;
αναλογα την πόλη
σε μεγαλες πόλεις ειναι γυρω στο 60-40 (θερμικα-ηλεκτρικα) χοντρικα με το μυαλο μου και τι βλέπω. μπορει να κάνω λάθος, ειναι μπακαλιστικες εκτιμησεις θυμιζω
σε μικρες επαρχιακες πόλεις τα θερμικα ειναι πιο πολλα 75-25
ομως αυτο οφειλεται γιατι υπάρχουν και παρα πολλα παλια αυτοκινητα , μην το ξεχναμε αυτο
στα καινουργια αυτοκινητα που βλέπω στους δρομους τα ηλεκτρικα ειναι συντριπτικα περισσότερα , αφού δινουν πολυ μεγαλα κινητρα για να αγορασεις ηλεκτρικο . δεν βλέπεις πολλα καινούργια θερμικα, υπάρχουν, αλλα λιγα.
επίσης υπάρχουν πάρα πολλα μικροαμαξάκια της wuling και παρομοια που δεν τα λες και αμαξια αλλα κυκλοφορουν πολύ μεσα στις πόλεις
σε μηχανες το ποσοστο ειναι 1-99 με το 99 να ειναι ηλεκτρικα
(να πω οτι μεσα στα ηλεκτρικα ποσοστα βάζω και τα plug in hybrids που κυκλοφορουν αρκετα και αυτα)
-
@tkin73 said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
Πέρα από το θέμα της εμπιστοσύνης που όντως θέλει κάποια χρόνια, μπαίνεις σε αυτά τα αμάξια και μετά μπαίνεις στα ευρωπαϊκά και στα κορεατικά, αφήνω τα ιαπωνικά τελείως στην άκρη, και νομίζεις ότι είναι μια γενιά πίσω, ότι μπαίνεις σε παρωχημένο εσωτερικό...
Εγώ μπαίνω στο Suzuki και το θαυμάζω
-
@dettol said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@tkin73 said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
Πέρα από το θέμα της εμπιστοσύνης που όντως θέλει κάποια χρόνια, μπαίνεις σε αυτά τα αμάξια και μετά μπαίνεις στα ευρωπαϊκά και στα κορεατικά, αφήνω τα ιαπωνικά τελείως στην άκρη, και νομίζεις ότι είναι μια γενιά πίσω, ότι μπαίνεις σε παρωχημένο εσωτερικό...
συμφωνω. Αυτο που δεν εχω καταλαβει ειναι αν ειναι θεμα κοστους ή και διαθεσης να τα εξοπλισουν καλα τα αμαξια τους.
Οι καθιερωμένοι κατασκευαστές δίνουν την τεχνολογία,πόντο πόντο, χρεώνοντας τα πάντα ξεχωριστά ή σε περίεργα πακέτα.
Ξέρουν ότι αν δεν πάρεις merc , θα πάρεις bmw ή audi.
Όλοι αυτοί χρεώνουν 200 κωδικούς έναν έναν.
Αυτός που θέλει μπρελόκ θα πάρει την βασική και θα λιγουρευεται τους 200 κωδικούς που δεν μπορεί να πληρώσει θα έχει όμως το μπρελόκ.
Οι υπόλοιποι θα πάρουν όσους κωδικούς αντέχουν.
Κανείς όμως δεν θα φύγει από αυτά τα μαγαζιά γιατί χρεώνουν τα πάντα χωριστά.
Ο Κινέζος θέλει να μπει στην αγορά.
Σου δίνει 180 κωδικούς με το καλημέρα που στους Γερμανούς θες ένα αμάξι ακόμα σε λεφτά και αφήνει και 20 που στους Γερμανούς τους παίρνουν ελάχιστοι...
Το πλεονέκτημα του Κινέζου είναι ότι είναι πολύ δυνατός στον προγραμματισμό και στα λογισμικά. Φορτώνει Snapdragon χωρίς να τους τσιγκουνευονται , όταν οι Ευρωπαίοι κόβουν από παντού για κερδίσουν ένα ευρώ αδιαφορώντας αν θα κολλάνε τα πάντα...
Μένει να δούμε την αξιοπιστία των υβριδικών συστημάτων.
Για την ώρα πάντως 3 χρόνια που κυκλοφορούν εκτός Ευρώπης δεν υπάρχουν τα θέματα των phev των Ευρωπαίων της αντίστοιχης περιόδου.
Τα αμάξια αυτά έρχονται από Κίνα έχουν αλλά κόστη κατασκευής και όσο δεν τρώνε μεγάλο φόρο από Ευρώπη θα απλώνονται συνεχώς.
Επειδή οι φόροι έρχονται ήδη έχουν κάνει κινήσεις για ευρωπαϊκά εργοστάσια.
Τότε οι τιμές θα ανέβουν αισθητά. Μπορεί ο χάλυβας πάλι να είναι κινέζικος και να κοστίζει μόνο παραπάνω η μεταφορά του και μηχανολογικά να κοντρολαρονται από Κίνα αλλά το προσωπικό των εργοστασίων θα είναι με ευρωπαϊκά μεροκάματα. -
@tkin73 said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@dettol said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@tkin73 said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
Πέρα από το θέμα της εμπιστοσύνης που όντως θέλει κάποια χρόνια, μπαίνεις σε αυτά τα αμάξια και μετά μπαίνεις στα ευρωπαϊκά και στα κορεατικά, αφήνω τα ιαπωνικά τελείως στην άκρη, και νομίζεις ότι είναι μια γενιά πίσω, ότι μπαίνεις σε παρωχημένο εσωτερικό...
συμφωνω. Αυτο που δεν εχω καταλαβει ειναι αν ειναι θεμα κοστους ή και διαθεσης να τα εξοπλισουν καλα τα αμαξια τους.
Οι καθιερωμένοι κατασκευαστές δίνουν την τεχνολογία,πόντο πόντο, χρεώνοντας τα πάντα ξεχωριστά ή σε περίεργα πακέτα.
Ξέρουν ότι αν δεν πάρεις merc , θα πάρεις bmw ή audi.
Όλοι αυτοί χρεώνουν 200 κωδικούς έναν έναν.
Αυτός που θέλει μπρελόκ θα πάρει την βασική και θα λιγουρευεται τους 200 κωδικούς που δεν μπορεί να πληρώσει θα έχει όμως το μπρελόκ.
Οι υπόλοιποι θα πάρουν όσους κωδικούς αντέχουν.
Κανείς όμως δεν θα φύγει από αυτά τα μαγαζιά γιατί χρεώνουν τα πάντα χωριστά.
Ο Κινέζος θέλει να μπει στην αγορά.
Σου δίνει 180 κωδικούς με το καλημέρα που στους Γερμανούς θες ένα αμάξι ακόμα σε λεφτά και αφήνει και 20 που στους Γερμανούς τους παίρνουν ελάχιστοι...
Το πλεονέκτημα του Κινέζου είναι ότι είναι πολύ δυνατός στον προγραμματισμό και στα λογισμικά. Φορτώνει Snapdragon χωρίς να τους τσιγκουνευονται , όταν οι Ευρωπαίοι κόβουν από παντού για κερδίσουν ένα ευρώ αδιαφορώντας αν θα κολλάνε τα πάντα...
Μένει να δούμε την αξιοπιστία των υβριδικών συστημάτων.
Για την ώρα πάντως 3 χρόνια που κυκλοφορούν εκτός Ευρώπης δεν υπάρχουν τα θέματα των phev των Ευρωπαίων της αντίστοιχης περιόδου.
Τα αμάξια αυτά έρχονται από Κίνα έχουν αλλά κόστη κατασκευής και όσο δεν τρώνε μεγάλο φόρο από Ευρώπη θα απλώνονται συνεχώς.
Επειδή οι φόροι έρχονται ήδη έχουν κάνει κινήσεις για ευρωπαϊκά εργοστάσια.
Τότε οι τιμές θα ανέβουν αισθητά. Μπορεί ο χάλυβας πάλι να είναι κινέζικος και να κοστίζει μόνο παραπάνω η μεταφορά του και μηχανολογικά να κοντρολαρονται από Κίνα αλλά το προσωπικό των εργοστασίων θα είναι με ευρωπαϊκά μεροκάματα.εγω τους βλεπω φουλ στα ηλεκτρονικα, 5στερα τεστ ασφαλειας ΚΑΙ πολυ καλο εσωτερικο. Τις premium μαρκες που ανεφερες δεν τις θεωρω ανταγωνιστες των κινεζικων, διοτι δεν μπορω να φανταστω καποιον που θα παρει ενα φορτωμενο γερμανικο premium, να αλλαξει γνωμη τελευταια στιγμη και να τσιμπισει κινεζικο. Οι υπολοιποι δυτικοι, ιαπωνες και, ακομα πιο πολυ, κορεατες κατασκευαστες ομως, τι στο διαολο κανουν;;;; Ευκολα μπορω να φανταστω καποιον που θα επαιρνε kia να κοιταξει προς κινα μερια.
-
@dettol said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@tkin73 said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@dettol said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@tkin73 said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
Πέρα από το θέμα της εμπιστοσύνης που όντως θέλει κάποια χρόνια, μπαίνεις σε αυτά τα αμάξια και μετά μπαίνεις στα ευρωπαϊκά και στα κορεατικά, αφήνω τα ιαπωνικά τελείως στην άκρη, και νομίζεις ότι είναι μια γενιά πίσω, ότι μπαίνεις σε παρωχημένο εσωτερικό...
συμφωνω. Αυτο που δεν εχω καταλαβει ειναι αν ειναι θεμα κοστους ή και διαθεσης να τα εξοπλισουν καλα τα αμαξια τους.
Οι καθιερωμένοι κατασκευαστές δίνουν την τεχνολογία,πόντο πόντο, χρεώνοντας τα πάντα ξεχωριστά ή σε περίεργα πακέτα.
Ξέρουν ότι αν δεν πάρεις merc , θα πάρεις bmw ή audi.
Όλοι αυτοί χρεώνουν 200 κωδικούς έναν έναν.
Αυτός που θέλει μπρελόκ θα πάρει την βασική και θα λιγουρευεται τους 200 κωδικούς που δεν μπορεί να πληρώσει θα έχει όμως το μπρελόκ.
Οι υπόλοιποι θα πάρουν όσους κωδικούς αντέχουν.
Κανείς όμως δεν θα φύγει από αυτά τα μαγαζιά γιατί χρεώνουν τα πάντα χωριστά.
Ο Κινέζος θέλει να μπει στην αγορά.
Σου δίνει 180 κωδικούς με το καλημέρα που στους Γερμανούς θες ένα αμάξι ακόμα σε λεφτά και αφήνει και 20 που στους Γερμανούς τους παίρνουν ελάχιστοι...
Το πλεονέκτημα του Κινέζου είναι ότι είναι πολύ δυνατός στον προγραμματισμό και στα λογισμικά. Φορτώνει Snapdragon χωρίς να τους τσιγκουνευονται , όταν οι Ευρωπαίοι κόβουν από παντού για κερδίσουν ένα ευρώ αδιαφορώντας αν θα κολλάνε τα πάντα...
Μένει να δούμε την αξιοπιστία των υβριδικών συστημάτων.
Για την ώρα πάντως 3 χρόνια που κυκλοφορούν εκτός Ευρώπης δεν υπάρχουν τα θέματα των phev των Ευρωπαίων της αντίστοιχης περιόδου.
Τα αμάξια αυτά έρχονται από Κίνα έχουν αλλά κόστη κατασκευής και όσο δεν τρώνε μεγάλο φόρο από Ευρώπη θα απλώνονται συνεχώς.
Επειδή οι φόροι έρχονται ήδη έχουν κάνει κινήσεις για ευρωπαϊκά εργοστάσια.
Τότε οι τιμές θα ανέβουν αισθητά. Μπορεί ο χάλυβας πάλι να είναι κινέζικος και να κοστίζει μόνο παραπάνω η μεταφορά του και μηχανολογικά να κοντρολαρονται από Κίνα αλλά το προσωπικό των εργοστασίων θα είναι με ευρωπαϊκά μεροκάματα.εγω τους βλεπω φουλ στα ηλεκτρονικα, 5στερα τεστ ασφαλειας ΚΑΙ πολυ καλο εσωτερικο. Τις premium μαρκες που ανεφερες δεν τις θεωρω ανταγωνιστες των κινεζικων, διοτι δεν μπορω να φανταστω καποιον που θα παρει ενα φορτωμενο γερμανικο premium, να αλλαξει γνωμη τελευταια στιγμη και να τσιμπισει κινεζικο. Οι υπολοιποι δυτικοι, ιαπωνες και, ακομα πιο πολυ, κορεατες κατασκευαστες ομως, τι στο διαολο κανουν;;;; Ευκολα μπορω να φανταστω καποιον που θα επαιρνε kia να κοιταξει προς κινα μερια.
Τους 3 μεγάλους Γερμανούς τους ανέφερα ως ακραία παραδείγματα υπερτιμολογησης εξοπλισμού.
Εννοείται αν έχεις τα 100Κ για μερκ φορτωμένη δεν θα πέσεις στα 45 για να δοκιμάσεις Κινέζο.
Αλλά όλοι οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι,κορεάτες και γιαπωνεζοι θα έχουν χοντρό θέμα με τα κινέζικα.
Πχ προσωπικά που σκεφτόμουν για κάποια στιγμή τουσον σπορτατζ τώρα βλέποντας αυτά αν προχωρούσα μεταξύ Κορεάτη και Κινέζου στον Κινέζο θα πήγαινα.
Καλά για κάτι τιγκουαν, 3008 κοκ θα θεωρούσα ότι με κοροϊδεύουν στα μούτρα με αυτά που πληρώνω για αυτά που παίρνω...
Έκανα μια δοκιμή του Tiguan R-Line More1.5 eHybrid204 PSDSG 6 σχέσεων προσπαθώντας να το φορτώσω όσο μπορούσα για να πλησιάσει τον Κινέζο φυσικά του λείπουν πολλά για να πιάσει σε εξοπλισμό και έφτασα στις 62.5Κ χωρίς ηλιοροφή, αεριζόμενα καθίσματα και πολλά άλλα, με 204 άλογα αντί για 449 και την μισή μπαταρία ...και με 4(?) χρόνια εγγύηση... -
Στα ακριβά ιχ, ήτοι αυτή τη στιγμή στα πάνω από 50 καφετιά ή πέριξ αυτών να βάζετε στους υπολογισμούς σας και τον παράγοντα πουλ μουρ, και μάλιστα πρώτο και καλύτερο.
-
Δείτε τα omoda,και τα κινέζικα γενικότερα,και μετά αποφασίστε
Στο σαλόνι φαίνονται ωραία όταν ανοίξεις το καπό ψευτια και κινέζια γ ποιοτητας -
@dimitrioskosmas said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
Δείτε τα omoda,και τα κινέζικα γενικότερα,και μετά αποφασίστε
Στο σαλόνι φαίνονται ωραία όταν ανοίξεις το καπό ψευτια και κινέζια γ ποιοτηταςΉρεμα ρωτάω, έχεις ανοίξει καπό σε κάποιο από τα κινέζικα που ήρθαν φέτος στην Ελλάδα; Δλδ είναι 5 στερα , έχουν χάλυβα υψηλής αντοχής αλλά κάτω από το καπό είναι ότι να ναι;
-
@tkin73 said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@dimitrioskosmas said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
Δείτε τα omoda,και τα κινέζικα γενικότερα,και μετά αποφασίστε
Στο σαλόνι φαίνονται ωραία όταν ανοίξεις το καπό ψευτια και κινέζια γ ποιοτηταςΉρεμα ρωτάω, έχεις ανοίξει καπό σε κάποιο από τα κινέζικα που ήρθαν φέτος στην Ελλάδα; Δλδ είναι 5 στερα , έχουν χάλυβα υψηλής αντοχής αλλά κάτω από το καπό είναι ότι να ναι;
Άγρια απαντάω
Άνοιξα κάπω σε omoda
Και τη λαμαρίνα της πλάκας μαζί με τη πλαστικυρα δεν την είχα δει σε dacia 20ετιας
Δε πα να είναι και 7αστερα
Φαίνεται ξεκάθαρα ότι δεν έχουν προσοχή στη λεπτομέρεια, εμένα αυτό με χαλαει -
Ιδιαίτερα το BYD του dettol είναι εκπληκτικό στα εργαστηριακά τεστ παθητικής ασφάλειας.
Πιστεύω ανώτερο είναι μονάχα το Tesla. Ιδιαίτερα στην πλάγια σύγκρουση με την κολώνα ξεφτίλισε ότι ακριβό κυκλοφορεί και ας κοστίζει 100-200Κ
Και μιλάμε για αυτοκίνητα των 15Κ στην αγορά της Ασίας.
OMODA & JAECOO (CHERY) forum