Dimsch καλησπέρα και από εμένα. Σε καταλαβαίνω απόλυτα γιατί πρόσφατα είχα περάσει τα ίδια. Βέβαια δεν είναι άσχημη όλη αυτή η διαδικασία έρευνας καινούριου αυτοκινήτου, ισα-ισα, αλλά υπάρχει το αίσθημα του να πάρω κάτι όμορφο, οικονομικό όσον το δυνατόν γίνεται πιο κοντά στα μέτρα μου μου ταυτόχρονα να μην με απογοήτευσει η αξιοπιστία του. Κοίταξα αρκετά suv, qasqhai, ch-r, kona, tuscon, 3008, c5, karoq,kodiak. Το budget μου ήταν μέχρι 25000. Αλλά τα έκοψα λόγω ομορφιάς ( αυτό βέβαια είναι υποκειμενικό) , αλλά λόγω ποιότητας ( σε σχέση με κάποια άλλα) και αλλά λόγω χωρων. Για παράδειγμα το kona μου αρέσει πολύ, αλλά είναι 4,17. Παρόλα αυτά πήγα να το δω από κοντά γιατί θεωρώ την hyundai αρκετά αξιόπιστη. Οι χώροι πιο μικροί από το leon που έχω τώρα ( είμαστε 4 Μελής οικογένεια) , αλλά αυτό που με χάλασε ιδιαίτερα ήταν ότι ουσιαστικά η αντιπροσωπεία ήθελε να μου πλασάρει την έκδοση premium με καλύτερη χρηματοδότηση , από την exclusiveπου ήθελα. Συν ότι ήθελα δερμάτινο σαλόνι και αυτόματο φρενάρισμα. Η παραγγελία με έξτρα ήθελε πάνω από 3 μήνες και exclucive δεν υπάρχει,ουτε δεχόταν παραγγελία. Υποθέτω λόγω της άφιξης του πλήρως υβριδικού. Η έκδοση premium δεν είχε ούτε προβολής ομίχλης... Το tuscon πανέμορφο, χώροι απκςτοι, αλλά το 1.6 με τα 132, 405 ευρώ σήμα αν δεν κάνω λάθος και αυτό πριν την αλλαγή του κύκλου μέτρησης τον Σεπτέμβριο. Η kia δεν θα έλεγα ότι έχει και ανταγωνιστικό εξοπλισμό στο sportage, το karoq δεν με ξετρελανε και πολύ, το kodiaq ωραίο, αλλά η βασική έκδοση. Με τα πολλά κατέληξα μεταξύ C5 aircross, grandland x kai CH-R hyvrid. Το c5 στην inspire (1.2 βενζίνη 130 άλογα)είναι πραγματικά πολύ καλή περίπτωση, μεγάλο ( δεν ξέρω μόνο αν θα σέρνεται) μέσα έξω ωραίο, πολλά ηλεκτρονικά κόλπα, grip,αξιζει. Το Όπελ είναι vfm η βασική, αλλά με ξετρελανε το toyota, Ποιότητα υλικών, οδήγηση, με κάποια παραχώρηση στους χώρους σαφώς. Η αντιπροσωπεία στο Χαλάνδρι, αψογη. Τα σέρβις αν ισχύουν οι τιμές που λέει στο site πολύ φθηνότερα από της seat διότι μέχρι και πριν από λίγα χρόνια που το πήγαινα σε εξουσιοδοτημένο το 500 μια φορά το χρόνο πήγαινε σύννεφο. Βάλτα κάτω δες τι σε συμφέρει και με το καλό. Να σου ζήσει και η οικογένεια.
Όπως τα λες είναι φίλε matista. Απο την μια είναι αγχωτικό, ειδικά όταν σκοπεύεις να κρατήσεις το νεο σου αυτοκίνητο πολλά χρόνια. Απο την άλλη φυσικά και έχει και ενδιαφέρον και ομορφιά η διαδικασία. Φαντάζομαι για όλους μας ισχύει αυτό.
Συμφωνώ για το chr και την τογιότα γενικότερα. Με την κορόλα 16 χρόνια αισθάνομαι...υποχρεωμένος. Μου έδωσε περισσότερα απο όσα της έδωσα εγώ. Αν δεν με χαλούσε λιγάκι το πίσω μέρος του chr θα το είχα πάρει ήδη. Ακόμα το σκέφτομαι όμως.
Κατά τα άλλα, όσο ψάχνω, τόσο προβληματίζομαι. Δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ αυτοκίνητο που να με ικανοποιεί στα ΠΑΝΤΑ. Θα υπάρχει πάντα έστω και ένα πραγματάκι να σε προβληματίζει και να σε χαλάει. Σε αυτή τη φάση προσπαθώ να κατανοήσω αν το 3008 αξίζει την οικονομική υπέρβαση. Αν αξίζει αντί να δώσεις 26000 για να πάρεις υπερπλήρες qq, να τα δώσεις για να σου λείπουν στο 3008 πολλά και διάφορα. Γιατί για να πας στην σχεδόν πλήρη(χωρίς κάμερα!) allure του 3008 πρέπει να δώσεις 32000. Είναι τέτοια η διαφορά των δυο αμαξιών; Θα φανεί σε 5-10 χρόνια πόσο premium είναι η peugeot. Γιατί καλαίσθητη είναι σίγουρα.
Μέχρι που σκέφτομαι να περιμένω το cx30 της mazda. Εκείνο όμως θα είναι δίλιτρο. Άλλη πίκρα. Όπως καταλαβαίνεις, δεν βγάζω εύκολα άκρη!
Κατά τα άλλα, σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και αντεύχομαι και σε σένα τα καλύτερα!