Ερώτηση προς τους Γιαννιώτες κατόχους civic. Ποιος αντιπρόσωπος θεωρείται ότι έχει καλύτερο service, ο Γκαρτζονίκας ή ο Νούσιας?
Latest posts made by qbiefox
-
RE: Νέο Honda Civic 2017
-
RE: Νέο Honda Civic 2017
Τουλάχιστον εγκληματικό να προτείνονται ωτοασπίδες σε οδηγό... Edit [Mod] Υποτίθεται στο τιμόνι βάζουμε το 100% των αισθήσεων μας για την ασφάλεια και την δικιά μας και των άλλων.
Δεν χρειάζονται προσωπικοί χαρακτηρισμοί [Mod]
-
RE: Νέο Honda Civic 2017
Ο χρήστης Enzo22 έγραψε:
Φίλε Ηλία έτσι ακριβώς..Και όχι μόνο ο χώρος που λείπει η ρεζέρβα αλλά ολόκληρος ο χώρος του πορτ μπαγκάζ λειτουργεί σαν ηχείο . Και περισσότερο στο Hatchback που δεν έχει καπελιέρα σε σχέση με το sedan . Σε βίντεο στο YouTube και κατόπιν μετρήσεων έβγαζαν το sedan πιο αθόρυβο σε σχέση με το hatchback και λόγω των ελαστικών ( 215/55/16) αλλά και της ύπαρξης καπελιέρας που όσο να ναι κόβει.... Είναι γνωστό ότι όσο αυξάνεται το πέλμα των ελαστικών αυξάνεται και ο θόρυβος κύλισης...
Καλά για το οδόστρωμα στην Ελλάδα δεν νομίζω ότι έχουμε να σχολιάσουμε κάτι. Και δεν μιλάω για λακκούβες που άμα πέσεις μέσα θα ρημάξεις το αυτοκίνητο αλλά για την ποιότητα του οδοστρώματος....Εδώ σε εμάς στην Θεσσαλονίκη πχ αν πάρεις το δρόμο για Χαλκιδική απο το ύψος της Βούλγαρη μέχρι και την Καρδία θα μετρήσεις 50 διαφορετικά επίπεδα θορύβου στο αυτοκίνητο. Σε κάποιες στιγμές νομίζεις οδηγείς αυτοκίνητο 20ετιας με μηδενική ηχομόνωση......
Αυτο θα ήθελα να βελτιώσω δηλαδή , το βουητό που ακούγεται σε τέτοια οδοστρώματα . Και δεν είναι μονο σε χαμηλές ταχύτητες αλλά όσο αυξάνεται η ταχύτητα αυξάνεται και το βουητό... Και μετα αυξάνεις και την ένταση της μουσικής για να καλύψεις το βουητό ....Και το ξαναλέω , δεν μιλάμε για τραγικά πράγματα αλλά αν θα μπορούσε να βελτιωθεί αυτή η κατάσταση θα ήταν τέλεια...Στους θόλους υπάρχουν κάποια ηχομονωτικά υλικά ( ποια και πού μάλλον θα μου απαντήσουν απο την Honda ) όποτε μπορεί να γίνει κάποια ηχομόνωση μόνο στο πάτωμα του πορτ μπαγκάζ....Εννοείται ότι αν μου πουν καμιά τιμή κουκουρούκου δεν πρόκειται να κάνω τίποτε. Θα περιμένω μετα την ώρα που θα αλλάξω ελαστικά για να βάλω κάτι καλό αλλά και όσο πιο αθόρυβο γίνεται....Ο χώρος της ρεζέρβας όμως έχει την θήκη του κιτ επισκευής κλπ, το οποίο είναι φτιαγμένο από χοντρό αφρολέξ. Αυτό δεν δρα ως μονωτικο για τον ήχο?
Επισης ένας άλλος λόγους που το Sedan είναι πιο αθόρυβο από το hatch, είναι η μαγκιά με τα μονωτικά που βάζει η honda στις ζαντες του σεντάν.
https://global.honda/innovation/technol ... ebook.html -
RE: Νέο Suzuki Swift 2017
http://www.industrialnoisecontrol.com/c ... amples.htm
20db αναφέρεται η ένταση του ψυθήρου.
-
RE: Νέο Suzuki Swift 2017
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Ακριβως, ειναι διπλασια ισχυς. Οχι θορυβος.Στα db ψιθύρου η διπλασια ισχυς και παλι ειναι παρα πολυ χαμηλη.
Δηλαδη παιζει ρολο οτι η διπλασια ισχυς του ελαχιστου και η πεπερασμενη δυνατοτητα του ανθρωπινου αυτιου δινει παρα πολυ μικρη διαφορα στην αισθηση σε τοσο χαμηλα db
Στα υψηλοτερα db, ναι εχει διαφορα
Ψίθυρος ο θόρυβος τροχασμού αυτοκινήτου? Να δούμε τι άλλο να ακούσουμε... Δεν υπάρχει ελπίδα!
-
RE: Νέο Suzuki Swift 2017
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Στον θορυβο μη φανταστεις κατι φοβερο σαν ολα τα αλλα ειναι. Για παραδειγμα ανα 3 db μπορει το αυτι του ανθρωπου να αντιληφθει λιγο υψηλοτερο θορυβο.
Ενα απο τα πιο ησυχα αυτοκινητα που εχουν καταγραφει ποτε, τα db στα 50χλμ ανα ωρα ειναι ενα κλικ (λιγοτερο απο 3 db) απο το swift.
+3dB σημαίνει διπλάσια ένταση ήχου. 2x όχι ένα κλικ...
-
RE: Ένα ακόμα SUV στους δρόμους...
Ο χρήστης elvet έγραψε:
@dimsch
Αξιοπιστία της corolla προ 16ετιας μάλλον αδύνατο να βρεις με τα σαφώς πιο περίπλοκα και φορτωμένα αυτοκίνητα του σήμερα.
H μόδα (γνώμη μου) των SUV του σήμερα, δηλαδή των βαριών, ψηλωμένων δικίνητων, έχει πολλά μειονεκτήματα: αυξημένο βάρος, άρα και κατανάλωση, αυξημένους ρύπους, τέλη και τιμή. Είναι πολύ ακριβότερα στην αγορά από τα αντίστοιχα hatchback/ station και αντίστοιχα στη χρήση (καύσιμα, ελαστικά-έχουν μεγαλύτερες, ακριβότερες διαστάσεις). Επίσης, ανάλογα με το μοντέλο πάντα, είναι λιγότερο άνετα γιατί τα κάνουν σφιχτότερα για να στέκονται αξιοπρεπώς στο δρόμο και όταν είναι άνετα πηγαίνουν χειρότερα από δυναμική συμπεριφορά από τα αντίστοιχα «χαμηλά».Με τόσα χρήματα που δίνεις μπορείς να πάρεις καλύτερα αυτοκίνητα με περισσότερο εξοπλισμό που δεν είναι SUV. O ίδιος λες ότι δεν πας εκτός δρόμου, δεν το ζορίζεις.
Θα πρότεινα το καινούργιο corolla station, touring, πως το λένε. Εχει πολύ καλούς χώρους για οικογένεια, έχει εξαιρετικά οικονομικούς υβριδικούς κινητήρες (1,8 νομίζω) με χαμηλά τέλη. Είναι τογιότα, που απ’ ότι γράφεις την εκτιμάς και ως αντιπροσωπεία, είναι καινούργιο στην αγορά και λογικά (δεν ξέρω τιμές και προσφορές) θα κοστίζει λιγότερο από τα λεφτά που δίνεις.+1000
-
RE: Οδήγησα....
Ο χρήστης Lap έγραψε:
:applause:Πάμε παρακάτω τώρα?
-
RE: Οδήγησα....
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Το απλο sport ειναι πιο μαλακο, με ελευθερο διαφορικο με ελαφρως σκληροτερες αναρτησεις απο το απλο και αντιπαλος του st line
Το εμπεδώσαμε!
-
RE: Ford Focus MK4
Ο χρήστης dimitriscsd έγραψε:
Ο γιος ενός φίλου παραλαμβάνει τον Αύγουστο το civic 1.5 sport plus manual. Μου είπε ότι έβαλε κάποια extra (δεν ρώτησα λεπτομέρειες), τιμή με όλα τα έξοδα 29 κάτι. Δεν το λες και ευκαιρία. Η honda στην Ελλάδα την έχει δει audi. Αλλά δυστυχώς για τον Σ χωρίς τις ανάλογες πωλήσεις.
Ότι έξτρα βάζει η Honda στην Ελλάδα, μπαίνει εδώ από την αντιπροσωπεία και όχι στο εργοστάσιο, με ότι αυτό συνεπάγεται (ξηλώματα, πιθανές παπατζοδουλειές, τριξίματα)
Ισχύει. Στο 1.5 hatch έρχεται μόνο η sport (~26) και πρόσφατα η sport plus (~28.5). Δεν έχεις καμία δυνατότητα να βάλεις κάτι από το εργοστάσιο. Ότι παραπάνω θες μπαίνει εδώ. Απλά ο βασικός εξοπλισμός είναι πάρα πολύς. Καμία σχέση με τα περισσότερα δλδ (πχ φοκους)