Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΤΕΛΟΣ ΤΟ Χ3...ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΤΕΛΟΣ ΤΟ Χ3...ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 14
    • 15
    • 4 / 15
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    52
    298
    694
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      axel12p last edited by

      Το γνωρίζω, αναφερόμουν στο Qashqai 1.5d, που είναι η δεύτερη επιλογή.

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • fanis75
        fanis75 moderator last edited by

        Ο χρήστης axel12p έγραψε:
        Το γνωρίζω, αναφερόμουν στο Qashqai 1.5d, που είναι η δεύτερη επιλογή.

        Συμφωνούμε!

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • S
          spyrosk last edited by

          Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

          Πάντως και το hybrid κανείς δεν ξέρει τι μεταπωλητική αξία θα έχει όταν κάποιος πάει να το δώσει πχ στα 7-8 χρόνια και ο υποψήφιος αγοραστής θα έχει να αντιμετωπίσει πιθανή αλλαγή μπαταρίας
          Ίσως η τιμη του να κατρακυλήσει όπως σήμερα τα δίλιτρα και άνω

          Σπύρο σε 7-8 χρόνια (με τα σημερινά δεδομένα) τα υβριδικά θα είναι το 'νέο diesel' και τα αμιγώς βενζινοκίνητα η μειοψηφία, οπότε τα υβριδικά θα είναι σίγουρα πιο ευκολοπούλητα (αφού θα ειναι τεχνολογικά επίκαιρα). Επίσης, με 3-4 χρόνια υπολειπόμενη εγγύηση στην μπαταρία, δεν θα είναι πρόβλημα η μεταπώληση λόγω μπαταρίας.

          Υπολόγισε ότι θα έχεις κέρδος περί τα €150 τον χρόνο από τα τέλη και περίπου €7-8 οικονομία ανά 100χλμ, οπότε €700 στα 10.000χλμ το έτος. Υπολόγισε τα χιλιόμετρα που κάνεις το έτος και κάνε τις πράξεις. Στα 7 χρόνια εαν κάνεις 15.000χχλμ το έτος, μιλάς για περίπου €8.500 κέρδος (+ το όποιο κέρδος από το μικρότερο κόστος σέρβις).

          Και σε όλα τα παράπάνω δεν έχουμε υπολογίσει την πολύ πιο ξεκούραστη (και με λιγότερο άγχος) οδήγηση μέσα στην πόλη που προσφέρι το υβριδικό με αυτόματο κιβώτιο.

          Φάνη συμφωνώ με όσα γράφεις
          Το υβριδικο θα ήταν σαφέστατα η επιλογή αλλά δυστυχώς δεν το φτάνω και το budget που ξεκίνησε από τα 19Κ ήδη έχει ανεβεί στα 21+ και δεν πάει άλλο
          Ακόμα και κεινο το μεταχειρισμένο υβριδικο που υπήρχε πουλήθηκε
          Συνεπώς παραμένουν τα δυο προαναφερόμενα με προτίμηση στο C-HR και κατά δεύτερο λόγο το QQ που με δελεάζει ο οικονομικός του πετρελαιοκινητήρας αν και ανέφερε ο Στεφανος θέμα με το ad blue
          Επίσης τηλεφωνικά πήρα τιμη για το sportage πετρέλαιο αλλά ξεφεύγει πάνω από 22Κ όπως επίσης και το Κάροκ το οποίο έχει την ίδια τιμη στο πετρέλαιο και στον 1.5 βενζίνη (ολα ετοιμοπαράδοτα στην ambition έκδοση)
          Αν και φοβάμαι το Group ειπα να το δω πιο πολύ για να επιβεβαιώσω τις επιλογές μου
          Το καροκ παρεπιπτόντως δεν είναι άσχημο αν εξαιρέσεις το απλό ac στην έκδοση ambition και τρέχει καλή προσφορά στον πολύ καλό 1.5 Τούρμπο με 150hp, περίπου 3Κ έκπτωση σε ετοιμοπαράδοτα - για όποιον ενδιαφέρεται

          Sent from my iPhone using Tapatalk

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • C
            criuser last edited by

            Το Γκράντλαντ πετρέλαιο στο γκρί χρώμα και με το γκριπ , νομίζω ότι είναι κοντά στο μπάτζετ σου .

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • L
              lap last edited by

              Αυτοκινηταρα. Το επαιρνα χθες

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • A
                axel12p last edited by

                Εκτός από το Grandland, δες μήπως υπάρχει και κανένα στοκαρισμένο Kadjar Sport 1.5d. Θα το προτιμούσα με τα 1000 σε σχέση με το QQ. Είναι να έρθει το facelift με τιμές αρκετά αυξημένες σε σχέση με τις υπάρχουσες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • S
                  spyrosk last edited by

                  Το C-HR πλησιάζει! Μάλλον από βδομάδα θα πέσει η παραγγελία αν όλα πάνε καλά
                  Τι μόνο που μένει είναι να να δούμε αν θα είναι τελικά βενζίνη ή με κάποιο τρόπο καταφέρουμε να πάμε στο υβριδικο

                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • S
                    spi_duster last edited by

                    Λόγω του περιορισμένου μπάτζετ (στα ίδια έπαιζα κι εγώ όταν πήρα το ντουστ) η πραγματικά συμφέρουσα επιλογή του c-hr (κι ας είναι ακριβότερη) είναι η υβριδική του έκδοση. Το qq αλλά και το kadjar με τον 1.5 dci εκτός του ότι βρίσκονται εντός μπάτζετ εξασφαλίζουν πολλές εκατοντάδες χιλιάδες οικονομικών χλμ αλλά και με κόστη συντήρησης κατηγορίας seicento. Παράλληλα και εξαιρώντας ειδικά στο qq κάποια πιθανά ζητήματα συναρμογής (αδιάφορα όμως όταν κι αν προκύψουν στους περισσότερους οδηγούς...) με χώρους αναφοράς και άριστη ταξιδιάρικη συμπεριφορά δύσκολα θα απογοητεύσουν οποιονδήποτε μέσο οικογενειάρχη. Το C-HR απευθύνεται σε εκείνους που θα βολεύονταν και με ένα μόκα ή τ-ροκ γατίσιο βιτ κλπ. Προσωπικά πιο πολύ για δεύτερο θα το έβλεπα ενώ το έχω προτείνει έτσι και στην σύζυγο. Τέσπα επιτέλους η αδερφή μου ξεφορτώθηκε την Χ1 και τώρα παίζει με ένα Χ3 ΆΞΙΟ ΣΥΝΕΧΙΣΤΗ του καλύτερου αλλά και πλέον ισορροπημένου suv της BMW που έχεις άλλωστε φίλε συνονόματε.

                    ....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • S
                      spyrosk last edited by

                      Φίλε συνονόματε!
                      Το qashqai έπαιξε και ίσως ακόμα παίζει γερά αλλά λόγω κυρίως των θεμάτων συναρμογής, της μικρότερης εγγυησης αλλα και της αμφίβολης χρήσης του πετρελαίου στο μέλλον διότι εγώ κινούμαι καθημερινά Αθήνα.
                      Σε συνδυασμό με τη χρήση του σε συνθήκες σταματα ξεκίνα με ότι αυτο μπορεί να επιφέρει σε φίλτρα dpf κλπ, με προβληματίζει η αγορά του αν και όντως είναι πιο οικονομικό στη χρήση του και μάλλον στα service .
                      Τυχαίο είναι που το προωθούν και έχει τιμη 1000 € λιγότερο από το αντίστοιχο βενζίνης ;
                      Μήπως γενικά θέλουν να ξεστοκαρουν τα πετρέλαια και μας τα φορτώσουν στην Ελλάδα όπως κάποτε τα δίλιτρα;
                      Γενικά προκρίνεται το CHR ως πιο safe επιλογή ακόμα και με βενζίνη αν και θα είναι λιγότερο οικονομικό στη χρήση
                      Είναι και όμορφο για τα γούστα μου αλλά μάλλον πιο ενδιαφέρον οδηγικά
                      Όσο για την Χ3 που αναφέρεις πιστεύω ότι αγοράσατε την επόμενη από την Ε83

                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • I
                        iceman7 last edited by

                        Ο χρήστης spyrosK έγραψε:
                        Το C-HR πλησιάζει! Μάλλον από βδομάδα θα πέσει η παραγγελία αν όλα πάνε καλά
                        Τι μόνο που μένει είναι να να δούμε αν θα είναι τελικά βενζίνη ή με κάποιο τρόπο καταφέρουμε να πάμε στο υβριδικο

                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Σπύρο κάπου πήρε το μάτι μου κάποιες προσφορες σε ετοιμοπαράδοτα.
                        1500 ευρώ μείον για υβριδικά chr
                        Το έχεις δει ;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • S
                          spyrosk last edited by

                          Όχι αλλά θα το τσεκάρω

                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • S
                            spi_duster last edited by

                            Για εμένα φίλε οι dci έχουν πλέον αποσβέσει τα όποια κόστη εξέλιξης βελτίωσης κλπ. Έτσι πλέον τα οχήματα ντίζελ μπορούν να προσφέρονται σε ανταγωνιστικές τιμές και αυτό είναι όλο. Σημασία έχει η κλάση euro και εάν το όχημα καλύπτει τις προϋποθέσεις. Αργά ή γρήγορα τα οχήματα θα είναι είτε υβριδικά ή ηλεκτρικά. Τα ορυκτά καύσιμα και τα παράγωγα τους, θα συνεχίσουν για αρκετά ακόμη χρόνια να χρησιμοποιούνται αλλά βαθμιαία θα περιοριστούν σε βιομηχανική χρήση για παραγωγή ενέργειας το πολύ. Έως τότε όμως το ντίζελ θα παίζει δυνατά. Στην περίπτωση της renault nissan οι dci έχουν κυριαρχήσει λόγω αξιοπιστίας, χαμηλής κατανάλωσης και κόστους συντήρησης. Τα πρώτα ζητήματα κυλίνδρων, ελατηρίων στους dci των Γάλλων εμφανίζονται από τα 300000 χλμ και μετά. Αυτός είναι ο λόγος που έχουν κυριαρχήσει ενώ οι άλλοι ακόμη πασκίζουν ή ρίχνουν λευκή πετσέτα. Πάντως από αισθητικής κυρίως άποψης καθώς δεν το έχω οδηγήσει, το C-HR μοιάζει από άλλο πλανήτη ή ακόμη και σαν μια μηχανή του χρόνου που μας ήρθε από το μέλλον. Σε κάθε περίπτωση εύχομαι ότι πάρεις να μη σε απογοητεύσει. Προσωπικά όμως μου φαίνεται κομματι δύσκολη μια μετάβαση από Χ3 βενζίνη σε τουοτα βενζίνης. Θα ήθελα κάτι παραπάνω για να το δικαιολογήσω στον εαυτό μου. Μη κοιτάς που από Α πήγα σε ντουστ. Αλφίστι είμαι και δεν το ξεπέρασα ακόμη . Κάπως έτσι νομίζω είναι και όποιος καβάλησε bmw.

                            ....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • S
                              spyrosk last edited by

                              Η μετάβαση από την Χ3 είτε στη νισαν είτε στη ΤΟΥΟΤΑ αυτή τη στιγμή για μένα φαντάζει λύτρωση από τις βλάβες και το βαρέλι δίχως πάτο των συνεχών εξόδων!
                              Τώρα αν νοστάλγησω τα θετικά της μπέμπας, δεν ξέρω ο χρόνος θα δείξει- ίσως και ναι τουλάχιστον ως ένα βαθμό.
                              Όμως πλέον μιλάμε για αυτοκίνητο δεκαετίας που για μένα έκανε τον κύκλο του λαμβάνοντας υπόψη ότι αποδείχθηκε ζημιάρικα.
                              Ας ελπίσω ότι όποια επιλογή τελικα κάνω θα με αποζημίωσει σε αυτά τα κριτήρια που κατά προτεραιότητα έχω θέσει (κυρίως οικονομία. Αξιοπιστία και κατά το δυνατό οδική απόλαυση )

                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • C
                                cosneo last edited by

                                Ο χρήστης spyrosK έγραψε:

                                Σε συνδυασμό με τη χρήση του σε συνθήκες σταματα ξεκίνα με ότι αυτο μπορεί να επιφέρει σε φίλτρα dpf κλπ, με προβληματίζει η αγορά του ...

                                Έχω την εντύπωση πως αντίστοιχο dpf βάζουν πλέον και στα βενζινοκινητα.
                                Θέλει ψάξιμο και η περίπτωση τους....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • W
                                  wantone last edited by

                                  Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                                  Σε συνδυασμό με τη χρήση του σε συνθήκες σταματα ξεκίνα με ότι αυτο μπορεί να επιφέρει σε φίλτρα dpf κλπ, με προβληματίζει η αγορά του ...

                                  Έχω την εντύπωση πως αντίστοιχο dpf βάζουν πλέον και στα βενζινοκινητα.
                                  Θέλει ψάξιμο και η περίπτωση τους....

                                  OPF το λενε αλλα λενε ότι είναι πολύ ποιο απλο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • C
                                    cosneo last edited by

                                    Ελπίζω, γιατί αυτή η 'αναγέννηση' προβληματίζει κόσμο που δεν κυκλοφορεί τακτικά σε εθνικές οδούς.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • D
                                      dettol last edited by

                                      Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                                      Ελπίζω, γιατί αυτή η 'αναγέννηση' προβληματίζει κόσμο που δεν κυκλοφορεί τακτικά σε εθνικές οδούς.

                                      Στα φίλτρα των βενζινοκινητήρων από όσο είχα διαβάσει δεν υπάρχουν οι περιορισμοί της αναγέννησης που υπάρχουν στους ντήζελ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Ο χρήστης wantone έγραψε:
                                        OPF

                                        GPF. Πιο απλό δεν είναι, απλά ο βενζινοκινητήρας βγάζει πολύ λιγότερη αιθάλη και μικροσωματίδια, οπότε δεν μπουκώνει εύκολα.

                                        Προς spyrosK: Οδήγησέ το πρώτα το υβριδικό, μπορεί να μην σου αρέσει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator last edited by

                                          Ο χρήστης spyrosK έγραψε:
                                          Το C-HR πλησιάζει! Μάλλον από βδομάδα θα πέσει η παραγγελία αν όλα πάνε καλά
                                          Τι μόνο που μένει είναι να να δούμε αν θα είναι τελικά βενζίνη ή με κάποιο τρόπο καταφέρουμε να πάμε στο υβριδικο

                                          Με το καλό Σπύρο. Ποια έκδοση CENTER or CULT?

                                          Προσπάθησε για το υβριδικό....δεν θα το μετανοιώσεις!! Αντίθετα, πιστεύω ότι θα μετανοίωσεις εαν δεν πάρεις το υβριδικό (προσωπική άποψη...ξέρω ότι εμένα θα με έτρωγε!), τόσο σε θέμα ευκολίας (ειδικά στην πόλη) όσο και κόστους μετακίνησης και τελών.

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            spyrosk last edited by

                                            Για τη c-enter λέω αλλά από αύριο θα δούμε τη τελική επιλογή
                                            Μακάρι να μου βγει το υβριδικο όχι τόσο λόγω κινητήρα αλλά για οικονομία ευκολία και αυτόματο κιβώτιο
                                            Δεν έχει αποκλειστεί ακόμα το qashqai το οποίο με δελεάζει λόγω οικονομίας του πετρελαίου αλλά ταυτόχρονα με προβληματίζουν κάποια θέματα όπως αναφέρω και πιο πάνω. Θα ρωτήσω και για το νέο βενζινοκινητήρα των 1.3 που διαβάσω είναι εξαιρετικός και σύγχρονος
                                            Σ ευχαριστώ για τις ευχές Φάνη
                                            Κατά πως φαίνεται θ αφήσω τη BMW για κάποια χρόνια με ανάμεικτες εντυπώσεις
                                            Αν ποτέ επανέλθω θα είναι για πραγματικό BMW (πίσωκινητο - αν υπάρχει τότε , χαμηλό και πραγματικό αυτοκίνητο με οδηγικό ενδιαφέρον)

                                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 4 / 15
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr