-
Ναι το εχω δει εχω μπει μεσα 3 φορες αλλα εχει το υβριδικο μεσα η εκθεση...καλα σε σχεση με το Νταστερ ολα ανωτερα ειναι...με το Ταιγκο θα ελεγα μια η αλλη...
Το Αρονα θα το επελεγα αν ηταν αλλιως τα πραγματα στην εκδοση CNG...Για το Καμιγκ μου εχουν πει πολλοί ρε φιλε...αλλα δε ξερω δε μου κανει καθολου κλικ...εν τω μεταξυ η γυναικα μου ειναι της λακουβας...θα του πιει το αιμα...για αυτο σκεφτομουνα το Νταστερ...
Αναθεμα αυτη η Τογιοτα με την ανοιχτη τιμη...τι να πω...μου ειπαν και για το ΟΠΕΛ ΜΟΚΑ και για το DS3.... -
Έχει γνωστός μου μεταχειρισμένο Juke εδώ και περίπου έξι μήνες.
Στα θετικά θα έβαζα:
-
Για το μέγεθος του, θεωρώ πως οι χώροι είναι πολύ καλοί. Κάθομαι άνετα πίσω, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι αντίστοιχος με το QQ J11. Από την άλλη βέβαια το εσωτερικό είναι κάπως κλειστοφοβικό στις πίσω θέσεις, λόγω μονοκόματων καθισμάτων εμπρός, μικρών σχετικά πίσω παραθύρων και μαύρης οροφής. Χώρος πάντως υπάρχει, δεν στριμώχνεσαι.
Μπροστά είσαι πολύ άνετα, ενώ σε σχέση με άλλα B-SUV κάθεσαι και αρκετά ψηλά. Καμιά σχέση με Kamiq, ενώ στο Captur ένιωθα ότι είμαι χωμένος μέσα στο αυτοκίνητο. -
Πολύ καλή ποιότητα συναρμογής, η μέρα με την νύχτα σε σχέση με το QQ J11. Περνάει από λακούβες και το νιώθεις πολύ δεμένο. Ελάχιστοι έως μηδενικοί τριγμοί.
-
Στην έκδοση Connecta, ο εξοπλισμός είναι αρκετά καλός. Το αυτοκίνητο ήρθε από Γερμανία, οπότε έχει θερμαινόμενα καθίσματα και παρμπρίζ, ηλεκτρικό χειρόφρενο με auto hold, φώτα led, αυτόματα ανοιγόμενους καθρέφτες, Android Auto (μέτριο το infotainment), κάμερα οπισθοπορείας, κλπ.
-
Εξαιρετικά φώτα! Με διαφορά τα καλύτερα που έχω δει. Full αυτόματα, όπως και η μεγάλη σκάλα. Κάνουν ειλικρινά την νύχτα μέρα.
-
Αρκετά ωραίο πάτημα σε δρόμο με στροφές (για το είδος του πάντα).
-
Εύκολο στην οδήγηση, με εξαίρεση ίσως το πλάτος, μιας και η καμπίνα είναι αρκετά πιο μέσα σε σχέση με το συνολικό πλάτος.
-
Σχετικά χαμηλή κατανάλωση. Στο Θεσσαλονίκη - Ιωάννινα για παράδειγμα έκαψε 5.2lt/100Km
Αρνητικά:
-
Ο κινητήρας. Ναι μεν έχει 117 άλογα και αν το πατήσεις πράγματι έχει γκάζι, αλλά νιώθω να ζορίζεται. Ίσως έχω συνηθίσει την ροπή του diesel του QQ και να μου κακοφαίνεται η ροπή από τον μικρό χιλιάρη.
-
Αίσθηση στο ταξίδι. Εκεί που με το QQ πας άνετα με 140 - 150 Kmh, με το Juke νιώθεις πως πάνω από τα 120-130Kmh αρχίσει να είναι έξω από τα νερά του. Επίσης, υπάρχει και αισθητός αεροδυναμικός θόρυβος στα ταξίδια. Όχι σε ενοχλητικό βαθμό, αλλά υπάρχει.
-
Μου φάνηκε ένα click πιο σφιχτό από όσο θα ήθελα, χωρίς να είναι κουραστικό όμως.
-
-
Πολυ χρησιμα τα οσα εγραψες...σε ευχαριστω πολυ...Για κει με βλεπω...Αφου κανουμε και ενα TestDrive πρωτα...Εκτος απροοπτου...
Επισης να ρωτησω ρε παιδια σαν αξιοπιστία σε σχεση με ενα ΚΙΑ ΧCeed???? H KIA STONIC
Nissan h KIA??? -
Η κιλ είναι στην κορυφή των σχετικών τσαρτς, ή νισσάν κάπου στη μέση. Αν αυτό λέει κάτι. Επίσης η κιλ έχει πιο εκτεταμένες εγγυήσεις. Αυτό λέει.
-
Από την στιγμή μου που γίνανε κολλητάρια με τη Renault χάθηκε η παλιά καλή αξιόπιστη Νissan.
-
Αυτο με τη Νισσαν + Ρενω αντιπροσωπος μου ειπε οτι μετα απο κατι τελευταίες εξελιξεις οι Ιαπωνες αρχιζουν να στραβωκοιτανε πολυ αγρια αυτη τη συνυπαρξη και την θελουν ολη δικη τους ξανα...αλλα αυτο αν και οποτε γινει...θα εχουμε γινει αστροσκονη...
Πολυ καλο και το Stonic και to Xceed αλλα απο χρονους αναμονης δε ξερω...μου φαινεται θα παω μια βολτα και στη KIA.... -
@axel12p said in Αγορα καινουργιου Dacia Duster Lpg 'H Yaris Cross???:
Έχει γνωστός μου μεταχειρισμένο Juke εδώ και περίπου έξι μήνες.
Στα θετικά θα έβαζα:
-
Για το μέγεθος του, θεωρώ πως οι χώροι είναι πολύ καλοί. Κάθομαι άνετα πίσω, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι αντίστοιχος με το QQ J11. Από την άλλη βέβαια το εσωτερικό είναι κάπως κλειστοφοβικό στις πίσω θέσεις, λόγω μονοκόματων καθισμάτων εμπρός, μικρών σχετικά πίσω παραθύρων και μαύρης οροφής. Χώρος πάντως υπάρχει, δεν στριμώχνεσαι.
Μπροστά είσαι πολύ άνετα, ενώ σε σχέση με άλλα B-SUV κάθεσαι και αρκετά ψηλά. Καμιά σχέση με Kamiq, ενώ στο Captur ένιωθα ότι είμαι χωμένος μέσα στο αυτοκίνητο. -
Πολύ καλή ποιότητα συναρμογής, η μέρα με την νύχτα σε σχέση με το QQ J11. Περνάει από λακούβες και το νιώθεις πολύ δεμένο. Ελάχιστοι έως μηδενικοί τριγμοί.
-
Στην έκδοση Connecta, ο εξοπλισμός είναι αρκετά καλός. Το αυτοκίνητο ήρθε από Γερμανία, οπότε έχει θερμαινόμενα καθίσματα και παρμπρίζ, ηλεκτρικό χειρόφρενο με auto hold, φώτα led, αυτόματα ανοιγόμενους καθρέφτες, Android Auto (μέτριο το infotainment), κάμερα οπισθοπορείας, κλπ.
-
Εξαιρετικά φώτα! Με διαφορά τα καλύτερα που έχω δει. Full αυτόματα, όπως και η μεγάλη σκάλα. Κάνουν ειλικρινά την νύχτα μέρα.
-
Αρκετά ωραίο πάτημα σε δρόμο με στροφές (για το είδος του πάντα).
-
Εύκολο στην οδήγηση, με εξαίρεση ίσως το πλάτος, μιας και η καμπίνα είναι αρκετά πιο μέσα σε σχέση με το συνολικό πλάτος.
-
Σχετικά χαμηλή κατανάλωση. Στο Θεσσαλονίκη - Ιωάννινα για παράδειγμα έκαψε 5.2lt/100Km
Αρνητικά:
-
Ο κινητήρας. Ναι μεν έχει 117 άλογα και αν το πατήσεις πράγματι έχει γκάζι, αλλά νιώθω να ζορίζεται. Ίσως έχω συνηθίσει την ροπή του diesel του QQ και να μου κακοφαίνεται η ροπή από τον μικρό χιλιάρη.
-
Αίσθηση στο ταξίδι. Εκεί που με το QQ πας άνετα με 140 - 150 Kmh, με το Juke νιώθεις πως πάνω από τα 120-130Kmh αρχίσει να είναι έξω από τα νερά του. Επίσης, υπάρχει και αισθητός αεροδυναμικός θόρυβος στα ταξίδια. Όχι σε ενοχλητικό βαθμό, αλλά υπάρχει.
-
Μου φάνηκε ένα click πιο σφιχτό από όσο θα ήθελα, χωρίς να είναι κουραστικό όμως.
Δοκίμασα κι εγώ το υβριδικό πριν κανένα 3μηνο σε Τechna με 19άρες.
Συμφωνώ σε όσα αναφέρεις,απλά το αρνητικό νο.1 μειώνεται αρκετά με τη ροπή κι ιπποδύναμη του 1.6 hybrid. Eπίσης,όχι ιδανικό,αλλά τουλάχιστον αποδεκτό σε άνεση με τις 19άρες. Άρα ένα Ν-Connecta με 17άρες θα είναι πιστεύω μια χαρά. -
-
@axel12p said in Αγορα καινουργιου Dacia Duster Lpg 'H Yaris Cross???:
Έχει γνωστός μου μεταχειρισμένο Juke εδώ και περίπου έξι μήνες.
Στα θετικά θα έβαζα:
-
Για το μέγεθος του, θεωρώ πως οι χώροι είναι πολύ καλοί. Κάθομαι άνετα πίσω, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι αντίστοιχος με το QQ J11. Από την άλλη βέβαια το εσωτερικό είναι κάπως κλειστοφοβικό στις πίσω θέσεις, λόγω μονοκόματων καθισμάτων εμπρός, μικρών σχετικά πίσω παραθύρων και μαύρης οροφής. Χώρος πάντως υπάρχει, δεν στριμώχνεσαι.
Μπροστά είσαι πολύ άνετα, ενώ σε σχέση με άλλα B-SUV κάθεσαι και αρκετά ψηλά. Καμιά σχέση με Kamiq, ενώ στο Captur ένιωθα ότι είμαι χωμένος μέσα στο αυτοκίνητο. -
Πολύ καλή ποιότητα συναρμογής, η μέρα με την νύχτα σε σχέση με το QQ J11. Περνάει από λακούβες και το νιώθεις πολύ δεμένο. Ελάχιστοι έως μηδενικοί τριγμοί.
-
Στην έκδοση Connecta, ο εξοπλισμός είναι αρκετά καλός. Το αυτοκίνητο ήρθε από Γερμανία, οπότε έχει θερμαινόμενα καθίσματα και παρμπρίζ, ηλεκτρικό χειρόφρενο με auto hold, φώτα led, αυτόματα ανοιγόμενους καθρέφτες, Android Auto (μέτριο το infotainment), κάμερα οπισθοπορείας, κλπ.
-
Εξαιρετικά φώτα! Με διαφορά τα καλύτερα που έχω δει. Full αυτόματα, όπως και η μεγάλη σκάλα. Κάνουν ειλικρινά την νύχτα μέρα.
-
Αρκετά ωραίο πάτημα σε δρόμο με στροφές (για το είδος του πάντα).
-
Εύκολο στην οδήγηση, με εξαίρεση ίσως το πλάτος, μιας και η καμπίνα είναι αρκετά πιο μέσα σε σχέση με το συνολικό πλάτος.
-
Σχετικά χαμηλή κατανάλωση. Στο Θεσσαλονίκη - Ιωάννινα για παράδειγμα έκαψε 5.2lt/100Km
Αρνητικά:
-
Ο κινητήρας. Ναι μεν έχει 117 άλογα και αν το πατήσεις πράγματι έχει γκάζι, αλλά νιώθω να ζορίζεται. Ίσως έχω συνηθίσει την ροπή του diesel του QQ και να μου κακοφαίνεται η ροπή από τον μικρό χιλιάρη.
-
Αίσθηση στο ταξίδι. Εκεί που με το QQ πας άνετα με 140 - 150 Kmh, με το Juke νιώθεις πως πάνω από τα 120-130Kmh αρχίσει να είναι έξω από τα νερά του. Επίσης, υπάρχει και αισθητός αεροδυναμικός θόρυβος στα ταξίδια. Όχι σε ενοχλητικό βαθμό, αλλά υπάρχει.
-
Μου φάνηκε ένα click πιο σφιχτό από όσο θα ήθελα, χωρίς να είναι κουραστικό όμως.
Καταπληκτική περιγραφή, έτσι ακριβώς όπως τα λες. Δεν θυμάμαι εκδόσεις γιατί έχουν περάσει χρόνια, αλλά συμφωνώ 100% και ειδικά στη σύγκριση με το QQ.. όπως είπα και εγώ παραπάνω αυτός ο κινητήρας με έκανε να μην ασχοληθώ περαιτέρω με το αυτοκίνητο, αλλά το έχω αναφέρει πολλές φορές εδώ σαν sleeper επιλογή, ειδικά σε κόσμο που τους ενδιέφεραν εισαγωγικοι κινητήρες.
Γενικά το Stonic είναι λίγο μικρό και έχεις την αίσθηση ότι μπήκες σε ένα hatchback, το Xceed μεγαλύτερο από όλα και φοβερή επιλογή, αλλά διαφορετικό αυτοκίνητο και σίγουρα όχι SUV.
-
-
@panormus772 said in Αγορα καινουργιου Dacia Duster Lpg 'H Yaris Cross???:
@axel12p said in Αγορα καινουργιου Dacia Duster Lpg 'H Yaris Cross???:
Έχει γνωστός μου μεταχειρισμένο Juke εδώ και περίπου έξι μήνες.
Στα θετικά θα έβαζα:
-
Για το μέγεθος του, θεωρώ πως οι χώροι είναι πολύ καλοί. Κάθομαι άνετα πίσω, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι αντίστοιχος με το QQ J11. Από την άλλη βέβαια το εσωτερικό είναι κάπως κλειστοφοβικό στις πίσω θέσεις, λόγω μονοκόματων καθισμάτων εμπρός, μικρών σχετικά πίσω παραθύρων και μαύρης οροφής. Χώρος πάντως υπάρχει, δεν στριμώχνεσαι.
Μπροστά είσαι πολύ άνετα, ενώ σε σχέση με άλλα B-SUV κάθεσαι και αρκετά ψηλά. Καμιά σχέση με Kamiq, ενώ στο Captur ένιωθα ότι είμαι χωμένος μέσα στο αυτοκίνητο. -
Πολύ καλή ποιότητα συναρμογής, η μέρα με την νύχτα σε σχέση με το QQ J11. Περνάει από λακούβες και το νιώθεις πολύ δεμένο. Ελάχιστοι έως μηδενικοί τριγμοί.
-
Στην έκδοση Connecta, ο εξοπλισμός είναι αρκετά καλός. Το αυτοκίνητο ήρθε από Γερμανία, οπότε έχει θερμαινόμενα καθίσματα και παρμπρίζ, ηλεκτρικό χειρόφρενο με auto hold, φώτα led, αυτόματα ανοιγόμενους καθρέφτες, Android Auto (μέτριο το infotainment), κάμερα οπισθοπορείας, κλπ.
-
Εξαιρετικά φώτα! Με διαφορά τα καλύτερα που έχω δει. Full αυτόματα, όπως και η μεγάλη σκάλα. Κάνουν ειλικρινά την νύχτα μέρα.
-
Αρκετά ωραίο πάτημα σε δρόμο με στροφές (για το είδος του πάντα).
-
Εύκολο στην οδήγηση, με εξαίρεση ίσως το πλάτος, μιας και η καμπίνα είναι αρκετά πιο μέσα σε σχέση με το συνολικό πλάτος.
-
Σχετικά χαμηλή κατανάλωση. Στο Θεσσαλονίκη - Ιωάννινα για παράδειγμα έκαψε 5.2lt/100Km
Αρνητικά:
-
Ο κινητήρας. Ναι μεν έχει 117 άλογα και αν το πατήσεις πράγματι έχει γκάζι, αλλά νιώθω να ζορίζεται. Ίσως έχω συνηθίσει την ροπή του diesel του QQ και να μου κακοφαίνεται η ροπή από τον μικρό χιλιάρη.
-
Αίσθηση στο ταξίδι. Εκεί που με το QQ πας άνετα με 140 - 150 Kmh, με το Juke νιώθεις πως πάνω από τα 120-130Kmh αρχίσει να είναι έξω από τα νερά του. Επίσης, υπάρχει και αισθητός αεροδυναμικός θόρυβος στα ταξίδια. Όχι σε ενοχλητικό βαθμό, αλλά υπάρχει.
-
Μου φάνηκε ένα click πιο σφιχτό από όσο θα ήθελα, χωρίς να είναι κουραστικό όμως.
Δοκίμασα κι εγώ το υβριδικό πριν κανένα 3μηνο σε Τechna με 19άρες.
Συμφωνώ σε όσα αναφέρεις,απλά το αρνητικό νο.1 μειώνεται αρκετά με τη ροπή κι ιπποδύναμη του 1.6 hybrid. Eπίσης,όχι ιδανικό,αλλά τουλάχιστον αποδεκτό σε άνεση με τις 19άρες. Άρα ένα Ν-Connecta με 17άρες θα είναι πιστεύω μια χαρά.19άρες??? ω θεοί!!
-
-
Προσωπικά δεν πιστεύω ότι υπάρχει σύγκριση ανάμεσα σε Juke και XCeed. Αν έπαιζαν στα ίδια λεφτά, θα πήγαινα στο XCeed με τα χίλια.
Σχετικά με την αξιοπιστία, δεν είχα ποτέ Kia/Hyundai, αλλά έχω την αίσθηση ότι ως εταιρείες είναι αρκετά πιο αξιόπιστες από την Nissan. Από την άλλη βέβαια, έχουμε τα τελευταία 7 χρόνια το QQ με τον diesel κινητήρα Renault. Έχει κάνει πάνω από 210.000 Km και πέρα από λάδια φίλτρα, τα μόνα που έξτρα που έχει χρειαστεί είναι μία μπαταρία (κλασσική προβληματική παρτίδα στα QQ J11A), καθώς και ένα σετ προθερμαντήρων. Τα περισσότερα χιλιόμετρα είναι βέβαια σε αυτοκινητόδρομο, αλλά δεν μπορώ να πω ότι το προσέχουμε ιδιαίτερα. Μέσα στην εβδομάδα έκανα 20 χιλιόμετρα σε πατημένο χωματόδρομο, όπου το πήγαινα σταθερά με 80Kmh.
Να σημειώσω επίσης, πως τα service του είναι τόσο φτηνά, που ενώ αρχικά μετά την λήξη της εγγύησης άρχισα να το πηγαίνω σε έναν μάστορα έξω, τελικά επέστρεψα ξανά στην αντιπροσωπεία.
-
Taigo σε καλή έκδοση με το DSG στα 25.000 είναι πολύ δελεαστική πρόταση εκεί που έφτασαν οι τιμές , αλλά...επειδή αναφέρθηκε το Xceed έκανα ένα search και λέει 25.000 η αρχική premium που είναι μια χαρά εξοπλισμένη.
Καμία σχέση το Xceed με τους κουβάδες τύπου Taigo και Juke.
Επίσης δεν ξέρω αν έχεις κάποιο συγκεκριμένο περιορισμό για μικρό BSUV αλλά αν μπορείς να ξεφύγεις νομίζω και ένα i30 sportback με μεγάλο πορτμπαγκάζ και χώρους άνετου c hatchback θα ήταν πολύ καλό οικογενειακό αυτοκίνητο στα ίδια και ίσως λιγότερα χρήματα.
-
Δεν βρίσκω κουβάδες τα Taigo και Juke. Aπλα το Χceed μου αρέσει περισσότερο σαν σχέδιο και προσφέρεται με 1.5 Τ σε καλή τιμή.
-
@axel12p said in Αγορα καινουργιου Dacia Duster Lpg 'H Yaris Cross???:
Έχει γνωστός μου μεταχειρισμένο Juke εδώ και περίπου έξι μήνες.
Στα θετικά θα έβαζα:
-
Για το μέγεθος του, θεωρώ πως οι χώροι είναι πολύ καλοί. Κάθομαι άνετα πίσω, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι αντίστοιχος με το QQ J11. Από την άλλη βέβαια το εσωτερικό είναι κάπως κλειστοφοβικό στις πίσω θέσεις, λόγω μονοκόματων καθισμάτων εμπρός, μικρών σχετικά πίσω παραθύρων και μαύρης οροφής. Χώρος πάντως υπάρχει, δεν στριμώχνεσαι.
Μπροστά είσαι πολύ άνετα, ενώ σε σχέση με άλλα B-SUV κάθεσαι και αρκετά ψηλά. Καμιά σχέση με Kamiq, ενώ στο Captur ένιωθα ότι είμαι χωμένος μέσα στο αυτοκίνητο. -
Πολύ καλή ποιότητα συναρμογής, η μέρα με την νύχτα σε σχέση με το QQ J11. Περνάει από λακούβες και το νιώθεις πολύ δεμένο. Ελάχιστοι έως μηδενικοί τριγμοί.
-
Στην έκδοση Connecta, ο εξοπλισμός είναι αρκετά καλός. Το αυτοκίνητο ήρθε από Γερμανία, οπότε έχει θερμαινόμενα καθίσματα και παρμπρίζ, ηλεκτρικό χειρόφρενο με auto hold, φώτα led, αυτόματα ανοιγόμενους καθρέφτες, Android Auto (μέτριο το infotainment), κάμερα οπισθοπορείας, κλπ.
-
Εξαιρετικά φώτα! Με διαφορά τα καλύτερα που έχω δει. Full αυτόματα, όπως και η μεγάλη σκάλα. Κάνουν ειλικρινά την νύχτα μέρα.
-
Αρκετά ωραίο πάτημα σε δρόμο με στροφές (για το είδος του πάντα).
-
Εύκολο στην οδήγηση, με εξαίρεση ίσως το πλάτος, μιας και η καμπίνα είναι αρκετά πιο μέσα σε σχέση με το συνολικό πλάτος.
-
Σχετικά χαμηλή κατανάλωση. Στο Θεσσαλονίκη - Ιωάννινα για παράδειγμα έκαψε 5.2lt/100Km
Αρνητικά:
-
Ο κινητήρας. Ναι μεν έχει 117 άλογα και αν το πατήσεις πράγματι έχει γκάζι, αλλά νιώθω να ζορίζεται. Ίσως έχω συνηθίσει την ροπή του diesel του QQ και να μου κακοφαίνεται η ροπή από τον μικρό χιλιάρη.
-
Αίσθηση στο ταξίδι. Εκεί που με το QQ πας άνετα με 140 - 150 Kmh, με το Juke νιώθεις πως πάνω από τα 120-130Kmh αρχίσει να είναι έξω από τα νερά του. Επίσης, υπάρχει και αισθητός αεροδυναμικός θόρυβος στα ταξίδια. Όχι σε ενοχλητικό βαθμό, αλλά υπάρχει.
-
Μου φάνηκε ένα click πιο σφιχτό από όσο θα ήθελα, χωρίς να είναι κουραστικό όμως.
Καλησπέρα!
Από αυτά που μου λες, φαίνεται πως ο μεταχειρισμένος Juke είναι μια καλή επιλογή, ιδιαίτερα όσον αφορά τον χώρο εσωτερικά και την ποιότητα συναρμολόγησης. Επίσης, τονίζεις ότι είναι εύκολο στην οδήγηση και έχει σχετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, που είναι πάντα σημαντικά πράγματα για να έχει κάποιος υπόψη του.
Σε γενικές γραμμές, η έκδοση Connecta που αναφέρεις φαίνεται να έχει αρκετά καλό εξοπλισμό, ενώ τα φώτα του είναι εξαιρετικά!
-
-
@cptm said in Αγορα καινουργιου Dacia Duster Lpg 'H Yaris Cross???:
Kαλησπερα σε ολους και ολες...θελω γνωμες ειδικα απο κατοχους Dacia Duster LPG 1.0 Tce...ξερω...οι περισσοτεροι θα μου προτεινεται το Τoyota Yaris Cross και μενα η πρωτη μου επιλογη εκει ηταν αλλα 18 μηνες αναμονη.....δε ξερω ειλικρινα...
To αυτοκινητο ειναι για τη συζυγο με 2 παιδια...καθημερινη λατρα και καλοκαιρινες εξορμησεις...καταρχάς εννοείς το YC σε υβριδικό;
και άσχετο, γιατί δεν βλέπεις στο δίλημμα και το Sandero Cross που είναι και πιό σύγχρονο;
και αφού θα πάρεις έτσι και αλλιώς Toyota υβριδικό γιατί μας τρελαίνεις με τέτοια νήματα;
-
@groover1972 said in Αγορα καινουργιου Dacia Duster Lpg 'H Yaris Cross???:
και αφού θα πάρεις έτσι και αλλιώς Toyota υβριδικό γιατί μας τρελαίνεις με τέτοια νήματα;
τον χαλάει η 10+μηνη αναμονή και η κυρίως η ανοικτή τιμή.
και για μένα καλά κάνει και τον χαλάει. -
Παντα μου αρεσαν τα αυτοκινητα..απο μικρος να ξερω καθε μαρκα εξοπλισμους κινητηρες δυνατοτητες κτλ...Ποσο μαλλον τωρα που με ενδιαφερει η αγορα καινουργιου για τη οικογενεια...θα το οδηγαει η συζυγος με τα παιδια μεσα κτλ...εισαστε ολοι πολυ κατατοπιστικοι στις αποψεις σας και σας ευχαριστώ παλι για το ενδιαφερον...θα το ειχα κλεισει το θεμα αλλα δεν εχω καταληξει ακομα και το ψαχνω...
Και οχι φιλε μου δυστυχως λογω 12μηνης αναμονης και ανοιχτης τιμης δε θα παρω το YC οσο και αν ταιριαζει γαντι στις αναγκες και τις δικες μου και της εποχης,και οπως ειπε ενας αλλος παραπανω οτι αμαξι και να ειναι δεν αξιζει αναμονη πανω απο 3 μηνες...ποσο μαλλον με ανοιχτη τιμη...
Ακομα δεν εχω κλεισει καπου...ειμαστε 60% Juke 40% Taigo...ΟΜΩΣ...δεν εχουμε δει ακομα KIA...θα παμε μεσα στη βδομαδα για το XCEED\STONIC
Να φανταστειτε πως ενω ειχα πει οτι ειμαι αντιθετος στη αγορα μεταχειρισμενου αρχιζω να το σκεφτομαι ξανα..ασχετα που εχουν ανεβει και αυτα!!!!Αλλα δε ξερω αν τα καταφερω λογω χρονου γιατι κακα τα ψεμματα το μεταχειρο θελει ψαξιμο και τυχη.... -
Δες και το i30.
-
@dimsabas said in Αγορα καινουργιου Dacia Duster Lpg 'H Yaris Cross???:
Δες και το i30.
αν τιμολογιακα φτανεις xceed η i30 (160 ps ακομα καλύτερα) σαφως καλύτερες επιλογες, μια κλαση παραπανω σε σχεση με juke και taigo. Απο οτι καταλαβαινω θα το κρατησεις και πολλα χρονια το αυτοκινητο που θα παρεις
-
Ε ναι...πρωτα ο Θεος σιγουρα μια 10 ετια...γι αυτο θελω κατι αξιοπιστο,ποιοτικο,ασφαλες...μεχρι τα 25.000...
ή σε μεταχειρισμενο;;; -
@cptm said in Αγορα καινουργιου Dacia Duster Lpg 'H Yaris Cross???:
Ε ναι...πρωτα ο Θεος σιγουρα μια 10 ετια...γι αυτο θελω κατι αξιοπιστο,ποιοτικο,ασφαλες...μεχρι τα 25.000...
ή σε μεταχειρισμενο;;;καινούριο KIA η Hyundai. 10 χρονια το κεφαλι σου ησυχο
Αγορα καινουργιου Dacia Duster Lpg 'H Yaris Cross???