@gtsartsal said in Περίεργο κόστος εκτελωνισμού για εισαγωγή από Γερμανία:
ο τύπος είναι αυτός αλλά ο συντελεστής βγαίνει από την αρχική τιμή!
Νομίζω έχεις δίκιο!
Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις!
Please enter occupation - Please enter your interests
@gtsartsal said in Περίεργο κόστος εκτελωνισμού για εισαγωγή από Γερμανία:
ο τύπος είναι αυτός αλλά ο συντελεστής βγαίνει από την αρχική τιμή!
Νομίζω έχεις δίκιο!
Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις!
@fanis75 said in Περίεργο κόστος εκτελωνισμού για εισαγωγή από Γερμανία:
Το ΕΤΤ υπολογίζεται με την ΛΤΠΦ που είχε το αυτοκίνητο όταν εισαγόταν στην Ελλάδα, όχι με την ΛΤΠΦ που βγαίνει μετά από απομειώσεις κλπ.
Δες εδώ: https://www.aade.gr/sites/default/files/2020-03/autokinita_oximata_forologia_2017.pdf. Καταλαβαίνω ότι ο τύπος που αναφέρει ο @gtsartsal είναι σωστός:
ΤΕΛΟΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ = (ΤΙΜΗ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ - ΜΕΙΩΣΗ ΒΑΣΕΙ ΗΛΙΚΙΑΣ & ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ) x ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΤΕΛΟΥΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ.
@gtsartsal said in Περίεργο κόστος εκτελωνισμού για εισαγωγή από Γερμανία:
@csterg75 said in Περίεργο κόστος εκτελωνισμού για εισαγωγή από Γερμανία:
@civil357 said in Περίεργο κόστος εκτελωνισμού για εισαγωγή από Γερμανία:
Το λινκ που έβαλε ο συμφορουμιτης είναι πλέον ξεπερασμένο, δίνει βέβαια μια ιδέα.
Τα βήματα είναι, βρίσκεις λτπφ από ιστορικούς καταλόγους, απομειωνεις αυτή λόγω παλαιότητας, στην περίπτωση σου π.χ είναι 0.5128500= 14535 κοινώς τετραετίας χατσμπακ. Τότε 145350.448 =6500 , με ρύπους πάνω από 180, που είναι πολύ υψηλοί....
Εμένα πάντως δε μου φαίνεται λάθος το νούμερο. Αναφέρεις λτπφ 28500, η bmw , που σου γράφω είχε λτπφ 30500, ήταν δύο χρόνια παλαιότερη και με πολύ χαμηλότερους ρύπους και πλήρωσε κάπου στα 6000.
Υπολογιζεις 44,8% τελος σε λτπφ 14535; πως προκυπτει το 44,8%; εχεις καποιο λινκ;
Αν κατάλαβα καλά....
Ο συντελεστής επιλέγεται με βάση την αρχική τιμή και τις εκπομπές.
Στη συνέχεια υπολογίζεται με βάση την σημερινή αξία επί του συντελεστή.
Το 44.8 προκύπτει από πάνω από 25000χιλ. και 181 εκπομπές....
Πως προκύπτει αυτό; Έχεις λινκ σε κάποιο έγγραφο;
Τελικά δεν βλέπω να καταλήγουμε σε κάποιο τύπο επίσημο απ' όπου να προκύπτει το πραγματικό κόστος. Ο επίσημος αναρτημένος πίνακας του υπουργείου πάντως δε φαίνεται να χρησιμοποιείται. Ενδιαφέρον.
@civil357 said in Περίεργο κόστος εκτελωνισμού για εισαγωγή από Γερμανία:
Το λινκ που έβαλε ο συμφορουμιτης είναι πλέον ξεπερασμένο, δίνει βέβαια μια ιδέα.
Τα βήματα είναι, βρίσκεις λτπφ από ιστορικούς καταλόγους, απομειωνεις αυτή λόγω παλαιότητας, στην περίπτωση σου π.χ είναι 0.5128500= 14535 κοινώς τετραετίας χατσμπακ. Τότε 145350.448 =6500 , με ρύπους πάνω από 180, που είναι πολύ υψηλοί....
Εμένα πάντως δε μου φαίνεται λάθος το νούμερο. Αναφέρεις λτπφ 28500, η bmw , που σου γράφω είχε λτπφ 30500, ήταν δύο χρόνια παλαιότερη και με πολύ χαμηλότερους ρύπους και πλήρωσε κάπου στα 6000.
Υπολογιζεις 44,8% τελος σε λτπφ 14535; πως προκυπτει το 44,8%; εχεις καποιο λινκ;
@panos2171 said in Περίεργο κόστος εκτελωνισμού για εισαγωγή από Γερμανία:
Βάζοντας τα στοιχεία στο παρακάτω λινκ με 90.000χλμ μου βγάζει Τ.Τ περίπου 2500€. Όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα τόσο πέφτει το Τ.Τ.
https://ektelonistiki.gr/υπολογισμός-τέλους-ταξινόμησης-2/
Όσον αφορά την ΛΤΠΦ έχει διαφορά το περίπου 20.000€ γιατί αν είναι πχ 20.001€ τότε αλλάζει κλίμακα.
Από κει και πέρα είναι το τι έξτρα έχει επάνω το αυτοκίνητο βάσει VIN αλλά και τι θα δούνε όταν έρθει.
Γιατί πχ στο VIN μπορεί να λέει βασικές σιδερένιες 16αρες ζάντες και αυτό να είναι με 18αρες Ultraleggera οπότε και θα ζητήσουν ότι τους αρέσει εκείνη την ώρα.Νομίζω ότι οι εκτελωνιστές απλά είπανε τη μέγιστη τιμή για να μην έχουν μετά τα μα μου είπες τόσο κλπ.
Η ΛΤΠΦ για τη συγκεκριμένη περίπτωση που αναφέρθηκα είναι σαφώς κάτω απο 20000 (19500 περίπου), ενώ το τέλος που μου είπαν είναι 6000. Αυτά τα νούμερα δε βγαίνουν με κανένα συντελεστή, αυτό προσπαθώ να καταλάβω.
@k-m said in Περίεργο κόστος εκτελωνισμού για εισαγωγή από Γερμανία:
Γιατι δεν ζητας εναν εκτελωνιστή να στο αναλυσει το κοστος και να σου πει και την αμοιβη του ?
Δεν παίρνω απάντηση, δυστυχώς, δίνουν μία τιμή "όλα μαζί"
Θα ήταν πολύ ωραίο πάντως αν μπορούσαμε να καταλάβουμε τους πίνακες που διαβάζουμε ώστε το κόστος που βγαίνει απο τους πίνακες να αντιστοιχεί σε αυτό που ακούμε από τους εκτελωνιστές. Σε αυτή τη φάση πάντως δε βλέπω να υπάρχει αυτή η αντιστοιχία.
@civil357 said in Περίεργο κόστος εκτελωνισμού για εισαγωγή από Γερμανία:
Κάνεις ένα λάθος, η προοδευτικότητα πάει στα καινούργια. Θα ρωτήσω για σιγουριά, αλλά πιθανότατα έτσι πάει.
Στα μεταχειρισμένα είναι λτπφ -0,45*λτπφ , ενδεικτικός συντελεστής, προκύπτει από το είδος οχήματος και την παλαιότητα και όλο αυτό επί το συντελεστή για τους ρύπους και όλο αυτό επί έναν ακόμα συντελεστή επειδή οι ρύποι σου είναι αρκετά πάνω από 100.
Σου βγαίνει σχετικά ακριβά μάλλον γιατί είναι σχετικά πρόσφατο και μάλλον είναι ακριβή έκδοση.
Για την προοδευτικότητα δεν είμαι σίγουρος, θα προσπαθήσω να επικοινωνήσω με κάποια αρμόδια αρχή (υπουργείο).
Για τους συντελεστές όμως είμαι σίγουρος, αν δεις το link αναφέρεται σε απομείωση άρα δεν αφορά μόνο καινούργια. Πάντως τα νούμερα πάλι δεν βγαίνουν, ακόμα και αν οι συντελεστές δεν είναι προοδευτικοί, μιλάμε για 2000-4000 διαφορά.
@k-m said in Περίεργο κόστος εκτελωνισμού για εισαγωγή από Γερμανία:
θα το ειχε σπασει αν ήταν
Δες αυτό το άρθρο, μιλάει καθαρά για προοδευτική φορολογία.
Συγκεκριμένα αναφέρει:
Για τα καινούργια αυτοκίνητα, με βάση τη νέα κλίμακα, ο υπολογισμός τους θα γίνεται όπως και στη φορολογία εισοδήματος προοδευτικά. Για αυτοκίνητα με αξία λιανικής προ φόρων έως 14.000 ευρώ, ο συντελεστής παραμένει στο 4%. Πάνω από τις 14.001 ευρώ, οι συντελεστές αλλάζουν και φορολογείται μόνο το υπερβάλλον ποσό για κάθε κλίμακα και όχι ολόκληρο το ποσό της αξίας λιανικής προ φόρων που ισχύει σήμερα.
Επίσης google-άρε την ακόλουθη φράση: "τέλη ταξινόμησης υπουργείο" και δες το snippet που εμφανίζει στην αρχή