-
Καλησπέρα στην ομήγυρη. Θέλω να πάρω ένα μεγάλο suv μέχρι 15000€. Οι τρεις επιλογές που εχω ξεχωρίσει είναι του τίτλου. Τι προτείνετε? Ίσως κάτι άλλο που μου διαφεύγει. Είναι για χρήση σε εθνική. Ευχαριστώ
-
Το πιο μουράτο πάρε!
-
@stelios888 Ξεκινάς με 3000 τον χρόνο κόστος χώρια τις βλάβες και το καύσιμο
-
Για βενζινη ή ντιζελ σκεφτεσαι?
-
@alexandros-k βενζίνη συν αέριο
-
Σε οποιοδήποτε από αυτά, σκέψου ότι θα δώσεις 15 χιλιάρικα για αμάξι, αλλά μετα θα συντηρείς αμάξι των 50-60 χιλ +++ με ό,τι συμαίνει αυτό για τα σέρβις και τις ζημιές.
Επίσης αν σκέφτεσαι για αέριο νομίζω το range rover φεύγει κατευθείαν από τη λίστα.
-
Τοτε πρεπει να ψαξεις πιο μοτερ απο αυτα ειναι "δεκτικο" σε υγραεριο. Δηλαδη να μην βγαλει προβληματα.....Δεν αντεχουν ολα τα μοτερ το ιδιο στο υγραεριο
-
VW touareg ; Νομίζω τα περισσότερα που κυκλοφορούν έχουν ήδη υγραέριο. Και με 15.000 μπορείς να βρεις σε καλή κατάσταση μετά από μεγάλα service και συντήρηση - επισκευές.
Το σκέφτομαι και εγώ για τέτοιο μεγάλο οικογενειακό με χρήση το μισό έτος για ταξίδια διακοπές, και το υπόλοιπο κατάθεση πινακίδων για μείωση στο μισό των σταθερών εξόδων και τεκμηρίων.
Παρά τα χρόνια τους τέτοια αυτοκίνητα με το μισό κοστος αγοράς , κατά την άποψη μου δεν συγκρίνονται πουθενά ακόμη με τα σύγχρονα SUV της κατηγορίας C ούτε σε χώρους , ούτε σε ποιότητα , ούτε σε ασφάλεια. -
@vagkirk κάπως έτσι περί άμεσης και ασφάλειας το σκέφτομαι και εγω
-
@vagkirk said in Audi Q7 2007 vs Porsche Cayenne s 2005 vs Range Rover Sport 2007:
Παρά τα χρόνια τους τέτοια αυτοκίνητα με το μισό κοστος αγοράς , κατά την άποψη μου δεν συγκρίνονται πουθενά ακόμη με τα σύγχρονα SUV της κατηγορίας C ούτε σε χώρους , ούτε σε ποιότητα , ούτε σε ασφάλεια.
Ουτε στο κοστος συντηρησης και ζημιων
-
@stelios888
Eφόσον μιλάς για Εθνική, τότε Cayenne χωρίς 2η σκέψη. -
@stelios888 αυτά τα αμάξια που κοιτάς, τα είχα τότε καινούργια εγώ και κάποιοι φίλοι μου . Οσοι τα είχαμε με λήζινγκ , είχαμε σωθεί . Οσοι τα είχαν πάρει μτχ εισαγωγής , τότε πλήρωναν πολλά. Μετά που ήρθε η κρίση τα χάρισαν κυριολεκτικά σε εμπόρους που έκαναν εξαγωγή .
Αυτά τα αμάξια καινούργια έκαναν από 80-150000.
Το κόστος συντήρησης τους , δεν το πιστεύεις .
Τα πεντοχίλιαρα , θα τα έχεις ψωμοτύρι , συν τα πάγια έξοδα τους.Τέλος γελάω δυνατά με την άποψη ότι δεν συγκρίνονται με τα σημερινά . Οντως δεν συγκρίνονται . Τα σημερινά C suv είναι 5 κλάσεις πιο πάνω, σε συστήματα ασφαλείας . Μάλιστα αν πάμε στα υβριδικά που έχουν 300 άλογα , δεν υστερούν ούτε στην δύναμη.
Επίσης το αέριο δεν μπαίνει παντού .
Οι καταναλώσεις σε βενζίνη είναι γύρω στα 18-22 στην πόλη και στα 12-16 στο ταξίδι. Σε αέριο θα βάλεις 15-20 % παραπάνω.
Στην καλύτερη σε ταξίδι θα υπολογίσεις 16-18 λίτρα αέριο δηλαδή 12 ευρώ τα 100 χλμ . Κάπου εκεί καίνε και τα αυτόματα βενζίνης σήμερα , δηλαδή 7 λίτρα στο ταξίδι.
-
@criuser μιλάμε πάντα σε σχέση με την τιμή των σύγχρονων C .
Δηλαδή ένα φευ Tucson ή 3008 στα 40.000 έως 50.000 είναι τόσο πολύ καλύτερα αυτοκίνητα από το παρακάτω overengineered εργαλείο με αερανάρτηση και 3;;; διαφορικά με κλείδωμα λόγω αυτόματου φρεναρίσματος και προειδοποιήσεις λωρίδας των σύγχρονων;
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/35675536-volkswagen-touaregΜιλάω προσωπικά για χρήση οικογενειακή με ανάγκες σε μεγάλους χώρους με λίγα χλμ το χρόνο 4-6 μήνες. Θεωρείς από την εμπειρία σου πως κάθε χρόνο θα σκορπάει ανάρτηση και κιβώτιο;
Καλά με τα B δεν ξέρω τι να πω επειδή θα καίνε τα ίδια σε υγραέριο να πάρω ένα 2008 active βενζίνη τότε . Που αν πέσει πάνω του το 2008 με 30 χλμ θα πρέπει να το ψάχνουμε κάτω από το touareg me φακό.
-
@vagkirk H αερανάρτηση ξεφουσκώνει και θέλει 3-5000 για να ξαναφουσκώσει . Ηταν προβληματικές από την αρχή σε όλα τα μεγάλα γερμανικά .
Τότε που λες τα συστήματα ασφαλείας ήταν προχώ για την εποχή , αλλά πολύ πίσω για σήμερα .
Εχουν περάσει 3 γενιές αυτοκινήτων από τότε .
Και δεν είναι μόνο η αερανάρτηση. Τα αυτοκίνητα αυτά έβγαζαν προβλήματα από καινούργια . Κιβώτιο ταχυτήτων στα 2 χρόνια , υδραυλικό τιμόνι στον 1,5 χρόνο και διάφορα άλλα.
Από εκεί και πέρα είναι θέμα επιλογών.
Το παίρνεις φτηνά και το κρατάς όσο σε κρατάει . Μετά το πετάς. -
Αμαξάρες, αλλά τελείως δεινόσαυροι πλέον. Προφανώς κι είναι ποθητά, προφανώς και γυρνάνε κεφάλια. Για να ψάχνεσαι, προφανώς τα αντέχεις οικονομικά. Όμως, να τα οδηγήσεις για να δεις ποιο σου αρέσει. Στο λέω γιατί 20 χρόνια καψουρευόμουν την Χ5 πρώτης γενιάς και φέτος που την οδήγησα, έπεσε τρελή απομυθοποίηση.
-
@dimsabas καλά φορτηγό ήταν από τότε , όπως και η πρώτη γενιά ML.
Ευτυχώς είχα την δεύτερη
Audi Q7 2007 vs Porsche Cayenne s 2005 vs Range Rover Sport 2007