Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέα BMW 1 Series 2019
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νέα BMW 1 Series 2019
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 95
    • 96
    • 4 / 96
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    115
    1916
    122294
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tkin73 last edited by

      Καλά το μεταξόνιο το κοντιναν 2.67εκ? Δεν νομίζω άλλο μοντέλο νεοτερο να βγαίνει πιο κοντό από παλιό! Και παρόλα αυτά μεγάλωσε ο χώρος για πόδια πίσω κατά 3.3εκ αλλά και ο χώρος αποσκευών! Μάλλον σε βάρος των μπροστινών επιβατών.
      26400 η βασική τιμή της 'άδειας' έκδοσης ντίζελ!
      Προβλέπω να αρχίζουν νωρίς τις προσφορές.
      Η γυμνή έκδοση της παλιάς 116d ήταν 5000 κάτω! Καλά πάμε ...

      Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • fanis75
        fanis75 moderator last edited by

        Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
        Καλά το μεταξόνιο το κοντιναν 2.67εκ? Δεν νομίζω άλλο μοντέλο νεοτερο να βγαίνει πιο κοντό από παλιό! Και παρόλα αυτά μεγάλωσε ο χώρος για πόδια πίσω κατά 3.3εκ αλλά και ο χώρος αποσκευών! Μάλλον σε βάρος των μπροστινών επιβατών.

        Όχι, γενικά αυξήθηκαν οι χώροι, ελέω εμπρός κίνησης. Στο προηγούμενο μοντέλο ήταν αναγκαίο το μεγάλο μεταξόνιο όχι λόγω χώρων αλλά λόγω πίσω κίνησης.

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • K
          kouladi last edited by

          Έφτασεεεεεε! Στο Σφακιανάκη!

          https://www.newsbomb.gr/bombplus/aytokinhto/story/993083/h-nea-bmw-seira-1-stin-bmw-sfakianakis

          Η 5η φωτογραφία απλά καταπληκτική!

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • H
            harisma23 last edited by

            Διάβασα τέστ γνωριμίας στο L'Automobile, το οποίο γράφει πολύ καλά σχόλια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • fanis75
              fanis75 moderator last edited by

              Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
              Διάβασα τέστ γνωριμίας στο L'Automobile, το οποίο γράφει πολύ καλά σχόλια.

              Εγώ δεν έχω καμία αμφιβολία ότι, όπως όλες οι BMW, θα είναι κορυφή στην κατηγορία της. Με την ανάλογη τιμή φυσικά.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • K
                kouladi last edited by

                Αναρωτιέμαι αν θα βρεθεί ΕΝΑΣ να πει ότι η προηγούμενη γενιά ήταν καλύτερη.
                Ίσως οι 4τροχοί, άντε και το Drive.

                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                • H
                  harisma23 last edited by

                  Ο χρήστης kouladi έγραψε:
                  Αναρωτιέμαι αν θα βρεθεί ΕΝΑΣ να πει ότι η προηγούμενη γενιά ήταν καλύτερη.
                  Ίσως οι 4τροχοί, άντε και το Drive.

                  Κι αν δεν είναι;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • I
                    iceman7 last edited by

                    Μετά από σχετική πρόσκληση περασα από τη BMW Σφακιανακης γυρνώντας σπίτι.

                    Είδα την Μ135i σε πρώτη παρουσίαση σε ξεχωριστό χώρο με εδέσματα και ποτά.

                    Εκπληκτική γενικά η νέα σειρά 1 μοιάζει ιδανική για κάθε μέρα.

                    Φευγοντας χάζεψα και τη νέα 3αρα που είναι άλλη απίστευτη «κόλαση».

                    Απολαύστε [emoji41]

                    Youtube Video

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • F
                      fsword last edited by

                      Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
                      Επίσης υστερεί και στο αυτόματο κιβώτιο (πολύ σημαντικό για εμένα) στους μικρούς κινητήρες αφού από 8τάχυτο πλανητικό πήγε σε 7τάχυτο διπλοσύμπλεκτο. Μέχρι και η Ford έβαλε 8 σχέσης στο αυτόματο και η BMW τις μείωσε....λάθος της. Ξέρω γιατί το έκανε, αλλά αυτό δεν αλλάζει το ότι είναι λάθος της.

                      Γιατί το έκανε; Κόστος; Και στη X1 δεν είχε γίνει κάτι ανάλογο;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • F
                        fsword last edited by

                        Ναι έχεις δίκιο στα μικρά μοτέρ της Χ1 δεν μπήκε ποτέ. Μπερδεύτηκα γιατί αρχικά η Χ1 βγήκε από 2λιτρο μοτέρ και πάνω (που είχαν ZF κιβώτιο) και μετά μπήκε ο 1.5 με το DCT.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • fanis75
                          fanis75 moderator last edited by

                          Και αρχικά ο 1.5 δεν ήταν με DCT, αλλά με Aisin 6τάχυτο (όπως του Στέφανου π.χ.). Μετά άλλαξε σε DCT.

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • S
                            stefan147 last edited by

                            Μήπως παίζει ρόλο και η αλλαγή του άξονα κίνησης? To DCT είναι πολύ compact και ίσως βολεύει καλύτερα τη προσθιοκίνητη διάταξη.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • fanis75
                              fanis75 moderator last edited by

                              Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                              Μήπως παίζει ρόλο και η αλλαγή του άξονα κίνησης? To DCT είναι πολύ compact και ίσως βολεύει καλύτερα τη προσθιοκίνητη διάταξη.

                              Λογικά ναι και το σκέφτηκα...αλλα τότε γιατί με τα 2λιτρα μοτέρ μπαίνει το 8αρι ZF?

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • S
                                stefan147 last edited by

                                Λόγω ροπής ίσως?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator last edited by

                                  Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                                  Λόγω ροπής ίσως?

                                  Όποιος και να είναι ο λόγος, σημαίνει ότι χωράει το 8αρι, οπότε ο μόνος λόγος να μην το βάζουν στα μικρά μοτέρ είναι το κόστος. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο.

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • I
                                    iceman7 last edited by

                                    Στη Χ1 δεν έχει μπει ποτέ ZF.
                                    Το 8ταχυτο στα δίλιτρα είναι Aisin.
                                    Στον 1,5 βενζινης έμπαινε 6ταχυτο Aisin και πλέον και σε βενζίνη και πετρέλαιο βάζουν 7ταχυτο gertrag DCT.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • W
                                      wantone last edited by

                                      Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

                                      Μήπως παίζει ρόλο και η αλλαγή του άξονα κίνησης? To DCT είναι πολύ compact και ίσως βολεύει καλύτερα τη προσθιοκίνητη διάταξη.

                                      Λογικά ναι και το σκέφτηκα...αλλα τότε γιατί με τα 2λιτρα μοτέρ μπαίνει το 8αρι ZF?

                                      Φανη, λογικα με τοσα αμαξια που εχεις αλλαξει θα επρεπε να το ξερεις. Το 8αρι ΖΦ μπαινει μονο στον διαμηκη αξονα. Το διλιτρο Χ1 εχει 8αρι Αισιν όπως και τα νεα 1.5/1.6 Πεζω. Λογικα να βαλουν διπλο συμπεκτη είναι θεμα κοστους και μονο (και επισης Γερμανος προμηθευτης) γιατι η Πεζω εβαλε το 8αρι Αισιν σε όλα.
                                      Είναι αστοχο να συγκρινεται ο παλιος Ασσος με τον νέο γιατι ο νεος είναι τελειως διαφορετικο αμαξι από άλλη σειρα αυτοκινητων. Μονο ο κινητήρας και το σημα είναι κοινα. Όλα τα αλλα ναι μεν μοιαζουν οπτικα αλλα είναι τελειως διαφορετικα.

                                      Προσωπικα θα εκπλαγω αν το νέο εχει μεγαλυτερη ακαμψια από το πισωκινητο σασσι του Φ20.

                                      Θα περιμενω να δω από κοντα το νέο 118 (γιατι το 135 σε τιμη 80κ καλα μιλαμε για τιμες M2). Παντως φιλος που οδηγησε Χ2 Μ με ιδιο πακετο κινητηρα μετάδοσης λεει ότι είναι πυραυλος.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                      • W
                                        wantone last edited by

                                        Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

                                        Μήπως παίζει ρόλο και η αλλαγή του άξονα κίνησης? To DCT είναι πολύ compact και ίσως βολεύει καλύτερα τη προσθιοκίνητη διάταξη.

                                        Λογικά ναι και το σκέφτηκα...αλλα τότε γιατί με τα 2λιτρα μοτέρ μπαίνει το 8αρι ZF?

                                        Moνο στα 4κινητα Χ1 μπαινει πια το 8αρι Αισιν. Φανταζομαι επηδη εχει ηδη τον αξονα για την κινηση πισω. Θεμα κοστους λογικα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator last edited by

                                          Ο χρήστης wantone έγραψε:
                                          Φανη, λογικα με τοσα αμαξια που εχεις αλλαξει θα επρεπε να το ξερεις. Το 8αρι ΖΦ μπαινει μονο στον διαμηκη αξονα.

                                          To γνωρίζω Άγη...αλλά δεν είμαι αλάθητος! Πάνω στην βιασύνη μου να γράψω (είμαι ακόμα Λουξεμβούργο σε εκπαίδευση) το ξέχασα και μετά δεν το διόρθωσα. Εννοείται ότι είναι AISIN, η ZF δεν βγάζει το 8αρι για προσθιοκίνητα.

                                          Η ουσία του ποστ μου δεν είναι εαν έχει ZF or Aisin, αλλά το ότι δεν χρησιμοποιούν το πλανητικό 8αρι (το Aisin προφανώς) αλλά το υποδεέστερο διπλοσύμπλεκτο 7άρι.

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                          • S
                                            stefan147 last edited by

                                            Καλά το 'υποδεέστερο' είναι σχετικό. Ας πούμε απλά άλλης φιλοσοφίας.

                                            Εμένα πάντως από τις φώτο άλλο θα με προβλημάτιζε. Ποιοτικά δεν δείχνει τίποτα φοβερό και κυρίως δε δείχνει τρομερά αναβαθμισμένο σε σχέση με τη F20 που ήδη ήταν μέτρια και πίσω από το Α3 και μετέπειτα την W177.

                                            Πχ τα πλαστικά χαμηλά στην πίσω πόρτα δείχνουν 'της σειράς', οι ράγες των καθισμάτων είναι γυμνές, μαύρη λάκα στο λεβιέ θα γίνει ριγέ σε 2 μήνες ενώ και τα τεράστια blank switches είναι λίγο κάπως. Γενικώς καταλαβαίνεις ότι πρόκειται για c-segment κι ας είναι η τιμή στο θεό.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 95
                                            • 96
                                            • 4 / 96
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr