@lap Το 2016.
3 περιστατικά όλα κ όλα. (για εργοστασιακά.)
Θεωρείται το πιο ασφαλές καύσιμο σε σχέση με τα υπόλοιπα καθότι δύσκολα αναφλεγεται η αυτοαναφλεγεται πάρα φεύγει προς τα πάνω.
Ατυχήματα έχουμε άπειρα και στους άλλους τύπους καυσίμων και μάλιστα και σε καινούργια diesel βλέπε Αττική οδό αυτοαναφλεγομενη Πόρσε
cnggg
@cnggg
Please enter occupation - Please enter your interests
Latest posts made by cnggg
-
RE: Seat Arona 2017
-
RE: Seat Arona 2017
Λες όμως η τρίτη δεξαμενή να είναι τελείως ακάλυπτη λόγω στενότητας χώρου; λολ
-
RE: Seat Arona 2017
Jim εννοείται ότι θα το έχουν προβλέψει Jim μην Αγχώνεσαι.
-
RE: Seat Arona 2017
Με συγχωρείς Σάββα αλλά αυτά που γράφει για το φτηνό εσωτερικό της έκδοσης style τα είδα όλα όταν έκανα τεστ το 6 ταχυτο σε βενζίνη. Αν πρόκειται για αυτοκίνητο αντικατάστασης δικαιολογημενος Όσο για τα μοντέλα φυσικού αερίου με τη στενή έννοια του τεστ drive δε τα βρίσκεις. Αλλά οποίος θέλει να τα οδηγήσει βρίσκει τρόπους όπως βρήκα κ γω πριν παραγγείλω το δικό μου. Πολύ σωστές οι επισημάνσεις σου για το κάλυμμα.
-
RE: Seat Arona 2017
@jim δε χρειάζεται να πείσουμε κανέναν.
@guestguest ακόμα σε περιμένουμε με την octavia να ρθεις στην ομάδα μας. Εκτός αν δεν έχεις fbook.
Φίλε με το Αρονα πετρέλαιο και 5ρι κιβώτιο περαστικά γι αυτό υπάρχουν τα test drive. Όλοι πιστεύω πριν δώσουμε το κομποδεμα μας για αυτοκίνητο το οδηγούμε πριν προχωρήσουμε σε αγορά έστω και παραπλήσια έκδοση .
Να σε ρωτήσω τι αμάξι οδηγουσες πριν από αυτό και είσαι τόσο δυσαρεστημένος; -
RE: Seat Arona 2017
@guestguest αν έχεις Facebook έμπα στην ομάδα Cng group Greece την κλειστή ομάδα εκεί είναι όλοι με Cng και συζητιούνται αποκλειστικά τα θέματα που ρωτάς εδώ.
-
RE: Seat Arona 2017
@Σαβα ο λόγος που αντικατεστησαν τις μπουκάλες χάλυβα-ατσαλι με συνθέτες είναι καθαρά για να μειώσουν το βάρος. Δε τίθεται θέμα για αλάτια κ σκουριές καθότι έχουν περαστεί με πολλές διαφορετικές επιστρώσεις. Από το 2014 μέχρι τώρα έχουν λύσει τα θέματα. Επίσης οι οι ατσαλένιες κοστίζουν λιγότερο σε θέμα συντήρησης καθότι περνάνε αναθεώρηση κάθε 4 χρόνια (κόστος 90-220 ευρώ στην Ιταλία) ενώ οι συνθέτες ελέγχονται συχνότερα ειδικότερα αν εμπλακεί το όχημα σε σύγκρουση από το πίσω μέρος επιβάλλεται να ελέγχονται.. Ενώ οι ατσαλένιες δεν είναι τόσο λεπτεπιλεπτες και δε καταλαβαίνουν Χριστό. Αντέχουν χτύπημα και από σφαίρα ύστερα από αίτημα της αστυνομίας για τα Skoda octavia. Τόσο τα Λεον 1.4 όσο και τα νέα Αρονα είναι με τις ατσαλένιες. Τα Audi τα βγάζανε με συνθέτες. Τα Golf νομίζω από το 2017. Και τα καινούργια Λεον με το 1.5 με συνθέτες εκτός αν αλλάξει κάτι.
-
RE: Βενζίνη ώρα μηδέν!
https://www.popek.gr/index.php/el/times-kafsimon/home
ΒΙΟΑΙΘΑΝΟΛΗ με το νόμο στα μοτέρ σας! Μετά το λασποπετρελαιο έρχεται και η βενζίνη