-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Υπερβάλετε αμφότεροι!
Εγω ναι υπερβάλλω...αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν έχει λόγο κάποιος να προτιμήσει το Α4. Εαν θέλει άνεση πάει σε Μερτσέντες και εαν θέλει σπορτίφ συμπεριφορά σε bmw. Το Α4 είναι ολίγων από όλα, αλλά πουθενά δεν διακρίνεται, κατά την ταπεινή μου άποψη (εκτός ίσως από τους χώρους).
-
Πάντως οι γάλλοι του L'Automobile θεωρούν το τρέχον Α4 ως καλύτερο συνολικά αυτοκίνητο από την απερχόμενη τριάρα και την υπάρχουσα C-Class. Και γενικά δεν τρελαίνονται για τα Audi, αλλά για το Α4 έκαναν μια σπάνια εξαίρεση...
-
Μωρέ ωραία αμάξια είναι αυτά. Ωραία κατηγορία βασικά, έχουμε πήξει στα σουβλάκια. Ας βγαίνουν σενταν κ μπερλινες να χορταινει λίγο το μάτι μας κ ας λέμε υπερβολές. Παρόλα αυτά, αγαπητέ Δία, εξακολουθώ να το θεωρώ το 508 εφάμιλλο αυτών που λες ότι το drive δεν τα συγκρίνει καν...
Sent from my CUBOT NOTE Plus using Tapatalk
-
Βάλε δίπλα δίπλα ενα 508 και τα αλλά που λες , βγάλε το σήμα για να μην υπάρχει bias
Θα στοιχημάτιζα ενα καφέ οτι άμα ρωτήσουμε μερικό ψιλό άσχετο κόσμο που δεν τα αναγνωρίζει , αφου τα δει μέσα και έξω θα διαλέξει το 508 .
Για το οδηγικό κομματι δε μπορώ να κρίνω αλλά το στατικό αισθητικό ειναι άλλου , τα εχω δει αυτα αρκετές φορές και πλέον και το 508 . -
Παντως καποια τεστ λενε τα Αουντι έχουν καλύτερα πλαστικά στην κατηγορια .
-
Όπως λέει και ο kilomeater , το 508 πραγματικά ξεφεύγει σχεδιαστικά σε σύγκριση με τα υπόλοιπα. Μόνο η Giulia που ξέχασα να την αναφέρω σε προηγούμενα ποστ μπορεί να σταθεί δίπλα του και παραμένει πιο όμορφη κατά την άποψη μου. Ακόμη και η νέα G20 θέλει M pack , performance pack , race pack ζανταρες κλπ για να δείξει αντάξια και αντίστοιχα sport. Η C class θέλει και αυτή μια καλή έκδοση αλλά τουλάχιστον αποπνέει μια παραπάνω πολυτέλεια. Εκείνο το καημένο το A4 ρε γμτ όντως πολύ αδιάφορο , τις σπάνιες φορές που το έχω δει στο δρόμο έπρεπε να έρθω πολύ κοντά για να το ξεχωρίσω από το A3 sedan . Το VW arteon είναι πολύ καλύτερο και δεν νομίζω πως χάνει σε χώρους συγκριτικά με το Audi.
Η εγώ γερνάω ή η BMW το έχει χάσει αρκετά τα τελευταία χρόνια και αφιερώνεται στα X που φέρνουν τα λεφτά στο ταμείο.
Αυτοκίνητα σαν τα παρακάτω που ήταν και sport , και πολυτελή και πάνω από όλα επιθυμητά από όλους σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό έχω χρόνια να δω...
Sent from my SM-T715 using Tapatalk
-
Αν και αυτό το αν μπορεί να γραφτεί ΑΝ αλλά και Α-Ν...δηλαδή με γαμώ τις υποθέσεις μιλάω τώρα...αν ήξεραν να πουλήσουν οι Ιταλοί και όχι να μοιράσουν μερίσματα στους μετόχους (κάτι που δεν κάνουν οι Ιταλοί αλλά οι της εταιρίας) δεν θα μιλούσαμε για άλλα αυτοκίνητα τώρα πέραν των Alfa.
Οι κοπέλες χαζεύουν με την ομορφία τους...και οι σύζυγοι επίσης...άρα ένα σεβαστό ποσοστό αγοραστών (γυναίκες και ζευγάρια) θα το είχαν κατοχυρωμένο.
Βάλτε μετά και τους άντρες που θαυμάζουν τις καλλίγραμμες εμπνεύσεις (Θεού και ανθρώπων)...τέλος!
-
Oλες οι εταιρίες για κέρδος πάνε .Οικονομία στα μέταλλα,πλαστικα οτιδήποτε σαν αναλώσιμο .Πουλάνε αυτά που αρέσουν πλασαρουν περισσότερο για κέρδος .Μοδα είναι και τα πολλα ηλεκτρονικά μεσα .Τα κουσουρια φαίνονται με την χρήση.
-
Mε τα ΑΝ δεν γράφεται ιστορία.
-
Πολύ σωστό!
-
https://www.autoblog.gr/2019/02/26/to-p ... -tarandou/
Εξαιρετικό..!
-
Βγήκαν και οι τιμές.
https://www.drive.gr/news/agora/patise- ... eugeot-508
Δεν ξέρω, πολύ ακριβό μου φαίνεται...
Τα 29900 μάλλον τιμη κράχτης ήταν.
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
https://www.autoblog.gr/2019/02/26/to-peugeot-508-diaprepei-sto-test-apofyghs-tarandou/Εξαιρετικό..!
