Στην Καλιφορνια δεν παίρνουν Τεσλα με πρωτο κριτηριο την οικονομια. Η βενζινη εκει ειναι μιση τιμη σε σχεση με εμας (καπου 75 λεπτα το λιτρο) και τα εισοδηματα τους ειναι 10 φορες μεγαλυτερα, οποτε το κριτηριο κοστος για το καυσιμο τους ειναι αμελητεο.
Αυτο που τους ενδιαφερει ειναι:
- πως ειναι χιπ, καινουρια τεχνολογια. Οπως δε χρειαζονται το iphone XSR1000 ετσι δεν χρειαζονται και το Model S, αλλα το θελουν για χομπυ και γκατζετια
- τα ηλεκτρικα της Τεσλα εχουν πολυ γκαζι
- δεν βγαζουν καυσαεριο αρα δεν το τρωνε στη μαπα οι ιδιοι (αφηνουν τη βρωμα εκει οπου παραγονται οι μπαταριες)
- ειναι αμερικανικο ντοπιο προϊον αρα ικανοποιει και το εθνικο φρονημα
Η αγορα αυτοκινητων στα πλουσια μερη ειναι που οδηγει τις εξελιξεις. Το περιθωριο κερδους ενος αυτοκινητου των 100Κ ειναι πολυ μεγαλυτερο απ αυτο ενος αυτοκινητου των 30Κ. Γι αυτο η Τεσλα εβγαλε πρωτο το Model S, και μετα ασχοληθηκε με τη μικροτερη κατηγορια.
Επισης ξαναλεω σε τετοια μερη παιρνουν ακριβο αμαξι καθε χρονο, εμεις η φτωχολογια παιρνουμε φτηνο αμαξι καθε 10 χρονια (παιζει να λεω λιγο). Μια αγορα 10 εκατομμυριων λεφταδων εχει πιο μεγαλο περιθωριο κερδους απο μια αγορα 100 εκατομμυριων πλεμπας. Το bias προς τους λεφταδες ειναι πολυ πιο σημαντικο απ οτι φανταζεστε, απλως επειδη δεν εχουμε επαφη ειναι λογικο να κρινουμε με το τι βλεπουμε στον αμεσο περιγυρο μας, αλλα πιστεψτε με το 20Κ pricetag ειναι αρκετα χαμηλα στη λιστα προτεραιοτητων των αυτοκινητοβιομηχανιων