-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
Καλησπέρα σε όλους. Καινούριος στο forum. Η βοήθεια σας είναι ούτως ή άλλως μεγάλη...
Μετά από 16 χρόνια αρμονικότατης συμβίωσης με ένα Toyota Corolla(για το οποίο ετοιμάζομαι να ξεκινήσω διαδικασία πώλησης), ήρθε η ώρα ανεύρεσης καινούριου αυτοκινήτου.
Δεδομένα: 4μελής οικογένεια, άρα χρειάζονται χώροι. Να υπάρχει μια άνεση στα παιδιά πίσω και ένα ευρύχωρο (όχι απαραίτητα τεράστιο) πόρτ-παγκάζ. 10000χμ τον χρόνο. 40% στην πόλη, 60% εκτός πόλης. Budget: 23000-28000. Βενζίνη, μόνο.Εξοπλισμός: Μετά από δυο αυτοκίνητα με φτωχότατο εξοπλισμό, πλέον θέλω κάτι παραπάνω. Όσο κοιτάζεις γλυκαίνεσαι...Το αυτοκίνητο θα μας συντροφεύσει 10-15(τα καλύτερα) χρόνια, οπότε πρώτη φορά γλυκοκοιτάζω προηγμένα συστήματα ασφαλείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω και αν γίνεται και μπρος, navi, ακόμα και ηλιοροφή.
Αφήνω για τελευταίο το σημαντικότερο: ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ. Με το κορολάκι έκανα μια φορά το χρόνο το ετήσιο σέρβις. Τελεία! Μηδέν προβλήματα. Στον εξουσιοδοτημένο. Λίγο ακριβότερα αλλά χαλάλι. Πριν την κορόλα είχα κόρσα. Πολλά προβλήματα... Δεν θέλω λοιπόν(όσο αυτό γίνεται) βλάβες. Ψάχνω ένα αυτοκίνητο αξιόπιστο, που με το ετήσιο σέρβις να ανταποκρίνεται στις ανάγκες μου που είναι...ήπιες. Δεν το ζορίζω γενικώς, δεν πιάνω συχνά χώμα...
Πάμε λοιπόν στις επιλογές: Θα ήθελα να μείνω στην τογιότα αλλά...το chr στενάχωρο πίσω. Χιλιοειπωμένο. Οδήγησα και το 1,2 και το υβριδικό. Ωραία αίσθηση οδήγησης αλλά...δυσκολεύομαι να το αγοράσω. Δεν μου αρέσει οπτικά ιδιαίτερα κιόλας, θα ακούω και γκρίνια από τα μικρά πίσω. Το rav4 ακριβό για μένα και δίλιτρο(τεκμήρια, κ.α). Μου αρέσει αλλά δύσκολο. Μένοντας Ιαπωνία, πανέμορφο το cx5 αλλά κι αυτό δίλιτρο και εκτός προυπολογισμού. Και στο rav4 και στο cx5 ακουμπάω οριακά(28000) τις εισαγωγικές εκδόσεις που είναι λιγάκι φτωχές...
Τι μας μένει...
Ford Kuga(st-line) 1,5L,150ps. Πληροί αρκετά από τα θέλω μου. Δεν μου περισσεύουν τα χρήματα αλλά δεν με πειράζει να κάψει και ένα λίτρο παραπάνω. Αξιόπιστο να είναι...Θα ήθελα τη βοήθεια των κατόχων. Έβγαλε προβλήματα; Οποιαδήποτε παρατήρηση ευπρόσδεκτη.
Νissan Qashqai 1,3L, 140ps: Το αυτοκίνητο που με έκανε να κοιτάζω suv. Πανέμορφο. Καλές διαστάσεις. Αυτό που με τρομάζει είναι...η φήμη του. Πολλά παράπονα ακούω.
Hyundai Tucson 1,6L, 132ps: Σοβαρή, αξιόπιστη και vfm επιλογή. 23000 η έκδοση premium με τα πάντα μέσα πλήν αισθητήρων μποστά και navi.
Λιγάκι πιο πίσω στις προτιμήσεις, για διάφορους λόγους, χωρίς όμως να τα αποκλείω: suzuki scross 1.4, peugeot 3008, kia sportage, honda hrv, skoda kodiaq.
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απόψεις και τη βοήθεια σας. -
Αφου εχεις βάλει σαν πρώτο και αδιαπραγμάτευτο την αξιοπιστία και επειδή η Toyota δεν εχει σχήμα που να σου αρέσει τότε ναι πας καρφί σε κορεάτη και ξεχνάς κάτι ford κλπ , η KIA, Hyundai θα εχουν κάτι που θα είναι στα χρήματα που διαθέτεις ...άνετα.
-
Σε αυτά τα λεφτά μπορείς να αγοράσεις πολλά πράγματα . Τα περισσότερα έχουν εγγύηση 5-8 χρόνια , οπότε ο παράγων αξιοπιστία που είναι σχετικός ιδιαίτερα όταν έχεις πλέον αμάξια με εξοπλισμό , κάτι που δεν είχες στην Κορόλα του 93 και πιθανόν στο μέλλον να έχεις θέματα αξιοπιστίας σε άλλους τομείς εκτός του κινητήρα .
Θα πρέπει να κοιτάξεις λοιπόν ποια αμάξια σου αρέσουν οπτικά . Μετά να δεις εξοπλισμούς , να πάρεις προσφορές γιατί παίζουν πάντα εκπτώσεις , να κάνεις τεστ ντράιβ και γενικά να χαρείς αυτή την ωραία διαδικασία ψαξίματος .
Εχουν γραφτεί πολλά εδώ μέσα για κάθε αμάξι .
-
Δε μας είπες το πιο σημαντικό. Για ποιον λόγο κοιτάς συγκεκριμένα SUV? Κανονικά αυτοκίνητα τα έχεις αποκλείσει; Έστω κανένα crossover?
Σου προτείνω να κοιτάξεις το καινούριο focus με τον 1.5Τ και 150 άλογα. Με 8 χρόνια εγγύηση για να είσαι ήρεμος. Βγαίνει και σε έκδοση active αν θέλεις οπωσδήποτε κάτι που να φέρνει σε SUV. Φοβεροί χώροι για τους επιβάτες, ικανοποιητικό Πορτ μπαγκαζ (όχι όμως κορυφαίο) και πιθανότατα η καλύτερη αίσθηση οδήγησης στην κατηγορία του.
-
Αν και εγώ έχω Tiguan νομίζω από αυτά που περιγράφεις ότι το Tuscon πρέπει να το δεις σοβαρά. Πιστεύω έχει ότι ακριβώς ψάχνεις . Η έκδοση που είπες μπορεί να μην έχει Navi αλλά έχει Android Auto και Car Play οπότε θα έχεις GPS από Google Maps το οποίο θεωρώ πως είναι καλύτερο από τα εργοστασιακά Navi
-
Subaru XV που είναι πράγματι made in Japan;
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Το subaru δεν το εχω δει, ακομα τουλάχιστον. Συνονόματε Δημήτρη, όσον αφορά την προτίμηση σε suv. Λόγοι αισθητικοι αλλά και πρακτικοί(λιγότερα σκιψίματα, ψηλή θέση οδήγησης, κ.α.). Πάντως το focus active, όντως το είδα λιγάκι. Το tucson είναι όντως καλή περίπτωση, για αυτό είναι και στην πρώτη μου τριάδα. Με χάλασαν όμως σε πρώτη φάση, οι δυο αντιπροσωποι που πήγα. Δεν είχαν σε βενζίνη το αυτοκίνητο για test drive. Ο ένας μάλιστα μου είπε θα το βρισκε, κλείσαμε ραντεβού και όταν πήγα, μου είπε διάφορες ανοησίες οτι το πηρε εκτάκτως ο δντης κτλ. Αυτός έφαγε ήδη άκυρο. Στη τογιοτα πολις, υπάρχει σοβαρότητα και επαγγελματισμός...
-
Αφού θες αξιοπιστία για 15 χρόνια, μόνο Κορέα!
Από τη άλλη βέβαια, στα 15 χρόνια θα διανύσετε 150 χιλιάδες χιλιόμετρα, νομίζω ότι όλα θα είναι σχετικά αξιόπιστα σε τόσο λίγα χιλιόμετρα. -
Είναι εντυπωσιακή η ταύτιση απόψεων για την αξιοπιστία των κορεατών. Dimsabas, μπορεί τα χμ ανα έτος να αυξηθούν λιγάκι προσεχώς(12000-15000). Δραστηριότητες παιδιών κτλ. Δεν ξέρουμε πως τα φέρνει η ζωή. Πάντως, πολλοί αρχίζουν τις...βόλτες στα συνεργεία απο 3ο-4ο έτος. Μου κανει εντύπωση που κανείς δεν με στέλνει σε kuga, qashqai
-
Καλησπέρα dimsch,
Προσωπικά έχω το Kuga Business 1.5 Ecoboost δύο χρόνια τώρα, με remap στα 196 άλογα και σχεδόν 30 κιλά ροπή.
Προτίμησα την έκδοση Business από την ST-Line λόγω άνεσης (17 άρες ζάντες) αλλά και χρημάτων. Συνολικά είμαι ικανοποιημένος από το αυτοκίνητο, μπορείς να διαβάσεις αναλυτικά στο σχετικό topic για το Ford Kuga.
Μοναδικό μείον για μένα για να πάρει τώρα κάποιος το αυτοκίνητο είναι τα λίγο τσιμπημένα τέλη, λόγω νέου υπολογισμού εκπομπής ρύπων.
-
Ο χρήστης dimsch έγραψε:
Είναι εντυπωσιακή η ταύτιση απόψεων για την αξιοπιστία των κορεατών. Dimsabas, μπορεί τα χμ ανα έτος να αυξηθούν λιγάκι προσεχώς(12000-15000). Δραστηριότητες παιδιών κτλ. Δεν ξέρουμε πως τα φέρνει η ζωή. Πάντως, πολλοί αρχίζουν τις...βόλτες στα συνεργεία απο 3ο-4ο έτος. Μου κανει εντύπωση που κανείς δεν με στέλνει σε kuga, qashqaiΔε σε στέλνουμε σε Kuga γιατί αναμένεται το καινούριο μοντέλο και το παλιό δεν είναι ότι πιο οικονομικό σε βενζίνη.
Τώρα άμα βρεις κανένα σε σούπερ προσφορά λόγω της αλλαγής μοντέλου και εφ όσον σ αρέσει, κοίτα το!
Το καινούριο θα είναι αισθητά πιο ακριβό και υπάρχει αρκετή αναμονή μέχρι την άφιξη του
-
@dimsch
Αξιοπιστία της corolla προ 16ετιας μάλλον αδύνατο να βρεις με τα σαφώς πιο περίπλοκα και φορτωμένα αυτοκίνητα του σήμερα.
H μόδα (γνώμη μου) των SUV του σήμερα, δηλαδή των βαριών, ψηλωμένων δικίνητων, έχει πολλά μειονεκτήματα: αυξημένο βάρος, άρα και κατανάλωση, αυξημένους ρύπους, τέλη και τιμή. Είναι πολύ ακριβότερα στην αγορά από τα αντίστοιχα hatchback/ station και αντίστοιχα στη χρήση (καύσιμα, ελαστικά-έχουν μεγαλύτερες, ακριβότερες διαστάσεις). Επίσης, ανάλογα με το μοντέλο πάντα, είναι λιγότερο άνετα γιατί τα κάνουν σφιχτότερα για να στέκονται αξιοπρεπώς στο δρόμο και όταν είναι άνετα πηγαίνουν χειρότερα από δυναμική συμπεριφορά από τα αντίστοιχα «χαμηλά».Με τόσα χρήματα που δίνεις μπορείς να πάρεις καλύτερα αυτοκίνητα με περισσότερο εξοπλισμό που δεν είναι SUV. O ίδιος λες ότι δεν πας εκτός δρόμου, δεν το ζορίζεις.
Θα πρότεινα το καινούργιο corolla station, touring, πως το λένε. Εχει πολύ καλούς χώρους για οικογένεια, έχει εξαιρετικά οικονομικούς υβριδικούς κινητήρες (1,8 νομίζω) με χαμηλά τέλη. Είναι τογιότα, που απ’ ότι γράφεις την εκτιμάς και ως αντιπροσωπεία, είναι καινούργιο στην αγορά και λογικά (δεν ξέρω τιμές και προσφορές) θα κοστίζει λιγότερο από τα λεφτά που δίνεις. -
Ο χρήστης elvet έγραψε:
@dimsch
Αξιοπιστία της corolla προ 16ετιας μάλλον αδύνατο να βρεις με τα σαφώς πιο περίπλοκα και φορτωμένα αυτοκίνητα του σήμερα.
H μόδα (γνώμη μου) των SUV του σήμερα, δηλαδή των βαριών, ψηλωμένων δικίνητων, έχει πολλά μειονεκτήματα: αυξημένο βάρος, άρα και κατανάλωση, αυξημένους ρύπους, τέλη και τιμή. Είναι πολύ ακριβότερα στην αγορά από τα αντίστοιχα hatchback/ station και αντίστοιχα στη χρήση (καύσιμα, ελαστικά-έχουν μεγαλύτερες, ακριβότερες διαστάσεις). Επίσης, ανάλογα με το μοντέλο πάντα, είναι λιγότερο άνετα γιατί τα κάνουν σφιχτότερα για να στέκονται αξιοπρεπώς στο δρόμο και όταν είναι άνετα πηγαίνουν χειρότερα από δυναμική συμπεριφορά από τα αντίστοιχα «χαμηλά».Με τόσα χρήματα που δίνεις μπορείς να πάρεις καλύτερα αυτοκίνητα με περισσότερο εξοπλισμό που δεν είναι SUV. O ίδιος λες ότι δεν πας εκτός δρόμου, δεν το ζορίζεις.
Θα πρότεινα το καινούργιο corolla station, touring, πως το λένε. Εχει πολύ καλούς χώρους για οικογένεια, έχει εξαιρετικά οικονομικούς υβριδικούς κινητήρες (1,8 νομίζω) με χαμηλά τέλη. Είναι τογιότα, που απ’ ότι γράφεις την εκτιμάς και ως αντιπροσωπεία, είναι καινούργιο στην αγορά και λογικά (δεν ξέρω τιμές και προσφορές) θα κοστίζει λιγότερο από τα λεφτά που δίνεις.+1000
-
Εγώ κοιτάζοντας τα ίδια αυτοκίνητα και ψάχνοντας αξιοπιστία, κατέληξα στο s cross με κινητήρα τον Ιαπωνα 1.4. Δεν εχω κανένα παράπονο.
Στάλθηκε από το SM-A750FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης dimsch έγραψε:
Είναι εντυπωσιακή η ταύτιση απόψεων για την αξιοπιστία των κορεατών. Dimsabas, μπορεί τα χμ ανα έτος να αυξηθούν λιγάκι προσεχώς(12000-15000). Δραστηριότητες παιδιών κτλ. Δεν ξέρουμε πως τα φέρνει η ζωή. Πάντως, πολλοί αρχίζουν τις...βόλτες στα συνεργεία απο 3ο-4ο έτος. Μου κανει εντύπωση που κανείς δεν με στέλνει σε kuga, qashqaiΕγώ πάντως πρόσφατα κατέληξα σε qashqai 1.3 ελπίζοντας ότι θα βγει αξιόπιστο αφού κατά τ άλλα έχει πολλά θετικά
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
[quote][/quote] elvet » 29 Ιουν 2019 13:21
@dimsch
Αξιοπιστία της corolla προ 16ετιας μάλλον αδύνατο να βρεις με τα σαφώς πιο περίπλοκα και φορτωμένα αυτοκίνητα του σήμερα.
H μόδα (γνώμη μου) των SUV του σήμερα, δηλαδή των βαριών, ψηλωμένων δικίνητων, έχει πολλά μειονεκτήματα: αυξημένο βάρος, άρα και κατανάλωση, αυξημένους ρύπους, τέλη και τιμή. Είναι πολύ ακριβότερα στην αγορά από τα αντίστοιχα hatchback/ station και αντίστοιχα στη χρήση (καύσιμα, ελαστικά-έχουν μεγαλύτερες, ακριβότερες διαστάσεις). Επίσης, ανάλογα με το μοντέλο πάντα, είναι λιγότερο άνετα γιατί τα κάνουν σφιχτότερα για να στέκονται αξιοπρεπώς στο δρόμο και όταν είναι άνετα πηγαίνουν χειρότερα από δυναμική συμπεριφορά από τα αντίστοιχα «χαμηλά».Με τόσα χρήματα που δίνεις μπορείς να πάρεις καλύτερα αυτοκίνητα με περισσότερο εξοπλισμό που δεν είναι SUV. O ίδιος λες ότι δεν πας εκτός δρόμου, δεν το ζορίζεις.
Θα πρότεινα το καινούργιο corolla station, touring, πως το λένε. Εχει πολύ καλούς χώρους για οικογένεια, έχει εξαιρετικά οικονομικούς υβριδικούς κινητήρες (1,8 νομίζω) με χαμηλά τέλη. Είναι τογιότα, που απ’ ότι γράφεις την εκτιμάς και ως αντιπροσωπεία, είναι καινούργιο στην αγορά και λογικά (δεν ξέρω τιμές και προσφορές) θα κοστίζει λιγότερο από τα λεφτά που δίνεις.Η επιλογη ενος suv πλεον δεν ειναι θεμα μοδας.Οταν οι αναγκες της οικογενειας μεγαλωνουν τοτε προεχει η πρακτικοτητα ενος αυτοκινητου και οχι η οδηγικη απολαυση.Και εκει η υπεροχη των suv ειναι αδιαμφισβητητη...
-
Ο χρήστης elvet έγραψε:
@dimsch
Αξιοπιστία της corolla προ 16ετιας μάλλον αδύνατο να βρεις με τα σαφώς πιο περίπλοκα και φορτωμένα αυτοκίνητα του σήμερα.
H μόδα (γνώμη μου) των SUV του σήμερα, δηλαδή των βαριών, ψηλωμένων δικίνητων, έχει πολλά μειονεκτήματα: αυξημένο βάρος, άρα και κατανάλωση, αυξημένους ρύπους, τέλη και τιμή. Είναι πολύ ακριβότερα στην αγορά από τα αντίστοιχα hatchback/ station και αντίστοιχα στη χρήση (καύσιμα, ελαστικά-έχουν μεγαλύτερες, ακριβότερες διαστάσεις). Επίσης, ανάλογα με το μοντέλο πάντα, είναι λιγότερο άνετα γιατί τα κάνουν σφιχτότερα για να στέκονται αξιοπρεπώς στο δρόμο και όταν είναι άνετα πηγαίνουν χειρότερα από δυναμική συμπεριφορά από τα αντίστοιχα «χαμηλά».Με τόσα χρήματα που δίνεις μπορείς να πάρεις καλύτερα αυτοκίνητα με περισσότερο εξοπλισμό που δεν είναι SUV. O ίδιος λες ότι δεν πας εκτός δρόμου, δεν το ζορίζεις.
Θα πρότεινα το καινούργιο corolla station, touring, πως το λένε. Εχει πολύ καλούς χώρους για οικογένεια, έχει εξαιρετικά οικονομικούς υβριδικούς κινητήρες (1,8 νομίζω) με χαμηλά τέλη. Είναι τογιότα, που απ’ ότι γράφεις την εκτιμάς και ως αντιπροσωπεία, είναι καινούργιο στην αγορά και λογικά (δεν ξέρω τιμές και προσφορές) θα κοστίζει λιγότερο από τα λεφτά που δίνεις.Πολύ σωστή άποψη και τίμια πρόταση το corolla station αν σε καλύπτουν οι επιδόσεις.
Το μόνο που κερδίζεις ουσιαστικά με ένα SUV (από αυτά που είναι για δρόμο δηλαδή - όχι τα ικανά 4x4) είναι η ψηλότερη απόσταση από το έδαφος και η ψηλότερη θέση οδήγησης. Σκύβεις λιγότερο δηλαδή για να μπεις/βγεις. Αξίζει να θυσιάσεις ΟΛΑ όσα αναφέρει ο elvet παραπάνω όμως για να κερδίσεις αυτό;
Η απάντηση είναι διαφορετική και υποκειμενική για τον καθένα.
Τα crossover είναι μια μέση λύση.
-
Ο χρήστης ΄giorgio7 έγραψε:
Η επιλογη ενος suv πλεον δεν ειναι θεμα μοδας.Οταν οι αναγκες της οικογενειας μεγαλωνουν τοτε προεχει η πρακτικοτητα ενος αυτοκινητου και οχι η οδηγικη απολαυση.Και εκει η υπεροχη των suv ειναι αδιαμφισβητητη...
Όταν το κριτήριο είναι οι οικογενειακές ανάγκες και η πρακτικότητα η επιλογή είναι MPV, που υπερέχουν των SUV αδιαμφισβήτητα.
Ένα ακόμα SUV στους δρόμους...