αναμενόμενο
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Βγήκαν και οι τιμές.https://www.drive.gr/news/agora/patise- ... eugeot-508
Δεν ξέρω, πολύ ακριβό μου φαίνεται...
Τα 29900 μάλλον τιμη κράχτης ήταν.
Οι τιμές είναι για γέλια. 53.000 κοστίζει το προσθιοκίνητο 225 ίππων, όταν με 56.000 παίρνεις τετρακίνητη Giulia Veloce 280 ίππων, που είναι σε άλλο επίπεδο επιδόσεων και οδικής συμπεριφοράς.
-
Δυστυχώς δε μπορώ να μη συμφωνήσω. Το μόνο που το σώζει είναι ότι έχει συμβατά με την ελληνική φορολογική πραγματικότητα μοτερ, αλλά και πάλι όποιος έχει να δώσει τόσα λ7 δεν νομίζω ότι θα κολλήσει στο φόρο και στα τεκμήρια και να μη προτιμήσει μια giulia η μια 3αρα
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Δυστυχώς δε μπορώ να μη συμφωνήσω. Το μόνο που το σώζει είναι ότι έχει συμβατά με την ελληνική φορολογική πραγματικότητα μοτερ, αλλά και πάλι όποιος έχει να δώσει τόσα λ7 δεν νομίζω ότι θα κολλήσει στο φόρο και στα τεκμήρια και να μη προτιμήσει μια giulia η μια 3αραη BMW ειναι αμαρτια να συγκρινεται, αισθητικα δε στέκεται διπλα
η Αλφα ειναι ωραια αλλα αμφιβαλλω αν παρεχει ολα τα συστηματα που εχει το 508αν επαιρνα σενταν θα ηταν η επιλογη μου διχως αμφιβολία
πιθανως δε θα επαιρνα τον 225 γιατι μου ειναι αχρειαστα (οπως και η 4κίνηση) , αλλα το μικροτερο (180) και τη διαφορα θα την εβαζα σε οτι εξτρα συστημα υπαρχει -
Η αισθητική είναι υποκειμενική. Προσωπικά θεωρώ το 508 κορυφή εκει αλλά περαν αυτου δε νομίζω ότι είναι καλύτερο σε τίποτα από την Αλφα, εκτός ισως από την άνεση κ αυτό με ερωτηματικό.
Για την 3αρα θα δούμε. Προσωπικά κ η 3αρα μου αρέσει πολύ.Οι τιμές του πάντως δεν το βοηθούν καθόλου.
Όπως είπε κ ο Δίας δε βλέπω τον παραμικρό λόγο να πάρεις 508 έναντι μιας giulia veloce. Ούτε έναν όμως. Εκτός αν κάποιος φοράει γαλλικά γυαλιά...
-
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Δυστυχώς δε μπορώ να μη συμφωνήσω. Το μόνο που το σώζει είναι ότι έχει συμβατά με την ελληνική φορολογική πραγματικότητα μοτερ, αλλά και πάλι όποιος έχει να δώσει τόσα λ7 δεν νομίζω ότι θα κολλήσει στο φόρο και στα τεκμήρια και να μη προτιμήσει μια giulia η μια 3αρα
η BMW ειναι αμαρτια να συγκρινεται, αισθητικα δε στέκεται διπλα
η Αλφα ειναι ωραια αλλα αμφιβαλλω αν παρεχει ολα τα συστηματα που εχει το 508αν επαιρνα σενταν θα ηταν η επιλογη μου διχως αμφιβολία
πιθανως δε θα επαιρνα τον 225 γιατι μου ειναι αχρειαστα (οπως και η 4κίνηση) , αλλα το μικροτερο (180) και τη διαφορα θα την εβαζα σε οτι εξτρα συστημα υπαρχειΔεν ανταγωνίζεται ουτε την 3αρα ουτε την Αλφα. Κατι ΦαουΒε Πασσατ, Αουντι Α4 κλπ μπροστοκινητα σενταν ανταγωνίζεται.
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Η αισθητική είναι υποκειμενική. Προσωπικά θεωρώ το 508 κορυφή εκει αλλά περαν αυτου δε νομίζω ότι είναι καλύτερο σε τίποτα από την Αλφα, εκτός ισως από την άνεση κ αυτό με ερωτηματικό.
Για την 3αρα θα δούμε. Προσωπικά κ η 3αρα μου αρέσει πολύ.Οι τιμές του πάντως δεν το βοηθούν καθόλου.
Όπως είπε κ ο Δίας δε βλέπω τον παραμικρό λόγο να πάρεις 508 έναντι μιας giulia veloce. Ούτε έναν όμως. Εκτός αν κάποιος φοράει γαλλικά γυαλιά...
η veloce η μικρη (γιατι στον αυστριακο konfigurator βλεπω 2) αν βαλεις τα αντιστοιχα συστηματα δεν κανει +3 μονο
αλλα οκ για τιμες δεν ασχολουμαι ιδιαιτερα , ειναι τοσο υποκειμενικο εξαλλουσωστο αυτο με το bias, εκατερωθεν
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Δεν ανταγωνίζεται ουτε την 3αρα ουτε την Αλφα. Κατι ΦαουΒε Πασσατ, Αουντι Α4 κλπ μπροστοκινητα σενταν ανταγωνίζεται.
καλα, οκ.
μην ανοιξουμε και αυτη την κουβεντα
Nέο Peugeot 508