-
Ναι κύριοι, έχομεν "ελληνικό" αυτοκίνητο (ε περίπου) και το βάζομεν και στα χιόνια.
-
@dimsabas said in Πώς θα ήταν για σας η ιδανική σελίδα αυτοκινήτου;:
Ναι κύριοι, έχομεν "ελληνικό" αυτοκίνητο (ε περίπου) και το βάζομεν και στα χιόνια.
τύφλα να έχει ο γάτοζ και το βιτ-κλουμπ
-
@yem said in Πώς θα ήταν για σας η ιδανική σελίδα αυτοκινήτου;:
@dimsabas said in Πώς θα ήταν για σας η ιδανική σελίδα αυτοκινήτου;:
Ναι κύριοι, έχομεν "ελληνικό" αυτοκίνητο (ε περίπου) και το βάζομεν και στα χιόνια.
τύφλα να έχει ο γάτοζ και το βιτ-κλουμπ
Θέλω συγκριτικό trophy στα ελληνικά βουνά με Citroen Ami...
-
@dublin με το ami , ο @dimsabas με το eco car και ο @gatoz με το 3008 συγκριτικό Offroad στο cartalk.gr ...Γιατί μόνο εδώ τα λέμε σταράτα
-
Πλάκα-πλάκα, όσο πιο ελαφρύ ένα όχημα τόσο καλύτερα σε χιόνι (με κάποια όρια βέβαια).
Ο.κ. τα suv με 4κινήσεις και λάστιχα κ.τ.λ., αλλά από τα δικίνητα b-suv σε χιόνι, μάλλον καλύτερα τα πάει το ecocar... -
Σε χιόνι θέλεις μεγάλη εδαφική πίεση ανά τετραγωνικό εκατοστό, οπότε το βάρος δεν είναι κακό (σε αντίθεση με την άμμο που θέλεις το αντίστροφο). Για αυτό άλλωστε με στενό λάστιχο πας καλύτερα από ότι με φαρδύ. Βέβαια έχεις το κακό της αδράνειας όσο μεγαλώνει το βάρος.
-
Σωστό αυτό που λες Δία,αλλά μήπως τα δικίνητα βαρύτερα Suv,περνάνε το λεπτό στρώμα του μαλακού χιονιού κι από κάτω "βουλιάζουν" στη λάσπη και κολλάνε;
-
Στην λάσπη αλλάζουν τα δεδομένα. Νόμιζα η συζήτηση ήταν για χιόνι πάνω σε άσφαλτο.
-
@realzeus said in Πώς θα ήταν για σας η ιδανική σελίδα αυτοκινήτου;:
Στην λάσπη αλλάζουν τα δεδομένα. Νόμιζα η συζήτηση ήταν για χιόνι πάνω σε άσφαλτο.
Βασικά το είπα ως σχόλιο για το βιντεάκι με το ecocar που πήγε με λίγο χιόνι σε χωματόδρομο.
-
στο χιονι ακινητοποιεισαι οταν τακαρεις, δηλαδη φτασει το χιονι να σε σηκωσει τοσο ψηλα που να μην πατανε οι ροδες. δεν πα ναναι χοντρες ή λεπτες.... απλα οι χοντρες μπορει να καθυστερησουν λιγο το βουλιαγμα και να κολησεις 7 μετρα μετσ....
στο φουμπου μπορειτε να δειτε τα χαλια μου σε ενα, τουλαχιστον, μετρο χιονι που πηρε 1.30 ωρα να βγω με 2 εργατες σε αλλο αμαξι και σε δεντρο δεμενους. -
@gatoz said in Πώς θα ήταν για σας η ιδανική σελίδα αυτοκινήτου;:
στο χιονι ακινητοποιεισαι οταν τακαρεις, δηλαδη φτασει το χιονι να σε σηκωσει τοσο ψηλα που να μην πατανε οι ροδες.
Το έπαθα και εγώ με την xi του πατέρα μου, τάκαρε....έσκαψα, μου βγήκε ο πάτος και ξεκόλλησε ένεκα της κορυφαίας 4κίνησης της BMW με θερινά ελαστικά.
-
@fanis75 said in Πώς θα ήταν για σας η ιδανική σελίδα αυτοκινήτου;:
@gatoz said in Πώς θα ήταν για σας η ιδανική σελίδα αυτοκινήτου;:
στο χιονι ακινητοποιεισαι οταν τακαρεις, δηλαδη φτασει το χιονι να σε σηκωσει τοσο ψηλα που να μην πατανε οι ροδες.
Το έπαθα και εγώ με την xi του πατέρα μου, τάκαρε....έσκαψα, μου βγήκε ο πάτος και ξεκόλλησε ένεκα της κορυφαίας 4κίνησης της BMW με θερινά ελαστικά.
ιντεραμερικαν βοηθείας? ε? μην ντρεπεσαι....
-
@gatoz said in Πώς θα ήταν για σας η ιδανική σελίδα αυτοκινήτου;:
ιντεραμερικαν βοηθείας? ε? μην ντρεπεσαι....
Μπα....Φάνης και πατέρας έσκαβαν...δεν πέρανγε τίποτα και έπρεπε να πάει ο μικρός στο νοσοκομείο.
Μακράν η καλύτερη 4κίνηση της BMW...και με στοίχημα...μονο κατι Jeep/range/land ειναι σαφώς ανώτερα. Όλοι η άλλοι, απλά ζήλεια...
-
Να κι ένα ηλεκτρικό που μιλάει στην καρδιά κι όχι στην ψυχρή λογική. Οδηγοκεντρικό και κουκλάκι, με μια ηχηρή δήλωση τεχνολογίας στην καμπίνα του. Κρίμα που απευθύνεται σε πολύ γερές τσέπες.
-
@dimsabas said in Πώς θα ήταν για σας η ιδανική σελίδα αυτοκινήτου;:
Να κι ένα ηλεκτρικό που μιλάει στην καρδιά κι όχι στην ψυχρή λογική. Οδηγοκεντρικό και κουκλάκι, με μια ηχηρή δήλωση τεχνολογίας στην καμπίνα του. Κρίμα που απευθύνεται σε πολύ γερές τσέπες.
ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ακριβό και με αστεία αυτονομία. Μόνο ως κακόγουστο αστείο από την Χόντα μπορώ να το εκλάβω...και να το δικαιολογήσω εαν είχε 15-20.000 το πολύ να το πάρεις για 3ο αμάξι πόλης.
-
Ποιος είπε ότι τα driftάδικα πρέπει να έχουν τούρμπο κινητήρες; Γιατί να μη συνδυαστεί με έναν ατμοσφαιρικό 730 ίππων και κόφτη στις 11.000 σαλ; Κάποιος το τόλμησε! Ακούστε το δυνατά!
https://cartalk.gr/ntriftadiki-supra-foraei-v10-kinitira-kai-ksesikonei-vid/
-
@dimsabas said in Πώς θα ήταν για σας η ιδανική σελίδα αυτοκινήτου;:
Ποιος είπε ότι τα driftάδικα πρέπει να έχουν τούρμπο κινητήρες; Γιατί να μη συνδυαστεί με έναν ατμοσφαιρικό 730 ίππων και κόφτη στις 11.000 σαλ; Κάποιος το τόλμησε! Ακούστε το δυνατά!
https://cartalk.gr/ntriftadiki-supra-foraei-v10-kinitira-kai-ksesikonei-vid/
σκετη ταύλα η supra με τον V10. μου έκανε τρομερή εντύπωση ότι είναι ΜΟΝΟ 145 κιλά ο κινητήρας.
Αντε να βάλεις και σχόλια σιγα σιγα στο site. Προσωπικά το βρίσκω υπέροχο γενικά.
-
Σε ευχαριστώ πολύ! Όχι, δε βάζω σχόλια, θα γράφει ο καθένας τα δικά του. Σόρι... Έχω βάλει άλλα δύο οδηγοκεντρικά βίντεο, σπεύστε.
-
Θέλετε πατίνι που να πηγαίνει και στα κατσάβραχα; Η Jeep έχει την απάντηση με το RX200 (ναι, θυμίζει κάτι από την ονοματοδοσία παλιότερων Lexus).
https://cartalk.gr/patini-pantos-edafous-apo-tin-jeep/ -
Πριν λίγα χρόνια, με τα χρήματα που σήμερα αγοράζεις ένα χιλιάρι καλοεξοπλισμένο Polo, αποκτούσες ένα καθαρόαιμο με 200 ίππους και μπλοκέ διαφορικό. Πώς ήταν όμως στην καθημερινή συμβίωση; Μερακλής κάτοχος αναφέρει...
Πώς θα ήταν για σας η ιδανική σελίδα αυτοκινήτου;