-
Η επέκταση εγγύησης μέσω ασφαλιστικής αξίζει; Έχει κάνει κάποιος η να έχει γενικά εμπειριία γύρω από το θέμα; Καλύπτει όλα τα μέρη του αυτοκινήτου;
-
@spi_duster said in BMW 1 Series F70 (2024):
@andya3 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Όπως το είδα στην έκθεση, τα βασικά του μειονεκτήματα είναι ότι είναι κάπως στενάχωρο για τους πίσω επιβάτες και έχει υπερβολικά μικρό χώρο αποσκευών, νομίζω 300lt? Άρα για οικογένεια κατά τη γνώμη μου δεν εξυπηρετεί.
Κατά τ' άλλα δεν παύει να είναι ένα καλοφτιαγμένο γερμανικό αυτοκίνητο, με τα συν και τα πλην του στις λεπτομέρειες, αλλά τα λεφτά σου σίγουρα πιάνουν τόπο αν το αγοράσεις.
Το αυτοκίνητο είναι χτισμένο για τον οδηγό. Σαν 3πορτο ένα πράγμα. Δικαβαλο για νέο ζευγάρι άντε και με ένα μωρό το πολύ. Όλα τα υπόλοιπα είναι ποίημα. Συνδυασμένο με ένα νταστερ για τους υπόλοιπους της οικογένειας είναι δώρο στον μπαμπά να παίζει.
Ειδικά με μωρό, δε νομίζω...δεν παίζει να χωράει καρότσι πίσω, αν και είμαι επιφυλακτικός με τα λίτρα που δηλώνονται. ας πούμε του lbx μου φάνηκε και σε εμένα μεγαλύτερος από 320 Lt. Παίζει και το σχήμα πόσο είναι εκμεταλλεύσιμο
-
@argonautis said in BMW 1 Series F70 (2024):
Η επέκταση εγγύησης μέσω ασφαλιστικής αξίζει; Έχει κάνει κάποιος η να έχει γενικά εμπειριία γύρω από το θέμα; Καλύπτει όλα τα μέρη του αυτοκινήτου;
Είχα κάνει επέκταση εγγύησης για 2 έτη το 2016 στο F31 Touring που είχα αγοράσει και, δόξα τω Θεώ, τα είχε βγάλει τα λεφτά της και με το παραπάνω, με τα πράγματα που χρειάσθηκε να αλλαχθούν στον 3ο και 4ο χρόνο, δεν έχω παράπονο...
Στο συμφωνητικό ανέφερε συγκεκριμένα τι καλύπτει.Δεν γνωρίζω τι ισχύει τώρα.
Αν είναι ένα λογικό ποσό, θα σου πρότεινα να την κάνεις, γιατί η σχετικά χαμηλή τιμή του Άσσου δεν προοιωνίζει ποιότητα και αξιοπιστία... -
@vigilantius__1985 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@spi_duster said in BMW 1 Series F70 (2024):
@andya3 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Όπως το είδα στην έκθεση, τα βασικά του μειονεκτήματα είναι ότι είναι κάπως στενάχωρο για τους πίσω επιβάτες και έχει υπερβολικά μικρό χώρο αποσκευών, νομίζω 300lt? Άρα για οικογένεια κατά τη γνώμη μου δεν εξυπηρετεί.
Κατά τ' άλλα δεν παύει να είναι ένα καλοφτιαγμένο γερμανικό αυτοκίνητο, με τα συν και τα πλην του στις λεπτομέρειες, αλλά τα λεφτά σου σίγουρα πιάνουν τόπο αν το αγοράσεις.
Το αυτοκίνητο είναι χτισμένο για τον οδηγό. Σαν 3πορτο ένα πράγμα. Δικαβαλο για νέο ζευγάρι άντε και με ένα μωρό το πολύ. Όλα τα υπόλοιπα είναι ποίημα. Συνδυασμένο με ένα νταστερ για τους υπόλοιπους της οικογένειας είναι δώρο στον μπαμπά να παίζει.
Ειδικά με μωρό, δε νομίζω...δεν παίζει να χωράει καρότσι πίσω, αν και είμαι επιφυλακτικός με τα λίτρα που δηλώνονται. ας πούμε του lbx μου φάνηκε και σε εμένα μεγαλύτερος από 320 Lt. Παίζει και το σχήμα πόσο είναι εκμεταλλεύσιμο
Καρότσι θα χωρέσει. Και 2 βαλίτσες μεσαιες επισης. Το πρόβλημα είναι στη σύζυγο αν θέλει να βρισκεται δίπλα στο μωρό και είναι ψηλότερη από 1,70
-
Εγώ πάντως 1.82 και με κάποια κιλακια, πίσω έκατσα υπερανετοτατα, και με χώρο για τα γόνατα και κυρίως παρα πολύ καλό χώρο για το κεφάλι επάνω.
Το μόνο αρνητικό ήταν που χτύπησα το κεφάλι μου στο μπες , κάτι το οποίο θα συμβεί μόνο μια φορά φαντάζομαι στον καθημερινό χρήστη του.Μάλιστα μπήκα αφού είχα κάτσει πρώτα μπροστά με το κάθισμα τέρμα χαμηλά , αρκετά πίσω και το τιμόνι τέρμα έξω - που έβγαινε πολύ μάλιστα - και τέρμα επάνω όπως δηλαδή μου αρέσει, και γιατί έτσι έχω την τέλεια επιβίβαση και αποβίβαση χωρίς να βρίσκουν τα πόδια στο τιμόνι στο μπες βγες και χωρίς να χρειάζεται στρίψιμο της μέσης όπως συνήθως συμβαίνει σε πολλά χαμηλά.
Χαρακτηριστικά, άνθρωπος που μπήκε μετά από μένα και ήταν στο ίδιο ύψος αλλά πολύ πιο αδύνατος πάλευε με το τιμόνι να το φέρει πιο μέσα και χαμηλά και έκανε και πιο μπροστά το τιμόνι και κάθισμα δίνοντας μου επιπλέον χώρο για τα γόνατα μου.
Θεωρώ πως πίσω από τον οδηγό θα χωρέσει υπέρανετα οποιοδήποτε παιδικό καθισματακι χωρίς την παραμικρή παραχώρηση για τον οδηγό.
Για γυναίκες πίσω δεν το συζητάμε.
Και για το πορτμπαγκάζ που λέτε εγώ διαπίστωσα πως τα λίτρα που λείπουν είναι μόνο από το πάτωμα που είναι ρηχό , έχει απόλυτα τετραγωνισμένο σχήμα που σημαίνει πως λόγω πλάτους αφού είναι C κατηγορία το αυτοκίνητο θα βολεψει καλύτερα από οποιαδήποτε B SUV για παιδικό καρότσι.
Χωρίς την εταζιερα μάλιστα θεωρώ πως αναπληρώνεται η χαμένη χωρητικότητα. -
Μάλλον δεν έχετε πρόσφατη εμπειρία από καρότσια, παρκοκρεβατα και τα σχετικά.
Έχω λίγα χρόνια που δε τα μεταφέρω.
Όσο έχεις ένα παιδί σε χωράνε και μικρότερα αυτοκίνητα τύπου b hatch, βάζεις πράγματα στο πίσω κάθισμα.
Μόλις έρθει και το δεύτερο δε σε χωράνε μεγαλύτερα αυτοκίνητα. Μόνο με μπαγκαζιερα.
Με ένα καρότσι το πορτμπαγκάζ του άσσου εξαφανίστηκε.
Επίσης μόλις τελειώσουν τα καρότσια ξεκινούν άλλα συμπράγκαλα. Θεωρώ πως και με μεγαλύτερα παιδιά ο χώρος αποσκευών είναι πολύ οριακός ακόμα και με βγαλμένη την εταζέρα, εννοείται.
Έτσι όπως το είδα, όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να κάνει δοκιμή. -
@georgemit said in BMW 1 Series F70 (2024):
Μάλλον δεν έχετε πρόσφατη εμπειρία από καρότσια, παρκοκρεβατα και τα σχετικά.
Έχω λίγα χρόνια που δε τα μεταφέρω.
Όσο έχεις ένα παιδί σε χωράνε και μικρότερα αυτοκίνητα τύπου b hatch, βάζεις πράγματα στο πίσω κάθισμα.
Μόλις έρθει και το δεύτερο δε σε χωράνε μεγαλύτερα αυτοκίνητα. Μόνο με μπαγκαζιερα.
Με ένα καρότσι το πορτμπαγκάζ του άσσου εξαφανίστηκε.
Επίσης μόλις τελειώσουν τα καρότσια ξεκινούν άλλα συμπράγκαλα. Θεωρώ πως και με μεγαλύτερα παιδιά ο χώρος αποσκευών είναι πολύ οριακός ακόμα και με βγαλμένη την εταζέρα, εννοείται.
Έτσι όπως το είδα, όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να κάνει δοκιμή.Εννοειται πως για οικογενεια με τα σημερινα δεδομενα δεν κανει.
Εμεις 2 ειμαστε ο μικρος αντε να ερθει 20μερες το χρονο.
Απλα ειπαμε με χαλαει και ταυτοχρονα με φοβιζει η 2ετη εγγυηση.
Πανεμορφο ομως το ρημαδι -
Παίρνεις μακλαρεν καροτσι και εισαι οκ. Δεν πιάνει καθόλου χώρο δαύτο και ειναι εξαιρετικά ελαφρύ και ανθεκτικό. Δε θέλει κόπο. Θέλει τρόπο.
-
@alex-mix said in BMW 1 Series F70 (2024):
@georgemit said in BMW 1 Series F70 (2024):
Μάλλον δεν έχετε πρόσφατη εμπειρία από καρότσια, παρκοκρεβατα και τα σχετικά.
Έχω λίγα χρόνια που δε τα μεταφέρω.
Όσο έχεις ένα παιδί σε χωράνε και μικρότερα αυτοκίνητα τύπου b hatch, βάζεις πράγματα στο πίσω κάθισμα.
Μόλις έρθει και το δεύτερο δε σε χωράνε μεγαλύτερα αυτοκίνητα. Μόνο με μπαγκαζιερα.
Με ένα καρότσι το πορτμπαγκάζ του άσσου εξαφανίστηκε.
Επίσης μόλις τελειώσουν τα καρότσια ξεκινούν άλλα συμπράγκαλα. Θεωρώ πως και με μεγαλύτερα παιδιά ο χώρος αποσκευών είναι πολύ οριακός ακόμα και με βγαλμένη την εταζέρα, εννοείται.
Έτσι όπως το είδα, όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να κάνει δοκιμή.Εννοειται πως για οικογενεια με τα σημερινα δεδομενα δεν κανει.
Εμεις 2 ειμαστε ο μικρος αντε να ερθει 20μερες το χρονο.
Απλα ειπαμε με χαλαει και ταυτοχρονα με φοβιζει η 2ετη εγγυηση.
Πανεμορφο ομως το ρημαδιΕννοείται πως κάνει για μικρή οικογένεια και οι διαστάσεις του είναι καλες τόσο για την πόλη όσο και για ταξιδι. Αλλιως νταστερ!
-
@alex-mix said in BMW 1 Series F70 (2024):
@georgemit said in BMW 1 Series F70 (2024):
Μάλλον δεν έχετε πρόσφατη εμπειρία από καρότσια, παρκοκρεβατα και τα σχετικά.
Έχω λίγα χρόνια που δε τα μεταφέρω.
Όσο έχεις ένα παιδί σε χωράνε και μικρότερα αυτοκίνητα τύπου b hatch, βάζεις πράγματα στο πίσω κάθισμα.
Μόλις έρθει και το δεύτερο δε σε χωράνε μεγαλύτερα αυτοκίνητα. Μόνο με μπαγκαζιερα.
Με ένα καρότσι το πορτμπαγκάζ του άσσου εξαφανίστηκε.
Επίσης μόλις τελειώσουν τα καρότσια ξεκινούν άλλα συμπράγκαλα. Θεωρώ πως και με μεγαλύτερα παιδιά ο χώρος αποσκευών είναι πολύ οριακός ακόμα και με βγαλμένη την εταζέρα, εννοείται.
Έτσι όπως το είδα, όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να κάνει δοκιμή.Εννοειται πως για οικογενεια με τα σημερινα δεδομενα δεν κανει.
Εμεις 2 ειμαστε ο μικρος αντε να ερθει 20μερες το χρονο.
Απλα ειπαμε με χαλαει και ταυτοχρονα με φοβιζει η 2ετη εγγυηση.
Πανεμορφο ομως το ρημαδιΜε ένα παιδάκι θα σε βολέψει, άνετα.
Όντως πανέμορφο με το Μ pack. Καγκουρικο hatch φορ έβα. Αλητεία. -
Είχα δει και (στο εξωτερικό) κάτι λύσεις της thule που η μπαγκαζιερα έμπαινε πίσω σαν χωνευτη με κοτσαδορο. Αν βρω λινκ θα στείλω. Ίσως αυτό είναι πιο βολικό για ταξίδι 1-2 φορές τον χρόνο
-
@vagkirk said in BMW 1 Series F70 (2024):
Εγώ πάντως 1.82 και με κάποια κιλακια, πίσω έκατσα υπερανετοτατα, και με χώρο για τα γόνατα και κυρίως παρα πολύ καλό χώρο για το κεφάλι επάνω.
Το μόνο αρνητικό ήταν που χτύπησα το κεφάλι μου στο μπες , κάτι το οποίο θα συμβεί μόνο μια φορά φαντάζομαι στον καθημερινό χρήστη του.Μάλιστα μπήκα αφού είχα κάτσει πρώτα μπροστά με το κάθισμα τέρμα χαμηλά , αρκετά πίσω και το τιμόνι τέρμα έξω - που έβγαινε πολύ μάλιστα - και τέρμα επάνω όπως δηλαδή μου αρέσει, και γιατί έτσι έχω την τέλεια επιβίβαση και αποβίβαση χωρίς να βρίσκουν τα πόδια στο τιμόνι στο μπες βγες και χωρίς να χρειάζεται στρίψιμο της μέσης όπως συνήθως συμβαίνει σε πολλά χαμηλά.
Χαρακτηριστικά, άνθρωπος που μπήκε μετά από μένα και ήταν στο ίδιο ύψος αλλά πολύ πιο αδύνατος πάλευε με το τιμόνι να το φέρει πιο μέσα και χαμηλά και έκανε και πιο μπροστά το τιμόνι και κάθισμα δίνοντας μου επιπλέον χώρο για τα γόνατα μου.
Θεωρώ πως πίσω από τον οδηγό θα χωρέσει υπέρανετα οποιοδήποτε παιδικό καθισματακι χωρίς την παραμικρή παραχώρηση για τον οδηγό.
Για γυναίκες πίσω δεν το συζητάμε.
Και για το πορτμπαγκάζ που λέτε εγώ διαπίστωσα πως τα λίτρα που λείπουν είναι μόνο από το πάτωμα που είναι ρηχό , έχει απόλυτα τετραγωνισμένο σχήμα που σημαίνει πως λόγω πλάτους αφού είναι C κατηγορία το αυτοκίνητο θα βολεψει καλύτερα από οποιαδήποτε B SUV για παιδικό καρότσι.
Χωρίς την εταζιερα μάλιστα θεωρώ πως αναπληρώνεται η χαμένη χωρητικότητα.Νομίζω υπάρχει και λίγος ακόμα χωρος κάτω από το πάτωμα όπου χωράνε πιο μικρα αντικείμενα. Η μπαταρία αφηνει ένα κενό παραλληλόγραμμο
-
@vigilantius__1985 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Νομίζω υπάρχει και λίγος ακόμα χωρος κάτω από το πάτωμα όπου χωράνε πιο μικρα αντικείμενα. Η μπαταρία αφηνει ένα κενό παραλληλόγραμμο
Ναι ακριβως σαν το xceed που ειχα ειναι
-
@georgemit said in BMW 1 Series F70 (2024):
@alex-mix said in BMW 1 Series F70 (2024):
@georgemit said in BMW 1 Series F70 (2024):
Μάλλον δεν έχετε πρόσφατη εμπειρία από καρότσια, παρκοκρεβατα και τα σχετικά.
Έχω λίγα χρόνια που δε τα μεταφέρω.
Όσο έχεις ένα παιδί σε χωράνε και μικρότερα αυτοκίνητα τύπου b hatch, βάζεις πράγματα στο πίσω κάθισμα.
Μόλις έρθει και το δεύτερο δε σε χωράνε μεγαλύτερα αυτοκίνητα. Μόνο με μπαγκαζιερα.
Με ένα καρότσι το πορτμπαγκάζ του άσσου εξαφανίστηκε.
Επίσης μόλις τελειώσουν τα καρότσια ξεκινούν άλλα συμπράγκαλα. Θεωρώ πως και με μεγαλύτερα παιδιά ο χώρος αποσκευών είναι πολύ οριακός ακόμα και με βγαλμένη την εταζέρα, εννοείται.
Έτσι όπως το είδα, όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να κάνει δοκιμή.Εννοειται πως για οικογενεια με τα σημερινα δεδομενα δεν κανει.
Εμεις 2 ειμαστε ο μικρος αντε να ερθει 20μερες το χρονο.
Απλα ειπαμε με χαλαει και ταυτοχρονα με φοβιζει η 2ετη εγγυηση.
Πανεμορφο ομως το ρημαδιΜε ένα παιδάκι θα σε βολέψει, άνετα.
Όντως πανέμορφο με το Μ pack. Καγκουρικο hatch φορ έβα. Αλητεία.Μια ζωη την έχουμε. Επιπλέον στα παιδιά μας πρέπει να θετουμε στοχους. Καποιους μεσω της διαλεκτικης. Αλλους επι του πρακτεου. Με μια bmw οι παιδικες αναμνησεις ειναι ονειρο. Ενα λινγκ λονγκ σιγα μη το θυμάται.
-
Καλησπέρα σας, έκανα test drive το m packet χθες το απόγευμα. Συμπερασματικά πολύ καλό τιμόνι, και ανάρτηση σκληρή οσο πρέπει χωρις να χτυπάει καθόλου. Επισης οσο μπόρεσα να το στρίψω λογω υπερβολικής κίνησης στην Αθήνα δεν εχει καθόλου body roll. Εξαιρετική θεση οδηγού με τρομερά bucket. Δεν θα μιλήσω για χώρους γιατί λιγο πολύ οι περισσότεροι το έχετε δει από κοντά. Αυτο που με προβλημάτισε είναι οτι το trip computer για ολα τα χιλιόμετρα που έχουν γινει (1800 ειχε το αυτοκίνητο δοκιμής) έγραφε 10.4 Το καταλαβαίνω οτι ειναι αυτοκίνητο δοκιμής και οτι το πατάνε αλλα περίμενα κατι λιγότερο. Παμε στα δικά μου τωρα, στη μισαωρη βόλτα που έκανα εγω με κίνηση Αθήνας εγραψε 11.1 μέση κατανάλωση. Κινουμουνα με sport mode κυρίως αλλα σε καποια λιγα σημεία με παραπάνω κινηση σε efficient mode. Προφανώς εκανα απότομες επιταχύνσεις μολις έβλεπα κενούς χωρους χωρις να οδηγήσω οικονομικα.
Η επιτάχυνση μου φάνηκε τίμια χωρίς να τρελαθώ κιόλας. Ενα τελευταίο πράγμα που δν μαρεσε, ηταν οτι στο kick down οταν εκανε αλλαγές το σασμάν ένιωθα ενα κομπιασμα και οτι χάνεται η ροπή στην αλλαγη. Περίμενα λιγο πιο smooth ανεβάσματα απο το κιβώτιο. Αυτα τα ολίγα. Όποιος το εχει αγοράσει θα ήθελα να καταθέσει τη γνώμη του. -
@vigilantius__1985 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Είχα δει και (στο εξωτερικό) κάτι λύσεις της thule που η μπαγκαζιερα έμπαινε πίσω σαν χωνευτη με κοτσαδορο. Αν βρω λινκ θα στείλω. Ίσως αυτό είναι πιο βολικό για ταξίδι 1-2 φορές τον χρόνο
Τα έχω δει κι εγώ αυτά τις Thule.
Ο κοτσαδορος πλέον πρέπει να είναι σπαστός.
Λίγο που έψαξα 500ευρω και το σύστημα αυτό της Thule ;ν θυμάμαι καλά πάνω από 700. -
100-120 λίτρα παραπάνω χώρου και μάλιστα μόνο σε ύψος ενός B suv δεν κάνουν τη διαφορά για ογκώδη καρότσια , παρκοκρέβατα κλπ συμπράγκαλα που θέλετε.
Μόνο σε ένα Sanyiong XLV που είχα δει κάποτε το πορτμπαγκάζ του μου έπεσε το σαγόνι , εκείνο ήταν σαν μικρή αποθήκη πίσω τεράστιο σε μήκος ειδικά μέχρι την πλατη των πίσω καθισμάτων ,επρεπε να χωθώ σχεδόν μεσα για πιάσω τα καθίσματα, χωρίς εταζιέρα έκανες μετακόμιση.
Ούτε Kodiaq , ούτε Xtrail που είχα δει ήταν έτσι.Αλλά τι να το κάνεις που μόλις μπήκα μπροστά στην θέση του οδηγού και πίσω μου μετά ένω είχε χώρο για τα γόνατα και ηταν ωραίο και πρακτικό για το βάλε βγάλε τα παιδιά στα καθισματάκια τους ένιωσα πως μπήκα σε χαμηλότερης κατηγορίας αυτοκίνητο λόγω πλατους απο το Astra H και το W203 , deal breaker για μένα σε όλα τα BSUV της αγοράς που έχω μπεί.
Μπήκα μετά σε ένα 1ης γενιάς 3008 που είχε δίπλα και έπαθα πλάκα με τους χώρους του.
Για τον νέο άσσο , θα το ματαξαναπώ , δεν ξέρω τι έχουν κάνει με την σχεδιάση και την θέση του ταμπλώ και της κονσόλας , καθίσματα εμπρός αλλά μου έδωσε αίσθηση ευρυχωρίας μεγαλύτερη απο τα νέα 3008 , grandland , απο τα Crossover Xceed και Formentor - που έχουν όμως καλύτερη θεση οδήγησης απο τα C suv οχι φορτηγισια δηλαδη- και εφάμιλλη αίσθηση ευρυχωρίας με υπεράνετα άνετα ηλεκτρικά όπως το Atto 3.
Μόνο στο Kuga είπα ναι αυτό είναι λιμουζίνα σε χώρους μπροστά.
Και σε σύγκριση με τα εξίσου καλά σε αίσθηση ευρυχωρίας Focus , Golf , Leon , αυτό το κάτι παραπάνω με την την εσωτερική σχεδιάση του άσσου μου έδωσε την εντύπωση του καλύτερου για τον αέρα που είχα σε πόδια και μπες - βγες μπροστά.
Συμπερασματικά , για ένα τέτοιο αυτοκίνητο αξίζει να παραμερίσει κάποιος το μικρότερο πορτπαγκάζ για τα υπόλοιπα θετικά , και δεν μιλάμε για πρόβλημα κατα την αποψη μου αφού λύνεται με την τοποθέτηση μπαγκαζιέρας η οποία μετά το φέρνει σε χρηστικότητα κάλυψης αναγκών χώρου αποσκευών επιπέδου...kodiaq ή Insignia με 5η πόρτα αν μιλάμε για χαμηλό.
Επίσης μια μπαγκαζιέρα σε χαμηλό είναι πολύ πιο έυκολη δουλειά στο βάλε βγάλε και φορτωσε - ξεφόρτωσε σε σχέση με τα ψηλότερα SUV.
Αφήστε που κατα το δικό μου αισθητικό κριτήριο μια όμορφη σχετικά σπορ μπαγκαζιέρα προσφέρει - ισορροπεί την εικόνα της ας πούμε λίγο καγκουρεμένης m pack έκδοσης.
Μην πω πως και για τους συνήθως υπερφίαλους κατόχους ΒΜW που νομίζουν πως οδηγούν σπορ κατασκευές και υπερεκτιμούν τις οδηγικές του ικανότητες η μπαγκαζιέρα θα έπρεπε να είναι υποχρεωτικός εξοιπλισμός ενεργητικής ασφάλειας μαζί με την δήλωση στο ληξιαρχείο του νέου μέλους της οικογένειας τους.
-
@vagkirk said in BMW 1 Series F70 (2024):
100-120 λίτρα παραπάνω χώρου και μάλιστα μόνο σε ύψος ενός B suv δεν κάνουν τη διαφορά για ογκώδη καρότσια , παρκοκρέβατα κλπ συμπράγκαλα που θέλετε.
Μόνο σε ένα Sanyiong XLV που είχα δει κάποτε το πορτμπαγκάζ του μου έπεσε το σαγόνι , εκείνο ήταν σαν μικρή αποθήκη πίσω τεράστιο σε μήκος ειδικά μέχρι την πλατη των πίσω καθισμάτων ,επρεπε να χωθώ σχεδόν μεσα για πιάσω τα καθίσματα, χωρίς εταζιέρα έκανες μετακόμιση.
Ούτε Kodiaq , ούτε Xtrail που είχα δει ήταν έτσι.Αλλά τι να το κάνεις που μόλις μπήκα μπροστά στην θέση του οδηγού και πίσω μου μετά ένω είχε χώρο για τα γόνατα και ηταν ωραίο και πρακτικό για το βάλε βγάλε τα παιδιά στα καθισματάκια τους ένιωσα πως μπήκα σε χαμηλότερης κατηγορίας αυτοκίνητο λόγω πλατους απο το Astra H και το W203 , deal breaker για μένα σε όλα τα BSUV της αγοράς που έχω μπεί.
Μπήκα μετά σε ένα 1ης γενιάς 3008 που είχε δίπλα και έπαθα πλάκα με τους χώρους του.
Για τον νέο άσσο , θα το ματαξαναπώ , δεν ξέρω τι έχουν κάνει με την σχεδιάση και την θέση του ταμπλώ και της κονσόλας , καθίσματα εμπρός αλλά μου έδωσε αίσθηση ευρυχωρίας μεγαλύτερη απο τα νέα 3008 , grandland , απο τα Crossover Xceed και Formentor - που έχουν όμως καλύτερη θεση οδήγησης απο τα C suv οχι φορτηγισια δηλαδη- και εφάμιλλη αίσθηση ευρυχωρίας με υπεράνετα άνετα ηλεκτρικά όπως το Atto 3.
Μόνο στο Kuga είπα ναι αυτό είναι λιμουζίνα σε χώρους μπροστά.
Και σε σύγκριση με τα εξίσου καλά σε αίσθηση ευρυχωρίας Focus , Golf , Leon , αυτό το κάτι παραπάνω με την την εσωτερική σχεδιάση του άσσου μου έδωσε την εντύπωση του καλύτερου για τον αέρα που είχα σε πόδια και μπες - βγες μπροστά.
Συμπερασματικά , για ένα τέτοιο αυτοκίνητο αξίζει να παραμερίσει κάποιος το μικρότερο πορτπαγκάζ για τα υπόλοιπα θετικά , και δεν μιλάμε για πρόβλημα κατα την αποψη μου αφού λύνεται με την τοποθέτηση μπαγκαζιέρας η οποία μετά το φέρνει σε χρηστικότητα κάλυψης αναγκών χώρου αποσκευών επιπέδου...kodiaq ή Insignia με 5η πόρτα αν μιλάμε για χαμηλό.
Επίσης μια μπαγκαζιέρα σε χαμηλό είναι πολύ πιο έυκολη δουλειά στο βάλε βγάλε και φορτωσε - ξεφόρτωσε σε σχέση με τα ψηλότερα SUV.
Αφήστε που κατα το δικό μου αισθητικό κριτήριο μια όμορφη σχετικά σπορ μπαγκαζιέρα προσφέρει - ισορροπεί την εικόνα της ας πούμε λίγο καγκουρεμένης m pack έκδοσης.
Μην πω πως και για τους συνήθως υπερφίαλους κατόχους ΒΜW που νομίζουν πως οδηγούν σπορ κατασκευές και υπερεκτιμούν τις οδηγικές του ικανότητες η μπαγκαζιέρα θα έπρεπε να είναι υποχρεωτικός εξοιπλισμός ενεργητικής ασφάλειας μαζί με την δήλωση στο ληξιαρχείο του νέου μέλους της οικογένειας τους.
Γλαφυρή περιγραφή, σε παραδέχομαι! Έχεις εικόνα πόσο έυκολο είναι να βγάλεις τις σχάρες οροφής ώστε να μην κυκλοφορείς όλο τον χρόνο με αυτές; Επίσης αν βγάζουν εργοστασιακές σχάρες πιο Integrated και όμορφες;
-
Μετα απο 3 εβδομαδες εχω μονο θετικα να πω για ενα εξαιρετικο αυτοκινητο αλλα και καποιες μικρες λεπτομερειες που θα ηθελα να μην υπηρχαν
-
Πες μας λίγο για την κατανάλωση
BMW 1 Series F70 (2024)