Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW FORUM
    • 1
    • 2
    • 1292
    • 1293
    • 1294
    • 1295
    • 1296
    • 1325
    • 1326
    • 1294 / 1326
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    61
    26519
    155548
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos-golf last edited by

      Τι το ιδιαιτερο εχουν οι πολλαπλασιαστες της bmw και χαλανε ενω σε αλλες εταιριες οχι?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • W
        wantone last edited by

        Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
        Τι το ιδιαιτερο εχουν οι πολλαπλασιαστες της bmw και χαλανε ενω σε αλλες εταιριες οχι?

        Στο VW που ειχα 2000-2005 χαλαγαν συνεχως. Είναι θεμα προμηθευτη, απλα ειχαν αχρηστες παρτιδες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stefan147 last edited by

          Και αρκετά αργότερα. Μέχρι και 2012 έπαιζε πολύ θέμα με πολ/στες σε όλα σχεδόν τα 4κυλ VAG ανεξαρτήτως κυβισμού. Έχει τύχει να πάω εκτάκτως με το Audi για πολ/στες σε συνεργείο μεσημέρι Σαββάτου και μου λέει ο μάστορας 'μεγάλε, πρέπει να έχω αλλάξει πάνω από 6 πολ/στες σε VAG απ' το πρωί'. Το θέμα τους ήταν θερμοκρασίες πάντως και γι' αυτό πολλοί βάζανε τους πιο ανθεκτικούς κόκκινους γνωστούς και ως 'πολ/στες R8'. Σχετικό-άσχετο αλλά όταν έβαλα πρόγραμμα στο Audi, αυτό δούλεψε πολύ καλύτερα με τους κόκκινους, άρα κάνανε δουλειά γενικώς.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nikos-golf last edited by

            Αλλο να βαζεις καλυτερους και να φτιαχνεται το θεμα και αλλο να αλλαζεις συνεχεια σα να ειναι συντηρηση. Εγω σε τογιοτα 7 χρονια που το ειχα σκισει δεν αλλαξα ποτε. Σε χιουνται 11 χρονια ουτε. Στο γκολφ 10 χρονια τιποτα. Οχι οτι λεει τιποτα αυτο αλλα μου ακουγεται καπως να αλλαζεις συνεχεια πολλαπλασιαστες

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • xenos
              xenos last edited by

              Καλα τα βαγγ αλλαζαν πολ.στες με καθε αλλαγη λαδιου! Το χειροτερο παραδειγμα επιασες.
              Η προηγουμενες γενιες bmw πονουσαν και στα μπεκ (400€ εκαστο!). Οι πολ.στες ευτυχως ειναι φθηνοι. Εγω θα καβατζαρω εναν να υπαρχει.

              Φληναφήματα και πομφόλυγες...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • T
                tsaltinho last edited by

                Ο χρήστης xenos έγραψε:
                Καλα τα βαγγ αλλαζαν πολ.στες με καθε αλλαγη λαδιου! Το χειροτερο παραδειγμα επιασες.
                Η προηγουμενες γενιες bmw πονουσαν και στα μπεκ (400€ εκαστο!). Οι πολ.στες ευτυχως ειναι φθηνοι. Εγω θα καβατζαρω εναν να υπαρχει.

                Στο Ε92 που ειχα, 2 μηνες πριν το πουλησω αλλαξα 2 πολλαπλασιαστες ( που ειχαν ηδη αλλαχτει πριν 6 χρονια ) και ενα μπεκ.
                600 ευρω κοστος!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kouladi last edited by

                  Μήπως είναι ακριβή η BMW στα ανταλλακτικά ή μου φαίνεται;
                  Φίλος αγόρασε μια μεταχειρισμένη (άριστης κατά τα άλλα κατάστασης) Ε90 και στον πρώτο μήνα του πέταξε διαφορικό. Κόστος: 2.500 ευρώ. Μόνο για το διαφορικό.
                  Εδώ με 2.500 ευρώ πήρα μία 156 χρέπι και την έκανα σαν να την παραλαμβάνεις από την αντιπροσωπεία.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • W
                    wantone last edited by

                    Ο χρήστης kouladi έγραψε:
                    Μήπως είναι ακριβή η BMW στα ανταλλακτικά ή μου φαίνεται;
                    Φίλος αγόρασε μια μεταχειρισμένη (άριστης κατά τα άλλα κατάστασης) Ε90 και στον πρώτο μήνα του πέταξε διαφορικό. Κόστος: 2.500 ευρώ. Μόνο για το διαφορικό.
                    Εδώ με 2.500 ευρώ πήρα μία 156 χρέπι και την έκανα σαν να την παραλαμβάνεις από την αντιπροσωπεία.

                    θα επρεπε να βαλει μεταχειρισμενο. μπορεις να βρεις και φθηνοτερα ανταλλακτικα online.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Μπορούσε να βάλει μπλοκέ με λιγότερα λεφτά. Προφανώς και δεν πας στην αντιπροσωπεία για αυτοκίνητο 15ετίας...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • elvet
                        elvet last edited by

                        Ο χρήστης kouladi έγραψε:
                        Μήπως είναι ακριβή η BMW στα ανταλλακτικά ή μου φαίνεται;
                        Φίλος αγόρασε μια μεταχειρισμένη (άριστης κατά τα άλλα κατάστασης) Ε90 και στον πρώτο μήνα του πέταξε διαφορικό. Κόστος: 2.500 ευρώ. Μόνο για το διαφορικό.
                        Εδώ με 2.500 ευρώ πήρα μία 156 χρέπι και την έκανα σαν να την παραλαμβάνεις από την αντιπροσωπεία.

                        Ενδεικτικά η Alfa Romeo, για 156, μόνο για κεντρικό άξονα με κεντρική τριβή χρεώνει 2500Ε

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • xenos
                          xenos last edited by

                          Καλα, διαφορικο στην αντιπροσωπεια δεν πρεπει να εχει παραγγειλει αλλος! Μιλαμε για μεγαλο λαθος.
                          Κατα τ αλλα δεν ειναι στις κλασσικες βλαβες. Οι πολ,στες δεν ειναι ακριβοι (~55αρι), τα μπεκ ομως... και μενεις κιολας.

                          Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kostis20 @xenos last edited by

                            Καλα τα βαγγ αλλαζαν πολ.στες με καθε αλλαγη λαδιου! Το χειροτερο παραδειγμα επιασες.
                            Η προηγουμενες γενιες bmw πονουσαν και στα μπεκ (400€ εκαστο!). Οι πολ.στες ευτυχως ειναι φθηνοι. Εγω θα καβατζαρω εναν να υπαρχει.

                            Aπό το 2010 και το 2011 που έχουμε το Α5 και το allroad αντίστοιχα δεν έχω αλλάξει ποτέ πολλάπλασιαστές.Είναι ακόμα με τους μαμά.

                            Αντίθετα στη 525i εχω αλλάξει 3 φορές και τους 6 πολλάπλασιαστές και 2 φορές και τα 6  μπεκ..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • xenos
                              xenos last edited by

                              Μεγάλη απογοήτευση από τη bmw. Σε 116i με 37κ χλμ (πλήρες αρχείο συντήρησης σε επίσημο), έτρεχε βενζίνη μετά από γέμισμα. Η αιτία; Το ρεζερβουάρ χάνει από ένα σημείο στο πάνω μέρος του. Προφανέστατο κατασκευαστικό πρόβλημα. Η bmw όχι μόνο αρχικά (επίσημο συνεργείο) με έδιωξε γιατί δεν είχε χρόνο να το δει και είχε να κάνει πολλά σέρβις (από τα οποία βγάζουν χρήματα όπως με ενημέρωσαν κυνικά), αλλά αρνήθηκε και να καλύψει οποιοδήποτε κόστος, ταυτόχρονα αρνούμενη να ελέγξει αν πρόκειται για ελαττωματικό προϊόν, ώστε να κάνει ανακλήσεις αν χρειάζεται (ιδιαίτερα η bmw που έχει και ιστορία στον τομέα πχ https://abcnews.go.com/US/mysterious-bmw-fires-continue-calls-investigation-grow/story?id=60843215 ).

                              Για την ιστορία, κόστος ανταλλακτικού: 850ε, εργασία 180ε.

                              Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • fanis75
                                fanis75 moderator last edited by

                                Τα προβλήματα και οι αστοχίες της BMW είναι γνωστές και δυστυχώς αρκετές (εμένα σε 116i έσπασε η αντλία νερού με αποτέλσμα συνολική ζημιά με την έκπτωση €1.500). Αλλά μου κάνει πολύ άσχημη εντύπωση η αντιμετώπιση από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο...νότια ή βόρεια είναι? Κανονικά θέλει καταγγελία (έγγραφη) στην BMW Hellas. Και μάλιστα με αναφορά στην επικινδυνότητα λόγω διαρροής βενζίνης....τρέξιμο θέλουν οι μ@λάκες!!

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • xenos
                                  xenos @fanis75 last edited by

                                  Τα προβλήματα και οι αστοχίες της BMW είναι γνωστές και δυστυχώς αρκετές (εμένα σε 116i έσπασε η αντλία νερού με αποτέλσμα συνολική ζημιά με την έκπτωση €1.500). Αλλά μου κάνει πολύ άσχημη εντύπωση η αντιμετώπιση από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο...νότια ή βόρεια είναι? Κανονικά θέλει καταγγελία (έγγραφη) στην BMW Hellas. Και μάλιστα με αναφορά στην επικινδυνότητα λόγω διαρροής βενζίνης....τρέξιμο θέλουν οι μ@λάκες!!

                                  Έχουν χαλάσει και άλλα, αλλά δεν κινδύνευα να καώ ζωντανός. Αυτό το θεώρησα σοβαρό.

                                  Βόρεια είναι το συνεργείο. Ειπώθηκαν και χειρότερα, αλλά δεν τα αναφέρω. Οι νότιοι (Σπανός), προς τιμή τους, μόλις ανέφερα το πρόβλημα, με πήρε ο μηχανικός τους 20' μετά και μου είπε 'να το φέρεις αμέσως, είναι επικίνδυνο. Και μην το οδηγήσεις, φέρτο με οδική'.

                                  Στάλθηκε email στη bmw hellas. Οι ίδιοι αρνήθηκαν κάθε ευθύνη, καθώς και κάλυψη.

                                  Επίσης στάλθηκε email στo υπουργείο μεταφορών μπας και σωθεί κανένας χριστιανός (και μη).

                                  Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator last edited by

                                    To φαντάστηκα ότι είναι ΒΠ, γιατί ο Σπανός παρόλο που πήζει, πάντα με εξυπηρετούσε (σε αντίθεση με το ΒΠ που είναι για κλωτσιές!) και θα μου έκανε εντύπωση να έχει τέτοια συμπεριφορά.

                                    Στον Σπανό το έφτιαξες τελικά ή σε άλλο συνεργείο?

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      iceman7 last edited by

                                      Δοκιμάστε και Δυτικά (Περιστέρι).. σαφως καλύτερα απο Βόρεια!

                                      Και εννοείται τρέξιμο μεχρι να σβήσει ο ήλιος γαι το επικινδυνο του θέματος

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • xenos
                                        xenos last edited by

                                        Φάνη δεν το έχω φτιάξει ακόμα. H bmw ζήτησε 850ε ανταλλακτικό. Το 1ο εξειδικευμένο μου ζήτησε για μτχ 450ε (+φπα αν θέλω). Μετά από κάποια τηλ. βρήκα ένα με 300ε [όπου με προβλημάτισε η προηγούμενη τιμή] και μετά από ψάξιμο και καθοδήγηση παρήγγειλα από ebay.de από σοβαρό έμπορο (100% feedback) μτχ, πιο καινούριο από το δικό μου με 140ε (με μεταφορικά μέσα). Τώρα περιμένω.

                                        @iceman: δεν θέλω να ξαναπατήσω πραγματικά. Είναι απαράδεκτοι και μόνο που δεν ενδιαφέρθηκαν να δουν τι παίζει για να ελέγξουν αριθμούς παρτίδας ανταλλακτικού κλπ μπας κ ελέγξουν τα παρόμοια. Σε ανεπίσημη κουβέντα με άλλο bmw-δο συνεργείο μου είπαν ότι είναι γνωστό θέμα. Τώρα θα σου έλεγα πως και μία σοβαρή εταιρία δεν το λαμβάνει υπόψιν της, αλλά αν googlάρεις 'bmw fire' θα δεις άπειρες περιπτώσεις.

                                        Και 'τρέξιμο' δεν παίζει εδώ. Μόνο αν πας κ μπλέξεις με δικηγόρους κλπ.

                                        Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                        • B
                                          bsg2050 last edited by

                                          Από πού χάνει δηλαδή; Από το δοχείο καυσίμου αυτό καθεαυτό; Έχει δλδ κάποιο ρήγμα το πλαστικό του;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • xenos
                                            xenos @bsg2050 last edited by

                                            Από πού χάνει δηλαδή; Από το δοχείο καυσίμου αυτό καθεαυτό; Έχει δλδ κάποιο ρήγμα το πλαστικό του;

                                            Τα ρεζερβουάρ της εταιρίας συνήθως έχουν 2 καπάκια από πάνω (για πρόσβαση κάτω από το πίσω κάθισμα). Στην περίπτωση μου, δεν χρειάζεται το 2ο άνοιγμα, έτσι εργοστασιακά έχει ένα 'κάλυμμα' (όχι κουμπωτό κλπ), αντί να πάρουν άλλο καλούπι χωρίς καθόλου 2η τρύπα. Και χάνει από το χείλος του 'καλύμματος'. Δες παρακάτω για να καταλάβεις:

                                            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1292
                                            • 1293
                                            • 1294
                                            • 1295
                                            • 1296
                                            • 1325
                                            • 1326
                                            • 1294 / 1326
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr