-
Ο χρήστης trail-rated έγραψε:
**θα σου πρότεινα πάλι Ιαπωνικό και εντός του budget σου, mitsubishi eclipse cross 1.5 163 ps **
Το ξεχάσανε όλοι ,πάντως το βλέπω δύσκολο να βρείς κάποιον κάτοχο να σου πει εντυπώσεις
π.χ https://www.car.gr/12684675-mitsubishi-eclipse-cross-invite-plus-2wdκαλά εδώ «ξεχάσανε» τα γερμανικά λες και έχουν μην πω τι... πάντως αν δεν κουβαλάς την Αρτα και τα Γιάννενα πιστεύω πως με hatch θα κάνεις άνετα τη δουλειά σου, θα έχεις σαφώς καλύτερο εξοπλισμό από ένα suv στα ίδια λεφτά και θα σου μείνουν και χρήματα... και στα δύσκολα πετάς και μια μπαγκαζιέρα και είσαι μια χαρά... εγώ δεν το έχω μετανιώσει καθόλου που πήρα hatch
-
pituser, louis k , λογικά τα επιχειρήματα για hatch ή wagon. Θα ήθελα όμως μετά από 23 χρόνια οδήγησης, να δοκιμάσω και κάτι...ψηλότερο. Κapami, χαίρομαι για τα καλά λόγια για το tucson. Και εγώ αυτά διαβάζω και αυτά είδα κι από κοντά. Και εντυπωσιακοί χώροι. trail-rated, το είδα λιγάκι το eclipse cross. Απλά απορώ γιατί δεν πουλάει καθόλου. Ίσως ο εισαγωγέας...
piliourits, τι προβλήματα μπορεί να βγάλει το dual clutch κιβώτιο του x-trail;
ad276, συμφωνώ με όσα λες. Όμορφο το kona. Απλά θεωρώ πολύ προσιτό το tucson και πολύ δελεαστικότερους τους χώρους του.
Για cx5, rav4 πιστεύετε ότι αξίζει να κάνει κάποιος υπέρβαση; Ή αντιστοίχως να περιμένει 2-3 μήνες το cx30;
Y.Γ. pituser, άξιος και από μένα. Χρειαζόμαστε και τέτοιους ανθρώπους. Σεβασμός. Να σου ζήσουν. -
Για το dual clutch δεν υπάρχει κακή φήμη, όταν πρωτοξεκίνησε το CVT της Nissan πριν λίγα χρόνια υπήρξαν πολλές αστοχίες.
Στάλθηκε από το SM-N935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αυτό με την αξιοπιστία και μάλιστα των δεκαετιών, είναι ακόμη ένας μύθος που συντηρούμε εμείς οι Έλληνες και έχει τη βάση του σε εποχές όπου τα αυτοκίνητα δεν είχαν ίχνος ηλεκτρονικών επάνω τους, αλλά και τα μηχανικά τους μέρη ήταν λιγότερο περίπλοκα, με αποτέλεσμα να είναι λίγότερες οι ζημιές που μπορούσαν να βγάλουν και σχετικά φθηνότερες.
Δεν υπάρχει συγκεκριμένος κατασκευαστής που θα αγοράσει κάποιος τα αυτοκίνητα του και για 15 χρόνια θα την βγάλει μόνο με τα ετήσια service.
Κανένας δεν κατασκευάζει αυτοκίνητα για να είναι αξιόπιστα για δέκα, δεκαπέντε και είκοσι χρόνια.
Δεν το έκαναν ποτέ -γιατί δεν τους συμφέρει άλλωστε- απλά στις παλιότερες τεχνολογίες τύχαινε λίγο περισσότερο για τους λόγους που ανέλυσα πιο πάνω.
Όλοι οι κατασκευαστές κοιτάνε πλέον ένα βάθος αξιοπιστίας 5 χρόνων όσα περίπου και τα χρόνια που αλλάζουν μοντέλο.Πάρε λέει Ιαπωνέζικο ή Κορεάτικο γιατί δε σπάνε δε χαλάνε.
Τότε να υποθέσω ότι οι αντιπροσωπίες και τα συνεργεία των συγκεκριμένων κατασκευαστών βαράνε μύγες.
Εγώ πάντως όσα έχει τύχει να δω είναι γεμάτα.
Μην πάρεις λέει γερμανικό και ιδίως από τον όμιλο VAG ή BMW γιατί κάθε μήνα θα πληρώνεις σε ζημιές τα μαλλιοκέφαλα σου.
Τότε όλοι αυτοί παγκοσμίως που τα αγοράζουν είναι βλάκες και μόνο κάποιοι στην Ελλάδα ξέρουμε. -
Στατιστικές αποκλείσει πάντως ανάμεσα στους κατασκευαστές υπάρχουν.
-
Ο χρήστης pituser έγραψε:
Sargus είμαστε οκταμελη οικογένεια. Έχω 6 παιδιά.Μπράβο ρε φίλε! Μόνο σεβασμό έχω! Να τα χαίρεσαι! Εμένα η γυναίκα μου θέλει τρίτο κάποια στιγμή και έχω πελαγωσει...
-
Οι ερευνες που δημοσιευονται στο ιντερνετ αφορουν αυτοκινητα καινουρια εως 5 ετων και εκει οι Κορεατες διαπρεπουν.....πιστευω οτι εχετε πετυχει/ακουσει να μενει αυτοκινητο 1 και 2 ετων και εαν εισαι ιδιοκτητης του τοτε ειναι πολυ ασχημο συναισθημα ειδικα εαν εχεις σκασει 25-30+ χιλιαρικα για να το αγορασεις.
Το ιδιο φυσικα ισχυει και για μας που αγοραζουμε αυτοκινητα των 13-15 χιλιαδων.Και να το πω διαφορετικα εγω απαιτω απο ενα αυτοκινητο να ειναι αξιοπιστο γιατι δεν εχω την δυνατοτητα να το αλλαζω σε λιγοτερο απο 10-15 χρονια,ειναι επενδυση για εμενα και προφανως για πολλους ακομη.Δεν ειναι κινητο να το αλλαζουμε στην διετια τριετια.....και φυσικα δεν κοστιζει σαν αυτο. -
dimsch και sargus ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, να σας ζήσουν και σας και μεις να είμαστε καλά να τρέχουμε να τα μεγαλώσουμε! Γι αυτό ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο όταν μαζεύεις πολλά χιλιόμετρα και δεν θες να σπαταλας χρόνο και χρήμα στα συνεργεία μετράει. Ότι πουλάνε περισσότερα αυτοκίνητα οι ευρωπαϊκές μάρκες στην Ευρώπη δεν σημαίνει ότι είναι πιο αξιόπιστα από τα ιαπωνικά η κορεάτικα. Απλά ικανοποιούν περισσότερο τα ευρωπαϊκά στάνταρ των αγοραστών.
-
Φίλε dimsch, και εγώ από το Corolla προέρχομαι, με 2 παιδιά (μικρότερα) και μετά από 17 χρόνια αποφάσισα ότι ήρθε ο καιρός για αλλαγή. Γλυκοκοιταζα το Tucson. Πραγματικά όμορφο αμάξι με χώρους και πολλα καλούδια , είχε όλα όσα χρειαζομουν. Τελικά κατελειξα στο εξίσου ομορφο αλλά μικρότερο kona λογω μπατζετ κ περιορισμένου παρκινγκ.
-
Ψιλο offtopic
To Tucson εχει πουλησει εντυπωσιακα λιγο σε σχεση με το ποσα πολλα προσφερει στην τιμη που ειναι.
Βασικα θα μπορουσε ανετα να κοστιζει 3Κ παραπανω και παλι να ειναι πολυ καλο vfm.
Δεν βλεπω πολλα εξω και δεν καταλαβαινω γιατι ο κοσμος δεν το παιρνει Μαλλον γιατι το suv πρεπει να ειναι και πουλ μουρ λιγο, και σαν hyundai δεν εχει τετοιο αποτελεσμα.
Το Kona ειναι αντιστοιχα πολυ καλο για την κατηγορια του, αλλα οπως και νατ ο κανεις ειναι μια κατηγορια κατω.
-
Εγώ άνετα αγόραζα Hyundai αλλά οι πωλήσεις είναι και θέμα δικτύου, πωλητών, προσφορών και γενικά εικόνα της μάρκας στη χώρα, που μετά και την περιπέτεια που είχε η μάρκα δεν έχει αποκατασταθεί
-
Νομίζω το Tuscon μαζί με τα Tiguan, Sportage και Eclipse έχουν τα πιο αυξημένα τέλη κυκλοφορίας στην κατηγορία λόγω εκπομπής ρύπων.
Το Tuscon πάντως σχεδιαστικά, είναι αρκετά όμορφο αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Εγώ άνετα αγόραζα Hyundai αλλά οι πωλήσεις είναι και θέμα δικτύου, πωλητών, προσφορών και γενικά εικόνα της μάρκας στη χώρα, που μετά και την περιπέτεια που είχε η μάρκα δεν έχει αποκατασταθείΕπειδή μάλλον το έχω χάσει αυτό, τι περιπέτεια είχε η Hyundai?
-
Δεν ξέρω τώρα, αλλά όταν πήρα το Κούγκα (το Tuscon μου άρεσε περισσότερο...είναι από τα πιο όμορφα) είδα και το Hyundai και έβγαινε πολύ πιο ακριβό για τον ίδιο εξολπλισμό. Εαν ήταν στην ίδια τιμή, το Hyundai θα είχα αγοράσει.
-
Ο χρήστης dettol έγραψε:
Εγώ άνετα αγόραζα Hyundai αλλά οι πωλήσεις είναι και θέμα δικτύου, πωλητών, προσφορών και γενικά εικόνα της μάρκας στη χώρα, που μετά και την περιπέτεια που είχε η μάρκα δεν έχει αποκατασταθεί
Επειδή μάλλον το έχω χάσει αυτό, τι περιπέτεια είχε η Hyundai?
Είχε πτωχεύσει η προηγούμενη εισαγωγική και κόντεψε να πάθει Mazda.
Ευτυχώς σώθηκε οριακά αλλά ακόμα σαν εκθέσεις, σαν εμποριες κλπ δεν σου κάνει αίσθηση να μπεις. -
Περισυ που ψαχνομουν και είχα παει σε αυτήν που είναι στο δαχτυλίδι στη Κηφισιάς δεν μου είχε λάβει άσχημη εντύπωση. Όντως όμως είχε λίγα αυτοκίνητα μέσα και μόνο 2 πωλητές.
-
Βίοι παράλληλοι, φίλε los tromos. Όμορφο το kona, να το χαρείς! Εμείς ψάχνουμε κάτι λιγο μεγαλύτερο, γι αυτο η κουβέντα περί tucson. Όντως, η κατάσταση με την αντιπροσωπεία της hyundai ειναι μέτρια. Δεν υπαρχει βενζινοκινητο για test drive. Φάνη, εγώ στα ίδια χρήματα και με παρόμοιους εξοπλισμούς, είμαι λιγο πιο κοντά στο kuga. Εσύ μονο για λόγους αισθητικής θα έπαιρνες tucson; Σήμερα, με την εμπειρία των 2-3 χρόνων με το kuga, τι θα διάλεγες;
-
Αν δεν έχεις θέμα με τα τέλη κυκλοφορίας (440), με κλειστά μάτια tucson. Μπορείς βέβαια να δεις και τις εκδόσεις 1.6Τ 177ps σε tucson και sportage αντίστοιχα. Προσωπικά θα έβαζα στην εξίσωση vitara, karoq 1.5 και το νεοφερμένο xceed. Κάποιος παραπάνω ανέφερε την αξία μεταπώλησης. Αν αγοράσεις αυτοκίνητο με την προοπτική να το δώσεις σε 10-15 χρόνια και να κερδίσεις κάτι παραπάνω, καλύτερα πάρε κάτι σε ελαφρώς μεταχειρισμένο. Τα stationwagon θα τα απέκλεια, δεν είναι ότι το θες και αποκλειστικά για ταξίδια. Outsider, τέλος, θα κοιτούσα και το Kia proceed, δεν είναι ακριβώς sw, αλλά είναι εξίσου πρακτικό, ευρύχωρο, όμορφο και με 7 χρόνια εγγύηση τικάρει αρκετά θέλω.
-
Δε ξερω κατα ποσο σε ενδιαφερει μεταχειρισμενο, αλλα ισως, λεω ισως, μπορει να κοιταζες κατι σαν αυτα:
https://www.spotawheel.gr/buy/bmw?model=x1
Το 'ποσο' αμαξι παιρνεις για τα 15-20 χιλιαρικα που κανουν μερικα, ειναι κλοπη
Εγω ειχα καταληξει σε Τουσον, για την ακριβεια το χα παραγγειλει μαλιστα, αλλα ετυχε και μπηκα σε Χ1 και ηταν η μερα με τη νυχτα σε συνολικη αισθηση. Για την ακριβεια, επειδη ειχα δει και τσεκαρει ολα τα συγχρονα σουβ (C5, 3008,Tiguan κλπ) το Χ1 ηταν καλυτερο απ ολα τους (ΓΙΑ ΜΕΝΑ λεμε - πριν πεσει κανεις να με φαει γιατι ειμαστε και τσαμπουκαδες εδω μεσα).
Προτιμησα να παρω μτχ Χ1 τελικα, και εψησα τον κουνιαδο μου (πολυ που ηθελε κι αυτος, ολη μερα το Τουσον ζαχαρωνε απο τοτε που πηγαμε στην εκθεση) να παραλαβει αυτος το Τουσον που ειχα κλεισει εγω
Φυσικα στο μτχ πρεπει να εισαι προετοιμασμενος για οποιαδηποτε βλαβη,χωρις εγγυηση, και φυσικα καποια πραγματα θα ειναι κοντα στο τελος τους (τακακια μπαταριες δισκοπλακες αμορτισερ).
Αλλα η διαφορα ηταν ΤΟΣΟ μεγαλη που προτιμησα το οποιο ρισκο Ημουν τυχερος γιατι βρηκα αριστο αμαξι και ολα καλα.
ΥΓ: αν εχεις κατα νου το Τουσον μονο με τον 1.6 ατμοσφαιρα, θα σου λεγα να το ξανασκεφτεις. Δεν παει ΒΗΜΑ φορτωμενο με οικογενεια και αποσκευες. Το αυτοκινητο αυτο ειναι φτιαγμενο ειτε για τον 1.6Τ ειτε για τον εξαιρετικο αλλα ακριβο 1.6 mild hybrid diesel.
-
Νωρίτερα ανέφερα το XCeed γιατί νομίζω πως είναι ακριβώς στο μέγεθος το οποίο θέλει ο φίλος pituser. Το Kona νομίζω πως είναι μια κατηγορία κάτω, ενώ το Tucson μια κατηγορία πάνω. Η επιτυχία του QQ νομίζω πως δεν είναι τυχαία, μιας και υπάρχουν πολύ που ψάχνουν ένα αυτοκίνητο σε αυτές τις διαστάσεις.
Ένα ακόμα SUV στους δρόμους...