-
*Το νέο αναβαθμισμένο Nissan Leaf έκανε πρεμιέρα στην Ελλάδα στην έκθεση «Αυτοκίνηση 2017».
Το αμάξωμα έχει μήκος 4.480 χλστ., πλάτος 1.790 χλστ., ύψος 1.535 χλστ. και μεταξόνιο 2.700 χλστ. Σπορτίφ στοιχεία διαθέτει στο εσωτερικό με τους άνετους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές. Επίσης, στην καμπίνα του Leaf ξεχωρίζουν η οθόνη αφής 7 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, ο πίνακας οργάνων με ένα δεύτερο όργανο δίπλα από το ταχύμετρο για τη λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα και ο πολύ μικρός στρογγυλός επιλογέας στη βάση της κονσόλας.Ο νέος ηλεκτροκινητήρας του Leaf έχει αναβαθμισμένη απόδοση 150 ίππων και ροπή 320 Nm, η οποία είναι διαθέσιμη από 0 μέχρι και τις 3.283 «στροφές. Το μοτέρ αυτό αντλεί ενέργεια από μια συστοιχία μπαταριών ιόντων-λιθίου χωρητικότητας 40 kWh, που απαιτεί 8 ώρες φόρτισης σε πρίζα 6 kW ή 16 ώρες σε 3 kW. Επίσης σε μόλις 40 λεπτά μπορεί η φόρτιση να φτάσει στο 80%.
Το νέο Leaf μπορεί να διανύσει με μια φόρτιση απόσταση έως και 378 χιλιομέτρων, ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 144 χλμ./ώρα. Παράλληλα, από τα τέλη του 2018 θα προσφέρεται και σε μια δεύτερη έκδοση με ισχυρότερο μοτέρ και μεγαλύτερης χωρητικότητας και αυτονομίας μπαταρία.
Μεταξύ των τεχνολογιών που ξεχωρίζουν είναι και το σύστημα αυτόνομης οδήγησης ProPILOT, το οποίο διατηρεί αυτόματα το αυτοκίνητο στη σωστή απόσταση από το προπορευόμενο (ταχύτητες από 30 έως και 100 χλμ./ώρα), το κρατά στη λωρίδα του και ακόμη και μπορεί να το σταματήσει χωρίς ο οδηγός να πατήσει το γκάζι ή το φρένο.
Στη χώρα μας το νέο Leaf θα λανσαριστεί την άνοιξη του 2018, σε τιμές που θα ξεκινούν από περίπου 30.000€ και θα φτάνουν έως τις 38.000€ (ανάλογα με την έκδοση).*
Πηγή
-
*Το νέο αναβαθμισμένο Nissan Leaf έκανε πρεμιέρα στην Ελλάδα στην έκθεση «Αυτοκίνηση 2017».
Το αμάξωμα έχει μήκος 4.480 χλστ., πλάτος 1.790 χλστ., ύψος 1.535 χλστ. και μεταξόνιο 2.700 χλστ. Σπορτίφ στοιχεία διαθέτει στο εσωτερικό με τους άνετους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές. Επίσης, στην καμπίνα του Leaf ξεχωρίζουν η οθόνη αφής 7 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, ο πίνακας οργάνων με ένα δεύτερο όργανο δίπλα από το ταχύμετρο για τη λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα και ο πολύ μικρός στρογγυλός επιλογέας στη βάση της κονσόλας.Ο νέος ηλεκτροκινητήρας του Leaf έχει αναβαθμισμένη απόδοση 150 ίππων και ροπή 320 Nm, η οποία είναι διαθέσιμη από 0 μέχρι και τις 3.283 «στροφές. Το μοτέρ αυτό αντλεί ενέργεια από μια συστοιχία μπαταριών ιόντων-λιθίου χωρητικότητας 40 kWh, που απαιτεί 8 ώρες φόρτισης σε πρίζα 6 kW ή 16 ώρες σε 3 kW. Επίσης σε μόλις 40 λεπτά μπορεί η φόρτιση να φτάσει στο 80%.
Το νέο Leaf μπορεί να διανύσει με μια φόρτιση απόσταση έως και 378 χιλιομέτρων, ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 144 χλμ./ώρα. Παράλληλα, από τα τέλη του 2018 θα προσφέρεται και σε μια δεύτερη έκδοση με ισχυρότερο μοτέρ και μεγαλύτερης χωρητικότητας και αυτονομίας μπαταρία.
Μεταξύ των τεχνολογιών που ξεχωρίζουν είναι και το σύστημα αυτόνομης οδήγησης ProPILOT, το οποίο διατηρεί αυτόματα το αυτοκίνητο στη σωστή απόσταση από το προπορευόμενο (ταχύτητες από 30 έως και 100 χλμ./ώρα), το κρατά στη λωρίδα του και ακόμη και μπορεί να το σταματήσει χωρίς ο οδηγός να πατήσει το γκάζι ή το φρένο.
Στη χώρα μας το νέο Leaf θα λανσαριστεί την άνοιξη του 2018, σε τιμές που θα ξεκινούν από περίπου 30.000€ και θα φτάνουν έως τις 38.000€ (ανάλογα με την έκδοση).*
Πηγή
-
*Το νέο αναβαθμισμένο Nissan Leaf έκανε πρεμιέρα στην Ελλάδα στην έκθεση «Αυτοκίνηση 2017».
Το αμάξωμα έχει μήκος 4.480 χλστ., πλάτος 1.790 χλστ., ύψος 1.535 χλστ. και μεταξόνιο 2.700 χλστ. Σπορτίφ στοιχεία διαθέτει στο εσωτερικό με τους άνετους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές. Επίσης, στην καμπίνα του Leaf ξεχωρίζουν η οθόνη αφής 7 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, ο πίνακας οργάνων με ένα δεύτερο όργανο δίπλα από το ταχύμετρο για τη λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα και ο πολύ μικρός στρογγυλός επιλογέας στη βάση της κονσόλας.Ο νέος ηλεκτροκινητήρας του Leaf έχει αναβαθμισμένη απόδοση 150 ίππων και ροπή 320 Nm, η οποία είναι διαθέσιμη από 0 μέχρι και τις 3.283 «στροφές. Το μοτέρ αυτό αντλεί ενέργεια από μια συστοιχία μπαταριών ιόντων-λιθίου χωρητικότητας 40 kWh, που απαιτεί 8 ώρες φόρτισης σε πρίζα 6 kW ή 16 ώρες σε 3 kW. Επίσης σε μόλις 40 λεπτά μπορεί η φόρτιση να φτάσει στο 80%.
Το νέο Leaf μπορεί να διανύσει με μια φόρτιση απόσταση έως και 378 χιλιομέτρων, ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 144 χλμ./ώρα. Παράλληλα, από τα τέλη του 2018 θα προσφέρεται και σε μια δεύτερη έκδοση με ισχυρότερο μοτέρ και μεγαλύτερης χωρητικότητας και αυτονομίας μπαταρία.
Μεταξύ των τεχνολογιών που ξεχωρίζουν είναι και το σύστημα αυτόνομης οδήγησης ProPILOT, το οποίο διατηρεί αυτόματα το αυτοκίνητο στη σωστή απόσταση από το προπορευόμενο (ταχύτητες από 30 έως και 100 χλμ./ώρα), το κρατά στη λωρίδα του και ακόμη και μπορεί να το σταματήσει χωρίς ο οδηγός να πατήσει το γκάζι ή το φρένο.
Στη χώρα μας το νέο Leaf θα λανσαριστεί την άνοιξη του 2018, σε τιμές που θα ξεκινούν από περίπου 30.000€ και θα φτάνουν έως τις 38.000€ (ανάλογα με την έκδοση).*
Πηγή
-
Διαθέσιμο για παραγγελίες και στην ελληνική αγορά με τιμή από 33.000€.
-
Λογική πολύ η τιμή αν σκεφτεί κανείς ότι το e-UP έχει 28.000 προ επιδότησης.
-
Να και οι πρώτες εντυπώσεις μετα απο εξάμηνο χρήσης απο ιδιοκτήτη που τα λεει καλά
-στο 0-50 μίλια είναι πιο γρήγορο απο το s2000 που εχει ... αμαν την βάψαμε αν το πάρουν οι ταρίφες μόνο με RS3 θα τους έχουμε στα φανάρια
-όπως λεει η φόρτιση του για 150 μίλια στοιχίζει όσο 1,2 γαλόνια βενζίνη , με τιμές Αμερικής ... τώρα πόσο πληρώνει την κιλοβατώρα ο καθένας μας στην Ελλάδα ας υπολογίσει ανάλογα με τον πάροχο που εχει , στους υπολογισμούς του δέχεται 80% απόδοση της φόρτισης δηλ για να πάρεις 0,8 KWh στην μπαταρία θέλεις 1 KWh απο το δίκτυο ίσως εχει δίκιο αν δείς πόσο ζεσταίνονται μπαταρίες -φορτιστές
-
Ίσως είναι κάπως απαισιόδοξο το 80 % αλλά πιθανόν λογικό. Κάπου μεταξύ 80-90 % πρέπει να είναι.
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
-στο 0-50 μίλια είναι πιο γρήγορο απο το s2000 που εχει ... αμαν την βάψαμε αν το πάρουν οι ταρίφες μόνο με RS3 θα τους έχουμε στα φανάριαΧωρίς ανέβασμα στροφών-συμπλεκτάρισμα από ό,τι γράφει, δηλαδή οδηγώντας σαν γιαγιούλα!
Οι αριθμοί είναι αμείλικτοι: http://www.zeperfs.com/en/duel1235-7256.htm -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
-στο 0-50 μίλια είναι πιο γρήγορο απο το s2000 που εχει ... αμαν την βάψαμε αν το πάρουν οι ταρίφες μόνο με RS3 θα τους έχουμε στα φανάρια
Χωρίς ανέβασμα στροφών-συμπλεκτάρισμα από ό,τι γράφει, δηλαδή οδηγώντας σαν γιαγιούλα!
Οι αριθμοί είναι αμείλικτοι: http://www.zeperfs.com/en/duel1235-7256.htmκαι μόνο οτι θα ανεβάσεις σαλ και θα συμπλεκτάρεις για να πάρεις ενα leaf στα φανάρια ...
-
Φτάνει και τα 155 km/h τελική το Leaf.
¯_(ツ)_/¯ -
-
Πολύ γέλιο με τον Ασιάτη όταν λέει ότι ξέχασε τα κλειδιά του στο ξενοδοχείο κ έπρεπε να γυρίσει πίσω και κοιτούσε την αυτονομία της μπαταρίας.. ΕΝ ΤΩ Μεταξύ η ταχύτητα στα 90 χλμ/ώρα ούτε η γιαγιά μου δεν Οδηγάει έτσι. Κ που να ανοίξει και τη θέρμανση. Ναι φτάνει τα 155 και μένει εκεί στο κρυο παγωκολωνα! Χαχαχ. Φάτε τη σκόνη μου για την επόμενη 10ετια leafaκηδες
-
Κάτοχος Hyundai Kona Electric;
-
León 1.4 tgi
-
Καλά, το φυσικό αέριο είναι εκτός συναγωνισμού. Εσένα δε σε παίζει κανένα παιδάκι. Μόνο απομακρύνεται κλαψουρίζοντας 'ναι αλλά δεν έχετε πρατήρια' χαχαχα!
-
Εμένα ειδικά με τα 50 λίτρα βενζίνης ούτε αυτό δε μπορεί να μου πει
-
Όχι, αυτή είναι άλλη ατάκα. 'Έχετε μικρό ντεπόζιτο βενζίνης, πρέπει να σταματάτε κάθε 100 χιλιόμετρα. Μπιτόνι κι Άγιος ο Θεός'.
-
Άσε αδερφέ. Δεν αντέχω άλλο με αυτά που βλέπω. Ο από πάνω μου άνεργος με ένα Audi 500 άλογα. Και το κρατάει ακόμα για να το γυαλίζει. K γω πάω για αθερίνα στη Χαλκίδα κ γυρνάω με 5 ευρώ και 6 πατητός.
-
Να ξέρεις πάντως οτι αντίστοιχα με αυτα που λες για τον απο πάνω σου , λέει και ο Χ στην παρέα του που πάει στην αντλια και γεμίζει 100αρα βενζινα και στα π@@ρια του ποσό κοστίζει, για τα δικά σου.
-
Πάρτε Leaf MK1 ρε, με 12-15 χιλιάρικα φέρνετε ένα από Γερμανία:
The costly reality of owning an electric car:
Canberra engineer Phillip Carlson bought a new Nissan Leaf for $53,500 in 2012
He believed it had a range of 175km but even as a new car it could only go 120km
It struggled to travel 60km after just five years and within the warranty period
He was assured there was nothing wrong, and the problem had only worsened
His Nissan dealership in February gave him a $33,385 bill to get battery replaced
Nissan Leaf 2018