Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περίεργο κόστος εκτελωνισμού για εισαγωγή από Γερμανία
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Περίεργο κόστος εκτελωνισμού για εισαγωγή από Γερμανία
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    8
    39
    4863
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      csterg75 last edited by

      Θα ήταν πολύ ωραίο πάντως αν μπορούσαμε να καταλάβουμε τους πίνακες που διαβάζουμε ώστε το κόστος που βγαίνει απο τους πίνακες να αντιστοιχεί σε αυτό που ακούμε από τους εκτελωνιστές. Σε αυτή τη φάση πάντως δε βλέπω να υπάρχει αυτή η αντιστοιχία.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • k-m
        k-m last edited by

        Γιατι δεν ζητας εναν εκτελωνιστή να στο αναλυσει το κοστος και να σου πει και την αμοιβη του ?

        C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • panos2171
          panos2171 last edited by panos2171

          Βάζοντας τα στοιχεία στο παρακάτω λινκ με 90.000χλμ μου βγάζει Τ.Τ περίπου 2500€. Όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα τόσο πέφτει το Τ.Τ.

          https://ektelonistiki.gr/υπολογισμός-τέλους-ταξινόμησης-2/

          Όσον αφορά την ΛΤΠΦ έχει διαφορά το περίπου 20.000€ γιατί αν είναι πχ 20.001€ τότε αλλάζει κλίμακα.

          Από κει και πέρα είναι το τι έξτρα έχει επάνω το αυτοκίνητο βάσει VIN αλλά και τι θα δούνε όταν έρθει.
          Γιατί πχ στο VIN μπορεί να λέει βασικές σιδερένιες 16αρες ζάντες και αυτό να είναι με 18αρες Ultraleggera οπότε και θα ζητήσουν ότι τους αρέσει εκείνη την ώρα.

          Νομίζω ότι οι εκτελωνιστές απλά είπανε τη μέγιστη τιμή για να μην έχουν μετά τα μα μου είπες τόσο κλπ.

          C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            csterg75 @k-m last edited by

            @k-m said in Περίεργο κόστος εκτελωνισμού για εισαγωγή από Γερμανία:

            Γιατι δεν ζητας εναν εκτελωνιστή να στο αναλυσει το κοστος και να σου πει και την αμοιβη του ?

            Δεν παίρνω απάντηση, δυστυχώς, δίνουν μία τιμή "όλα μαζί"

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              csterg75 @panos2171 last edited by csterg75

              @panos2171 said in Περίεργο κόστος εκτελωνισμού για εισαγωγή από Γερμανία:

              Βάζοντας τα στοιχεία στο παρακάτω λινκ με 90.000χλμ μου βγάζει Τ.Τ περίπου 2500€. Όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα τόσο πέφτει το Τ.Τ.

              https://ektelonistiki.gr/υπολογισμός-τέλους-ταξινόμησης-2/

              Όσον αφορά την ΛΤΠΦ έχει διαφορά το περίπου 20.000€ γιατί αν είναι πχ 20.001€ τότε αλλάζει κλίμακα.

              Από κει και πέρα είναι το τι έξτρα έχει επάνω το αυτοκίνητο βάσει VIN αλλά και τι θα δούνε όταν έρθει.
              Γιατί πχ στο VIN μπορεί να λέει βασικές σιδερένιες 16αρες ζάντες και αυτό να είναι με 18αρες Ultraleggera οπότε και θα ζητήσουν ότι τους αρέσει εκείνη την ώρα.

              Νομίζω ότι οι εκτελωνιστές απλά είπανε τη μέγιστη τιμή για να μην έχουν μετά τα μα μου είπες τόσο κλπ.

              Η ΛΤΠΦ για τη συγκεκριμένη περίπτωση που αναφέρθηκα είναι σαφώς κάτω απο 20000 (19500 περίπου), ενώ το τέλος που μου είπαν είναι 6000. Αυτά τα νούμερα δε βγαίνουν με κανένα συντελεστή, αυτό προσπαθώ να καταλάβω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                civil357 last edited by

                Το λινκ που έβαλε ο συμφορουμιτης είναι πλέον ξεπερασμένο, δίνει βέβαια μια ιδέα.

                Τα βήματα είναι, βρίσκεις λτπφ από ιστορικούς καταλόγους, απομειωνεις αυτή λόγω παλαιότητας, στην περίπτωση σου π.χ είναι 0.5128500= 14535 κοινώς τετραετίας χατσμπακ. Τότε 145350.448 =6500 , με ρύπους πάνω από 180, που είναι πολύ υψηλοί....

                Εμένα πάντως δε μου φαίνεται λάθος το νούμερο. Αναφέρεις λτπφ 28500, η bmw , που σου γράφω είχε λτπφ 30500, ήταν δύο χρόνια παλαιότερη και με πολύ χαμηλότερους ρύπους και πλήρωσε κάπου στα 6000.

                C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  csterg75 @civil357 last edited by

                  @civil357 said in Περίεργο κόστος εκτελωνισμού για εισαγωγή από Γερμανία:

                  Το λινκ που έβαλε ο συμφορουμιτης είναι πλέον ξεπερασμένο, δίνει βέβαια μια ιδέα.

                  Τα βήματα είναι, βρίσκεις λτπφ από ιστορικούς καταλόγους, απομειωνεις αυτή λόγω παλαιότητας, στην περίπτωση σου π.χ είναι 0.5128500= 14535 κοινώς τετραετίας χατσμπακ. Τότε 145350.448 =6500 , με ρύπους πάνω από 180, που είναι πολύ υψηλοί....

                  Εμένα πάντως δε μου φαίνεται λάθος το νούμερο. Αναφέρεις λτπφ 28500, η bmw , που σου γράφω είχε λτπφ 30500, ήταν δύο χρόνια παλαιότερη και με πολύ χαμηλότερους ρύπους και πλήρωσε κάπου στα 6000.

                  Υπολογιζεις 44,8% τελος σε λτπφ 14535; πως προκυπτει το 44,8%; εχεις καποιο λινκ;

                  gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • gtsartsal
                    gtsartsal @csterg75 last edited by

                    @csterg75 said in Περίεργο κόστος εκτελωνισμού για εισαγωγή από Γερμανία:

                    @civil357 said in Περίεργο κόστος εκτελωνισμού για εισαγωγή από Γερμανία:

                    Το λινκ που έβαλε ο συμφορουμιτης είναι πλέον ξεπερασμένο, δίνει βέβαια μια ιδέα.

                    Τα βήματα είναι, βρίσκεις λτπφ από ιστορικούς καταλόγους, απομειωνεις αυτή λόγω παλαιότητας, στην περίπτωση σου π.χ είναι 0.5128500= 14535 κοινώς τετραετίας χατσμπακ. Τότε 145350.448 =6500 , με ρύπους πάνω από 180, που είναι πολύ υψηλοί....

                    Εμένα πάντως δε μου φαίνεται λάθος το νούμερο. Αναφέρεις λτπφ 28500, η bmw , που σου γράφω είχε λτπφ 30500, ήταν δύο χρόνια παλαιότερη και με πολύ χαμηλότερους ρύπους και πλήρωσε κάπου στα 6000.

                    Υπολογιζεις 44,8% τελος σε λτπφ 14535; πως προκυπτει το 44,8%; εχεις καποιο λινκ;

                    Αν κατάλαβα καλά....

                    Ο συντελεστής επιλέγεται με βάση την αρχική τιμή και τις εκπομπές.

                    Στη συνέχεια υπολογίζεται με βάση την σημερινή αξία επί του συντελεστή.

                    Το 44.8 προκύπτει από πάνω από 25000χιλ. και 181 εκπομπές....

                    C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • C
                      civil357 last edited by

                      Ακριβώς.

                      Μάλιστα επειδή έχει ρύπους πάνω από 180 κανονικά πρέπει να πολλαπλασιαστεί το αποτέλεσμα που έβγαλα και επί 1,40 αλλά είπα να μην το αυξήσω παραπάνω.....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        csterg75 last edited by

                        Τελικά δεν βλέπω να καταλήγουμε σε κάποιο τύπο επίσημο απ' όπου να προκύπτει το πραγματικό κόστος. Ο επίσημος αναρτημένος πίνακας του υπουργείου πάντως δε φαίνεται να χρησιμοποιείται. Ενδιαφέρον.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          csterg75 @gtsartsal last edited by

                          @gtsartsal said in Περίεργο κόστος εκτελωνισμού για εισαγωγή από Γερμανία:

                          @csterg75 said in Περίεργο κόστος εκτελωνισμού για εισαγωγή από Γερμανία:

                          @civil357 said in Περίεργο κόστος εκτελωνισμού για εισαγωγή από Γερμανία:

                          Το λινκ που έβαλε ο συμφορουμιτης είναι πλέον ξεπερασμένο, δίνει βέβαια μια ιδέα.

                          Τα βήματα είναι, βρίσκεις λτπφ από ιστορικούς καταλόγους, απομειωνεις αυτή λόγω παλαιότητας, στην περίπτωση σου π.χ είναι 0.5128500= 14535 κοινώς τετραετίας χατσμπακ. Τότε 145350.448 =6500 , με ρύπους πάνω από 180, που είναι πολύ υψηλοί....

                          Εμένα πάντως δε μου φαίνεται λάθος το νούμερο. Αναφέρεις λτπφ 28500, η bmw , που σου γράφω είχε λτπφ 30500, ήταν δύο χρόνια παλαιότερη και με πολύ χαμηλότερους ρύπους και πλήρωσε κάπου στα 6000.

                          Υπολογιζεις 44,8% τελος σε λτπφ 14535; πως προκυπτει το 44,8%; εχεις καποιο λινκ;

                          Αν κατάλαβα καλά....

                          Ο συντελεστής επιλέγεται με βάση την αρχική τιμή και τις εκπομπές.

                          Στη συνέχεια υπολογίζεται με βάση την σημερινή αξία επί του συντελεστή.

                          Το 44.8 προκύπτει από πάνω από 25000χιλ. και 181 εκπομπές....

                          Πως προκύπτει αυτό; Έχεις λινκ σε κάποιο έγγραφο;

                          gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • gtsartsal
                            gtsartsal @csterg75 last edited by

                            @csterg75 said in Περίεργο κόστος εκτελωνισμού για εισαγωγή από Γερμανία:

                            @gtsartsal said in Περίεργο κόστος εκτελωνισμού για εισαγωγή από Γερμανία:

                            @csterg75 said in Περίεργο κόστος εκτελωνισμού για εισαγωγή από Γερμανία:

                            @civil357 said in Περίεργο κόστος εκτελωνισμού για εισαγωγή από Γερμανία:

                            Το λινκ που έβαλε ο συμφορουμιτης είναι πλέον ξεπερασμένο, δίνει βέβαια μια ιδέα.

                            Τα βήματα είναι, βρίσκεις λτπφ από ιστορικούς καταλόγους, απομειωνεις αυτή λόγω παλαιότητας, στην περίπτωση σου π.χ είναι 0.5128500= 14535 κοινώς τετραετίας χατσμπακ. Τότε 145350.448 =6500 , με ρύπους πάνω από 180, που είναι πολύ υψηλοί....

                            Εμένα πάντως δε μου φαίνεται λάθος το νούμερο. Αναφέρεις λτπφ 28500, η bmw , που σου γράφω είχε λτπφ 30500, ήταν δύο χρόνια παλαιότερη και με πολύ χαμηλότερους ρύπους και πλήρωσε κάπου στα 6000.

                            Υπολογιζεις 44,8% τελος σε λτπφ 14535; πως προκυπτει το 44,8%; εχεις καποιο λινκ;

                            Αν κατάλαβα καλά....

                            Ο συντελεστής επιλέγεται με βάση την αρχική τιμή και τις εκπομπές.

                            Στη συνέχεια υπολογίζεται με βάση την σημερινή αξία επί του συντελεστή.

                            Το 44.8 προκύπτει από πάνω από 25000χιλ. και 181 εκπομπές....

                            Πως προκύπτει αυτό; Έχεις λινκ σε κάποιο έγγραφο;

                            Εγγραφο δεν έχω ψαξει...

                            https://ektelonistiki.gr/υπολογισμός-τέλους-ταξινόμησης-2/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • gtsartsal
                              gtsartsal last edited by

                              Υπολογισμός τέλους ταξινόμησης

                              Το τέλος ταξινόμησης υπολογίζεται σύμφωνα με τον εξής τύπο:

                              ΤΕΛΟΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ = (ΤΙΜΗ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ - ΜΕΙΩΣΗ ΒΑΣΕΙ ΗΛΙΚΙΑΣ & ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ) x ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΤΕΛΟΥΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ

                              Οι συντελεστές τέλους ταξινόμησης επηρεάζονται από τους παρακάτω παράγοντες:

                              Φορολογητέα αξία οχήματος κατά τη διάρκεια της ταξινόμησης.
                              Προδιαγραφές προτύπου εκπομπών ρύπου (Euro) κατά τη διάρκεια της ταξινόμησης.
                              Εκπομπές Διοξειδίου του άνθρακα κατά τη διάρκεια της ταξινόμησης.
                              

                              Οι συντελεστές αυτοί αναγράφονται στον παρακάτω πίνακα από την ενότητα «Συντελεστές τέλους ταξινόμησης» του gov.gr:

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • fanis75
                                fanis75 moderator last edited by

                                Το ΕΤΤ υπολογίζεται με την ΛΤΠΦ που είχε το αυτοκίνητο όταν εισαγόταν στην Ελλάδα, όχι με την ΛΤΠΦ που βγαίνει μετά από απομειώσεις κλπ.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  csterg75 @civil357 last edited by

                                  This post is deleted!
                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    csterg75 @fanis75 last edited by

                                    @fanis75 said in Περίεργο κόστος εκτελωνισμού για εισαγωγή από Γερμανία:

                                    Το ΕΤΤ υπολογίζεται με την ΛΤΠΦ που είχε το αυτοκίνητο όταν εισαγόταν στην Ελλάδα, όχι με την ΛΤΠΦ που βγαίνει μετά από απομειώσεις κλπ.

                                    Δες εδώ: https://www.aade.gr/sites/default/files/2020-03/autokinita_oximata_forologia_2017.pdf. Καταλαβαίνω ότι ο τύπος που αναφέρει ο @gtsartsal είναι σωστός:
                                    ΤΕΛΟΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ = (ΤΙΜΗ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ - ΜΕΙΩΣΗ ΒΑΣΕΙ ΗΛΙΚΙΑΣ & ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ) x ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΤΕΛΟΥΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • gtsartsal
                                      gtsartsal last edited by

                                      ο τύπος είναι αυτός αλλά ο συντελεστής βγαίνει από την αρχική τιμή!

                                      C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        csterg75 @gtsartsal last edited by

                                        @gtsartsal said in Περίεργο κόστος εκτελωνισμού για εισαγωγή από Γερμανία:

                                        ο τύπος είναι αυτός αλλά ο συντελεστής βγαίνει από την αρχική τιμή!
                                        Νομίζω έχεις δίκιο!

                                        Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις!

                                        P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          Petros229 @csterg75 last edited by

                                          @csterg75 said in Περίεργο κόστος εκτελωνισμού για εισαγωγή από Γερμανία:

                                          @gtsartsal said in Περίεργο κόστος εκτελωνισμού για εισαγωγή από Γερμανία:

                                          ο τύπος είναι αυτός αλλά ο συντελεστής βγαίνει από την αρχική τιμή!
                                          Νομίζω έχεις δίκιο!

                                          Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις!

                                          τελικα για τα νεα αυτοκινητα ο συντελεστης παει κλιμακουμενος ή ειναι απολυτος οπως λεει και στα παραδειγματα της ααδε? Εχω ψαξει σε επισημο σιτε και δεν εχω βρει τιποτα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 2 / 2
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr