Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προβλημα με στραβωμα δισκοπλακας
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Προβλημα με στραβωμα δισκοπλακας
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    24
    80
    9198
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stathis_kar last edited by

      Καλησπερα στην ομαδα,αν και γνωστής μηχανολογίας γραφω το προβλημα μου μήπως και εχει συμβει κ σε άλλον κατι παρόμοιο, σε octavia tour (το αυτοκίνητο ειναι ταξι,εχει 530.000χλμ) ξεκίνησαν να στραβωνουν οι δισκοπλακες, ενα προβλημα που δεν το ειχα ποτε, στα τελευταία 10.000χλμ εχω αλλάξει 3 φορες δισκοπλακες,2 φορες ferodo κ μια φορά Zimmerman, τις στραβωσε ολες μεσα στα 1500 με 2000χλμ,παντα με μαλακο τακακι που χρησιμοποιω χρόνια χωρις να εχω πρόβλημα ποτέ, maff! Να σημειωθεί οτι το αυτοκίνητο δεν πλένεται ποτε ζεστο,τα μουαγιε αλλαχτηκαν κ ελέγχθηκαν οπως κ ο καθε σύνδεσμος σε ψαλίδια μπαλάκια κ τα σχετικα, ο μηχανικος μου υποστηρίζει οτι ειναι θεμα μετάλλων και κακης ποιότητας που εχουν πλεον οι δισκοπλακες, πραγμα ομως που δε θέλω να πιστεψω γτ αυτο το θεμα δεν το είχα ξανα αντιμετωπίσει ποτε, το αμαξι επισης εχει ανέβει σε φρενομετρο που δειχνει οτι ο καθε τροχος φρεναρει σωστα στα 1280 κιλα χωρις να υπάρχει διαφορά μεταξυ δεξιου κ αριστερου τροχου,την τριτη φορα που εβαλα τις Zimmerman κ τις στραβωσε τις εβαλα τορνο κ ηταν κ οι 2 στραβες...αν καποιος ειχε παρομοιο προβλημα και βρηκε λυση ας βοηθήσει, ευχαριστώ!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        andya3 last edited by

        Ferodo και Zimmerman είναι πολύ καλές μάρκες, αποκλείεται να είχαν πρόβλημα και οι δύο σε τόσα λίγα χιλιόμετρα.
        Το είχαν τα vw up παλιότερα αυτό το πρόβλημα και στράβωναν τις δισκόπλακες. Απ' όσο ξέρω το έφτιαξε μετά η vw. Μια επίσκεψη και ερώτηση στην αντιπροσωπία μπορεί να σε βοηθήσει.

        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

        S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • alexandros-k
          alexandros-k last edited by

          Σε φρενά πηγες? Αν εισαι Αθηνα, ευκολο να βρεις

          S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            stathis_kar @andya3 last edited by

            @andya3 said in Προβλημα με στραβωμα δισκοπλακας:

            Ferodo και Zimmerman είναι πολύ καλές μάρκες, αποκλείεται να είχαν πρόβλημα και οι δύο σε τόσα λίγα χιλιόμετρα.
            Το είχαν τα vw up παλιότερα αυτό το πρόβλημα και στράβωναν τις δισκόπλακες. Απ' όσο ξέρω το έφτιαξε μετά η vw. Μια επίσκεψη και ερώτηση στην αντιπροσωπία μπορεί να σε βοηθήσει.

            Ναι εχω ρωτησει κ στην αντιπροσωπεία, το ίδιο μού ειπαν οτι φταίνε οι δισκοπλακες και τα υλικά...μόνο με τις γνησιες λεει θα σταματήσει το πρόβλημα, βεβαια εγγυηση δεν δίνουν κ ούτε εξηγούν πως τοσα χρονια δεν ειχα πρόβλημα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stathis_kar @alexandros-k last edited by

              @alexandros-k said in Προβλημα με στραβωμα δισκοπλακας:

              Σε φρενά πηγες? Αν εισαι Αθηνα, ευκολο να βρεις

              Ναι πήγα, εκεί μου περασαν τους δίσκους τορνο,και αφού ξαναστραβωσαν μου ειπε το ίδιο οπως όλοι οι άλλοι...οτι φταινε τα υλικα...καμμία εξήγηση ομως το γιατι 10 χρονια κ 530.000 χλμ στο ιδιο αμαξι δεν ειχε ξανασυμβεί

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • mastoras78
                mastoras78 last edited by

                Αν είσαι Αθήνα μήπως να δοκίμαζες σε εξειδικευμένο φρενά.. Στον Γέρακα έχει κάνα δύο με καλή φήμη.

                "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                #tsekourato_ksevrakoma

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • O
                  otokomae last edited by

                  @stathis_kar said in Προβλημα με στραβωμα δισκοπλακας:

                  Καλησπερα στην ομαδα,αν και γνωστής μηχανολογίας γραφω το προβλημα μου μήπως και εχει συμβει κ σε άλλον κατι παρόμοιο, σε octavia tour (το αυτοκίνητο ειναι ταξι,εχει 530.000χλμ) ξεκίνησαν να στραβωνουν οι δισκοπλακες, ενα προβλημα που δεν το ειχα ποτε, στα τελευταία 10.000χλμ εχω αλλάξει 3 φορες δισκοπλακες,2 φορες ferodo κ μια φορά Zimmerman, τις στραβωσε ολες μεσα στα 1500 με 2000χλμ,παντα με μαλακο τακακι που χρησιμοποιω χρόνια χωρις να εχω πρόβλημα ποτέ, maff! Να σημειωθεί οτι το αυτοκίνητο δεν πλένεται ποτε ζεστο,τα μουαγιε αλλαχτηκαν κ ελέγχθηκαν οπως κ ο καθε σύνδεσμος σε ψαλίδια μπαλάκια κ τα σχετικα, ο μηχανικος μου υποστηρίζει οτι ειναι θεμα μετάλλων και κακης ποιότητας που εχουν πλεον οι δισκοπλακες, πραγμα ομως που δε θέλω να πιστεψω γτ αυτο το θεμα δεν το είχα ξανα αντιμετωπίσει ποτε, το αμαξι επισης εχει ανέβει σε φρενομετρο που δειχνει οτι ο καθε τροχος φρεναρει σωστα στα 1280 κιλα χωρις να υπάρχει διαφορά μεταξυ δεξιου κ αριστερου τροχου,την τριτη φορα που εβαλα τις Zimmerman κ τις στραβωσε τις εβαλα τορνο κ ηταν κ οι 2 στραβες...αν καποιος ειχε παρομοιο προβλημα και βρηκε λυση ας βοηθήσει, ευχαριστώ!

                  Όταν λες μαλακό τακάκι σε ποιο αναφέρεσαι; Από δική μου εμπειρία αυτό μου συνεβει δυο φορές από σκληρό τακάκι και μια φορά από κακη έδραση της δισκοπλακας.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lap last edited by

                    Εχω μόνιμα στραβωμρνες. Εχω βαρεθεί να τις αλλάζω σε ένα παλιο αυτοκίνητο.

                    Σε κάθε αλλαγή στραβώνουν με το παραμικρό

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      andya3 last edited by

                      Αφού άκρη δε βγάζεις και πετάς τα λεφτά σου κάθε 1.500χιλ, πήγαινε σ' ένα φρενά και δες αν παίρνει μεγαλύτερο μέγεθος δισκόπλακες. Κάτι τέτοιο θυμάμαι είχαν κάνει στο up και το έλυσαν το πρόβλημα.
                      Εγγύηση για δισκόφρενα δε δίνουν οι αντιπροσωπείες, θεωρούνται αναλώσιμα. Κράτα τη λύση των αυθεντικών στην αντιπροσωπία τελευταία, γιατί θα είναι και πανάκριβα.

                      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Για δες μήπως οι δαγκάνες σφίγγουν μονόπατα. Μπορεί να έχουν στραβώσει κι αυτές μετά από μισό εκατομμύριο χιλιόμετρα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • W
                          w202-amg last edited by

                          Σφίξιμο με αεροκλειδο λες και είναι φορτηγό?

                          S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • panos2171
                            panos2171 last edited by

                            Κι εμένα το μυαλό που στις δαγκάνες πάει. Αν κάθονται για κάποιο λόγο στραβά λογικό είναι να στραβώνουν τις δισκόπλακες.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              stathis_kar last edited by

                              Ναι αθηνα ειμαι κ ο φρενας που επισκέφτηκα ειναι στη θηβων κ ειναι απο τους πιο γνωστούς, το τακακι που χρησιμοποιω ειναι το maff και το χρησιμοποιώ χρόνια χωρις πρόβλημα...οι δαγκανες δεν στραβωνουν,παρα μόνο κολλάνε αν κολλήσουν, πραγμα που σε μενα δεν εχει συμβει...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stathis_kar @w202-amg last edited by

                                @w202-amg said in Προβλημα με στραβωμα δισκοπλακας:

                                Σφίξιμο με αεροκλειδο λες και είναι φορτηγό?

                                Ναι χρονιά τώρα...δεν εχω αλλαξει κατι σε αυτα πού εκανα τοσα χρονια όμως

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • O
                                  otokomae last edited by

                                  Τα maff δεν είναι μαλακά τακακια. Δοκίμασε κάτι άλλο της προκοπής πχ βάλε brembo στην επόμενη αλλαγή δισκοπλακων. Κάποιοι θα σου προτείνουν τορνο, αλλά εφ οσον υπάρχει στρέβλωση θα ξαναγίνει με το πρώτο θερμικό στρες.

                                  S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    stathis_kar @otokomae last edited by

                                    @otokomae said in Προβλημα με στραβωμα δισκοπλακας:

                                    Τα maff δεν είναι μαλακά τακακια. Δοκίμασε κάτι άλλο της προκοπής πχ βάλε brembo στην επόμενη αλλαγή δισκοπλακων. Κάποιοι θα σου προτείνουν τορνο, αλλά εφ οσον υπάρχει στρέβλωση θα ξαναγίνει με το πρώτο θερμικό στρες.

                                    Φιλε μου δεν πιστεύω πως εχει νοημα να παιζω με τη μία μαρκα η την αλλη,απο την στιγμη που έβαζα τα ιδια αξιόλογα υλικά χρόνια κ δεββειχα προβλημα το θεμα ειναι να βρω το προβλημα.... να βρω τι αλλαξε κ πλέον σταβωνουν...

                                    O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      andya3 last edited by

                                      Δύσκολα θα βρεις τι φταίει και δε νομίζω να κάτσει κάποιο συνεργείο να το ψάξει με τόση λεπτομέρεια και να χάσει τόσες εργατοώρες. Απ' ότι είπες δοκίμασες την τύχη σου και στην αντιπροσωπεία και σε γνωστό φρενά, χωρίς αποτέλεσμα. Και οι 2 πετάνε τη μπάλα στην εξέδρα. Ούτε οι ίδιοι φαντάζομαι πιστεύουν ότι ειδικά τα Zimmerman στράβωσαν σε 1.500Km. Στο α3 Zimmerman βάζω κι είναι σκυλιά.

                                      Το θέμα είναι τι μπορείς να κάνεις για να το λύσεις. Θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις με μεγαλύτερες δισκόπλακες (αν γίνεται) και μετά με δίσκους της αντιπροσωπείας.

                                      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        djtony last edited by

                                        Πήγαινε στον ΜΩΡΑΡΗ. Δεν υπάρχει περίπτωση να μη σου βρει λύση. Ψάξε στο Google για Moraris BRAKES. Πήγαινε από εκεί και θα σου λύσει ΚΆΘΕ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΣΟΥ

                                        S 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • W
                                          w202-amg last edited by

                                          Εγώ πάντως συνηθισμένος από συμπαγής δίσκους,με τους αεριζόμενους είμαι απλά απογοητευμένος.Στο γκολφ στραβωνουν δεν ξέρω γιατί και χωρίς σταθερό τράνταγμα. Στο δε w203 αν το κυνηγήσεις άγρια οι βάνες του αέρα στο δίσκο είναι τόσο αραιές που καυτά τα φρένα πάλι βγάζουν ένα ψηλό τράνταγμα αλλά όχι το χάλι του γκόλφ. Στη w202 με μονούς όσο ξύλο και να φάνε ποτέ δεν νιώθεις τίποτα.
                                          Μακάρι να βρισκα συμπαγής δίσκους και για τα άλλα δύο.

                                          Αν όλα είναι σωστά όπως αναφέρεις μόνο το σφίξιμο μένει και ο τρόπος που φρενάρεις που δεν πιστεύω ότι άλλαξε μετά από 500.000κμ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • O
                                            otokomae @stathis_kar last edited by

                                            @stathis_kar said in Προβλημα με στραβωμα δισκοπλακας:

                                            @otokomae said in Προβλημα με στραβωμα δισκοπλακας:

                                            Τα maff δεν είναι μαλακά τακακια. Δοκίμασε κάτι άλλο της προκοπής πχ βάλε brembo στην επόμενη αλλαγή δισκοπλακων. Κάποιοι θα σου προτείνουν τορνο, αλλά εφ οσον υπάρχει στρέβλωση θα ξαναγίνει με το πρώτο θερμικό στρες.

                                            Φιλε μου δεν πιστεύω πως εχει νοημα να παιζω με τη μία μαρκα η την αλλη,απο την στιγμη που έβαζα τα ιδια αξιόλογα υλικά χρόνια κ δεββειχα προβλημα το θεμα ειναι να βρω το προβλημα.... να βρω τι αλλαξε κ πλέον σταβωνουν...

                                            Φίλε εσύ είπες ότι τοποθετήσεις 2-3 δισκοπλακες επώνυμες αλλά εξακολουθείς να εμπιστεύεσαι τα ίδια τακάκια που εβαζες εδώ και κάμποσα χρόνια αυτά τα μαφ τα οποία βγάζουν 17 διαφορετικά εργοστάσια Κίνα εδώ εκεί και κάπου αλλού και απόδειξη είναι και η τιμή τους που κατατάσσεται με τα no name. Τι άλλο να σου πω.

                                            S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr