Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 19
    • Best 0
    • Groups 0

    cnggg

    @cnggg

    Please enter occupation - Please enter your interests

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    19
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    cnggg Unfollow Follow

    Latest posts made by cnggg

    • RE: Seat Arona 2017

      @lap Το 2016.
      3 περιστατικά όλα κ όλα. (για εργοστασιακά.)
      Θεωρείται το πιο ασφαλές καύσιμο σε σχέση με τα υπόλοιπα καθότι δύσκολα αναφλεγεται η αυτοαναφλεγεται πάρα φεύγει προς τα πάνω.
      Ατυχήματα έχουμε άπειρα και στους άλλους τύπους καυσίμων και μάλιστα και σε καινούργια diesel βλέπε Αττική οδό αυτοαναφλεγομενη Πόρσε

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      cnggg
    • RE: Seat Arona 2017

      Λες όμως η τρίτη δεξαμενή να είναι τελείως ακάλυπτη λόγω στενότητας χώρου; λολ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      cnggg
    • RE: Seat Arona 2017

      Jim εννοείται ότι θα το έχουν προβλέψει Jim μην Αγχώνεσαι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      cnggg
    • RE: Seat Arona 2017

      Με συγχωρείς Σάββα αλλά αυτά που γράφει για το φτηνό εσωτερικό της έκδοσης style τα είδα όλα όταν έκανα τεστ το 6 ταχυτο σε βενζίνη. Αν πρόκειται για αυτοκίνητο αντικατάστασης δικαιολογημενος Όσο για τα μοντέλα φυσικού αερίου με τη στενή έννοια του τεστ drive δε τα βρίσκεις. Αλλά οποίος θέλει να τα οδηγήσει βρίσκει τρόπους όπως βρήκα κ γω πριν παραγγείλω το δικό μου. Πολύ σωστές οι επισημάνσεις σου για το κάλυμμα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      cnggg
    • RE: Έρευνα Κατανάλωσης
      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      cnggg
    • RE: Seat Arona 2017

      @jim δε χρειάζεται να πείσουμε κανέναν.
      @guestguest ακόμα σε περιμένουμε με την octavia να ρθεις στην ομάδα μας. Εκτός αν δεν έχεις fbook.
      Φίλε με το Αρονα πετρέλαιο και 5ρι κιβώτιο περαστικά γι αυτό υπάρχουν τα test drive. Όλοι πιστεύω πριν δώσουμε το κομποδεμα μας για αυτοκίνητο το οδηγούμε πριν προχωρήσουμε σε αγορά έστω και παραπλήσια έκδοση .
      Να σε ρωτήσω τι αμάξι οδηγουσες πριν από αυτό και είσαι τόσο δυσαρεστημένος;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      cnggg
    • RE: Seat Arona 2017

      @guestguest αν έχεις Facebook έμπα στην ομάδα Cng group Greece την κλειστή ομάδα εκεί είναι όλοι με Cng και συζητιούνται αποκλειστικά τα θέματα που ρωτάς εδώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      cnggg
    • RE: Seat Arona 2017

      Πλαστικές από Κίνα λολ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      cnggg
    • RE: Seat Arona 2017

      @Σαβα ο λόγος που αντικατεστησαν τις μπουκάλες χάλυβα-ατσαλι με συνθέτες είναι καθαρά για να μειώσουν το βάρος. Δε τίθεται θέμα για αλάτια κ σκουριές καθότι έχουν περαστεί με πολλές διαφορετικές επιστρώσεις. Από το 2014 μέχρι τώρα έχουν λύσει τα θέματα. Επίσης οι οι ατσαλένιες κοστίζουν λιγότερο σε θέμα συντήρησης καθότι περνάνε αναθεώρηση κάθε 4 χρόνια (κόστος 90-220 ευρώ στην Ιταλία) ενώ οι συνθέτες ελέγχονται συχνότερα ειδικότερα αν εμπλακεί το όχημα σε σύγκρουση από το πίσω μέρος επιβάλλεται να ελέγχονται.. Ενώ οι ατσαλένιες δεν είναι τόσο λεπτεπιλεπτες και δε καταλαβαίνουν Χριστό. Αντέχουν χτύπημα και από σφαίρα ύστερα από αίτημα της αστυνομίας για τα Skoda octavia. Τόσο τα Λεον 1.4 όσο και τα νέα Αρονα είναι με τις ατσαλένιες. Τα Audi τα βγάζανε με συνθέτες. Τα Golf νομίζω από το 2017. Και τα καινούργια Λεον με το 1.5 με συνθέτες εκτός αν αλλάξει κάτι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      cnggg
    • RE: Βενζίνη ώρα μηδέν!

      https://www.popek.gr/index.php/el/times-kafsimon/home
      ΒΙΟΑΙΘΑΝΟΛΗ με το νόμο στα μοτέρ σας! Μετά το λασποπετρελαιο έρχεται και η βενζίνη

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      cnggg
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr