Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 315
    • 316
    • 9 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    50538
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      corsair last edited by

      Ο χρήστης m1234 έγραψε:
      Αν έχω καταλάβει καλά το GOLF GT θα είναι μια συγκεκριμένη έκδοση με πλούσιο και σπορ εξοπλισμό.

      Ναι ναι... θα εχει και τασακι... και τιμονι οδηγου
      Ο εξοπλισμος του GT ειναι ελλιπης... end of story. Το οτι του βαλανε ζαντουλες μην σε ξεγελαει... απο μεσα γυμνο θα το παρεις. Καποια πραγματα απλα δεν αλλαζουν. Οπως ενας φιλος μου πηρε το Golf και εδωσε και κανα 2χιλιαρο πανω, για να βαλει και λιγο εξοπλισμο.... μην παει το μυαλο σας σε πολυτελειες και sat nav... Εεε απλα κανα radiocd τριακτινο τιμονι (γιατι το τετρακτινο ειναι τραγωδια) τιποτα συρταρακια κατω απο τα καθισματα, ηλεκτροχρωματικους καθρεπτες, κανα υποβραχιονιο κλπ... Πραγματα απλα που οι αλλοι εχουν στανταρ σε χαμηλοτερες μαλιστα τιμες (ουτε καν ιδιες)

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • M
        meco last edited by

        Ο χρήστης corsair έγραψε:
        μην παει το μυαλο σας σε πολυτελειες και sat nav... Εεε απλα κανα radiocd τριακτινο τιμονι (γιατι το τετρακτινο ειναι τραγωδια) τιποτα συρταρακια κατω απο τα καθισματα, ηλεκτροχρωματικους καθρεπτες, κανα υποβραχιονιο κλπ... Πραγματα απλα που οι αλλοι εχουν στανταρ σε χαμηλοτερες μαλιστα τιμες (ουτε καν ιδιες)

        Γιατί δεν έπαιρνε την έκδοση sportline που τα έχει όλα τα παραπάνω στο βασικό εξοπλισμό???

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          random last edited by

          ΜΑΜΑΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΤΙ ΚΟΜΠΡΕΣΟΡ ΚΑΙ ΤΟΥΡΜΠΟ ΣΤΟ 14AΡΗ ΜΟΤΕΡ..ΕΧΟΥΜΕ ΤΡΕΛΑΘΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ...Ο ΚΟΜΠΡΕΣΟΡΑΣ ΣΕ ΤΟΣΑ ΛΙΓΑ ΚΥΒΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟΣ..ΚΑΛΛΙΣΤΑ ΜΕ ΜΙΑ Τ25 Ο 14ΑΡΗΣ ΦΘΑΝΕΙ ΧΑΛΑΡΑ ΤΑ 180 ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤURBO LUG....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            aristotelis last edited by

            τραβα αγορι μου στην ΝΑSA να τους πεις γιατι δεν πεταει το shuttle! χαραμιζεσαι εδω μεσα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              Ο χρήστης Aristotelis έγραψε:
              τραβα αγορι μου στην ΝΑSA να τους πεις γιατι δεν πεταει το shuttle! χαραμιζεσαι εδω μεσα!

              τσ τσ, το shuttle δεν πετάει επειδή δεν το αφήνει ο ΒΛΑΔΙΜΙΡΟΣ, αμαν πια, σε 5 κανάλια ταυτόχρονα σας τα λέει ο Δημοσθένης, τίποτα δεν καταλαβένετε.

              ΚΑΛΙΝΚΑ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                krusenstern last edited by

                Ο χρήστης IKE έγραψε:
                ΚΑΛΙΝΚΑ

                ΚΑΛΙΜΠΑ ΛΑ ΛΟΥΝΑ ΚΑΛΙΜΠΑ ΚΑ ΓΙΑ!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  corsair last edited by

                  Ο χρήστης meco έγραψε:

                  μην παει το μυαλο σας σε πολυτελειες και sat nav... Εεε απλα κανα radiocd τριακτινο τιμονι (γιατι το τετρακτινο ειναι τραγωδια) τιποτα συρταρακια κατω απο τα καθισματα, ηλεκτροχρωματικους καθρεπτες, κανα υποβραχιονιο κλπ... Πραγματα απλα που οι αλλοι εχουν στανταρ σε χαμηλοτερες μαλιστα τιμες (ουτε καν ιδιες)

                  Γιατί δεν έπαιρνε την έκδοση sportline που τα έχει όλα τα παραπάνω στο βασικό εξοπλισμό???

                  Το μονο που ειχε το sportline απο οσα εβαλε... ηταν το τριακτινο τιμονι.... γιατι και στο sportiline και εκει επρεπε να βαλεις οσα του λειπουν σε σχεση με το comfort που μπορει να βγει πολυ ακριβη υποθεση επισης... Και το sport παντως επισης ουτε radiocd, ουτε συρταρια, ουτε αυτοματος κλιματισμος κλπ. Θα μου πεις βεβαια πως εχει ζαντες μεγαλες και bucket... who cares... πρωτα εξασφαλιζεις ποιο βασικες ανεσεις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • M
                    meco last edited by

                    Ο χρήστης corsair έγραψε:

                    Το μονο που ειχε το sportline απο οσα εβαλε... ηταν το τριακτινο τιμονι.... γιατι και στο sportiline και εκει επρεπε να βαλεις οσα του λειπουν σε σχεση με το comfort που μπορει να βγει πολυ ακριβη υποθεση επισης... Και το sport παντως επισης ουτε radiocd, ουτε συρταρια, ουτε αυτοματος κλιματισμος κλπ. Θα μου πεις βεβαια πως εχει ζαντες μεγαλες και bucket... who cares... πρωτα εξασφαλιζεις ποιο βασικες ανεσεις.

                    Το sportline έχει αυτόματο διζωνικό κλιματισμο ακόμα και στα 1400κκ και τύπου μπάκετ καθίσματα... Για τα συρτάρια δεν είμαι βέβαιος...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • C
                      corsair last edited by

                      Ο χρήστης meco έγραψε:

                      Το μονο που ειχε το sportline απο οσα εβαλε... ηταν το τριακτινο τιμονι.... γιατι και στο sportiline και εκει επρεπε να βαλεις οσα του λειπουν σε σχεση με το comfort που μπορει να βγει πολυ ακριβη υποθεση επισης... Και το sport παντως επισης ουτε radiocd, ουτε συρταρια, ουτε αυτοματος κλιματισμος κλπ. Θα μου πεις βεβαια πως εχει ζαντες μεγαλες και bucket... who cares... πρωτα εξασφαλιζεις ποιο βασικες ανεσεις.

                      Το sportline έχει αυτόματο διζωνικό κλιματισμο ακόμα και στα 1400κκ και τύπου μπάκετ καθίσματα... Για τα συρτάρια δεν είμαι βέβαιος...

                      εστω... παντως πριν 1,5 χρονο που εξεταζα την προοπτικη του Golf Sportline 1.6... περριτο να πω πως απο τα 21500-2200 που ζητα... εφτασα με κατι ψιλα στον εξοπλισμο στα 24500. Για να φτασω δηλαδη σε ενα επιπεδο εξοπλισμο απλα καλο, αντιστοιχο των αλλων.

                      Καταλαβαινει κανεις πως ο εξοπλισμος της VW ειναι φτωχος... δινοντας μονο καποια χτυπητα πραγματα... αλλα απο εκει και περα... ξηλωνεσαι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        red_army7 last edited by

                        Δεν αντέχω αλλο. Κουράστηκα να σας εξηγω. Μα δεν καταλαβαίνετε?
                        Ας τα ξαναπω αλλη μια με διαφορετικό τρόπο. Θα δωσω παραδείγματα. Το fiesta st στην γερμανια κάνει 17.000 ευρο και εδω στην Ελλαδα 18.500 γιατι ειναι δίλιτρο. Το fiat seicento ειναι πιο φτηνο στην Ελλαδα απ'οτι στην Γερμανια γιατι ειναι 1100 κυβικα και εμεις φορολογουμαστε με κυβικα. Οποτε λιγα κυβικα=χαμηλη τιμη στην Ελλαδα(τουλάχιστον χαμηλότερη απ'οτι στην Γερμανια). Αν στην Γερμανια το golf gt κανει 22.500 ευρο εδω θα κάνει σιγουρα λιγότερο γιατι οπως ανέφερα και πιο πανω, λιγα κυβικα=χαμηλη τιμη. Στην Γερμανια φορολογουνται με τους ιππους.
                        Και στην Γερμανια το golf gt θα κοστιζει 22.500 και σε εμας θα κοστιζει λιγότερο με τον ιδιο εξοπλισμο. Το φιεστα στ π.χ εχει τον ιδιο εξοπλισμο και στην Γερμανια και στην Ελλαδα. Οι ειδικες εκδοσεις δεν διαφέρουν.
                        Μαλλον θα πειστειτε οταν ερθει και δειτε οτι θα επαληθευτω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • G
                          gti_ last edited by

                          Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
                          😢
                          Δεν αντέχω αλλο. Κουράστηκα να σας εξηγω. Μα δεν καταλαβαίνετε?

                          φίλε μου χαλάρωσε,καταλάβουμε δεν καταλάβουμε οι τιμές δεν διαμορφώνονται ούτε από σένα ούτε από εμάς.Κυριακή κοντή γιορτή..σε λίγο καιρό θα μάθουμε και επίσημα και τότε θα καταλάβουμε όλοι μας εμένα πάντως πιο πολύ με καίει αν αυτό το πράμα θα δουλέψει αξιόπιστα σε βάθος χρόνου,παρά αν κάνει 2000 χιλιάρικα ευρώ+- .

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • R
                            red_army7 last edited by

                            Eχεις δικιο.Πηρα τα χαπακια μου και ηρεμησα
                            Αλλα δεν μπορω να χωνεψω το γεγονος οτι δεν με καταλαβαινετε

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • elteo
                              elteo last edited by

                              Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
                              Eχεις δικιο.Πηρα τα χαπακια μου και ηρεμησα
                              Αλλα δεν μπορω να χωνεψω το γεγονος οτι δεν με καταλαβαινετε

                              Είσαι ακαταλαβίστικος!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                jannis last edited by

                                aman re paidia ti ka8este kai to psirizete akomi... perimenete ligo akomi kai 8a ma8ete kai tin timi tou golf gt stin ellada.

                                Gia osous endiaferontai gia tin a3iopistia tou kinitira. Hdi exei 3eperasei ta 200000 xiliometra metrisewn kai odigisis kai sinexizei xwris kix.. Den exei vgalei kanena provlima kai malista stis dynamometriseis vgazei kati parapanw apo 180 aloga (peripou 173 stous troxous). O kinitiras fainetai na einai diamantaki.

                                O petran eixe kanei prin apo kairo mia erwtisi oson afora ton fsi kinitira... auto pou 3erw egw einai oti o tsi einai dimiourgia tis (me tis eulogies tis vw vevaia). O fsi e3elix8ike edw. Auto einai sigouro.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  jannis last edited by

                                  ...einai dimiourgia tis eaton...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tiger last edited by

                                    Ο χρήστης Jannis έγραψε:
                                    aman re paidia ti ka8este kai to psirizete akomi... perimenete ligo akomi kai 8a ma8ete kai tin timi tou golf gt stin ellada.

                                    Gia osous endiaferontai gia tin a3iopistia tou kinitira. Hdi exei 3eperasei ta 200000 xiliometra metrisewn kai odigisis kai sinexizei xwris kix.. Den exei vgalei kanena provlima kai malista stis dynamometriseis vgazei kati parapanw apo 180 aloga (peripou 173 stous troxous). O kinitiras fainetai na einai diamantaki.
                                    .

                                    τα γνωστα παραμυθια.Απροβληματιστα χιλιομετρα,και παντα περισσότερα αλογα απο οσα...πραγματικα ειναι!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • W
                                      wantone last edited by

                                      Ο χρήστης Tiger έγραψε:

                                      aman re paidia ti ka8este kai to psirizete akomi... perimenete ligo akomi kai 8a ma8ete kai tin timi tou golf gt stin ellada.

                                      Gia osous endiaferontai gia tin a3iopistia tou kinitira. Hdi exei 3eperasei ta 200000 xiliometra metrisewn kai odigisis kai sinexizei xwris kix.. Den exei vgalei kanena provlima kai malista stis dynamometriseis vgazei kati parapanw apo 180 aloga (peripou 173 stous troxous). O kinitiras fainetai na einai diamantaki.
                                      .

                                      τα γνωστα παραμυθια.Απροβληματιστα χιλιομετρα,και παντα περισσότερα αλογα απο οσα...πραγματικα ειναι!

                                      Εδω γελαμε!!!!...η κλαιμε VW και δεν εχει βγαλει κανενα προβλημα στα 200000 χμ!!!!!!!!!!!!!!!!!! Αν ειναι δυνατον!!!

                                      Φιλε Janni μπορει το μπλοκ να αντεχει αλλα να εισαι σιγουρος οτι εχει αλλαξει απο 5 φορες MAF, coilpack, αντλιες νερου/βενζινης, βασεις αναρτησης, διαφορες ασφαλειες και αισθητηρες και μερικα τουρμπο...

                                      Ολα τα παραπανω μολις περασουν τα δυο χρονακια θα το πληρωνει ο αγοραστης και το καθενα ειναι μια 500αρα τουλαχιστον απο μονο του (τα τουρμπο παραπανω).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kavoyras last edited by

                                        Ο χρήστης agisd έγραψε:
                                        Εδω γελαμε!!!!...η κλαιμε VW και δεν εχει βγαλει κανενα προβλημα στα 200000 χμ!!!!!!!!!!!!!!!!!! Αν ειναι δυνατον!!!

                                        [...]Ολα τα παραπανω μολις περασουν τα δυο χρονακια θα το πληρωνει ο αγοραστης και το καθενα ειναι μια 500αρα τουλαχιστον απο μονο του (τα τουρμπο παραπανω).

                                        Μάλλον είμαι ο μόνος κάτοχος VW GOLF που το αμάξι του δεν έχει μπει ποτέ έκτακτα για service. κι ας είναι 6 χρονων.
                                        Λες να είμαι τόσο τυχερός; Θέλει κανείς τα επόμενα νούμερα του JOKER;
                                        Όσο για 200.000 km,μάλλον μας δουλεύουν.Αν έλεγαν100-150.000 θα τους πίστευα, με λίγη καλή θέληση,αλλά όχι και 200!!!Ήμαρτον!
                                        (το ίδιο ισχύει και για τις άλλες εταιρίες φυσικά έτσι;Άλλο τυχαίνει και άλλο συμβαίνει! )

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          petran last edited by

                                          αλλο τα 200.000 δοκιμαστικα χλμ και αλλο τα 200.000 χλμ που θα κανει καποιος σαν οδηγος σε διαστημα ...5 χρονων.. (με 40.000χλμ/χρονο)

                                          ρε παιδες τι θελετε να το βγαλετε σκαρτο σωνει και καλα?

                                          ειπαμε, η vw τα'σκασε και πηρε αυτη την φοβερη (εκ πρωτης) τεχνολογια..
                                          σου λεει:
                                          βγαινει ο ενας με τις μπαταριες του, ο αλλος με τα υβριδια του, ε, εμεις χωρις high-tech πως ειμαστε αρχηγοι?

                                          και το πηρε σαν αρχηγικη κινηση, απο μια εταιρεια που εξιδικευεται και ειναι κορυφη στην υπερπληρωση (eaton)

                                          αρχηγος στα υβριδικα η Toyota? αρχηγος σε hightech performance multi turbo, εμεις!
                                          καπως ετσι πρεπει να σκεφτηκε η vw.
                                          εγω πιστευω οτι θα της βγει και με το παραπανω..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nickolas last edited by

                                            Kαλά ο Jannis δεν νομίζω να έχει λόγο να μας παραμυθιάζει με ιπποδυνάμεις. 173 τροχό είναι 190+ στρόφαλο, δηλαδή πολύ κοντά στην τιμή του TFSI!!!
                                            Όσο για τα 200.000χλμ. σίγουρα έχουν γίνει, αλλά όπως είπε ο Petran είναι διαφορετικά από τα ίδια χιλιόμετρα σε βάθος 6 χρόνων.
                                            Για να δούμε!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 9 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr