Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΤΕΛΟΣ ΤΟ Χ3...ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΤΕΛΟΣ ΤΟ Χ3...ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 14
    • 15
    • 3 / 15
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    52
    298
    713
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      iceman7 last edited by

      Ο χρήστης leonp έγραψε:

      Τα leasing έχουν μικτή οπότε φαντάζομαι μπορείς να κάνεις χρήση της.

      Δεν είναι υποχρεωτική η μικτή.
      Αν θέλεις στοιχίζει παραπάνω.

      Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

      Πάντα μικτή έχουν (στις σοβαρές εταιρείες)

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • L
        leonp last edited by

        Τρία αμάξια εταιρικά φίλων δεν έχουν μικτή.
        Σε διαφορετικές εταιρείες.

        Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • X
          xplicit last edited by

          Ο χρήστης spyrosK έγραψε:
          Λοιπόν μετά από λίγες μέρες απραξίας και διαφόρων θεμάτων προχωρω σε παραγγελία ενός εκ των δυο κάτωθι με σχεδόν ίδια τιμή
          Δεν έχω καταλήξει και παρακαλώ για τη βοήθεια σας

          ΤΟΥΟΤΑ CHR 1.2 c-enter βενζίνη στα 21600€
          Θετικά:
          Εμφάνιση (υποκειμενικό)
          Εγγύηση 6 χρόνια
          Καλός κινητήρας
          Εξοπλισμός (λίγο περισσότερα από το qq που αναφέρω πιο κάτω)
          Αρνητικά
          Κλειστοφοβικα πίσω καθίσματα
          Κατανάλωση μάλλον λίγο παραπάνω από τα συνήθη ιδίως μες τη πόλη

          ΝΙΣΣΑΝ QQ 1.5 d accenta

          Θετικά:
          Εμφάνιση και γενικότερα χώροι (πιο φυσιολογικοί σε σχέση με το κλειστοφοβικό πίσω μέρος τουChr)
          Αξιόπιστος και οικονομικός πετρελαιοκινητήρας

          Αρνητικά:

          ΤΡΙΓΜΟΙ... δεν ξέρω αν μου τύχει αν θα τη παλέψω σε σχέση με το Χ3 που αν μη τι άλλο μετά από 10’χρονια δεν κάνει κιχ

          Μικρή εγγύηση και όντας παθών στο bmw δεν θέλω να ξαναζήσω τα ίδια (η επέκταση κοστίζει 700€)

          Τι θα γίνει μελλοντικά με τα diesel?
          Πολύ φορεμένο

          Αναμένω γνώμες

          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Αν δεν είναι πρόβλημα τα 400+ για τέλη κυκλοφορίας, θα σου έλεγα στα ίδια χρήματα να δεις tucson και ειδικά sportage με τα 177 άλογα. Στο θέμα της εγγύησης τουλάχιστον είναι άπιαστα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • S
            spyrosk last edited by

            Ο χρήστης xplicit έγραψε:

            Λοιπόν μετά από λίγες μέρες απραξίας και διαφόρων θεμάτων προχωρω σε παραγγελία ενός εκ των δυο κάτωθι με σχεδόν ίδια τιμή
            Δεν έχω καταλήξει και παρακαλώ για τη βοήθεια σας

            ΤΟΥΟΤΑ CHR 1.2 c-enter βενζίνη στα 21600€
            Θετικά:
            Εμφάνιση (υποκειμενικό)
            Εγγύηση 6 χρόνια
            Καλός κινητήρας
            Εξοπλισμός (λίγο περισσότερα από το qq που αναφέρω πιο κάτω)
            Αρνητικά
            Κλειστοφοβικα πίσω καθίσματα
            Κατανάλωση μάλλον λίγο παραπάνω από τα συνήθη ιδίως μες τη πόλη

            ΝΙΣΣΑΝ QQ 1.5 d accenta

            Θετικά:
            Εμφάνιση και γενικότερα χώροι (πιο φυσιολογικοί σε σχέση με το κλειστοφοβικό πίσω μέρος τουChr)
            Αξιόπιστος και οικονομικός πετρελαιοκινητήρας

            Αρνητικά:

            ΤΡΙΓΜΟΙ... δεν ξέρω αν μου τύχει αν θα τη παλέψω σε σχέση με το Χ3 που αν μη τι άλλο μετά από 10’χρονια δεν κάνει κιχ

            Μικρή εγγύηση και όντας παθών στο bmw δεν θέλω να ξαναζήσω τα ίδια (η επέκταση κοστίζει 700€)

            Τι θα γίνει μελλοντικά με τα diesel?
            Πολύ φορεμένο

            Αναμένω γνώμες

            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Αν δεν είναι πρόβλημα τα 400+ για τέλη κυκλοφορίας, θα σου έλεγα στα ίδια χρήματα να δεις tucson και ειδικά sportage με τα 177 άλογα. Στο θέμα της εγγύησης τουλάχιστον είναι άπιαστα.

            Τα τέλη είναι κάτι που θέλω να αποφύγω διότι επι 10 χρόνια πληρώνω κοντά 700 € με το δίλιτρο
            Τώρα για τα δυο κορεάτικα έχω μια προτίμηση στο σπορτατζ γιατί το τουσον μου αρέσει μόνο εξωτερικά.
            Ήδη την Κια την έχω επισκεφθεί από την αρχή της διαδικασίας παζαρεύοντας το στονικ το οποίο παρεπιπτόντως είναι εξαιρετικο αυτοκίνητο αλλά τελικά μικρό για τις ανάγκες μου
            Θα εξετάσω και τη περίπτωση του σπορτατζ αν η τιμη είναι κοντά και σε συνδυασμό με την ανταλλαγή

            Sent from my iPhone using Tapatalk

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • S
              spyrosk last edited by

              Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
              καλα και εγω στο θεμα μας το κασκαι θα έπαιρνα αν μιλάμε για βενζινη τογιοτα. Ειναι και αυτα τα παραθυρα του ...μπατμαν για τους πισω....

              Βρε παιδιά διαβάσα όλο το νημα του qashqai και έχω φοβηθεί με τα θέματα συναρμογής
              Ο κινητήρας diesel είναι εξαιρετικός και οικονομικός αλλά το τελευταίο που θα ήθελα είναι να τρέχω σε συνεργεία πάλι
              ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΠΕΝΤΕ ΜΕ ΕΞΙ ΧΡΟΝΙΑ
              και δεν είναι πεπεισμένος ότι το qq θα μου τη δώσει
              Τουλάχιστον η ΤΟΥΟΤΑ έχει 6 έτη εγγύηση

              Sent from my iPhone using Tapatalk

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • I
                iceman7 last edited by

                Επίσης έχε υποψη ότι η νέα έκδοση του 1,5 dci έχει κάποια θέματα με το AdBlue και ταλαιπωρείται κόσμος με errors από την πρώτη στιγμή.
                Μαλλον διορθώνεται αλλά ξεκινάς με γκρίνια.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  spyrosk last edited by

                  Μακρια από μας Στέφανε !

                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spyrosk last edited by

                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                    ΤΟΥΟΤΑ CHR 1.2 c-enter βενζίνη στα 21600€

                    Αυτό.

                    Σαφέστατος

                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Ο χρήστης spyrosK έγραψε:

                      ΤΟΥΟΤΑ CHR 1.2 c-enter βενζίνη στα 21600€

                      Αυτό.

                      Σαφέστατος

                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Δεν επεκτάθηκα, αλλά αν θέλεις να το κάνω.

                      1. Βενζίνη (να μην πεθάνουμε και από ανία).
                      2. Καλύτερη οδική συμπεριφορά (περίεργο για Toyota, αλλά ο Akio Toyoda μάλλον αλλάζει την εταιρεία του).
                      3. Εξαετής εγγύηση.
                      4. Εξαιρετικό δίκτυο εξυπηρέτησης.
                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        spyrosk last edited by

                        Ευχαριστώ Αλέξανδρε !

                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • fanis75
                          fanis75 moderator last edited by

                          Το μόνα 2 μειονεκτήματα του C-HR σε σχέση με το QQ είναι οι χώροι (και οι αίσθηση πίσω) και οη κατανάλωση (όμως εαν κινεισαι κυρίως πόλη το πετρέλαιο είναι ένα πρόβλημα). Το C-HR έχει πολύ καλύτερη οδική συμπεριφορά και ποιότητα κύλισης και λογικά και καλύτερη συναρμογή.

                          Προσωπικά θα προτιμούσα το C-HR αλλά επιμένω να κάνεις την υπέρβαση για το υβριδικό, έστω και μεταχειρισμένο. Σε 2-3 χρόνια θα έχεις κάνει απόσβεση την διαφορά τιμή και θα έχεις ένα πολύ πιο ξεκούραστο αυτοκίνητο για καθημερινή μετακινηση στην πολη (και πιο ευκολοπούλητο στο μέλλον).

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nascar1 last edited by

                            Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
                            Το μόνα 2 μειονεκτήματα του C-HR σε σχέση με το QQ είναι οι χώροι (και οι αίσθηση πίσω) και οη κατανάλωση (όμως εαν κινεισαι κυρίως πόλη το πετρέλαιο είναι ένα πρόβλημα). Το C-HR έχει πολύ καλύτερη οδική συμπεριφορά και ποιότητα κύλισης και λογικά και καλύτερη συναρμογή.

                            Προσωπικά θα προτιμούσα το C-HR αλλά επιμένω να κάνεις την υπέρβαση για το υβριδικό, έστω και μεταχειρισμένο. Σε 2-3 χρόνια θα έχεις κάνει απόσβεση την διαφορά τιμή και θα έχεις ένα πολύ πιο ξεκούραστο αυτοκίνητο για καθημερινή μετακινηση στην πολη (και πιο ευκολοπούλητο στο μέλλον).

                            Το εύκολο πουλητο από που προκύπτει;;;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • fanis75
                              fanis75 moderator last edited by

                              Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
                              Το εύκολο πουλητο από που προκύπτει;;;

                              Ίσως να μην το έγραψα σωστά...πιο ευκολοπούλητο από το C-HR 1.2.

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • S
                                spyrosk last edited by

                                Πάντως και το hybrid κανείς δεν ξέρει τι μεταπωλητική αξία θα έχει όταν κάποιος πάει να το δώσει πχ στα 7-8 χρόνια και ο υποψήφιος αγοραστής θα έχει να αντιμετωπίσει πιθανή αλλαγή μπαταρίας
                                Ίσως η τιμη του να κατρακυλήσει όπως σήμερα τα δίλιτρα και άνω

                                Sent from my iPhone using Tapatalk

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • A
                                  agpr last edited by

                                  Δίνουν 11 χρόνια εγγύηση για την μπαταρία. Νομίζω πως, αν το δώσεις στα 7-8 χρόνια, ο αγοραστής μάλλον δεν θα διαμαρτυρηθεί για την ύπαρξη εγγύησης για 3 με 4 χρόνια. Η οικονομία που προσφέρει στην κατανάλωση είναι τέτοια που πραγματικά αξίζει να το σκεφτείς. Υπολόγισε πόσα χιλιόμετρα κάνεις ανά έτος και δες σε πόσα χρόνια θα κάνεις απόσβεση. Μόνο εσύ μπορείς να κρίνεις αν σε συμφέρει. Στο corolla έχω κατανάλωση λίγο χαμηλότερη από 4 λίτρα με χρήση κυρίως εκτός πόλης. Εντός πόλης είμαι στα περίπου 3 1/2 λίτρα. Αυτά με λίγη προσοχή, αλλά με τον κινητήρα στο στρώσιμο και επίτηδες δεν κρατώ σταθερή ταχύτητα. Νομίζω πως ρεαλιστικά μπορείς να περιμένεις 4 με 4 1/2 λίτρα στο c-hr.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • I
                                    iceman7 last edited by

                                    Μην ξεχνάτε στα υβριδικά και ένα ατού των ιδιοκτητων στην μεταπώληση.
                                    Κανένα leasing δεν έχει εγγύηση όπως τα ιδιωτικά με αποτέλεσμα να κάνει πίσω αρκετός κόσμος στην αγορά τους ως μτχ.
                                    Φίλος έψαχνε για υβριδικό γιαρις πριν λίγο καιρό και δεν έβρισκε πρώτο χέρι. Όλα από leasing χωρίς εγγύηση μπαταριας.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator last edited by

                                      Ο χρήστης spyrosK έγραψε:
                                      Πάντως και το hybrid κανείς δεν ξέρει τι μεταπωλητική αξία θα έχει όταν κάποιος πάει να το δώσει πχ στα 7-8 χρόνια και ο υποψήφιος αγοραστής θα έχει να αντιμετωπίσει πιθανή αλλαγή μπαταρίας
                                      Ίσως η τιμη του να κατρακυλήσει όπως σήμερα τα δίλιτρα και άνω

                                      Σπύρο σε 7-8 χρόνια (με τα σημερινά δεδομένα) τα υβριδικά θα είναι το 'νέο diesel' και τα αμιγώς βενζινοκίνητα η μειοψηφία, οπότε τα υβριδικά θα είναι σίγουρα πιο ευκολοπούλητα (αφού θα ειναι τεχνολογικά επίκαιρα). Επίσης, με 3-4 χρόνια υπολειπόμενη εγγύηση στην μπαταρία, δεν θα είναι πρόβλημα η μεταπώληση λόγω μπαταρίας.

                                      Υπολόγισε ότι θα έχεις κέρδος περί τα €150 τον χρόνο από τα τέλη και περίπου €7-8 οικονομία ανά 100χλμ, οπότε €700 στα 10.000χλμ το έτος. Υπολόγισε τα χιλιόμετρα που κάνεις το έτος και κάνε τις πράξεις. Στα 7 χρόνια εαν κάνεις 15.000χχλμ το έτος, μιλάς για περίπου €8.500 κέρδος (+ το όποιο κέρδος από το μικρότερο κόστος σέρβις).

                                      Και σε όλα τα παράπάνω δεν έχουμε υπολογίσει την πολύ πιο ξεκούραστη (και με λιγότερο άγχος) οδήγηση μέσα στην πόλη που προσφέρι το υβριδικό με αυτόματο κιβώτιο.

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • A
                                        axel12p last edited by

                                        Να σημειώσουμε πως με το C-HR hybrid πλεονεκτεί σε θέμα οικονομίας όσο κινείσαι στην πόλη. Αν κινείσαι κυρίως εκτός πόλης, τότε το πετρέλαιο πιθανότατα συμφέρει περισσότερο.

                                        Σε δοκιμή της Corolla Hybrid που είχε το τελευταίο Drive, έλεγε πως όταν το οδηγείς εκτός πόλης η κατανάλωση ανεβαίνει αρκετά.

                                        ΥΓ. Αν δεν αντέχεις τους τριγμούς, τότε καλύτερα να αποφύγεις το QQ. Ισχύει επίσης αυτό που ανέφερε ο Στέφανος, ότι ο 1.5 diesel έχει βγάλει σε ορισμένους θέματα με το Adblue.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • Q
                                          qbiefox last edited by

                                          Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

                                          Πάντως και το hybrid κανείς δεν ξέρει τι μεταπωλητική αξία θα έχει όταν κάποιος πάει να το δώσει πχ στα 7-8 χρόνια και ο υποψήφιος αγοραστής θα έχει να αντιμετωπίσει πιθανή αλλαγή μπαταρίας
                                          Ίσως η τιμη του να κατρακυλήσει όπως σήμερα τα δίλιτρα και άνω

                                          Σπύρο σε 7-8 χρόνια (με τα σημερινά δεδομένα) τα υβριδικά θα είναι το 'νέο diesel' και τα αμιγώς βενζινοκίνητα η μειοψηφία, οπότε τα υβριδικά θα είναι σίγουρα πιο ευκολοπούλητα (αφού θα ειναι τεχνολογικά επίκαιρα). Επίσης, με 3-4 χρόνια υπολειπόμενη εγγύηση στην μπαταρία, δεν θα είναι πρόβλημα η μεταπώληση λόγω μπαταρίας.

                                          Υπολόγισε ότι θα έχεις κέρδος περί τα €150 τον χρόνο από τα τέλη και περίπου €7-8 οικονομία ανά 100χλμ, οπότε €700 στα 10.000χλμ το έτος. Υπολόγισε τα χιλιόμετρα που κάνεις το έτος και κάνε τις πράξεις. Στα 7 χρόνια εαν κάνεις 15.000χχλμ το έτος, μιλάς για περίπου €8.500 κέρδος (+ το όποιο κέρδος από το μικρότερο κόστος σέρβις).

                                          Και σε όλα τα παράπάνω δεν έχουμε υπολογίσει την πολύ πιο ξεκούραστη (και με λιγότερο άγχος) οδήγηση μέσα στην πόλη που προσφέρι το υβριδικό με αυτόματο κιβώτιο.

                                          Εξηγείς λίγο πως υπολόγισες το 7-8 ευρώ οικονομία ανά 100χλμ? Δλδ το υβριδικό έχει 5+ λίτρα λιγότερη κατανάλωση από το αντίστοιχης ιπποδύναμης σύγχρονο μοτέρ βενζίνης? Αν υποθέσουμε δλδ ότι ένα σύγχρονο βενζινοκίνητο έχει μια πραγματική μέση κοντά στο 7, το υβριδικό πόσο έχει? 2?
                                          Επισης το χαμηλότερο κόστος service από που προκύπτει?

                                          Είπαμε καλά χρυσά τα υβριδικά, μην πιστεύουμε και σε φαντάσματα όμως. Εντός πόλης έχουν σημαντικά καλύτερη κατανάλωση (2-3 λίτρα λιγότερα θα έλεγα εγώ). Εκτός πόλης όμως οι διαφορές είναι πολύ μικρές.

                                          Και για να μην παρεξηγηθώ, αυτοκίνητο πόλης και εγώ υβριδικό θα έπαιρνα. Αλλά μην λέμε ότι θέλουμε. Επίσης λίγοι είναι αυτοί που κάνουν 10.000-15.000 εντός πόλης. Ο περισσότερος κόσμος τα χλμ τα μαζεύει λόγω εθνικής.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator last edited by

                                            Ο χρήστης axel12p έγραψε:
                                            Να σημειώσουμε πως με το C-HR hybrid πλεονεκτεί σε θέμα οικονομίας όσο κινείσαι στην πόλη. Αν κινείσαι κυρίως εκτός πόλης, τότε το πετρέλαιο πιθανότατα συμφέρει περισσότερο.

                                            Σαφέστατα!! Μιλάμε για κίνηση κυρίως πόλης.

                                            Το C-HR ντίζελ δεν υπάρχει.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 3 / 15
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr