-
Καλησπερα στην ομαδα,αν και γνωστής μηχανολογίας γραφω το προβλημα μου μήπως και εχει συμβει κ σε άλλον κατι παρόμοιο, σε octavia tour (το αυτοκίνητο ειναι ταξι,εχει 530.000χλμ) ξεκίνησαν να στραβωνουν οι δισκοπλακες, ενα προβλημα που δεν το ειχα ποτε, στα τελευταία 10.000χλμ εχω αλλάξει 3 φορες δισκοπλακες,2 φορες ferodo κ μια φορά Zimmerman, τις στραβωσε ολες μεσα στα 1500 με 2000χλμ,παντα με μαλακο τακακι που χρησιμοποιω χρόνια χωρις να εχω πρόβλημα ποτέ, maff! Να σημειωθεί οτι το αυτοκίνητο δεν πλένεται ποτε ζεστο,τα μουαγιε αλλαχτηκαν κ ελέγχθηκαν οπως κ ο καθε σύνδεσμος σε ψαλίδια μπαλάκια κ τα σχετικα, ο μηχανικος μου υποστηρίζει οτι ειναι θεμα μετάλλων και κακης ποιότητας που εχουν πλεον οι δισκοπλακες, πραγμα ομως που δε θέλω να πιστεψω γτ αυτο το θεμα δεν το είχα ξανα αντιμετωπίσει ποτε, το αμαξι επισης εχει ανέβει σε φρενομετρο που δειχνει οτι ο καθε τροχος φρεναρει σωστα στα 1280 κιλα χωρις να υπάρχει διαφορά μεταξυ δεξιου κ αριστερου τροχου,την τριτη φορα που εβαλα τις Zimmerman κ τις στραβωσε τις εβαλα τορνο κ ηταν κ οι 2 στραβες...αν καποιος ειχε παρομοιο προβλημα και βρηκε λυση ας βοηθήσει, ευχαριστώ!
-
Ferodo και Zimmerman είναι πολύ καλές μάρκες, αποκλείεται να είχαν πρόβλημα και οι δύο σε τόσα λίγα χιλιόμετρα.
Το είχαν τα vw up παλιότερα αυτό το πρόβλημα και στράβωναν τις δισκόπλακες. Απ' όσο ξέρω το έφτιαξε μετά η vw. Μια επίσκεψη και ερώτηση στην αντιπροσωπία μπορεί να σε βοηθήσει. -
Σε φρενά πηγες? Αν εισαι Αθηνα, ευκολο να βρεις
-
@andya3 said in Προβλημα με στραβωμα δισκοπλακας:
Ferodo και Zimmerman είναι πολύ καλές μάρκες, αποκλείεται να είχαν πρόβλημα και οι δύο σε τόσα λίγα χιλιόμετρα.
Το είχαν τα vw up παλιότερα αυτό το πρόβλημα και στράβωναν τις δισκόπλακες. Απ' όσο ξέρω το έφτιαξε μετά η vw. Μια επίσκεψη και ερώτηση στην αντιπροσωπία μπορεί να σε βοηθήσει.Ναι εχω ρωτησει κ στην αντιπροσωπεία, το ίδιο μού ειπαν οτι φταίνε οι δισκοπλακες και τα υλικά...μόνο με τις γνησιες λεει θα σταματήσει το πρόβλημα, βεβαια εγγυηση δεν δίνουν κ ούτε εξηγούν πως τοσα χρονια δεν ειχα πρόβλημα...
-
@alexandros-k said in Προβλημα με στραβωμα δισκοπλακας:
Σε φρενά πηγες? Αν εισαι Αθηνα, ευκολο να βρεις
Ναι πήγα, εκεί μου περασαν τους δίσκους τορνο,και αφού ξαναστραβωσαν μου ειπε το ίδιο οπως όλοι οι άλλοι...οτι φταινε τα υλικα...καμμία εξήγηση ομως το γιατι 10 χρονια κ 530.000 χλμ στο ιδιο αμαξι δεν ειχε ξανασυμβεί
-
Αν είσαι Αθήνα μήπως να δοκίμαζες σε εξειδικευμένο φρενά.. Στον Γέρακα έχει κάνα δύο με καλή φήμη.
-
@stathis_kar said in Προβλημα με στραβωμα δισκοπλακας:
Καλησπερα στην ομαδα,αν και γνωστής μηχανολογίας γραφω το προβλημα μου μήπως και εχει συμβει κ σε άλλον κατι παρόμοιο, σε octavia tour (το αυτοκίνητο ειναι ταξι,εχει 530.000χλμ) ξεκίνησαν να στραβωνουν οι δισκοπλακες, ενα προβλημα που δεν το ειχα ποτε, στα τελευταία 10.000χλμ εχω αλλάξει 3 φορες δισκοπλακες,2 φορες ferodo κ μια φορά Zimmerman, τις στραβωσε ολες μεσα στα 1500 με 2000χλμ,παντα με μαλακο τακακι που χρησιμοποιω χρόνια χωρις να εχω πρόβλημα ποτέ, maff! Να σημειωθεί οτι το αυτοκίνητο δεν πλένεται ποτε ζεστο,τα μουαγιε αλλαχτηκαν κ ελέγχθηκαν οπως κ ο καθε σύνδεσμος σε ψαλίδια μπαλάκια κ τα σχετικα, ο μηχανικος μου υποστηρίζει οτι ειναι θεμα μετάλλων και κακης ποιότητας που εχουν πλεον οι δισκοπλακες, πραγμα ομως που δε θέλω να πιστεψω γτ αυτο το θεμα δεν το είχα ξανα αντιμετωπίσει ποτε, το αμαξι επισης εχει ανέβει σε φρενομετρο που δειχνει οτι ο καθε τροχος φρεναρει σωστα στα 1280 κιλα χωρις να υπάρχει διαφορά μεταξυ δεξιου κ αριστερου τροχου,την τριτη φορα που εβαλα τις Zimmerman κ τις στραβωσε τις εβαλα τορνο κ ηταν κ οι 2 στραβες...αν καποιος ειχε παρομοιο προβλημα και βρηκε λυση ας βοηθήσει, ευχαριστώ!
Όταν λες μαλακό τακάκι σε ποιο αναφέρεσαι; Από δική μου εμπειρία αυτό μου συνεβει δυο φορές από σκληρό τακάκι και μια φορά από κακη έδραση της δισκοπλακας.
-
Εχω μόνιμα στραβωμρνες. Εχω βαρεθεί να τις αλλάζω σε ένα παλιο αυτοκίνητο.
Σε κάθε αλλαγή στραβώνουν με το παραμικρό
-
Αφού άκρη δε βγάζεις και πετάς τα λεφτά σου κάθε 1.500χιλ, πήγαινε σ' ένα φρενά και δες αν παίρνει μεγαλύτερο μέγεθος δισκόπλακες. Κάτι τέτοιο θυμάμαι είχαν κάνει στο up και το έλυσαν το πρόβλημα.
Εγγύηση για δισκόφρενα δε δίνουν οι αντιπροσωπείες, θεωρούνται αναλώσιμα. Κράτα τη λύση των αυθεντικών στην αντιπροσωπία τελευταία, γιατί θα είναι και πανάκριβα. -
Για δες μήπως οι δαγκάνες σφίγγουν μονόπατα. Μπορεί να έχουν στραβώσει κι αυτές μετά από μισό εκατομμύριο χιλιόμετρα.
-
Σφίξιμο με αεροκλειδο λες και είναι φορτηγό?
-
Κι εμένα το μυαλό που στις δαγκάνες πάει. Αν κάθονται για κάποιο λόγο στραβά λογικό είναι να στραβώνουν τις δισκόπλακες.
-
Ναι αθηνα ειμαι κ ο φρενας που επισκέφτηκα ειναι στη θηβων κ ειναι απο τους πιο γνωστούς, το τακακι που χρησιμοποιω ειναι το maff και το χρησιμοποιώ χρόνια χωρις πρόβλημα...οι δαγκανες δεν στραβωνουν,παρα μόνο κολλάνε αν κολλήσουν, πραγμα που σε μενα δεν εχει συμβει...
-
@w202-amg said in Προβλημα με στραβωμα δισκοπλακας:
Σφίξιμο με αεροκλειδο λες και είναι φορτηγό?
Ναι χρονιά τώρα...δεν εχω αλλαξει κατι σε αυτα πού εκανα τοσα χρονια όμως
-
Τα maff δεν είναι μαλακά τακακια. Δοκίμασε κάτι άλλο της προκοπής πχ βάλε brembo στην επόμενη αλλαγή δισκοπλακων. Κάποιοι θα σου προτείνουν τορνο, αλλά εφ οσον υπάρχει στρέβλωση θα ξαναγίνει με το πρώτο θερμικό στρες.
-
@otokomae said in Προβλημα με στραβωμα δισκοπλακας:
Τα maff δεν είναι μαλακά τακακια. Δοκίμασε κάτι άλλο της προκοπής πχ βάλε brembo στην επόμενη αλλαγή δισκοπλακων. Κάποιοι θα σου προτείνουν τορνο, αλλά εφ οσον υπάρχει στρέβλωση θα ξαναγίνει με το πρώτο θερμικό στρες.
Φιλε μου δεν πιστεύω πως εχει νοημα να παιζω με τη μία μαρκα η την αλλη,απο την στιγμη που έβαζα τα ιδια αξιόλογα υλικά χρόνια κ δεββειχα προβλημα το θεμα ειναι να βρω το προβλημα.... να βρω τι αλλαξε κ πλέον σταβωνουν...
-
Δύσκολα θα βρεις τι φταίει και δε νομίζω να κάτσει κάποιο συνεργείο να το ψάξει με τόση λεπτομέρεια και να χάσει τόσες εργατοώρες. Απ' ότι είπες δοκίμασες την τύχη σου και στην αντιπροσωπεία και σε γνωστό φρενά, χωρίς αποτέλεσμα. Και οι 2 πετάνε τη μπάλα στην εξέδρα. Ούτε οι ίδιοι φαντάζομαι πιστεύουν ότι ειδικά τα Zimmerman στράβωσαν σε 1.500Km. Στο α3 Zimmerman βάζω κι είναι σκυλιά.
Το θέμα είναι τι μπορείς να κάνεις για να το λύσεις. Θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις με μεγαλύτερες δισκόπλακες (αν γίνεται) και μετά με δίσκους της αντιπροσωπείας.
-
Πήγαινε στον ΜΩΡΑΡΗ. Δεν υπάρχει περίπτωση να μη σου βρει λύση. Ψάξε στο Google για Moraris BRAKES. Πήγαινε από εκεί και θα σου λύσει ΚΆΘΕ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΣΟΥ
-
Εγώ πάντως συνηθισμένος από συμπαγής δίσκους,με τους αεριζόμενους είμαι απλά απογοητευμένος.Στο γκολφ στραβωνουν δεν ξέρω γιατί και χωρίς σταθερό τράνταγμα. Στο δε w203 αν το κυνηγήσεις άγρια οι βάνες του αέρα στο δίσκο είναι τόσο αραιές που καυτά τα φρένα πάλι βγάζουν ένα ψηλό τράνταγμα αλλά όχι το χάλι του γκόλφ. Στη w202 με μονούς όσο ξύλο και να φάνε ποτέ δεν νιώθεις τίποτα.
Μακάρι να βρισκα συμπαγής δίσκους και για τα άλλα δύο.Αν όλα είναι σωστά όπως αναφέρεις μόνο το σφίξιμο μένει και ο τρόπος που φρενάρεις που δεν πιστεύω ότι άλλαξε μετά από 500.000κμ.
-
@stathis_kar said in Προβλημα με στραβωμα δισκοπλακας:
@otokomae said in Προβλημα με στραβωμα δισκοπλακας:
Τα maff δεν είναι μαλακά τακακια. Δοκίμασε κάτι άλλο της προκοπής πχ βάλε brembo στην επόμενη αλλαγή δισκοπλακων. Κάποιοι θα σου προτείνουν τορνο, αλλά εφ οσον υπάρχει στρέβλωση θα ξαναγίνει με το πρώτο θερμικό στρες.
Φιλε μου δεν πιστεύω πως εχει νοημα να παιζω με τη μία μαρκα η την αλλη,απο την στιγμη που έβαζα τα ιδια αξιόλογα υλικά χρόνια κ δεββειχα προβλημα το θεμα ειναι να βρω το προβλημα.... να βρω τι αλλαξε κ πλέον σταβωνουν...
Φίλε εσύ είπες ότι τοποθετήσεις 2-3 δισκοπλακες επώνυμες αλλά εξακολουθείς να εμπιστεύεσαι τα ίδια τακάκια που εβαζες εδώ και κάμποσα χρόνια αυτά τα μαφ τα οποία βγάζουν 17 διαφορετικά εργοστάσια Κίνα εδώ εκεί και κάπου αλλού και απόδειξη είναι και η τιμή τους που κατατάσσεται με τα no name. Τι άλλο να σου πω.
Προβλημα με στραβωμα δισκοπλακας