Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    K
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 6520
    • Best 2
    • Groups 0

    kavoyras

    @kavoyras

    2
    Reputation
    1
    Profile views
    6520
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Αθήνα

    kavoyras Unfollow Follow

    Best posts made by kavoyras

    • RE: Τί είναι ESP,τι είναι Αντισπιν;

      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
      το ASR δεν φρενάρει τροχό (τουλάχιστον στα VAG). Το μόνο που κάνει είναι να κόβει την ισχύ στον κινητήρα.
      ....

      Νομίζω ότι το ASR σε όλα τα αυτοκίνητα (συγκεκριμένα ξέρω για mercedes,audi και VW εκ πείρας) πρώτα φρενάρει λίγο ως πολύ τους τροχούς που έχουν χάσει την πρόσφυση αλλά αν εσύ επιμείνεις και τα φρενα σου δεν μπορούν να τα βγάλουν πέρα,τότε κόβει την τροφοδοσία και ο κινητήρας κάνει πως σβήνει και το αμάξι επιβραδύνει αφού δεν το σπρώχνει ο κινητήρας του.Αν το κάνεις σε φανάρι ή σε πολύ γλυστερό δρόμο,τότε θα το διαπιστώσεις και μόνος σου.Αν πάλι είσαι λίγο μουρλός μπορείς να πας να το βάλεις κάπου που μόνο ο ένας τροχός έχει πρόσφυση ενώ ο άλλος όχι.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kavoyras
    • RE: άδεια τοποθέτησης κώνων για οριοθέτηση εισόδου θέσης parking

      απαγορεύεται από τον οποιοδήποτε (γενικά) να τοποθετήσει εμπόδια στο δρόμο, είτε αυτά είναι κόνοι είναι το οτιδήποτε.

      Οι δήμοι τώρα το κάνουν πατώντας πάνω στην ανοχή της αστυνομίας γιατί ξέρουν ότι δεν υπάρχει άλλος τρόπος να καταλάβουν κάποιοι ότι ΔΕΝ πρέπει να παρκάρουν σε στροφές λεωφορείων (πχ) γιατί εμποδίζουν την κυκλοφορία.

      Το πρόστιμο για εμπόδια πάνω στο δρόμο μπορεί να είναι πολύ τσουχτερό.
      Εχω ακούσει απόφαση που έδωσε 5000€ για κάθε αντικείμενο που είχε βάλει στο δρόμο.
      (μαγαζάτορας ήταν αυτός που δικαζόταν συγκεκριμένα)

      Αυτά τουλάχιστον γνωρίζω εγώ.
      Ούτε 'Π' επιτρέπεται ούτε τίποτα.Μόνο αν θες να οριοθετήσεις τον χώρο που σου έχει παραχωρηθεί, οφείλεις να βάψεις την περιοχή κάτω στο δρόμο με κίτρινο χρώμα με χιαστή.
      Επίσης πάνω στο πεζοδρόμιο μπορείς να βάλεις στήλους που ορίζουν την αρχή και το τέλος που απαγορεύεται η στάθμευση (οποιουδήποτε οχήματος - και του δικού σου ) σε αυτή την περιοχή, ώστε να είναι πασιφανές ότι ο άλλος πάρκαρε παράνομα εκεί.

      Αυτούς τους τρόπους μπορείς να χρησιμοποιήσεις ως νόμιμη οδός.
      Από εκεί και πέρα, έχω δει πολλές καφρίλες (κάποιες από αυτές δεν λέγονται ) ώστε ο καθένας να αναγκάσει τους υπόλοιπους να σεβαστούν αυτό που (θεωρητικά) έπρεπε να κάνουν από την αρχή χωρίς κόννους και λοιπά σύνεργα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kavoyras

    Latest posts made by kavoyras

    • RE: Έρευνα Κατανάλωσης

      Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

      Όπου και εκεί λόγω ενός κύκλου που ζητά μόνον ένα μικρό κομμάτι της ισχύος του κινητήρα τα turbo λάμπουν. Το θέμα είναι τι γίνεται όταν πατήσεις βαθιά το πόδι στο γκάζι..... (για βενζίνη μιλώ να εξηγούμαστε)

      Προσωπικά πιστεύω ότι τη διαφορά που θα πληρώσεις σε τέλη κυκλοφορίας+χαράτσια δεν θα καλυφθεί ποτέ από την περισσότερη κατανάλωση ενός turbo μοτέρ.
      Επίσης αν το οδηγείς όπως πρέπει (και όχι σαν τον Ταρζάν που μόλις κατέβηκε από τα δέντρα ), μπορείς να δεις αξιόλογες καταναλώσεις χωρίς να θυσιάζεις την ταχύτητα μετακίνησης (κοινώς να μην κινείσαι λες και σε πήρε ο ύπνος στο τιμόνι ).

      Ταυτόχρονα, σε χαμηλές ταχύτητες κίνησης, όσο δεν χρησιμοποιείς τα επιπλέον άλογα που μπορεί να σου προσφέρει το turbo (κοινώς κινείσαι σαν ατμόσφαιρα), ουσιαστικά έχεις ένα αμάξι 2 σε 1.

      Σίγουρα τα πολλά κυβικά δεν αντικαθίστανται όσο αναφορά τον ήχο, το τράβηγμα, την ομαλότητα κτλ, αλλά δεν μπορείς να τα έχεις όλα...

      Τέλος, προσωπικά θεωρώ ότι τα πράγματα είναι πολύ απλά όσο αναφορά την κατανάλωση. Ανάλογα με την ιπποδύναμη που χρησιμοποιείς, τόση αντίστοιχη βενζίνη καις.
      Αν χρησιμοποιείς 100ps, η κατανάλωσή σου θα είναι Χ, είτε έχεις 2000cc turbo είτε 3.000cc ατμοσφαιρικό. (πάντα μιλάμε στη γενική περίπτωση και όχι σε ακραίες περιπτώσεις)

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kavoyras
    • RE: Έρευνα Κατανάλωσης

      Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

      (...)
      Φυσικά σήμερα το να αγοράσεις απλό ατμοσφαιρικό στην Ελλάδα που φορολογεί βάση κυβικών θα είναι τρελό. (...)

      Ξεφεύγουμε αλλά τα τέλη κυκλοφορίας, έχουν γυρίσει σε grCO2/km και κάποια στιγμή (μπορεί και σε 10 χρόνια βέβαια ) να γυρίσουν και τα τεκμήρια και οι ασφάλειες αυτοκινήτων και ίσως και....τα χαράτσια ( ).

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kavoyras
    • RE: Πόσταρε δικές σου φωτογραφίες!Σχολιασμοί & κριτικές εντός...

      Ο χρήστης morpheus έγραψε:
      Βασικά αυτό που σου φταίει στο πλοίο ειναι πως είναι σκοτεινό, όπως και ολο το κάτω μέρος, μιας και η έκθεση σου είναι για τον ουρανό... γι'αυτό και το χρώμα πνίγεται...
      Πιστεύω πως με λίγο άνοιγμα στο κάτω μισό και με ένα κλικ πάνω στα shadows, ειδικά αν έχουμε το raw, θα ισορροποήσει τονικά το κάτω μέρος και θα επανέλθει χρώμα και η γεμάτη γεύση του...

      υγ: απ'οτι βλέπω η μηχανή σου δίνει απο μόνη της αρκετά κορεσμένο αποτέλεσμα, οπότε οι παρεμβάσεις σου μετά ίσως πρέπει να είναι λίγο πιο μετρημένες...

      Ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις Μορφέα.
      Ψάχνοντας τη μηχανή, είδα ότι by-default έχει μία επιλογή για 'βελτιστοποίηση χρωμάτων φωτογραφίας' και μάλλον γι' αυτό ήταν αρκετά κορεσμένα τα χρώματα.

      ΥΓ: την έχω και σε raw. Τελευταία τραβάω μόνιμα raw+jpg.

      posted in Αντίλογος
      K
      kavoyras
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Ο χρήστης JIM A3 έγραψε:
      Και εγω σε αυτο προσμενω... Ενα ακουμπημα μπρος πισω..αν και μου αρεσει το Α3 μου με τη κοφτη μασκα,τουλαχιστον το 3πορτο το κανει να φαινεται πιο πλατυ-φαρδυ απο μπροστα.
      Εχεις βαλει και αεροτομη? Δεν βαζω γιατι χανω τη δυνατοτητα μεταφορας ποδηλατων με τους ιμαντες στη πισω πορτα...

      Όχι για λόγους αισθητικής. (μου χαλάει την αρμονικότητα του επάνω μέρους και του 'κώλου').
      Ο διπλανός μου στο πάρκινγκ της δουλειάς έχει αεροτομή Sline και παρκάρουμε 'κώλο-κώλο' και κάθε φορά που πάω να πάρω κάτι από το πορτ-παγκάζ, βλέπω την αεροτομή και κάτι με ξενίζει...
      Στο 3θ απ' την άλλη (για μένα) δείχνει πολύ ωραία....

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kavoyras
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Ο χρήστης JIM A3 έγραψε:
      Γιωργο ωραιες φωτογραφιες,φανταστικο το εξωτερικο S-line!

      Ευχαριστώ πολύ Δημήτρη!
      Επιτέλους ολοκληρώθηκε σχεδόν το Sline πακέτο, μιας και είχα το 'μέσα' και μου έλειπε το 'έξω' (τα 1800€ που ζητούσε η audi απλά για δύο προφυλακτήρες ήταν επιεικώς απαράδεκτο κατ' εμέ όταν τόσο σου κοστίζει να το βάλεις εδώ/Ελλάδα εκ των υστέρων και ίσως και λιγότερο αν έχεις τις 'άκρες' να πάρεις τα καινούρια ανταλλακτικά με κάποια έκπτωση).

      ΥΓ: πίσω προφυλακτήρα Sline δεν έχω βάλει γιατί η διαφορά είναι ελάχιστη με τον απλό (στο δικο μου μάτι) και δεν αξίζει τα χρήματά του. Τώρα...αν με ακουμπήσει κανείς από πίσω, κάτι θα γίνει.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kavoyras
    • RE: AUDI FORUM

      Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
      Προς το παρόν rocsta κανόνισε να έρθεις στο Alfisti meeting στην Τήνο για τάμα για να μπορέσεις να αγοράσεις γενικά κάποιο νέο μοντέλο και μετά το γιορτάζουμε μεγαλοπρεπώς όταν το πάρεις...

      ΥΓ: Η νέα εταιρική μάπα των Audi γαμεί.

      fixed...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kavoyras
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Ο χρήστης JimClark έγραψε:
      Κωστή ήταν ωραίο και διαφορετικό το 12ημεράκι. Κρίμα, αλλά χώρος για το ψηλό 'λευκό Τραγί'.

      Στην ακροβραχιά, με κράμπα στη μια γάμπα, το άλλο πόδι να βρέχεται, αλλά την πέτυχα. Diffraction lover, γαρ.

      Γαμάτη!!!!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kavoyras
    • RE: Audi A3 (2012)

      Ο χρήστης samatistas έγραψε:
      Πήρε φίλος το νέο Α3 1.6 TDi S-tronic.
      Δεν πρόλαβε να κάνει 2 km από την αντιπροσωπεία και το αμάξι έκανε ένα περίεργο θόρυβο.
      Μέτα ανέβαζε κ κατέβαζε στροφές χωρίς να δίνει γκάζι.
      Κι όλα αυτά ενώ στη δοκιμαστική βόλτα με τον αντιπρόσωπο δεν έκανε τίποτα.
      Τελικά μετά από μιάμιση εβδομάδα ενημερώθηκε ότι ήταν ελατωμματικός ο εγκέφαλος και το αυτοκίνητο θα αντικατασταθεί με νέο. Η ξενέρα φυσικά τεράστια.

      Το νόημα αυτού του post ποιό είναι ακριβώς?

      Γιατί σε μία μαζική παραγωγή όπως είναι σήμερα στα 'κοινά' αυτοκίνητα με πραγματικό κόστος αγοράς χωρίς φόρους τα 15.000€-25.000€ (αναλόγως εξοπλισμού και έκδοσης), τέτοια προβλήματα είναι τουλάχιστον 'αποδεκτά' και μπορεί να συμβούν, αρκεί να είναι σπάνια ή να λύνονται χωρίς κόστος και χωρίς να επανεμφανίζονται.

      Καταλαβαίνω το ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ξενέρωμα ακόμα κι αν είσαι εσύ ο ένας νέος ιδιοκτήτης ανάμεσα στους 1.000.000.000 αγοραστές που του έτυχε, αλλά....δεν καταλαβαίνω τι προσφέρει το παραπάνω post στο συγκεκριμένο topic.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kavoyras
    • RE: Φωτογραφία. Ασχολείστε;

      Ο χρήστης xenos έγραψε:

      Η στυση δεν ειναι προβλημα!!!

      Απο photoshooting το αβαταρ σου...?

      Είναι αλληγορική (και εορταστική συγχρόνως)!

      Άσχετε!

      Και to the point! οκ, βάζουμε τη μηχανή και βγάζει τις 3 φωτος. Μετά πως συνθέτουμε σε μία hdr? (απλά, κατανοητά )

      πχ:

      Youtube Video

      ΥΓ: τελευταία προσωπικά χρησιμοποιώ το Photoshop, αλλά είναι αρκετά πιο βαρύ σαν πρόγραμμα απλά και μόνο για να ενώσεις 3 φωτογραφίες σε μία.

      posted in Αντίλογος
      K
      kavoyras
    • RE: Αυτοκίνητα Αστυνομίας

      Ο χρήστης taurus έγραψε:
      Μάντεψε ποιος πληρώνει τα μπουριά και τις αεροτομές...

      οι αστυνομικοί από την τσέπη του και τις ζημιές που έρχονται (από τις μετατροπές), το ελληνικό δημόσιο (δηλαδή εμείς).

      ΥΓ: υποθέτω....

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kavoyras
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr