-
Θα ήταν πολύ ωραίο πάντως αν μπορούσαμε να καταλάβουμε τους πίνακες που διαβάζουμε ώστε το κόστος που βγαίνει απο τους πίνακες να αντιστοιχεί σε αυτό που ακούμε από τους εκτελωνιστές. Σε αυτή τη φάση πάντως δε βλέπω να υπάρχει αυτή η αντιστοιχία.
-
Γιατι δεν ζητας εναν εκτελωνιστή να στο αναλυσει το κοστος και να σου πει και την αμοιβη του ?
-
Βάζοντας τα στοιχεία στο παρακάτω λινκ με 90.000χλμ μου βγάζει Τ.Τ περίπου 2500€. Όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα τόσο πέφτει το Τ.Τ.
https://ektelonistiki.gr/υπολογισμός-τέλους-ταξινόμησης-2/
Όσον αφορά την ΛΤΠΦ έχει διαφορά το περίπου 20.000€ γιατί αν είναι πχ 20.001€ τότε αλλάζει κλίμακα.
Από κει και πέρα είναι το τι έξτρα έχει επάνω το αυτοκίνητο βάσει VIN αλλά και τι θα δούνε όταν έρθει.
Γιατί πχ στο VIN μπορεί να λέει βασικές σιδερένιες 16αρες ζάντες και αυτό να είναι με 18αρες Ultraleggera οπότε και θα ζητήσουν ότι τους αρέσει εκείνη την ώρα.Νομίζω ότι οι εκτελωνιστές απλά είπανε τη μέγιστη τιμή για να μην έχουν μετά τα μα μου είπες τόσο κλπ.
-
@k-m said in Περίεργο κόστος εκτελωνισμού για εισαγωγή από Γερμανία:
Γιατι δεν ζητας εναν εκτελωνιστή να στο αναλυσει το κοστος και να σου πει και την αμοιβη του ?
Δεν παίρνω απάντηση, δυστυχώς, δίνουν μία τιμή "όλα μαζί"
-
@panos2171 said in Περίεργο κόστος εκτελωνισμού για εισαγωγή από Γερμανία:
Βάζοντας τα στοιχεία στο παρακάτω λινκ με 90.000χλμ μου βγάζει Τ.Τ περίπου 2500€. Όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα τόσο πέφτει το Τ.Τ.
https://ektelonistiki.gr/υπολογισμός-τέλους-ταξινόμησης-2/
Όσον αφορά την ΛΤΠΦ έχει διαφορά το περίπου 20.000€ γιατί αν είναι πχ 20.001€ τότε αλλάζει κλίμακα.
Από κει και πέρα είναι το τι έξτρα έχει επάνω το αυτοκίνητο βάσει VIN αλλά και τι θα δούνε όταν έρθει.
Γιατί πχ στο VIN μπορεί να λέει βασικές σιδερένιες 16αρες ζάντες και αυτό να είναι με 18αρες Ultraleggera οπότε και θα ζητήσουν ότι τους αρέσει εκείνη την ώρα.Νομίζω ότι οι εκτελωνιστές απλά είπανε τη μέγιστη τιμή για να μην έχουν μετά τα μα μου είπες τόσο κλπ.
Η ΛΤΠΦ για τη συγκεκριμένη περίπτωση που αναφέρθηκα είναι σαφώς κάτω απο 20000 (19500 περίπου), ενώ το τέλος που μου είπαν είναι 6000. Αυτά τα νούμερα δε βγαίνουν με κανένα συντελεστή, αυτό προσπαθώ να καταλάβω.
-
Το λινκ που έβαλε ο συμφορουμιτης είναι πλέον ξεπερασμένο, δίνει βέβαια μια ιδέα.
Τα βήματα είναι, βρίσκεις λτπφ από ιστορικούς καταλόγους, απομειωνεις αυτή λόγω παλαιότητας, στην περίπτωση σου π.χ είναι 0.5128500= 14535 κοινώς τετραετίας χατσμπακ. Τότε 145350.448 =6500 , με ρύπους πάνω από 180, που είναι πολύ υψηλοί....
Εμένα πάντως δε μου φαίνεται λάθος το νούμερο. Αναφέρεις λτπφ 28500, η bmw , που σου γράφω είχε λτπφ 30500, ήταν δύο χρόνια παλαιότερη και με πολύ χαμηλότερους ρύπους και πλήρωσε κάπου στα 6000.
-
@civil357 said in Περίεργο κόστος εκτελωνισμού για εισαγωγή από Γερμανία:
Το λινκ που έβαλε ο συμφορουμιτης είναι πλέον ξεπερασμένο, δίνει βέβαια μια ιδέα.
Τα βήματα είναι, βρίσκεις λτπφ από ιστορικούς καταλόγους, απομειωνεις αυτή λόγω παλαιότητας, στην περίπτωση σου π.χ είναι 0.5128500= 14535 κοινώς τετραετίας χατσμπακ. Τότε 145350.448 =6500 , με ρύπους πάνω από 180, που είναι πολύ υψηλοί....
Εμένα πάντως δε μου φαίνεται λάθος το νούμερο. Αναφέρεις λτπφ 28500, η bmw , που σου γράφω είχε λτπφ 30500, ήταν δύο χρόνια παλαιότερη και με πολύ χαμηλότερους ρύπους και πλήρωσε κάπου στα 6000.
Υπολογιζεις 44,8% τελος σε λτπφ 14535; πως προκυπτει το 44,8%; εχεις καποιο λινκ;
-
@csterg75 said in Περίεργο κόστος εκτελωνισμού για εισαγωγή από Γερμανία:
@civil357 said in Περίεργο κόστος εκτελωνισμού για εισαγωγή από Γερμανία:
Το λινκ που έβαλε ο συμφορουμιτης είναι πλέον ξεπερασμένο, δίνει βέβαια μια ιδέα.
Τα βήματα είναι, βρίσκεις λτπφ από ιστορικούς καταλόγους, απομειωνεις αυτή λόγω παλαιότητας, στην περίπτωση σου π.χ είναι 0.5128500= 14535 κοινώς τετραετίας χατσμπακ. Τότε 145350.448 =6500 , με ρύπους πάνω από 180, που είναι πολύ υψηλοί....
Εμένα πάντως δε μου φαίνεται λάθος το νούμερο. Αναφέρεις λτπφ 28500, η bmw , που σου γράφω είχε λτπφ 30500, ήταν δύο χρόνια παλαιότερη και με πολύ χαμηλότερους ρύπους και πλήρωσε κάπου στα 6000.
Υπολογιζεις 44,8% τελος σε λτπφ 14535; πως προκυπτει το 44,8%; εχεις καποιο λινκ;
Αν κατάλαβα καλά....
Ο συντελεστής επιλέγεται με βάση την αρχική τιμή και τις εκπομπές.
Στη συνέχεια υπολογίζεται με βάση την σημερινή αξία επί του συντελεστή.
Το 44.8 προκύπτει από πάνω από 25000χιλ. και 181 εκπομπές....
-
Ακριβώς.
Μάλιστα επειδή έχει ρύπους πάνω από 180 κανονικά πρέπει να πολλαπλασιαστεί το αποτέλεσμα που έβγαλα και επί 1,40 αλλά είπα να μην το αυξήσω παραπάνω.....
-
Τελικά δεν βλέπω να καταλήγουμε σε κάποιο τύπο επίσημο απ' όπου να προκύπτει το πραγματικό κόστος. Ο επίσημος αναρτημένος πίνακας του υπουργείου πάντως δε φαίνεται να χρησιμοποιείται. Ενδιαφέρον.
-
@gtsartsal said in Περίεργο κόστος εκτελωνισμού για εισαγωγή από Γερμανία:
@csterg75 said in Περίεργο κόστος εκτελωνισμού για εισαγωγή από Γερμανία:
@civil357 said in Περίεργο κόστος εκτελωνισμού για εισαγωγή από Γερμανία:
Το λινκ που έβαλε ο συμφορουμιτης είναι πλέον ξεπερασμένο, δίνει βέβαια μια ιδέα.
Τα βήματα είναι, βρίσκεις λτπφ από ιστορικούς καταλόγους, απομειωνεις αυτή λόγω παλαιότητας, στην περίπτωση σου π.χ είναι 0.5128500= 14535 κοινώς τετραετίας χατσμπακ. Τότε 145350.448 =6500 , με ρύπους πάνω από 180, που είναι πολύ υψηλοί....
Εμένα πάντως δε μου φαίνεται λάθος το νούμερο. Αναφέρεις λτπφ 28500, η bmw , που σου γράφω είχε λτπφ 30500, ήταν δύο χρόνια παλαιότερη και με πολύ χαμηλότερους ρύπους και πλήρωσε κάπου στα 6000.
Υπολογιζεις 44,8% τελος σε λτπφ 14535; πως προκυπτει το 44,8%; εχεις καποιο λινκ;
Αν κατάλαβα καλά....
Ο συντελεστής επιλέγεται με βάση την αρχική τιμή και τις εκπομπές.
Στη συνέχεια υπολογίζεται με βάση την σημερινή αξία επί του συντελεστή.
Το 44.8 προκύπτει από πάνω από 25000χιλ. και 181 εκπομπές....
Πως προκύπτει αυτό; Έχεις λινκ σε κάποιο έγγραφο;
-
@csterg75 said in Περίεργο κόστος εκτελωνισμού για εισαγωγή από Γερμανία:
@gtsartsal said in Περίεργο κόστος εκτελωνισμού για εισαγωγή από Γερμανία:
@csterg75 said in Περίεργο κόστος εκτελωνισμού για εισαγωγή από Γερμανία:
@civil357 said in Περίεργο κόστος εκτελωνισμού για εισαγωγή από Γερμανία:
Το λινκ που έβαλε ο συμφορουμιτης είναι πλέον ξεπερασμένο, δίνει βέβαια μια ιδέα.
Τα βήματα είναι, βρίσκεις λτπφ από ιστορικούς καταλόγους, απομειωνεις αυτή λόγω παλαιότητας, στην περίπτωση σου π.χ είναι 0.5128500= 14535 κοινώς τετραετίας χατσμπακ. Τότε 145350.448 =6500 , με ρύπους πάνω από 180, που είναι πολύ υψηλοί....
Εμένα πάντως δε μου φαίνεται λάθος το νούμερο. Αναφέρεις λτπφ 28500, η bmw , που σου γράφω είχε λτπφ 30500, ήταν δύο χρόνια παλαιότερη και με πολύ χαμηλότερους ρύπους και πλήρωσε κάπου στα 6000.
Υπολογιζεις 44,8% τελος σε λτπφ 14535; πως προκυπτει το 44,8%; εχεις καποιο λινκ;
Αν κατάλαβα καλά....
Ο συντελεστής επιλέγεται με βάση την αρχική τιμή και τις εκπομπές.
Στη συνέχεια υπολογίζεται με βάση την σημερινή αξία επί του συντελεστή.
Το 44.8 προκύπτει από πάνω από 25000χιλ. και 181 εκπομπές....
Πως προκύπτει αυτό; Έχεις λινκ σε κάποιο έγγραφο;
Εγγραφο δεν έχω ψαξει...
-
Υπολογισμός τέλους ταξινόμησης
Το τέλος ταξινόμησης υπολογίζεται σύμφωνα με τον εξής τύπο:
ΤΕΛΟΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ = (ΤΙΜΗ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ - ΜΕΙΩΣΗ ΒΑΣΕΙ ΗΛΙΚΙΑΣ & ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ) x ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΤΕΛΟΥΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ
Οι συντελεστές τέλους ταξινόμησης επηρεάζονται από τους παρακάτω παράγοντες:
Φορολογητέα αξία οχήματος κατά τη διάρκεια της ταξινόμησης. Προδιαγραφές προτύπου εκπομπών ρύπου (Euro) κατά τη διάρκεια της ταξινόμησης. Εκπομπές Διοξειδίου του άνθρακα κατά τη διάρκεια της ταξινόμησης.
Οι συντελεστές αυτοί αναγράφονται στον παρακάτω πίνακα από την ενότητα «Συντελεστές τέλους ταξινόμησης» του gov.gr:
-
Το ΕΤΤ υπολογίζεται με την ΛΤΠΦ που είχε το αυτοκίνητο όταν εισαγόταν στην Ελλάδα, όχι με την ΛΤΠΦ που βγαίνει μετά από απομειώσεις κλπ.
-
This post is deleted! -
@fanis75 said in Περίεργο κόστος εκτελωνισμού για εισαγωγή από Γερμανία:
Το ΕΤΤ υπολογίζεται με την ΛΤΠΦ που είχε το αυτοκίνητο όταν εισαγόταν στην Ελλάδα, όχι με την ΛΤΠΦ που βγαίνει μετά από απομειώσεις κλπ.
Δες εδώ: https://www.aade.gr/sites/default/files/2020-03/autokinita_oximata_forologia_2017.pdf. Καταλαβαίνω ότι ο τύπος που αναφέρει ο @gtsartsal είναι σωστός:
ΤΕΛΟΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ = (ΤΙΜΗ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ - ΜΕΙΩΣΗ ΒΑΣΕΙ ΗΛΙΚΙΑΣ & ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ) x ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΤΕΛΟΥΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ. -
ο τύπος είναι αυτός αλλά ο συντελεστής βγαίνει από την αρχική τιμή!
-
@gtsartsal said in Περίεργο κόστος εκτελωνισμού για εισαγωγή από Γερμανία:
ο τύπος είναι αυτός αλλά ο συντελεστής βγαίνει από την αρχική τιμή!
Νομίζω έχεις δίκιο!Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις!
-
@csterg75 said in Περίεργο κόστος εκτελωνισμού για εισαγωγή από Γερμανία:
@gtsartsal said in Περίεργο κόστος εκτελωνισμού για εισαγωγή από Γερμανία:
ο τύπος είναι αυτός αλλά ο συντελεστής βγαίνει από την αρχική τιμή!
Νομίζω έχεις δίκιο!Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις!
τελικα για τα νεα αυτοκινητα ο συντελεστης παει κλιμακουμενος ή ειναι απολυτος οπως λεει και στα παραδειγματα της ααδε? Εχω ψαξει σε επισημο σιτε και δεν εχω βρει τιποτα
Περίεργο κόστος εκτελωνισμού για εισαγωγή από Γερμανία