Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ένα ακόμα SUV στους δρόμους...
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ένα ακόμα SUV στους δρόμους...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 6 / 10
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    49
    183
    1039
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      harisma23 last edited by

      Υπάρχει κάποια διαφωνία σε αυτό που έγραψα περι αξιοπρεπούς αξιοπιστίας;

      Δείτε και τις στατιστικές...

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • realzeus
        realzeus last edited by

        There are lies, big lies and statistics...

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • H
          harisma23 last edited by

          Ωραίο κι έξυπνο το τσιτάτο, το ξέρω κι εγώ, αλλά επί της ουσίας του θέματος που συζητάμε δεν προσφέρει τίποτα...

          Επί της ουσίας, αν ένα μοντέλο στα 300.000 Km σε έστελνε μια φορά την εβδομάδα στο συνεργείο, δε νομίζω ότι κανείς ταξιτζής θα το έπαιρνε...

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Για να μιλήσουμε σοβαρά, τα Skoda αγοράζονται γιατί είναι φτηνά και έχουν χώρους. Αν ρωτήσεις ταξιτζή, Mercedes είναι το όνειρό του!!! Έχω φίλο ταξιτζή με E-Class, δεν λέω λόγια του αέρα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • H
              harisma23 last edited by

              Μερικές φορές νομίζω ότι διαλέγομαι με τον αέρα! Νομίζω ότι είμαι σαφής στα γραπτά μου.

              Είπα λοιπόν ότι για να επιλέγονται τα Skoda ως ταξί σίγουρα έχουν τουλάχιστον αξιοπρεπή αξιοπιστία.
              ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ!

              Γιατί πολύ απλά, όλα τα εργαλεία δουλειάς πρέπει να είναι επαρκώς αξιόπιστα. Ξέρετε κανένα μάστορα που δεν αγοράζει σοβαρά εργαλεία, αλλά μόνο φθηνά;

              Όλα τα άλλα που γράψατε είναι δικές σας (παρ)ερμηνείες των γραπτών μου...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                spyrosk last edited by

                Ο χρήστης dimsch έγραψε:

                Αν ανέβεις σε τιμη πάνω από 25 26 Κ υπάρχουν κι άλλες λύσεις εξίσου ή και παραπάνω καλές πάντα βέβαια σε συνάρτηση του τι προτεραιοποει κάποιος (πχ σε χώρους το kodiaq δεν έχει αντίπαλο )

                Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες Σπύρο. Πες μου σε παρακαλώ 3-4 συγκεκριμένες από αυτές τις εξίσου ή και παραπάνω καλές λύσεις και σε τι πλεονεκτούν κατά την άποψη σου σε σχέση με το qq.

                Cruiser, εννοείται ότι δεν θέλω να προσβάλω κανέναν. Απλά όταν έχεις απογοητευτεί από το μοντέλο μιας εταιρείας, λογικό είναι να μην την ξαναπροτιμάς.

                Από τα 25 με 26 Κ ξεκινούν οι εκδόσεις του 3008 και του C5 aircross τα οποία τα θεωρώ overall ένα κλικ ανώτερα από το qq. Επίσης όλα τα γνωστά μοντέλα της κατηγορίας έχουν εκδόσεις πλούσιες ακόμα και τετρακίνητες ή με αυτόματο σε αυτά και περισσότερα χρήματα
                Ακόμα και το chr σε υβριδικο αν αποδεχθείς την ιδιαιτερότητα του πίσω χώρου είναι εξαιρετικό και οικονομικότατο
                Το θέμα είναι τι σε καλύπτει και τι ποσό είσαι τελικά διατεθημένος να δώσεις βάσει των θέλω σου
                Από αυτά που έχεις γράψει και προερχόμενος από τουοτα είσαι πιο κοντά στους Γιαπωνέζους ή τους Κορεάτες
                Σπορτατζ , qq γυρω στα 22 με 23 και αν ανέβεις x trail 1.3 αυτόματο 160 ίππων ή υβριδικο chr για οικονομία και αξιοπιστία αλλά και πιο πλούσιες εκδόσεις των προαναφερόμενων
                Και τέλος αν και ταλαιπωρημένος από BMW θα τολμούσα να σου προτείνω ελαφρώς μεταχειρισμένη Χ1 στα 26 με 28 (δες Σφακιανακη) που δείχνει ότι δεν έχει θέματα και είναι σαφώς πιο ποιοτική σε όλα.

                Sent from my iPhone using Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
                  Ξέρετε κανένα μάστορα που δεν αγοράζει σοβαρά εργαλεία, αλλά μόνο φθηνά;

                  Ναι, πολλούς!!!
                  Δεν λέω ότι τα Skoda δεν είναι καλά αυτοκίνητα, απλά συμφέρει να τα αλλάζεις κάθε 5-6 χρόνια (15 χιλιάρικα κάνουν), παρά να πάρεις μια Μερκ των 50 χιλιάδων.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • H
                    harisma23 last edited by

                    Αυτοί δεν είναι μάστορες με @@, αλλά @@ μάστορες!

                    Κατά τ'άλλα η σύγκριση ενός αυτοκινήτου 20.000 με ένα των 50.000 με ξεπερνάει! Άσε που δεν έχει καμία σχέση με οτιδήποτε κι αν έχω πει. Αλλά είπαμε, μιλάω στον αέρα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • C
                      cosneo last edited by

                      Ίσως και να μιλάς στον αέρα γιατί νομίζω ότι γράφεις και απαντάς στους άλλους χωρίς καν να διαβάσεις τι γράφουν αλλά καθόλου σημασία δεν έχει...
                      Δέχομαι ότι το στατιστικο σου 70% είναι Skoda με μια στοιχειώδη αξιοπιστία και το υπόλοιπο 30% που δεν το αναφερεις ... μάλλον είναι Hindustan!

                      ΥΓ. Το 'ξαναειπωθηκε' έχει να κάνει ότι έχει συζητηθεί κάμποσες φορές εδώ και δεν υπήρξε ομόφωνη απόφαση. [emoji16]
                      Αν το πιστοποιεις ως δεδομένο εσύ η ο Πάπας, καλά κάνετε, καταγράφεται η άποψη σας και φυσικά γίνεται αποδεκτή.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        stormold last edited by

                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                        Ξέρετε κανένα μάστορα που δεν αγοράζει σοβαρά εργαλεία, αλλά μόνο φθηνά;

                        Ναι, πολλούς!!!
                        Δεν λέω ότι τα Skoda δεν είναι καλά αυτοκίνητα, απλά συμφέρει να τα αλλάζεις κάθε 5-6 χρόνια (15 χιλιάρικα κάνουν), παρά να πάρεις μια Μερκ των 50 χιλιάδων.

                        Σόρυ για την σφήνα, αλλά τουλάχιστον στα ταξί εγώ δεν βλέπω τα SKODA να τα αλλάζουν και πολύ τακτικά. Τουλάχιστον στην Αθήνα τα Octavia κυκλοφορούν όλες οι γενιές σε αφθονία...

                        Δεν βλέπω ιδιαίτερη διάθεση για αντικαταστάσεις.

                        Φυσικά το ίδιο ισχύει και για άλλα ταξί π.χ. κάτι Toyota που είναι αρχαία εντελώς...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • F
                          fsword last edited by

                          Ο χρήστης spyrosK έγραψε:
                          Ο κινητήρας αν και στο στρώσιμο δείχνει εξαιρετικός και σίγουρα πιο ζωντανός από τον ατμοσφαιρικο δίλιτρο που είχα στο προηγούμενο αμάξι μου ((BMW x3 e83)

                          Με ποιο κινητήρα πήρες το Qashqai; Επίσης ο ατμοσφαιρικός 2λιτρος που είχες πριν ήταν με τους 150 ή 170 ίππους;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • H
                            harisma23 last edited by

                            Για εξήγησε μου ρε cosneo τι έγραψες; Σχολίασες αυτά που έγραψα; Υπήρξες ευγενής ή μήπως ήσουν απαξιωτικός στην απάντηση σου;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • S
                              spyrosk last edited by

                              Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:

                              Ο κινητήρας αν και στο στρώσιμο δείχνει εξαιρετικός και σίγουρα πιο ζωντανός από τον ατμοσφαιρικο δίλιτρο που είχα στο προηγούμενο αμάξι μου ((BMW x3 e83)

                              Με ποιο κινητήρα πήρες το Qashqai; Επίσης ο ατμοσφαιρικός 2λιτρος που είχες πριν ήταν με τους 150 ή 170 ίππους;

                              Βενζίνη 140 ίππους
                              Το Χ3 ήταν με το δίλιτρο 150 ιππων

                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • F
                                fsword last edited by

                                Thanks και καλοτάξιδο! Φαντάζομαι λίγο το turbo, λίγο το μικρότερο βάρος του Qashqai δεν είναι παράλογο να τον νιώθεις πιο σπιρτόζικο το νέο κινητήρα. Ένας καλός οιωνός 🙂

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • I
                                  iceman7 last edited by

                                  Ο χρήστης spyrosK έγραψε:

                                  Και τέλος αν και ταλαιπωρημένος από BMW θα τολμούσα να σου προτείνω ελαφρώς μεταχειρισμένη Χ1 στα 26 με 28 (δες Σφακιανακη) που δείχνει ότι δεν έχει θέματα και είναι σαφώς πιο ποιοτική

                                  Γενικά αν ανέβεις μέχρι τα 30 θα βρεις Χ1 με καλύτερο εξοπλισμό από τις σπαρτιατικες που δίνει ο Σφακ και δη από ιδιώτη.

                                  Πάντως επειδή κάπου και τα suv έχουν αρχίσει να χαμηλώνουν εγώ θα κοίταζα και το νέο κορολλα. Χάζευα ένα υβριδικό προχθες στο δρόμο.
                                  Ίσως, όπως μου φάνηκε σε διαστάσεις, να είναι αυτό το επόμενο που θα αλλάξει σύντομα Χ1 και 108 με τη μια (εννοείται μέσω leasing πια)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • S
                                    spyrosk last edited by

                                    Οι χώροι του Corolla είναι πολύ μέτριοι ιδίως πίσω
                                    Καλύτερα το υβριδικο chr

                                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • I
                                      iceman7 last edited by

                                      Ο χρήστης spyrosK έγραψε:
                                      Οι χώροι του Corolla είναι πολύ μέτριοι ιδίως πίσω
                                      Καλύτερα το υβριδικο chr

                                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                                      Εγώ προσωπικά θέλω μικρες διαστάσεις λόγω κίνησης στην πόλη. Πίσω δεν μπαίνουν ενήλικες ποτε οποτε δεν με νοιάζει τόσο. Ούτε και το πορτμπαγκάζ.
                                      Αλλά θα το δω πρώτα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • D
                                        dimsch last edited by

                                        Από τα 25 με 26 Κ ξεκινούν οι εκδόσεις του 3008 και του C5 aircross τα οποία τα θεωρώ overall ένα κλικ ανώτερα από το qq. Επίσης όλα τα γνωστά μοντέλα της κατηγορίας έχουν εκδόσεις πλούσιες ακόμα και τετρακίνητες ή με αυτόματο σε αυτά και περισσότερα χρήματα
                                        Ακόμα και το chr σε υβριδικο αν αποδεχθείς την ιδιαιτερότητα του πίσω χώρου είναι εξαιρετικό και οικονομικότατο
                                        Το θέμα είναι τι σε καλύπτει και τι ποσό είσαι τελικά διατεθημένος να δώσεις βάσει των θέλω σου
                                        Από αυτά που έχεις γράψει και προερχόμενος από τουοτα είσαι πιο κοντά στους Γιαπωνέζους ή τους Κορεάτες
                                        Σπορτατζ , qq γυρω στα 22 με 23 και αν ανέβεις x trail 1.3 αυτόματο 160 ίππων ή υβριδικο chr για οικονομία και αξιοπιστία αλλά και πιο πλούσιες εκδόσεις των προαναφερόμενων
                                        Και τέλος αν και ταλαιπωρημένος από BMW θα τολμούσα να σου προτείνω ελαφρώς μεταχειρισμένη Χ1 στα 26 με 28 (δες Σφακιανακη) που δείχνει ότι δεν έχει θέματα και είναι σαφώς πιο ποιοτική σε όλα.

                                        Σε ευχαριστώ Σπύρο για τις προτάσεις σου. Με την ευκαιρία, σου εύχομαι να το χαρείς το νέο σου αυτοκίνητο με υγεία. Δεν ξέρω αν έχεις δει καθόλου την έκδοση look (έστω και από περιέργεια) με την μη ανοιγόμενη ηλιοροφή. Ξέρεις αν 'κόβει' πολύ χώρο από τα κεφάλια και αν είναι κατά την άποψη σου αισθητικά όμορφη και γενικότερα καλή επιλογή; Όποιος φίλος έχει άποψη, θα βοηθήσει πολύ.
                                        Όπως έχω ξαναπεί, το qq στα 25000-26000 περίπου μου δίνει όλα όσα θέλω. Δεν έχω καταλήξει αλλά αναρωτιέμαι αν αξίζει να δώσω 1-5 χιλιάρικα παραπάνω για να πάω π.χ. στο 3008 και να μην έχω κάμερα, αισθητήρες πίσω, εργοστασιακό navi και άλλα. Τα ίδια ισχύουν για τα περισσότερα άλλα αυτοκίνητα που βλέπω. Το x-trail είναι όντως πλήρης επιλογή, αλλά πάμε στο 30αρι. Μια άλλη πλήρης επιλογή που καλοβλέπω είναι το kuga st-line (28500). Φθηνό δεν το λες αλλά η ford δίνει επιτόκιο 1% που και εμένα (που δεν μου αρέσει η ιδέα των δόσεων) με διευκολύνει. Διφορούμενη η αξιοπιστία των ford...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          iceman7 last edited by

                                          Στο qashqai δεν είναι ανοιγόμενη η οροφή. Μόνο τζαμι σαν θερμοκήπιο. Το xtrail έχει τη μισή ανοιγόμενη.
                                          Επίσης τι συγκρίνεις μετά QQ και 3008;
                                          Προφανώς θα πάρεις στα ίδια λεφτά λιγότερο εξοπλισμό γιατί η ποιότητα του 3008 είναι σαφως ανώτερη και ότι πληρώνεις παιρνεις.
                                          Αν συνειδητά κανεις έκπτωση στην ποιότητα για εξοπλισμό οκ αλλά μην μπαίνεις στο χαζό τριπάκι πολλών κατόχων QQ ότι «έπιασαν τον παπα από τα αρχιδια» αγοράζοντας «αμαξάρα» καλύτερο ακριβότερων επειδή παίρνουν αρκετά κοκοψονια στο πακέτο.
                                          Ένα αμάξι δεν είναι τα κοκοψονια.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • E
                                            evanpap3 last edited by

                                            Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
                                            Στο qashqai δεν είναι ανοιγόμενη η οροφή. Μόνο τζαμι σαν θερμοκήπιο. Το xtrail έχει τη μισή ανοιγόμενη.
                                            Επίσης τι συγκρίνεις μετά QQ και 3008;
                                            Προφανώς θα πάρεις στα ίδια λεφτά λιγότερο εξοπλισμό γιατί η ποιότητα του 3008 είναι σαφως ανώτερη και ότι πληρώνεις παιρνεις.
                                            Αν συνειδητά κανεις έκπτωση στην ποιότητα για εξοπλισμό οκ αλλά μην μπαίνεις στο χαζό τριπάκι πολλών κατόχων QQ ότι «έπιασαν τον παπα από τα αρχιδια» αγοράζοντας «αμαξάρα» καλύτερο ακριβότερων επειδή παίρνουν αρκετά κοκοψονια στο πακέτο.
                                            Ένα αμάξι δεν είναι τα κοκοψονια.

                                            Έλα όμως που τα κοκοψώνια είναι πειρασμός. Και εγώ έχω μπει στον δίλημα να πάρω ένα Vitara σε μεσαία έκδοση αυτόματο και AWD στα 25000€ ή να βάλω κάτι παραπάνω και να πάρω τις φτωχές εκδόσεις xtrail ή Kodiaq?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 6 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr